Oud 21-08-2006, 16:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oud


en nu nieuw!!!!

*doet een hele lading knuffels uitdelen*
oe en chocola en zakdoeken voor miracle
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 21-08-2006, 16:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Toen ik naar LJH-66 ging, was-ie nog niet vol... Post ik mijn reactie, is-ie wel vol. Gelukkig had ik 'm ge-copy-d en kan ik hem hier weer paste-en:
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 20-08-2006 @ 23:21 :
M'n scriptie is nu echt voor 97% af. Morgen echt het allerlaatste er aan doen en dan kijken of ik het bij een copy-shop kan printen en laten binden, vast wel. En dan ga ik het inleveren!

Zooo moe, heb het echt helemaal gehad ermee, te denken, te redeneren, aan te passen, toch weer anders te schrijven. Arghh, maar het is dus bijna klaar.
Ik herken het volledig. Ik moet nog 1 keer aanpassen, en waarschijnlijk wordt mijn scriptie dan goedgekeurd. Ik heb deze hele week nog te besteden aan mijn scriptie; heb geen 'echte' andere dingen gepland deze week. Toch lukt het vandaag echt niet, mijn motivatie is erg ver te zoeken.
En ik zou zo ontzettend graag weten of ik mijn casus gehaald heb of niet... Als ik daar weer opnieuw aan moet gaan werken, ga ik flippen. Het is zo lang geleden dat ik me daar voor het laatst in heb verdiept... Nog maximaal 10 dagen afwachten, als het goed is, maar ik hoop zo dat ik dat vak wel gehaald heb.
Oud 21-08-2006, 16:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
sorry

kon me niet beheersen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-08-2006, 17:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-08-2006 @ 16:56 :
sorry

kon me niet beheersen
Hè, ik wilde ook weer een keer een nieuw topic openen.

Dadelijk paardrijden. Ik hoop dat dat een beetje werkt, het werkt gewoonlijk altijd.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-08-2006, 17:54
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben weer terug van vakantie!! Na 3 weken Italië (zonder vriend ) is thuis zijn ook weer fijn. Vakantie is dan nu ook ongeveer voorbij, of eigenlijk het niets doen. Want a.s vrijdag ga ik verhuizen
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 21-08-2006, 17:59
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 21-08-2006 @ 16:53 :
Ik herken het volledig. Ik moet nog 1 keer aanpassen, en waarschijnlijk wordt mijn scriptie dan goedgekeurd. Ik heb deze hele week nog te besteden aan mijn scriptie; heb geen 'echte' andere dingen gepland deze week. Toch lukt het vandaag echt niet, mijn motivatie is erg ver te zoeken.
Heel veel succes dan nog deze week. Het wordt je laatste weekje eraan werken!

Mijne is AF!
Geprint en gebonden en het ziet er mooi uit.
Morgen ga ik hem inleveren, want dat lukte vanmiddag niet meer.

Nu even hopen dat mijn begeleider hem z.s.m. gaat nakijken, want ik moet mijn bachelor-inschrijving nog laten omzetten in een master-inschrijving voor 1 september. Dus ga hem dat maar eens dringend, doch vriendelijk verzoeken.

O, ik ben zo blij dat het af is
Oud 21-08-2006, 18:00
fractuur
fractuur is offline
Ik wil ook sporten! Dat helpt bij mij ook altijd, en ik moet even mijn hoofd leegmaken. Maar het kan niet omdat ik me nog steeds niet helemaal optimaal voel..

