Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 21:40
Verwijderd
Het klinkt redelijk achterlijk en ik heb me al vaak over deze zin gebogen maar het blijft een terugkerend losgeschoten projectiel in mijn leven

Even eerst kijken of de mannelijke bezoekers onder ons deze twee zinnen kennen:

- Je bent als een broer voor mij, ik vertrouw je volledig!
en
- Het klikt gewoon zo goed tussen ons, ik wil dat niet verpesten met een relatie!

Dit zijn dingen die ik té vaak ondervind! Maar waarom in vredesnaam. Ik ben geen homo zoals uit vele films die dikke maatjes zijn met de meeste vrouwen (niks mis mee hoor) maar gewoon een hetero jongen die het ook wel graag een vriendin wil. En vandaag de 4e keer dat ik deze situatie voor mijn kiezen kreeg.

Bij een vorig meisje klikte het supergoed, heel gezellig, paar keer uit eten geweest, leuk gepraat, zij kon haar dingetjes kwijt en toen ff een week wat minder contact vanwege drukte op school. En plots die week erna komt ze in de pauze naar mij toe en vraagt ze wat ik van een jongen vind die ze aanwijst. Het kwam erop neer dat ze die dus helemala geweldig vind en daar is ze nu ook al 1,5 jaar mee maar kan (naar haar zeggen) niet leven zonder het contact wat wij hebben met soms wat leuks doen en wat babbelen want haar vriend is daar niet zo mee bezig.

En dan deze van vandaag:

3 jaar geleden heb ik haar ontmoet via school. Was opzich wel leuk maar heel oppervlakkig. Toen veel via contact gehad via MSN messenger maar het bleef oppervlakkig. Toen kreeg ik een relatie met een meisje. Ik dacht ook het is gelukt, maar na 2 jaar kom je erachter dat je alleen complete psychoten nog enigzins naar je toe kan trekken. Kortom, die relatie is een 3/4 jaar geleden gestrand. Wat bleek, die vriendin van school had ook een relatie gehad en die was ook net stuk gelopen. We konden elkaar weer goed vinden via MSN maar hadden elkaar al 1,5 jaar niet gezien vanwege verhuizingen en andere scholen. Dus wij kwamen samen tot de conclusie om is af te spreken. Dat dus gedaan en ik vond het helemaal super. Zij is leuk, slim, intelligent, we kunnen goed praten samen --> kortom: ik dacht, misschien kan dit wat worden.

Zij smste dat het zo gezellig was, en ze kwam er weer helemaal bovenop na haar stukgelopen relatie en we zijn nog een paar keer wat gaan drinken. Maar ik vind haar dus echt vreselijk leuk en wilde het niet verknallen om te hard van stapel te lopen dus gewoon relaxed gedaan en niet teveel gepushed. Op Msn zei ze dat ze wel aan mij dacht en graag weer wilde afspreken etc etc. Nou ja, als jongen begin je dan te denken: KASSA, toch?

Toen vorige week ging ze weer studeren en belde zaterdag op. Veel excuses dat ze een week lang niks kon laten horen behalve sms'en maar het was zo hectisch. Ik natuurlijk begrip tonen, geen enkel probleem. Ach, en ze was zo blij dat ze op de Uni zo'n aardige jongen had ontmoet .... (zo'n buzzer uit een spelshow als je een fout antwoord hebt): eeeeeeeeeeeehhhhhhn!

Tsja, dat gaat niet goed dacht ik meteen bij mezelf. Maar zei wilde volgend weekend afspreken, dan kon ik haar nieuwe kamer zien en weer het gezellig maken en een hapje gaan eten. Dus ik was weer gerustgesteld.

Maar nu werd het wel duidelijk dat mijn gevoelens voor haar ietsjes anders zijn dan die van haar voor mij. Ze vind me geweldig, eigenlijk te leuk om te verknallen met een relatie want we hebben het toch zo al vreselijk leuk zei ze lachend toen ze mij een kus op m'n wang gaf ...

Nou ja, je kan je het plaatje wel voorstellen... Zei gaat haar eigen gang maar wil mij niet kwijt en we hebben dus veel contact.

Mijn vraag nu: wat kan ik hier in godsnaam aan doen? Ik bedoel, ik ben niet lelijk, ook geen macho met een zonnebankkleur maar een gewone leuk jongen die dus teveel om mensen geeft en ze teveel aandacht geeft. Ik heb zelf ook wel iets te bieden, ik studeer, heb goed sociaal leven, ben opgewekt, bla bla bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa

Het komt mij m'n strot uit! Moet ik dan maar gewoon zo doen:

Hee Moppie, jij ziet er geil uit! Lijkt het je wat als ik je alle hoeken van de kamer liet zien? (dit al kauwend op een stukje kaugom of tandenstoker)

Dus, wie zijn hier nog meer lotgenoot van deze vreselijke situaties waarin je echt gaat denken wat je nou nog moet doen en wat is in vredesnaam de oplossing!? En zij heeft nu dus nog niks met iemand, maar hoe kan ik het toch naar mij toe trekken voordat het wel gebeurd?


Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 21:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 21:42
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Dude... blijf jezelf en hopelijk vind je een meisje dat bij je past. Meer kan je niet doen. Stay true to yourself!

Anders gaat een relatie toch kapot... je kan niet een poppenkast blijven ophouden tenzij je gek bent.

Good luck... ik snap wel hoe je je voelt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 22:42 :
Dude... blijf jezelf en hopelijk vind je een meisje dat bij je past. Meer kan je niet doen. Stay true to yourself!

Anders gaat een relatie toch kapot... je kan niet een poppenkast blijven ophouden tenzij je gek bent.

Good luck... ik snap wel hoe je je voelt.
Ja, het past dus wel alleen een relatie zit er niet in, dat is het probleem. En ik denk dat het probleem er juist inzit om wie ik ben. Té lief, té begrijpend, té veel interesse? Ik leg het er niet dik bovenop en doe het ook niet om maar in de smaak te vallen maar ze willen alles bij me kwijt, lachen, huilen, lol maken en dan zeggen dat ze nog nooit zo'n iemand ontmoet hebben maar voor de rest is dat het!

Even voor de duidelijkheid, ik ga mezelf dus niet ophemelen hier en dat is ook niet de bedoeling want zo geweldig ben ik dus niet, want het lukt nog geeneens om een relatie te krijgen hahaha
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:51
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Tjah.. nog steeds kan je er niks aan veranderen. Blijf gewoon jezelf want als je jezelf gaat veranderen werkt toch niet.

Je moet jezelf het volgende afvragen: Hoe ben ik en hoe wil ik zijn?

Dat zijn de enige veranderingen die ik zou aanrengen omdat zijn veranderingen waar je achter staat, veranderingen waar je alleen achter staat omdat je dan meer in de smaak valt bij een ander.

Als ze geen relatie met je willen hebben, pas je gewoon echt niet bij ze. Ze kunnen wel zeggen van wel, maar als ze echt helemaal van je houden en geweldig vinden dan zouden ze een relatie met je beginnen.

De enige reden dat ze dit zeggen, is omdat ze je geowon echt heel erg leuk vinden en je de werkelijke reden niet kunnen zeggen en iets anders verzinnen.

Ik zou echt nooiet niet op een meisje kunnen vallen doordat ze te lief is... Naja dat is ook nie twaar maar dan moet het wel HEEL erg zijn. En zo een meisje heb ik echt nog nooit ontmoet
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:08
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-09-2004 @ 22:51 :
Tjah.. nog steeds kan je er niks aan veranderen. Blijf gewoon jezelf want als je jezelf gaat veranderen werkt toch niet.

Je moet jezelf het volgende afvragen: Hoe ben ik en hoe wil ik zijn?

Dat zijn de enige veranderingen die ik zou aanrengen omdat zijn veranderingen waar je achter staat, veranderingen waar je alleen achter staat omdat je dan meer in de smaak valt bij een ander.

Als ze geen relatie met je willen hebben, pas je gewoon echt niet bij ze. Ze kunnen wel zeggen van wel, maar als ze echt helemaal van je houden en geweldig vinden dan zouden ze een relatie met je beginnen.

De enige reden dat ze dit zeggen, is omdat ze je geowon echt heel erg leuk vinden en je de werkelijke reden niet kunnen zeggen en iets anders verzinnen.

Ik zou echt nooiet niet op een meisje kunnen vallen doordat ze te lief is... Naja dat is ook nie twaar maar dan moet het wel HEEL erg zijn. En zo een meisje heb ik echt nog nooit ontmoet
Maarten de relatie expert
(ik heb het niet gelezen heurrr...)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:13
Verwijderd
zoenen dat wijf en probeer haar het bed in te kletsen, dan hangt ze daarna kan ze echt niet meer met de kutsmoes aankomen dat ze liever vrienden wilt blijven en als ze dat wel doet dan is een slet ook niets mis mee natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:15
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
bertbart schreef op 04-09-2004 @ 23:13 :
zoenen dat wijf en probeer haar het bed in te kletsen, dan hangt ze daarna kan ze echt niet meer met de kutsmoes aankomen dat ze liever vrienden wilt blijven en als ze dat wel doet dan is een slet ook niets mis mee natuurlijk
Haha, eigenlijk wel een goed punt

Als je haar neukt, dan vind ze je echt geen lief begripvol jongetje meer
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:16
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 04-09-2004 @ 23:13 :
zoenen dat wijf en probeer haar het bed in te kletsen, dan hangt ze daarna kan ze echt niet meer met de kutsmoes aankomen dat ze liever vrienden wilt blijven en als ze dat wel doet dan is een slet ook niets mis mee natuurlijk
Das dus het dillema (niet van dat slet zijn natuurlijk ) maar om het volgende: Stel ik zoen en bla bla bla maar twerkt niet, dan vind ik het eigenlijk behoorlijk jammer als dan het contact zou verdwijnen!

