Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 16:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Surprise schreef op 02-04-2004 @ 23:54 :
Heerlijk om lekker te lezen. Geen hoogstaand literair werkje en af en toe denk ik wel eens iets waarvan ik denk, hmm zou dat ook echt zo gebeuren?

Maar verder zou ik vooral hiermee doorgaan want ik wacht zeker op het vervolg!
Bedankt ik ben druk bezig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 02-04-2004, 16:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-04-2004 @ 03:25 :
Hmmm, ik vind het een beetje matig. Ik vind de vervolg niet lekker op elkaar aansluiten en je verandert ook steeds van perspectief. Dat is nogal verwarrend.



Waarom zet je dat steeds onder je vervolg, zo'n uitleg over je verhaal? Als het goed is is dat helemaal niet nodig. Als je een goed verhaal schrijft is daar geen toelichting voor nodig. Dit is dus eigenlijk een teken dat je verhaal niet compleet is. Ik neem aan dat als je al deze vervolgen achter elkaar zet, dat je daar niet die "toelichtingen" tussen zet.

Maar ja, het verhaal opzich is redelijk en ik vind echt bijna geen spellingsfouten en grammaticalefouten.
Dat veranderen van perspectief vind ik juist fijn, want als Anouk weet je niet wat Danny naar Kate heeft geschreven en Danny weet dat heel goed. Dan weet je toch wat er aan de hand is en kan je in allebei hun hoofden kijken, snap je?

Ik heb wel ns een boek gelezen dat elk hoofdstuk een ander persoon was.

Ja, ik denk, anders krijg ik daar weer helemaal reacties over, ik zegt maar alvast...Niet meer doen en anderen laten zeiken dus ?

Ja jammer he dat je niks te verbeteren hebt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-04-2004, 16:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 03-04-2004 @ 04:25 :
Stuiver roman. Totaal niet diepgaand. zo'n boekje wat je in een avond uitleest en dan niet meer kan herinneren.
maar: Wat je met plezier uitleest (en enige ergernis... )
tis ook de bedoeling dattie niet diepgaand is

en de ergernis is zeker dat alles zo goed tussen hen gaat enzo
Perfect stel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-04-2004, 16:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 02-04-2004 @ 17:29 :
Dat veranderen van perspectief vind ik juist fijn, want als Anouk weet je niet wat Danny naar Kate heeft geschreven en Danny weet dat heel goed. Dan weet je toch wat er aan de hand is en kan je in allebei hun hoofden kijken, snap je?

Ik heb wel ns een boek gelezen dat elk hoofdstuk een ander persoon was.

Ja, ik denk, anders krijg ik daar weer helemaal reacties over, ik zegt maar alvast...Niet meer doen en anderen laten zeiken dus ?

Ja jammer he dat je niks te verbeteren hebt
Jammer he?

Ik denk het er maar niet meer onder zetten en ervoor zorgen dat het zo in je verhaal staat zodat je daar geen reactie op krijgt.
Oud 03-04-2004, 12:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-04-2004 @ 04:37 :
Jammer he?

Ik denk het er maar niet meer onder zetten en ervoor zorgen dat het zo in je verhaal staat zodat je daar geen reactie op krijgt.
Ja onwijs

Ja oké, ik understand. Thanks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2004, 15:51
BrightEyes
BrightEyes is offline
komt er nog meer?
Oud 08-04-2004, 18:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ZiPPiT! schreef op 09-04-2004 @ 03:51 :
komt er nog meer?
Ja

Soon, heb t btje druk met school ook enzo...

Maar ja nu 5 dagen vrij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-04-2004, 18:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
gvd ben super inspiratieloos

help? kmoet nog 5 weken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2004, 12:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jaja, eindelijk istie der: een splinternieuw deel!