Ik heb ook wel trek in chocolade trouwens? Iemand met wie ik wat bonbons kan delen?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 21-08-2006, 18:15
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik mis spanje, de mensen, het theater.. Damn. Maar goed, wel een teken dat het leuk is geweest. En nog een keer een reunie!
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 21-08-2006, 19:19
Minami
Avatar van Minami
Minami is offline
Morgen zijn we een jaar samen
We hebben niet iets specifieks gepland (zijn vandaag teruggekomen van een weekje vakantie met zn tweetjes) en gaan gezellig een dagje slenteren op een woonboulevardwinkelcentrum. Iemand misschien leuke tips of ideeen?
__________________
No one knew why she wouldn't wake up, I think she finaly made it back home.
Oud 21-08-2006, 20:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik haat verjaardagen,
ik haat t om niets te voelen,
ik haat t, ik haat t, ik haat t
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-08-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Minami schreef op 21-08-2006 @ 19:19 :
Morgen zijn we een jaar samen
We hebben niet iets specifieks gepland (zijn vandaag teruggekomen van een weekje vakantie met zn tweetjes) en gaan gezellig een dagje slenteren op een woonboulevardwinkelcentrum. Iemand misschien leuke tips of ideeen?
Doen alsof je je eigen huisje gaat samenstellen en dus lekker kibbelen over het nieuwe interieur?

ot:
stomme regen
Oud 21-08-2006, 20:41
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 21-08-2006 @ 16:53 :
Toen ik naar LJH-66 ging, was-ie nog niet vol... Post ik mijn reactie, is-ie wel vol. Gelukkig had ik 'm ge-copy-d en kan ik hem hier weer paste-en:

Ik herken het volledig. Ik moet nog 1 keer aanpassen, en waarschijnlijk wordt mijn scriptie dan goedgekeurd. Ik heb deze hele week nog te besteden aan mijn scriptie; heb geen 'echte' andere dingen gepland deze week. Toch lukt het vandaag echt niet, mijn motivatie is erg ver te zoeken.
En ik zou zo ontzettend graag weten of ik mijn casus gehaald heb of niet... Als ik daar weer opnieuw aan moet gaan werken, ga ik flippen. Het is zo lang geleden dat ik me daar voor het laatst in heb verdiept... Nog maximaal 10 dagen afwachten, als het goed is, maar ik hoop zo dat ik dat vak wel gehaald heb.
Ik heb hetzelfde, alleen heb ik het probleem dat mijn begeleider niet opschiet EN steeds de boel afkeurt EN dat ik moet switchen van uni...

*duimt* *bijt nagels*

Oud 21-08-2006, 20:53
Verwijderd
Lowlands was cool.. Maar nu? Mijn zusje ligt in het ziekenhuis, hartbewaking, beademing. Elek.schock, waarschijnlijk. Het is allemaal zo onwerkelijk..

*tril*
Oud 21-08-2006, 20:56
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaa Lowlands <3

Ik heb een te fijne tijd gehad, heerlijjk alleen met mensen waarvan ik houd en gewoon het was geweldig. Vanmorgen eerst drie kwartier gedoucht en toen om kwart over tien in bed gestapt. Anderhalf uur geleden maakte mn moeder me wakker om te eten. Echt ooomg mn bed <3
Oud 21-08-2006, 21:00
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ook ik heb een geweldige tijd gehad op Lowlands
En nu ben ik een beetje brak, maar dat maakt niet uit
Oud 21-08-2006, 21:33
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 21-08-2006 @ 20:53 :
Lowlands was cool.. Maar nu? Mijn zusje ligt in het ziekenhuis, hartbewaking, beademing. Elek.schock, waarschijnlijk. Het is allemaal zo onwerkelijk..

*tril*
Klote, in ieder geval sterkte ermee!
Ik ken je niet maar maakt niet uit.
Oud 21-08-2006, 21:39
Minami
Avatar van Minami
Minami is offline
Citaat:
Anneka schreef op 21-08-2006 @ 20:38 :
Doen alsof je je eigen huisje gaat samenstellen en dus lekker kibbelen over het nieuwe interieur?

ot:
stomme regen
Ja stiekem he he Alle bedden en banken uitproberen he
__________________
No one knew why she wouldn't wake up, I think she finaly made it back home.
Oud 21-08-2006, 21:39
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@ Sidhe
Jeutje.. dat is schrikken.. Sterkte!!