Ik zie gewoon teveel problemen, waarom kan ik niet alleen denken met m'n pik zoals het meeste mannelijke geslacht
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:16
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
je bent gewoon een te goed maatje voor hun... misschien eerder de stap nemen
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:28
Verwijderd
Tsja, dit zijn eufemismen die veel voorkomen. Waarschijnlijk ben je gewoon te lelijk.

Probeer eens over te komen als een arrogante, doch 'gevoelige' klootzak, vrouwen geilen daar wel op.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-09-2004 @ 23:28 :
Tsja, dit zijn eufemismen die veel voorkomen. Waarschijnlijk ben je gewoon te lelijk.

Probeer eens over te komen als een arrogante, doch 'gevoelige' klootzak, vrouwen geilen daar wel op.
Hahaha, ja zo kan je het ook bekijken.

Oke, ik kan het natuurlijk niet van mezelf zeggen maar ben niet echt lelijk. Ben ook geen fotomodel maar kan ermee door zeg maar. Niet echt veel meer of minder dan de gemiddelde man waar de gemiddelde vrouw op valt!

Tsja, kzal me dus moeten aanpassen in hoe ik doe. Althans, zo zie ik het een beetje tot nu!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 00:12
Verwijderd
Tja, volgens mij heb je gewoon de pech dat die meiden óf al iemand anders zagen zitten, óf gewoon niet op je vallen. Want geloof me, als ze je zo leuk vinden en ze vinden je woest aantrekkelijk, dan laten ze dat heus niet staan omdat ze een eventuele vriendschap verpesten.

Nou klinkt het meteen als 'je bent te lelijk', maar dat bedoel ik nou ook weer niet. Ik ken genoeg fysiek aantrekkelijke jongens met wie ik toch geen relatie wil.. de combinatie moet gewoon goed zijn. Het is weer eens ultiem cliché, maar je loopt heus wel eens iemand tegen het lijf met wie het op alle fronten klikt.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 00:35
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
MSN emailadres: Lief vragen.....


Ontopic:
Over ongeveer een week ga ik een meisje vertellen wat ik echt voor haar voel en jij hebt net mijn worst case scenario beschreven.

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 00:44.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 00:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Been there, done that, bought the T-shirt... En toch is het met mij ook -min of meer- goedgekomen. Ik denk dat je gewoon -neta ls ik- geduld zult moeten oefenen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:29
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Dat je zo'n lange post tikt betekend dat het je nog best wel dwars zit en je het aanhoren van alles je irriteert. Ik geef je geen ongelijk natuurlijk maar misschien is het wat om wat minder close te zijn met een girl? Wat sneller moves te maken?

Als ik een vrouw zou zijn en jou zou kennen zou ik vinden dat je te langzaam bent om een echte relatie te willen hebben dus zou ik je sneller als een vriend beschouwen als je snapt wat ik bedoel.

Misschien beetje vreemd maar als je iemand 2 weken via MSN spreekt zou je al eens af kunnen spreken als ze leuk is... en als ze echt leuk is zou steeds verder kunnen gaan zoals op de eerste of 2de date al te zoenen.

Zal misschien wel weer breezahrig overkomen ofzo maar dan heb je zeker dat gezeik niet van "Ik-zie-je-als-een-broeeer-dus-blijf-alsjeblieft-mijn-vriend-en-hoor-de-komende-10-jaar-nog-meer-van-mijn-zeik-verhalen-aan-die-mijn-vriendje-eigelijk-aan-moet-horen-maar-ik-hem-er-niet-mee-wil-belasten-en-eigelijk-het-dus-maar-op-jouw-afreageer-zodat-je-een-fijne-burn-out-krijgt-en-helemaal-de-tering-ergert-over-al-mijn-gezeik-en-dan-wanneer-je-zegt-dat-je-vind-dat-ik-minder-moet-praten-beschuldig-ik-jouw-ervan-dat-je-onbeschoft-ben"

Zo... dat lucht op.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 02:39
Verwijderd
he

Jouw verhalen komen me inderdaad bekend voor, ben ook absoluut geen jongen die een move maakt. Dus gaan vrouwen je snel zien als een goede vriend, opzich vervelend als je meer wil.

Maar ik heb zoiets van als je iemand tegen komt die jou ook helemaal geweldig vind dan gebeurd het vanzelf wel. Dus ik vind het nu niet erg als het een goede vriendin is.

