Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 19:33
Verwijderd
Ik heb al 1,5 jaar een vriend waar ik veel van hou uiteraard, maar sinds een tijdje ben ik een soort van verliefd (kan me gevoel niet echt omschrijven, maar ik denk eigenlijk wel dat het verliefdheid is) op mijn beste vriendin..

Ik heb het mijn vriend al best wel aan het begin verteld en hij nam het gelukkig goed op.. ik hoopte dat het een bevlieging was, maar ben nu erachter dat dat het niet is.. Ik denk best wel vaak aan die vriendin en droom de laatste tijd steeds vaker van haar...

Ik probeer oogcontact te zoeken en dat lukt ook meestal wel en knipoog af en toe naar haar, ze knipoogt dan terug maar ik doe dan maar snel alsof het een grapje is omdat ik me er best wel voor schaam.. maar goed we krijgen allebei een rooie kop in zo'n situatie.. ook sla ik haar wel eens voor de gein op haar kont, doet ze ook eigenlijk wel terug.. wederom een rooie kop voor ons alletwee

Het is niet zo dat ik mijn vriend niet kwijt wil, maar ik heb verlangens om met mijn beste vriendin te zoenen en misschien wel meer... maar alleen om uit te proberen zeg maar, een beetje bevestiging van mijn gevoelens te krijgen en te ontdekken hoe het is om met een meisje dingetjes te doen.. Mijn vriend laat me hier best wel vrij in en we zien het niet echt als vreemdgaan..

Nu het volgende; die vriendin heeft zelf ook een vriend en ik durf haar dus niet over me gevoelens te vertellen.. In mijn dromen had ze hetzelfde gevoel voor mij, maar ik weet niet of ze dat in het echt ook heeft.. het is zo verwarrend allemaal, aangezien ik wel naar mijn mening met haar flirt enzo.. Wat moet ik doen? hoe moet ik het vertellen? denken jullie dat ze ook iets voor mij voelt?

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen, maar ik snap dat het allemaal misschien onduidelijk is, dus als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel.. iig bedankt voor het lezen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 20:15
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Ten eerste hoef je je er absoluut niet voor te schamen
Ten tweede zou je het inderdaad eens uitmoeten proberen en misschien eerst eens uitvinden hoe jouw vriendin over Lesbi-sexualiteit denkt...
En misschien dat zij zich ook zo voelt, en dat jullie het dan samen uit kunnen proberen. Maar dan zit je met je vriend. De vraag is of hij dat goed vind, dat je het uitprobeert. Vragen zou ik zeggen en ervaren hoe het is...

Succes
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 09:34
Verwijderd
Ik vind het jammer dat er zo weinig wordt gereageerd op mijn topic, want ik zit er juist ontzettend mee.. ik hoopte dat iemand misschien iets uit ervaring zou kunnen vertellen of gewoon dat iemand zegt hoe die erover denkt ofzo..
Jammer dat het slechts bij 1 reply blijft..

Zijn topics als 'hoe was jouw eerste tongzoen?' dan echt zo interessant ?

Ik snap wel dat jullie dit een moeilijk onderwerp vinden maar hoop toch dat er nog iets over valt te zeggen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 10:53
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef:
Ik vind het jammer dat er zo weinig wordt gereageerd op mijn topic, want ik zit er juist ontzettend mee.. ik hoopte dat iemand misschien iets uit ervaring zou kunnen vertellen of gewoon dat iemand zegt hoe die erover denkt ofzo..
Jammer dat het slechts bij 1 reply blijft..

Zijn topics als 'hoe was jouw eerste tongzoen?' dan echt zo interessant ?

Ik snap wel dat jullie dit een moeilijk onderwerp vinden maar hoop toch dat er nog iets over valt te zeggen
Tja, wat moeten wij ervan zeggen, ik denk dat je het toch zelf zult moeten doen/uitzoeken. Daar kunnen wij je echt niet mee helpen.
Een verhaal als; ja dat had ik ook blabla heb jij niets aan, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 21:56
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Praat erover met je vriendin. Pols eens wat zij van meisjes vind, of ze er mee zou kunnen kussen of meer. Als ze schrikt en zegt "bah, nee, noooooit met een meisje", laat het dan en focus je op iemand anders.... Klinkt ze positief erover ("nja, kheb er niks tegen, lijkt me wel is leuk om dat en dat te doen met een meisje" bv...), vertel het haar dan....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 00:27
Verwijderd
Twee opties:

1. Verliefd op je beste vriendin, meisje zijnde...

2. Verliefd op je beste vriendin als meisje...

Maar niet alletwee!

en dan zeg ik het nog vriendelijk deze keer
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 08:22
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Wat mij opvalt is dat jullie allebei van mening zijn dat zoenen met iemand van hetzelfde geslacht geen vreemdgaan is...
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 14:59
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja heb nooit in een soortgelijke situatie gezeten, maar dit is wat ik misschien zou doen...

Ga niet gelijk al je gevoelens aan je vriendin kenbaar maken, misschien reageert ze hier niet positief op en maak je jullie vriendschap misschien kapot..
Maar ga eens bij haar polsen hoe zij erover denkt, of zij wel eens zou willen zoenen met een meisje en dingen proberen en dergelijke.. Jullie zijn vriendinnen dus kun je het best hierover hebben lijkt mij..

Kijk hoe zij reageert, is dat negatief en afwijzend, laat het dan rusten en richt je verder tot je vriend. Misschien was het dan toch gewoon een bevlieging, en misschien kom je wat later tot de ontdekking dat je ook voor andere meisjes iets voelt, dat je bi-seksueel of lesbisch bent.

Reageert je vriendin positief, dus dat zij zoiets ook misschien wel eens zou willen proberen, dan kun je je gevoelens kenbaar maken en misschien voelt zij hetzelfde voor jou, en misschien niet, maar daar kan ik geen uitspraken over doen..

Misschien is het allemaal een bevlieging en ben je gewoon nieuwsgierig naar hoe het zou zijn met een meisje, en misschien ben je bi-seksueel of lesbisch..

Laat het trouwens wel aan je vriend weten, als je iets met dat meisje uit wilt proberen en of hij er echt zeker van is dat hij dat niet erg vindt...

Mijn advies dus; probeer erachter te komen hoe dat meisje denkt over homo-seksualiteit.. en wacht haar reactie af..
Ga geen vriendschap onnodig onder druk zetten..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 13:05
Asuna
Asuna is offline
ik snap soort van wat je bedoeld, ik wist ook niet wat ik moest doen toen ik dit had maar op het einde had ik het toch verteld want je hebt een nee en je kan ja krijgen....

als je bang bent om je vriendschap te verliezen bespreek eerst haar kijkpunt op lesbi's das denk ik alles dat je kan doen nieuwe dinge zijn eng
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 16:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is meer dan 12 jaar geleden. Ik denk dat ze wel een beslissing heeft gemaakt ondertussen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 19:04
Jaymes
Avatar van Jaymes
Jaymes is offline
Ik vraag me af hoe het nu uiteindelijk is afgelopen.
Heb je het haar vertelt?
Of het gelaten als het was?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 20:23
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik vraag me af hoe het nu uiteindelijk is afgelopen.
Heb je het haar vertelt?
Of het gelaten als het was?
denk niet dat je hier antwoordt op gaat krijgen de TS is voor het laatst in 2009 online geweest
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.