Omg.. ik zou zo enorm zenuwachtig voor morgen moeten zijn, maar eigenlijk ben ik dat helemaal niet. Is dat wel normaal? Normaal heb ik echt buikpijn van de zenuwen..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Ads door Google
Oud 21-08-2006, 22:29
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Voel me zo leeg en tegelijkertijd zo vol. Vol emoties, vol gevoelens, vol gedachten. Leeg vanbinnen, omdat ik niet alles tegelijkertijd aan kan. Ik voel me down, vermoeid, lusteloos en lelijk. Maar ik voel me ook energiek, jong, en vol doorzettingsvermogen. Ik ben benieuwd naar de komende tijd, ben benieuwd hoe ik het ga volhouden, hoe ik me er doorheen ga slaan. Ben benieuwd wanneer ik instort, en wanneer ik weer op kan staan. Pff, er gaat zoveel door m'n hoofd heen, m'n stemming gaat binnen een half uur van 0 naar 100 en weer terug.. *hoe typisch* /
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-08-2006, 22:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
JAAAAAAAAAAAA! Tentamen gehaald! Heb nu echt alles binnen, ben blij

(al ben ik wel boos dat we bijna 2 maanden hebben moeten wachten op de uitslag... )

En ik wil mijn vriendje hier!
__________________
Tsja
Oud 21-08-2006, 22:36
Verwijderd
@Sidhe: Heel veel sterkte meis!

Ik heb net heerlijk gesport. Ik moest me even er toe zetten te gaan, maar eenmaal daar was het heerlijk. I love the crosstrainer haha. Ja tuurlijk, nu veel last van mijn knie, maar lange-termijn blijven denken! Hiermee gaat het over! (hopelijk)

Internet heeft dehele dag plat gelegen en daar werd bijna depressief van haha. ooooow en ik was kwaad op @Home! Klanteservice voor lokaal-tarief ammehoela! + mobiele telefoonkosten die duidelijk veel hoger zijn dan normaal, was ik voor 20 sec al meer dan een Euro kwijt! Beltegoed naar de klote en nog niemand aan de lijn gehad. Gelukkig heeft het probleem zich vanzelf opgelost.
Oud 21-08-2006, 22:42
laura
Avatar van laura
laura is offline
school wordt weer hel dit jaar
alle leuke mensen zijn altijd al bezet! *gromt*
*moppermopper*
__________________
..ja..
Oud 21-08-2006, 22:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
sterkte sidhe.. *geeft knuffel*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-08-2006, 23:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Echt hoor, jongens, heb ik weer. Ik vind paardrijdmensen niet leuk en zij vinden mij niet leuk en nu wil ik nooit meer op zaterdag paardrijden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-08-2006, 23:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Had gedacht dat wanneer ik m'n scriptie af had er wel een last van m'n schouders zou vallen. Ja, heel eventjes gebeurde dat ook wel, maar ik ben nu ontzettend gestresst omdat ik nog zoveel moet regelen voor het nieuwe collegejaar weer begint. Ik kwam erachter dat het al bijna 1 september is Dat is mijn deadline, dan moet alles geregeld zijn en ik ben dus afhankelijk van mijn 2 begeleiders, hoe snel zij mijn scriptie hebben nagekeken.