Maar het komt ook dat ik niet snel een vriendin heb, omdat ik een kroeg ect. geen goede plek vind om iemand te ontmoeten. Waarom geen idee, maar voor mijn gevoel lopen er alleen nog maar sletten en breezers rond. Natuurlijk zijn er ook leuke gewone meiden maar die hebben vaak een vriend en als ze die niet hebben, dan durf ik niet. Dus gewoon afwachten, komt vanzelf goed.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 08:19
Verwijderd
Gewoon als goede vriendin houden, àls je iets met haar zou krijgen, en het loopt stuk, ben je meestal wel je vriendin kwijt. Maar of je dat er voor over hebt moet je zelf maar weten. Of gewoon zeggen wat je dwars zit, jij luisterd ook naar haar, nu moet zij maar naar jou luisteren
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 05-09-2004 @ 01:35 :
MSN emailadres: Lief vragen.....


Ontopic:
Over ongeveer een week ga ik een meisje vertellen wat ik echt voor haar voel en jij hebt net mijn worst case scenario beschreven.
Geen dank, ik heb graag wat over de medemens

Citaat:
Hardstylesage schreef op 05-09-2004 @ 03:29 :


Zo... dat lucht op.
Lekker is dat hé, om het ff eruit te gooien

Citaat:
sybje schreef op 05-09-2004 @ 03:39 :
he

Jouw verhalen komen me inderdaad bekend voor, ben ook absoluut geen jongen die een move maakt. Dus gaan vrouwen je snel zien als een goede vriend, opzich vervelend als je meer wil.

Maar ik heb zoiets van als je iemand tegen komt die jou ook helemaal geweldig vind dan gebeurd het vanzelf wel. Dus ik vind het nu niet erg als het een goede vriendin is.

Maar het komt ook dat ik niet snel een vriendin heb, omdat ik een kroeg ect. geen goede plek vind om iemand te ontmoeten. Waarom geen idee, maar voor mijn gevoel lopen er alleen nog maar sletten en breezers rond. Natuurlijk zijn er ook leuke gewone meiden maar die hebben vaak een vriend en als ze die niet hebben, dan durf ik niet. Dus gewoon afwachten, komt vanzelf goed.
Ja, ik heb die mening ook wel dat het niet echt lukt in een kroeg/discotheek. Dus meestal probeer ik het anders om zo iemand te leren kennen.

Maar ja, misschien moet ik wat daadkrachtiger zijn. Ik sta eigenlijk nooit met m'n mond vol tanden behalve dan in de liefde. Ik heb ook geen idee waarom want ben niet sociaal gestoord ofzoiets (of dus toch wel ..)

Tsja, wachten is een optie. Ik heb genoeg te doen dus ik zit niet de hele dag op mijn kamer te zeiken en te wachten op dé vriendin maar baal gewoon enorm van het geheel maar vooral van gisteren omdat ik haar echt helemaal super vind.

Offtopic: sybje, als jij in een kroeg wandelende breezers ziet lopen lijkt het me niet dat jij nog nuchter genoeg bent om een normaal gesprek aan te knopen met een meisje

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 09:31.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-09-2004, 09:55
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Wat je nóóit moet doen, is jezelf veranderen omdat je zo graag een relatie wil. Blijf gewoon wie je bent!
Geloof me, er zijn genoeg meiden die juist wel vallen op jongens die erg in hen geïnteresseerd zijn en niet meteen hun pik achterna lopen. Je moet alleen even geduld hebben
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:34
Verwijderd
Ik ken het probleem idd ook. Ik heb het nu alweer 3 keer meegemaakt en wordt er op een gegeven moment gek van.

Aan de ene kant steek je er steeds ongelooflijk veel energie in en dan hoor je dat je leuk bent, maar alleen als vriend. Daarnaast zeggen ze steeds dat ze het niet snappen dat je geen vriendin hebt, omdat je zo leuk, aardig en lief bent. Daar kun je dus helemaal niks mee.

Aan de andere kant heb ik ook wel geprobeerd om afstandelijker te zijn. Maar dan hebben ze juist helemaal geen interesse in je.

Dus je ziet, het is niet makkelijk. Mij is het iig nog nooit gelukt.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:57
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
mja... ik ken het wel... zelf ook zo vaak gehad...

maar ben gewoon me instelling gaan veranderen...

ik wil helemaal niet nog meer goede vriendinnen... die heb ik al genoeg. nu wil ik iemand die echt speciaal voor me is, en bij wie ik dichtbij kan zijn...

wat je moet veranderen is gewoon brutaler zijn... niet allemaal afwachten en leuk en lief beginnen gewoon duidelijk laten merken dat het niet je intenties zijn om haar maar een "gewone" vriendin te laten zijn...

tja... bij mij helpt het wel
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 05-09-2004 @ 11:34 :
Ik ken het probleem idd ook. Ik heb het nu alweer 3 keer meegemaakt en wordt er op een gegeven moment gek van.