"Je kan het gewoon niet hebben dat ik beter ben dan jij." grinnikte ze. Dat pikte Danny niet en hij deed de arabier. Anouk deed de radslag. Hij deed uit staande positie een salto en landde perfect. Zij deed de split en daarna de spagaat.
"Oké jij wint, ik wil later nog kinderen." lachte Danny en stak zijn handen in de lucht.
"Mooi." zei Anouk en ze lachte triomfantelijk. Ze stond op en gaf hem een zoen. "Wacht maar tot je me ziet vechten." zei ze en lachte hard om zijn verbaasde gezicht.
"Doe je dat vaak dan? Ram jij zo graag iemand in elkaar?"
"Alleen als het nodig is. Oeh, je hebt mensen die je moet helpen, gek."
Danny dook weer achter de receptie en hielp de mensen. Anouk sprong weer op de balie en keek naar hem.
"Wat?"
"Niks."
"Waarom kijk je dan?"
"Kijken hoe leuk je bent." grinnikte ze.
"Leuk ben ik hè."
"Nou." zei ze sarcastisch en ze gaf hem een stomp.
"Leuk!"
"Wat?"
"Je nagels." grijnsde Danny en hij pakte haar handen om nog eens beter te kijken.
"Ja, dank je." grinnikte ze en ze deed plagend haar handen in haar zakken.
"Wat zullen we doen?"
"Weet ik veel."
"Oké. Wat wíl je doen?"
"Weet ik veel. Niks?"
"Je wilt niks? Oké. Ook niet met me zoenen?"
"Ja, dat altijd." grijnsde Anouk en ze zoende hem. "Hoelaat moet je daar morgen zijn?"
"Waar?" vroeg Danny versuft.
"Duh, je school. Training?"
"Oh dat. Uhm, 10 uur dacht ik." Hij pakte zijn agenda en bladerde hem door. "Ja, 10 uur." bevestigde hij.
"Fun. Maar moet je ze niet waarschuwen dat ik meekom?"
"Goed idee. Zo'n gek hebben ze nog nooit gezien." lachte hij en ze stompte hem.
"Ga bellen." gebiedde ze.
"Jaja." Hij pakte de telefoon en draaide een nummer. "Hallo? Met Dan. Hai. Ja, onwijs. Hey, is het goed als ik morgen een meisje meeneem. Anouk. Ja inderdaad. Goed hè. Ik ben de beste. Maar ze is echt superlenig enzo...Ja...Ja...Uh huh...Oké. Tot morgen!"
Hij hing op en knikte. "Je mag mee."
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2004, 12:39
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
mooi!!! vervolg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 10-04-2004, 12:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
mja dank, ik ga t maar ns inkorten, de dagen

dus ik stop zo midden in de dag en dan begin ik 's avonds weer of de volgende dag

Ze is der nog 2 weken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2004, 12:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Tja, wat moet je ze allemaal laten doen? Misschien dat ze een paar keer elkaar een dag niet zien. Hoef je die dag niet te beschrijven.
Oud 10-04-2004, 13:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-04-2004 @ 00:46 :
Tja, wat moet je ze allemaal laten doen? Misschien dat ze een paar keer elkaar een dag niet zien. Hoef je die dag niet te beschrijven.
ja zoiets als: bladiebladiebla ze oefenden

een paar dagen later hadden ze...

zoiets?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2004, 14:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, zoiets.
Oud 10-04-2004, 14:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-04-2004 @ 02:34 :
Ja, zoiets.
thanks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2004, 16:01
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Schiet eens op doossie!! Wil meer lezen
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 10-04-2004, 18:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 11-04-2004 @ 04:01 :
Schiet eens op doossie!! Wil meer lezen
hoor wie t zegt

(en weer een post voor mij )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2004, 22:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja hoor, weer 'n stukje. Enjoy.