Wel goed voor mijn assertiviteit dit, overal achterheen zitten
Advertentie
Oud 22-08-2006, 00:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Een fucking jáár nadat hij het vertelde is mijn verhaal eindelijk af. Ik ben nog nooit zolang met iets bezig geweest.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-08-2006, 00:32
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
Please, just save me from this darkness.
Het is zo donker hier overal. Ik zou vroeger moeten gaan slapen, maar sommige dingen zijn te belangrijk om te laten gaan. Heel langzaam kalmeer ik. Ik word een nachtmens.
__________________
Fuck reality.
Oud 22-08-2006, 08:07
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Om 11.25 mijn beoordeling voor mijn propedeuse. Zometeen naar de trein.... Wil het echt graag halen, maar ben bang. Geen zenuwen maar angst.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 22-08-2006, 08:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kon me helemaal vinden in wat Vriendje gisteren aan tafel zei. Maar helaas is dat voorlopig nog niet mogelijk. We hebben zoveel verplichtingen...
Ik vind het wel jammer dat K. zo lekker depressief zijn verjaardag niet gaat vieren. "Felicitaties mogen per mail of op de verjaardag waar we zaterdag heen gaan. En als ik een cadeautje krijg, krijg je het met jouw verjaardag terug." Ik ben lekker blond, ik ga gewoon een cadeautje voor hem kopen namens Vriendje en mijzelf. En oke, misschien gaan we er dan vrijdag niet heen (dat komt stiekem ook nog eens beter uit ), maar zijn verjaardag gaan we niet overslaan. Depressieveling dat-ie is.
Oud 22-08-2006, 08:48
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
En alweer een kilo eraf! Hoe doe ik dat toch? Ik had juist verwacht dat ik aangekomen was na Lowlands, aangezien ik nogal wat voedsel naar binnen gewerkt heb.
Maargoed, ik zit er niet zo mee eigelijk
Oud 22-08-2006, 09:07
Verwijderd
Ennik heb heulemaal niet zo'n zin nu. Ook slim. K wil slapen, droomloos ennum, een boekje lezen in een fijne stoel. Verder niks, vooral geen druk programma in de regen met mensen waar je een eerste indruk op maakt.
Hmpf, die zin komt nog wel?

@ Roosje: op paardrijden zitten en niet van paardrijmensen houden is een lastige constructie. Succes dr mee.
Oud 22-08-2006, 09:49
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik weeg weer normaal .

O, en sommige mensen kan je eigenlijk alleen maar uitlachen, zo dom.
Oud 22-08-2006, 09:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Bwurgh.

Ok, en dan even naar Utrecht, en misschien kan ik de rest van de vlechten vandaag uithalen. Daar word je gek van zeg, na een paar dagen ziek zijn en de hele dag op die krengen liggen. Nou ja, ik doe het nog wel een keer, want ze zijn wel gaaf. En niet zo lastig, behalve met liggen en slapen. Maar nu even mijn eigen haar terug.

Pfff.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-08-2006, 10:31
Verwijderd
Ik zou zo graag heel lang willen slapen, uren achtereen. Ik zou zo graag uitgerust willen zijn en dan gewoon een dag wakker kunnen zijn zonder me uitgeput te voelen. Het schijnt niet te mogen, maar het is al zoveel beter dan twee weken terug. Over anderhalve week intro, vier lange dagen. Ik zie het wel...
Oud 22-08-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-08-2006 @ 10:31 :
Ik zou zo graag heel lang willen slapen, uren achtereen. Ik zou zo graag uitgerust willen zijn en dan gewoon een dag wakker kunnen zijn zonder me uitgeput te voelen. Het schijnt niet te mogen, maar het is al zoveel beter dan twee weken terug. Over anderhalve week intro, vier lange dagen. Ik zie het wel...
Hmm lijkt me erg lastig. Maar nu voel je je al stukken beter, misschien over 1.5 week helemaal goed!
Daarbij ligt het eraan hoe je je intro meedoet, ga je elke nacht nog tot laat stappen of rustig aandoen?

ot:
Vandaag tot 3 uur vrij, dan werken. Maar ik heb echt totaal geen idee wat ik moet gaan doen. Ben ergens dat vakantie houden zo ontzettend zat. Niets nuttigs te doen hebben en dus eigenlijk alleen maar een beetje achter mn computer hangen. Ik moet echt weer regelmaat krijgen!
Oud 22-08-2006, 11:35
fractuur
fractuur is offline
Laat de intro van Amsterdam even terugbellen, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben..
__________________
.. zegt de liberaal.
Ads door Google
Oud 22-08-2006, 11:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wil ik de dokter bellen issie er niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-08-2006, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 22-08-2006 @ 11:03 :
Hmm lijkt me erg lastig. Maar nu voel je je al stukken beter, misschien over 1.5 week helemaal goed!
Helemaal goed zal het niet worden (moeheid hoort bij fibromyalgie/cvs), dat hoeft ook niet, als het maar weer wordt zoals 'eerst'.