Aan de ene kant steek je er steeds ongelooflijk veel energie in en dan hoor je dat je leuk bent, maar alleen als vriend. Daarnaast zeggen ze steeds dat ze het niet snappen dat je geen vriendin hebt, omdat je zo leuk, aardig en lief bent. Daar kun je dus helemaal niks mee.

Aan de andere kant heb ik ook wel geprobeerd om afstandelijker te zijn. Maar dan hebben ze juist helemaal geen interesse in je.

Dus je ziet, het is niet makkelijk. Mij is het iig nog nooit gelukt.
Kijk, precies hetzelfde dus. Vertellen dat er vast een meid is die mij leuk vind want ik ben lief, leuk, aardig en bla bla blaaaaaaaaa.

Waarom dames, waarom ...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:00
Madita
Madita is offline
Mijn ex zei dat ook altijd ( voordat ie mij leerde kennen) hij zei me dat zijn vriendinnen hem zeiden: je bent net zo een homo vriend voor me, maar dan zonder homo te zijn

Hij had gewoon weinig geluk, ziet er leuk uit, hele lieve jongen, met wie je je heel snel komfoortabel voelt.
Toen hij mij leerde kennen, dacht ie: dit gebeurt me niet meer ( bij hem was echt precies hetzelfde gebeurt als bij jouw) en ging echt recht voor raap, toen hij me leerde kennen liep ie met me mee naar huis, zei dat ik een prachtig meisje was, en dat ie me probeerde te versieren. Ik vond het echt een schatje, maar wachte geduldig af, omdat ik bang was dat ie dat dus bij elk meisje zou doen, die hij wel leuk vond, toen ik na een tijdje doorhad dat ie verliefd op me was, ging het aan. ( gaf me een klavertje 4 cadeau, trakteerde me op alles, schreef me gedichtjes)
Tis nu uit, maar we hebben een erg lange en mooie relatie gahad samen.
Dus je hebt hoop, gewoon niet te lang wachten. Niet meteen haar alle hoeken van de kamer proberen te zien, maar wel laten merken dat je dr leuk vind, dus zeg dr dat ze mooie ogen heeft, probeer haar af en toe aan teraken, dr hand ofzo of dr haar, en kijk dr in dr ogen..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:10
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik kan die meiden harstikke goed begrijpen, want soms heb ik dat gevoel ook van ''je bent veels te leuk nu, en aan een vriendschap heb ik meer''...

Maar aan de andere kant, is het soms erg frusterend als dit steeds bij je overkomt. Maar ja, er zijn meer kutten dan kerken. Geen nood!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:12
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik zou gewoon zeggen wat je voelt. Anders blijf je jaren doorgaan met gewoon-vrienden-zijn. Terwijl je dat eigenlijk niet wilt omdat je verliefd op dr bent. Natuurlijk is dit wel de engste optie. Maar je weet wel meteen waar je aan toe bent.

Over dat snel zijn, je kan ook eens proberen gewoon voor een nachtje met een meisje te zoenen ofzo. Je krijgt -> ervaring en nog eens zelfvertrouwen om een meisje te zoenen. Er is wel veel alcohol voor nodig maar dat is nog niet eens zo erg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Madita schreef op 05-09-2004 @ 12:00 :
Mijn ex zei dat ook altijd ( voordat ie mij leerde kennen) hij zei me dat zijn vriendinnen hem zeiden: je bent net zo een homo vriend voor me, maar dan zonder homo te zijn

Hij had gewoon weinig geluk, ziet er leuk uit, hele lieve jongen, met wie je je heel snel komfoortabel voelt.
Toen hij mij leerde kennen, dacht ie: dit gebeurt me niet meer ( bij hem was echt precies hetzelfde gebeurt als bij jouw) en ging echt recht voor raap, toen hij me leerde kennen liep ie met me mee naar huis, zei dat ik een prachtig meisje was, en dat ie me probeerde te versieren. Ik vond het echt een schatje, maar wachte geduldig af, omdat ik bang was dat ie dat dus bij elk meisje zou doen, die hij wel leuk vond, toen ik na een tijdje doorhad dat ie verliefd op me was, ging het aan. ( gaf me een klavertje 4 cadeau, trakteerde me op alles, schreef me gedichtjes)
Tis nu uit, maar we hebben een erg lange en mooie relatie gahad samen.
Dus je hebt hoop, gewoon niet te lang wachten. Niet meteen haar alle hoeken van de kamer proberen te zien, maar wel laten merken dat je dr leuk vind, dus zeg dr dat ze mooie ogen heeft, probeer haar af en toe aan teraken, dr hand ofzo of dr haar, en kijk dr in dr ogen..
Daar zit hem een beetje in nml. Ik kan wel aanraken als ik wil hoor, maar ik ben dus echt zo'n homovriend. Kan meegaan met winkelen, ze kleden zich zo om waar ik bij ben omdat ze mij blijkbaar volledig vertrouwen en weten dat ik geen gebruik van ze maak. Dus knuffelen, op schoot zitten etc. Gebeurd allemaal maar voor hun echt als maatjes ofzoiets, kweet het ook niet. Kan ook altijd met de ouders goed opschieten en ze kunnen alles bij me kwijt. En ze weten dat ik geen homo ben ....