De volgende dag stapten Danny en Anouk in zijn jeep en reden naar de school. Hij parkeerde zijn auto op het parkeerterrein voor de gymzaal en deed hem op slot. Ze liepen samen de gymzaal in en werden meteen besprongen door zijn teamleden. Danny schudde lachend zijn hoofd.
"Oké, ga 'ns even in een rij staan, dan kan ik jullie voorstellen." zei Danny en ze vormden een rij. "Dit is Anouk." vervolgde hij en hij wees op Anouk. Hij draaide zich naar haar. "En van links naar rechts in deze rij gekken: Anna, Kirsten, Elizabeth, natuurlijk noemen we haar gewoon Liz, Maria, Mick, Xander, Aaron en Drake. En Liz is de aanvoerster trouwens."
"Hai, leuk jullie te ontmoeten."
"Waar is Rianne?"
"Onderweg hierheen heeft ze een aanrijding gehad." zei Liz.
"Wat? Waarom heb je dat niet gezegd?"
"Je was zo druk bezig met ons voor te stellen enzo. Het is niet ernstig ofzo, ze mag over twee weken weer mee doen. Ze is aangereden door een motorrijder en nou is haar enkel gekneusd of verstuikt ofzo. Ze deed nogal vaag. Aanstelster."
"Dus we hebben een vervanger nodig?" vroeg Danny.
"En snel." meldde Mick. "Dinsdag is de openingswedstrijd."
"Ik doe wel mee." zei Anouk.
"Dus ze moet snel de routines kennen." zei Drake.
"Ik wil wel.." zei Anouk.
"En ook moet ze lenig en niet zeiken." zei Kirsten.
"Ja, want ik herinner me die laatste nog die...-"
"Hey!" onderbrak Anouk hen.
"Wat?" zeiden ze.
"Ik doe het wel."
"Jij?" zei Kirsten met een spot in haar stem. Ze keek Anouk verwaand aan. "En wat kan je allemaal? De koprol? Want dat telt hier niet mee." Ze lachte en Anna lachte mee.
"Ze is...-" begon Danny, maar Anouk onderbrak hem.
"Weet je nog wat ik zei in de hal? Wacht maar tot je me ziet vechten?"
"Ja."
"Bescherm me dan niet. Ik kan het zelf wel. Maar toch bedankt."
Ze maakte zich breder en vroeg aan Kirsten: "Wat moet ik kunnen?"
"Overslag."
"Is dat alles?" spotte Anouk en ze deed de overslag.
"Flikflak."
"Met of zonder achterwaartse salto?"
"Alsof je dat kan."
Anouk deed een flikflak met achterwaartse salto.
"Doe het." fluisterde Anna in Kirstens oor.
"Arabier, salto, overslag, radslag, schroef en eindigen in een spagaat. Achter elkaar." zei ze. Anouk schudde haar hoofd alsof het niks was en liep naar de andere kant van de gymzaal. Toen ze daar was nam ze een klein aanloopje en deed waar ze voor was uitgedaagd. Het ging foutloos. Het team en Danny keken toe met open monden. Anna en Kirsten waren duidelijk afgebluft, maar herstelden snel.
"Zelfs mijn kleine zusje kan dat." snoof Kirsten snel en ze draaide zich om. Liz liep naar Anouk toe en zei: "Welkom in het team. Ik zal zo je pakje pakken. Je bent goed."
Anouk grijnsde naar Danny en Liz liep langs hem om de outfit te pakken.
"Je vriendin heeft pit." grinnikte ze in het voorbijgaan. Danny lachte. Liz kwam terug met het pakje. Het was een kort topje met een kort rokje in het geel. Er stond een grote rode 'C' met een zwart randje eromheen op het topje. Er zat een V-hals in en het rokje was in plooien. De achterkant van die plooien waren zwart en die waren dus alleen te zien als ze uit elkaar gingen.
"Heb je trainingskleren bij je?" vroeg Liz.
"Die heb ik aan." knikte Anouk.
"Oké dan. Dan zullen we eerst een paar routines laten zien." legde ze uit. Daarna draaide ze zich om. "Oké, we doen de Cheer-piramide. Iedereen klaar?"


Meer?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-04-2004, 11:52
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ahhh leuk!!!! Dit geeft een hele andere draai aan haar vakantie . Graag meer.
Oud 11-04-2004, 15:55
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Nog steeds leuk!! Maar dit kost me wel weer een post nja, iig snel een vervolg? hehe doe maar
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 11-04-2004, 15:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
kost je idd een post

bedankt voor jullie lieve berichtjes die jullie elke keer plaatsen

Ik heb tot half 3 in de nacht nog zitten typen, maar toen bennik bijna op m'n laptop in slaap gevallen...dus soon meer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-04-2004, 19:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja hoor, zijn jullie klaar voor nog een klein vervolgje?
Klaar of niet, hier komtie