Citaat:
Daarbij ligt het eraan hoe je je intro meedoet, ga je elke nacht nog tot laat stappen of rustig aandoen?
Het is de intro van de faculteit en ik doe ook echt alleen daar aan mee en als het 'dagprogramma' afgelopen is ga ik naar huis. Ik heb per dag ook nog eens vier uur reistijd. En eigenlijk is dat dus veel en veel te lang dat ik 'op' moet zijn, zeker vier dagen achter elkaar... Maar goed, ik zie wel hoe het loopt, hopelijk red ik het.
Oud 22-08-2006, 12:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Quis schreef op 22-08-2006 @ 09:07 :
@ Roosje: op paardrijden zitten en niet van paardrijmensen houden is een lastige constructie. Succes dr mee.
Ja, ik weet het. Het grootste probleem is dat zij mìj niet mogen, in plaats van andersom. Maar dat laten ze dan natuurlijk niet merken, waardoor ze mij in de waan laten dat ze me allemaal best lief vinden. Gelukkig bestaan er ook nog eerlijke mensen en leuke groepen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-08-2006, 12:27
Redhair
Redhair is offline
Damn, die keelpijn van mij is niet normaal. Eergister en gister vooral geslapen, als ik wakker was stikte ik in mijn eigen slijm. Heb nu eindelijk minder pijn, maar het voelt alsof het weer terugkomt. J. is lief en smst vaak, dat is fijn.
Ik ga weer slapen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-08-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-08-2006 @ 11:55 :
Helemaal goed zal het niet worden (moeheid hoort bij fibromyalgie/cvs), dat hoeft ook niet, als het maar weer wordt zoals 'eerst'.


Het is de intro van de faculteit en ik doe ook echt alleen daar aan mee en als het 'dagprogramma' afgelopen is ga ik naar huis. Ik heb per dag ook nog eens vier uur reistijd. En eigenlijk is dat dus veel en veel te lang dat ik 'op' moet zijn, zeker vier dagen achter elkaar... Maar goed, ik zie wel hoe het loopt, hopelijk red ik het.
Hmhm je moet iig de dingen meedoen om de faculteit te leren kennen denk ik. Nja je zult vast wel weten hoe het systeem in elkaar zit na al die tijd, maar om de mensen ook te leren kennen enzo..
Gewoon kijken wat je aankunt denk ik.
Oud 22-08-2006, 13:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
bek af en down
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-08-2006, 13:20
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik ga me uitleven met de wafeltang (als in je haar wafelen, niet een stroopwafeltang oid )
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-08-2006, 13:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, wat een nacht. Viel pas rond half 2 in slaap en moest er toen om 6 uur weer uit. Therapie vanochtend ging wel goed geloof ik, heb veel kunnen vertellen. Nu ik meer vertel, ga ik er vanzelf meer bij stilstaan, en lijkt alles al een stuk logischer. Ik kan nu oorzaken en gevolgen bij elkaar beginnen te zoeken, en als ik dat heb kan ik me meer gaan bezig houden met de oplossingen. Hoe erg ik er soms ook tegenop zie, ik merk wel aan absoluut álles dat dit 10 x beter is dan bij dat kut Altrecht.
Vanmiddag hebben mijn ouders een gesprek met de gezinstherapeut, ben benieuwd hoe dat gaat, en in hoeverre ik dat weer ga bespreken vrijdag met mijn eigen therapeut.