Tis eigenlijk een soort nachtmerrie hoe meer ik ernaar ga kijken. En ik doe blijkbaar iets helemaal verkeerd
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 05-09-2004 @ 12:12 :
Ik zou gewoon zeggen wat je voelt. Anders blijf je jaren doorgaan met gewoon-vrienden-zijn. Terwijl je dat eigenlijk niet wilt omdat je verliefd op dr bent. Natuurlijk is dit wel de engste optie. Maar je weet wel meteen waar je aan toe bent.
Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb? Maar kennelijk helpt dat niet.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 05-09-2004 @ 12:34 :
Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb? Maar kennelijk helpt dat niet.
Ken dat ook hoor, je zegt is in ene gezellige situatie hoe het saampjes zou zijn en zoals ik al bovenin zei: Het word lachend afgedaan met een zoen dat wij dat soort gedoe niet nodig hebben want we hebben het als zo leuk (zegt zij hé)

En dat klopt dan ook wel, tis ook heel leuk maar tis niet echt bevredigend voor alle energie en tijd die ik erin steek!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:48
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Ikedea schreef op 05-09-2004 @ 12:43 :
Ken dat ook hoor, je zegt is in ene gezellige situatie hoe het saampjes zou zijn en zoals ik al bovenin zei: Het word lachend afgedaan met een zoen dat wij dat soort gedoe niet nodig hebben want we hebben het als zo leuk (zegt zij hé)

En dat klopt dan ook wel, tis ook heel leuk maar tis niet echt bevredigend voor alle energie en tijd die ik erin steek!
Nee maar ik bedoel echt serieus. Zo van: naamvanmeisje, ik wil eventjes serieus met je over iets praten. Ik heb een beetje een probleem. Ik ben namelijk verliefd op je en ik weet niet of dat wederzijds is. Ik denk dat onder deze omstandigheden je me niet leuk vind maar ik wil het toch weten, ik voel mij hier heel erg kut door. Ik wil het gewoon zeker weten zodat ik weet waar ik aan toe ben. Ik probeer je niet te dwingen voor een relatie met mij te kiezen, we kunnen hierna nog gewoon vrienden blijven als je dat wilt. Blablabla.

Als het door laat schemeren zou het voor mij te onduidelijk zijn. Ik heb wel jongens die dat bij mij doen maar ik vind het moeilijk daarop te reageren, omdat ze zo onzeker overkomen. En het is ook gewoon onduidelijk of hij nou een grapje maakt of het serieus bedoeld.

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 11:50.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 05-09-2004 @ 12:48 :
Nee maar ik bedoel echt serieus. Zo van: naamvanmeisje, ik wil eventjes serieus met je over iets praten. Ik heb een beetje een probleem. Ik ben namelijk verliefd op je en ik weet niet of dat wederzijds is. Ik denk dat onder deze omstandigheden je me niet leuk vind maar ik wil het toch weten, ik voel mij hier heel erg kut door. Ik wil het gewoon zeker weten zodat ik weet waar ik aan toe ben. Ik probeer je niet te dwingen voor een relatie met mij te kiezen, we kunnen hierna nog gewoon vrienden blijven als je dat wilt. Blablabla.

Als het door laat schemeren zou het voor mij te onduidelijk zijn. Ik heb wel jongens die dat bij mij doen maar ik vind het moeilijk daarop te reageren, omdat ze zo onzeker overkomen. En het is ook gewoon onduidelijk of hij nou een grapje maakt of het serieus bedoeld.
Ik heb wel gemerkt dat als je echt zegt dat je van iemand houdt, dat er iets wegvalt. Je schiet er niks mee op nml. Ik heb dat al vaker meegemaakt en het is niet echt bevorderlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 05-09-2004 @ 12:56 :
Ik heb wel gemerkt dat als je echt zegt dat je van iemand houdt, dat er iets wegvalt. Je schiet er niks mee op nml. Ik heb dat al vaker meegemaakt en het is niet echt bevorderlijk.
Klopt want meestal ben je dan een leuke vriendin kwijt omdat het daarna toch een beetje anders is en tsja, zij is niet meer zo makkelijk en je doet zelf ook beetje anders als je dat soort dingen dus gaat delen met die ander!

Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:04
Verwijderd
'Het klikt té goed" lijkt mij totale onzin. Misschien een code voor "Ik vind je niet opwindend".
"Je bent als een broer voor me" komt overigens ook neer op: 'je bent heel aardig&lief maar ik vind je niet opwindend'. Vaak nog met een extra reden, zoals 'je bent te aanhankelijk' of dergelijke.

In enkele gevallen kan het echt zo zijn dat je iemand te lang kent voor een relatie. Ik ken twee jongens die allebei leuk, lief en erg knap zijn, maar ik ken ze al mijn hele leven, ik beschouw ze als familie. Hmm, eigenlijk komt dat ook neer op 'ik vind je niet opwindend'; familie is nu eenmaal niet opwindend.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:05
Verwijderd
Overigens is 'niet opwindend' iets anders dan 'lelijk'.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:59
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Ikedea schreef op 05-09-2004 @ 12:12 :
Daar zit hem een beetje in nml. Ik kan wel aanraken als ik wil hoor, maar ik ben dus echt zo'n homovriend. Kan meegaan met winkelen, ze kleden zich zo om waar ik bij ben omdat ze mij blijkbaar volledig vertrouwen en weten dat ik geen gebruik van ze maak. Dus knuffelen, op schoot zitten etc. Gebeurd allemaal maar voor hun echt als maatjes ofzoiets, kweet het ook niet. Kan ook altijd met de ouders goed opschieten en ze kunnen alles bij me kwijt. En ze weten dat ik geen homo ben ....

Tis eigenlijk een soort nachtmerrie hoe meer ik ernaar ga kijken. En ik doe blijkbaar iets helemaal verkeerd
ik denk dat het woord sneu hier wel op z'n plaats is
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 23:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ook al 'n paar keer gehoord, BS gewoon, ze bedoelen daar vaak gewoon mee wat Sarah zegt.


Vrouwen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:49
Madita
Madita is offline
Citaat:
Ikedea schreef op 05-09-2004 @ 12:12 :
Daar zit hem een beetje in nml. Ik kan wel aanraken als ik wil hoor, maar ik ben dus echt zo'n homovriend. Kan meegaan met winkelen, ze kleden zich zo om waar ik bij ben omdat ze mij blijkbaar volledig vertrouwen en weten dat ik geen gebruik van ze maak. Dus knuffelen, op schoot zitten etc. Gebeurd allemaal maar voor hun echt als maatjes ofzoiets, kweet het ook niet. Kan ook altijd met de ouders goed opschieten en ze kunnen alles bij me kwijt. En ze weten dat ik geen homo ben ....

Tis eigenlijk een soort nachtmerrie hoe meer ik ernaar ga kijken. En ik doe blijkbaar iets helemaal verkeerd
valt wel mee, zelf zou ik er niet zo een heel probleem van maken, je bent zoals je bent, en met de tijd zullen er vast wel meisjes in zien, dat je het waard bent, om je als vriend te hebben....

Probeer gewoon jezejf te zijn, maak haar vanaf het begin duidelijk te maken dat je haar wel ziet zitten.

Ikzelf zoek in een man ( en zoals ik heel veel meisjes) naast erg opwindend te zijn, mijn beste vriend.. Het is voor mij absoluut nodig dat ik me heelmaal comfortable voel, dat ik hem alles kan vertellen. etc.etc.
Dus dat heb je, nu moet je er alleen voor zorgen dat je aantrekkelijk en opwindend overkomt... Leer veel nieuwe meisjes kennen, bij het uitgaan, doe gewoon tegen ze, maar laat ze ook merken, als je ze leuk vind, dat je meer wilt dan alleen maar vrienden zijn.. Als je dat vanaf begin duidelijk legt, dan heb je weinig te verliezen... Ik begrijp dat als je maanden vrienden probeerd te worden, dat het je dan erg veel pijn doet, als ze je afwijst... Dus probeer snel en direct te werk te gaan.

PD mijn ex vriend heeft nu trouwens erg veel succes bijde meiden , en hij had precies hetzlefde probleem als jij, voordat ie met me kreeg, dus je hebt hoop

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 10:53.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2004, 18:32
Futurist
Futurist is offline
Natuurlijk is het gs als je geen vriendin kunt vinden omda je 'te aardig' bent, maar die types die vallen dus blijkbaar op macho's en dat ben jij niet, dus zou ik er ook maar niet 8eraan gaan en gewoon blij zijn dat je als vriend word gezien.. Maar misschien mag je wel iets brutaler zijn de volgende keer. In elk geval veel suc6
__________________
God in Heaven Me on Earth
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 11:52
Yora
Niet gaan veranderen om meisjes hoor!! Jezelf blijven en er komt vast wel eentje aanhuppelen waarmee het klikt en die van je houd omdat je jezelf bent, naaja zo'n gevoel heb ik dan Maargoed ik voel wel meer....
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 17:11
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
Re3m schreef op 05-09-2004 @ 10:55 :
Wat je nóóit moet doen, is jezelf veranderen omdat je zo graag een relatie wil. Blijf gewoon wie je bent!
Geloof me, er zijn genoeg meiden die juist wel vallen op jongens die erg in hen geïnteresseerd zijn en niet meteen hun pik achterna lopen. Je moet alleen even geduld hebben
True. Ik heb het aan den lijve mogen ondervinden! Blijf jezelf..
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 19:46
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Tja ik ken het ook....

Gisteravond een duidelijke hint gegeven dat ik haar leuk vond. Sindsdien niks meer van haar gehoord, geen sms, geen mail, ze is niet op msn. We spreken elkaar haast elke dag op msn of anders sms-en we wat.

Misschien heeft ze het wel druk, of een andere goede reden. Maar toch.... ik maak me zorgen....

Zal me maar weer op het ergste voorbereiden.... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 20:49
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Komt door de media zoals programma's als Temptation Island enzo denk ik.

Iedereen wil een lekker ding tegenwoordig, naar het innerlijk wordt nauwelijks meer gekeken.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 21:59
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 07-09-2004 @ 21:49 :
Komt door de media zoals programma's als Temptation Island enzo denk ik.

Iedereen wil een lekker ding tegenwoordig, naar het innerlijk wordt nauwelijks meer gekeken.
Alsof mensen zonder tv geen lekker ding zouden willen.
Het lijkt me niet dat mensen nu minder naar innerlijk kijken dan vroeger.
En je suggereert dat hij lelijk is.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 07:32
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
fantastisch topic, omhoog houden.

Heb het nu 2 keer gehad, en 'begin' nu aan de derde keer.. Zal wel weer 1 en al ellende worden.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Fatal Exception schreef op 07-09-2004 @ 21:49 :
Komt door de media zoals programma's als Temptation Island enzo denk ik.

Iedereen wil een lekker ding tegenwoordig, naar het innerlijk wordt nauwelijks meer gekeken.
Inderdaad. Vroeger was alles nog eenvoudig en letten vrouwen alleen op geld.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 12:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-09-2004 @ 09:12 :
Inderdaad. Vroeger was alles nog eenvoudig en letten vrouwen alleen op geld.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 12:53
Bram
Bram is offline
ik weet perfect wat je bedoelt kerel, zit ook een beetje in zo'n situatie. ik denk dat we gewoon te braaf zijn, meisjes willen nog steeds enigszins een beetje een 'klootzakje' hebben, niet iemand waar ze met al hun problemen terecht kunnen ... nuja lijkt mij zo hé.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 12:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bram schreef op 08-09-2004 @ 13:53 :
ik weet perfect wat je bedoelt kerel, zit ook een beetje in zo'n situatie. ik denk dat we gewoon te braaf zijn, meisjes willen nog steeds enigszins een beetje een 'klootzakje' hebben, niet iemand waar ze met al hun problemen terecht kunnen ... nuja lijkt mij zo hé.
Dat lijkt inderdaad zo, want al mijn vriendinnen hebben relaties met 'nice guys'. Nou zou ik, nu ik erove nadenk, ook niet bevriend (willen) zijn met van die types die op bad guys vallen... Zou het er dan gewoon aan liggen dat alle 'nice people' elkaar aantrekken en dat er zodoende niks gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 13:26
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 13:58 :
Dat lijkt inderdaad zo, want al mijn vriendinnen hebben relaties met 'nice guys'. Nou zou ik, nu ik erove nadenk, ook niet bevriend (willen) zijn met van die types die op bad guys vallen... Zou het er dan gewoon aan liggen dat alle 'nice people' elkaar aantrekken en dat er zodoende niks gebeurt?
Je hebt geen vriend(inn)en en zodoende gaan al je vriendinnen met nice guys... ?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 13:31
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-09-2004 @ 14:26 :
Je hebt geen vriend(inn)en en zodoende gaan al je vriendinnen met nice guys... ?
je begrijpt er echt geen fuck van he..
hij heeft een aantal vriendinnen en die hebben allemaal een softe vriend, hij zou niet bevriend willen zijn met een meisje dat niet op softe jongens valt
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 14:44
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
gewoon jezelf blijven anyway ik geloof niet dat je iets heel raar hebt aangepakt als ik je verhaal lees...
misshcien sporen die meisjes gewoon niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat nou te doen?
huggles
5 07-01-2015 07:03
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie het "klikt" met niemand...
SuperSanne
61 03-05-2005 17:36
Liefde & Relatie Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar?
MeLovesYou
13 12-07-2004 11:26
Liefde & Relatie Relatie doorzetten of niet
verwijderen_aub
26 09-01-2004 17:40
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.