Net nog twee uurtjes geslapen, en zit nu zenuwachtig te wachten op de post die maar niet komt. Ik hoef serieus, het hele jaar geen post, maar op de dagen dat ik 'm wel wil, komt 'ie maar niet! Zal je zien dat als de post er is, dat de brief er niet bij zit, maar dat 'ie morgen pas komt.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-08-2006, 13:59
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-08-2006 @ 11:55 :
Helemaal goed zal het niet worden (moeheid hoort bij fibromyalgie/cvs), dat hoeft ook niet, als het maar weer wordt zoals 'eerst'.


Het is de intro van de faculteit en ik doe ook echt alleen daar aan mee en als het 'dagprogramma' afgelopen is ga ik naar huis. Ik heb per dag ook nog eens vier uur reistijd. En eigenlijk is dat dus veel en veel te lang dat ik 'op' moet zijn, zeker vier dagen achter elkaar... Maar goed, ik zie wel hoe het loopt, hopelijk red ik het.
4 uur reizen?! Ga je (jullie) verhuizen of blijft dat zo?!? Dat is wel minder
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-08-2006, 14:00
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Flarden van het verleden komen hier uit een la die ik leeg aan het halen ben
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 22-08-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 22-08-2006 @ 13:59 :
4 uur reizen?! Ga je (jullie) verhuizen of blijft dat zo?!? Dat is wel minder
We zijn net verhuisd (hebben een appartement gekocht) en we wonen vlak bij het werk van mijn man...voor mij blijft het dus helaas zo qua reistijd. (Je zou toch denken dat Rotterdam-Utrecht goed te doen is. )
Oud 22-08-2006, 14:07
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-08-2006 @ 14:04 :
We zijn net verhuisd (hebben een appartement gekocht) en we wonen vlak bij het werk van mijn man...voor mij blijft het dus helaas zo qua reistijd. (Je zou toch denken dat Rotterdam-Utrecht goed te doen is. )
Van rotterdam naar utrecht doe je dus 2 uur? Wat vaag zeg, ik bedoel dat zijn toch 2 grote steden waar je zou verwachten dat er wel goede (rechtstreekse) verbindingen zouden zijn.. Wist je van te voren wel dat de reistijd voor jou zo lang zou worden...? En je hebt geen 2de auto die jij mee kan nemen? (Ja ov is natuurlijk gratis maar als het met de auto veel korter is en je dan meer energie overhoud...) succes iig
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-08-2006, 14:12
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 22-08-2006 @ 14:07 :
Van rotterdam naar utrecht doe je dus 2 uur? Wat vaag zeg, ik bedoel dat zijn toch 2 grote steden waar je zou verwachten dat er wel goede (rechtstreekse) verbindingen zouden zijn.. Wist je van te voren wel dat de reistijd voor jou zo lang zou worden...? En je hebt geen 2de auto die jij mee kan nemen? (Ja ov is natuurlijk gratis maar als het met de auto veel korter is en je dan meer energie overhoud...) succes iig
De trein rijdt wel rechtsstreeks, maar ik moet eerst hier naar het station en dan daar van het station naar de universiteit. Voordat ik me inschreef wist ik wel dat de reistijd lang was, maar de andere steden waar de studie gegeven wordt zijn nog verder weg... We hebben maar één auto en de auto kost idd geld en parkeren daar vast ook, maar wat voor mij zwaarder weegt is dat ik in slaap val als ik 'lang' auto moet rijden en dat vind ik nogal gevaarlijk.
Oud 22-08-2006, 14:14
gewoonik
gewoonik is offline
lowlands was toch leuk. maar nu heb ik weer zo'n stom ik heb egen zin gevoel, vanavond verjaardag van goede vriendin.. maar ik hou helemaal niet van verjaardagen iedereen is vrolijk en ik voel me niet op mn plaats dan.. mja straks nog cadeau kopen..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.