Die avond was Anouk uitgeput. Nadat ze alle routines had gezien, mocht ze meedoen en ze kende er al heel wat. Danny zat naast haar in de auto en zei niets. Toen ze er bijna waren wel.
"En hoe gaat het nu?" vroeg hij.
"Ik ben kapot, uitgeteld, op en ik heb overal pijn. Ik heb zelfs spierpijn op plaatsen waarvan ik niet wist dat daar spieren zaten." grijnsde ze. "Maar ik heb fun gehad."
"Ja, wen er maar aan. Zo gaat het altijd."
"Heb jij geen last?"
"Ik doe dit elk jaar. Ik kan het wel hebben."
"Mja, dat blijkt."
Anouk zakte lusteloos onderuit in de autostoel. Danny lachte hard en ze keek hem geërgerd aan.
"Je moet je mond houden, jij." lachte ze.
Danny parkeerde de auto op zijn parkeerplaats, liep om de auto heen, deed Anouk's deur open en droeg haar naar binnen. Binnen aangekomen bij haar kamer, stak hij de loper in het slot en liep de kamer binnen. Voorzichtig legde hij haar op bed.
"Dat had ik ook wel zelf gekund, maar goed." grinnikte ze.
"Voor het geval dat."
"Hoelaat moet je op school zijn?"
"Half negen."
"Maak je me om zeven uur weer wakker?"
"Is goed joh."
"Kom bij me liggen."
Danny dook op het bed en ging naast haar liggen.
"Wat?" vroeg hij.
"Even genieten. Ik moet je morgen de hele dag missen."
"Wat jij wil schat."
Ze waren een tijdje stil. Toen vroeg Anouk: "Wie gaat er nu achter de receptie zitten?"
"Iemand die tijd heeft."
"Kan ik het niet doen?"
"Jij?"
"Ja. Ik, ja. Heb ik ook weer eens wat nuttigs gedaan deze vakantie."
"Maar we moeten morgen na school trainen."
"Hoelaat ben je vrij dan?"
"Half vier."
"Nou dan ben ik om half vier voor de gymzaal. Dan ben ik lekker part-time."
"Je bent de beste."
"Weet ik."
Anouk legde haar hoofd en armop zijn borst en deed haar ogen dicht. Zo vielen ze allebei in slaap.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-04-2004, 21:50
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Onnodig om te zeggen maar het verhaal is gewoon goed. Maar er moet binnenkort wel wat spanning in komen, anders word het te saai. Maar het is nog steeds een cute stelletje Kost me dit complimenteuse gedrag wel weer een post Nja, heb het er voor over

Kusje!
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 12-04-2004, 22:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 13-04-2004 @ 09:50 :
Onnodig om te zeggen maar het verhaal is gewoon goed. Maar er moet binnenkort wel wat spanning in komen, anders word het te saai. Maar het is nog steeds een cute stelletje Kost me dit complimenteuse gedrag wel weer een post Nja, heb het er voor over

Kusje!
saai

tword nog wat

ik post ff bij jou
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-04-2004, 23:36
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik was je verhaal al een tijdje aan het volgen, maar moet toch zeggen dat elke x als je weer een stukje geschreven hebt ik wil weten hoe het verder gaat! Ga zo door!

Ik weet niet of het de bedoeling van je verhaal is, maar je kan het natuurlijk een x een minder leuke wending geven, op wat voor een manier dan ook (heb wel ideeën). Word het wat spannender - ipv al dat liefdesgedoe.

Ik wacht op je volgende stukje!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 13-04-2004, 11:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
volgende stukje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 13-04-2004, 13:00
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Mmmm I'm lovin' it!!! (padadapapa hihi)

Leuk verhaal! En laat maar snel een vervolg komen
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Oud 13-04-2004, 13:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
mja

ik ben bezig

en over dat liefdesgedoe ze zijn gewoon een perfect verliefd koppel (maar niet voor lang, maar dat zie je vanzelf wel )

Ik vind het te gek dat jullie elke keer van die leuke en lieve berichten plaatsten, dit helpt me echt verder

Vervolgje in de volgende post dan maar

Even mn diskette pakken...

Een Tweeling schreef:
Citaat:
Ik weet niet of het de bedoeling van je verhaal is, maar je kan het natuurlijk een x een minder leuke wending geven, op wat voor een manier dan ook (heb wel ideeën).


PM je ideetjes dan ff ofzo dan kijk ik wat ik eraan zou kunnen hebben
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-04-2004, 20:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jaja, nieuw deel. Komtie:

De volgende ochtend werd Danny wakker door gebons. Gebons op de deur van kamer 20. Waar hij nu niet was. Hij vloekte inwendig en keek naar Anouk, die nog heerlijk lag te slapen in dezelfde positie als gisteravond. Voorzichtig kwam hij onder haar vandaan en deed zachtjes de deur open. Slaperig keek hij om de hoek en zag zijn moeder chagerijnig naar de deur van kamer 20 kijken.
"Mam, wat ben je aan het doen?"
"Oh mijn God...Je hebt toch niet...vannacht...met haar..." stamelde zijn moeder toen ze zag uit welke kamer hij was gekomen.
"Stil, je maakt het hele hotel wakker. En nee, ik heb 'het' niet gedaan. Wil je effe chillen?!"
"Oké, wat deed je daar dan?"
"Slapen. We zijn gisteravond in slaap gevallen. Meer niet."
"Natuurlijk. Ga je aankleden. Geen woord meer." zei mevrouw Maclay toen Danny er tegenin wilde gaan.
"Oh, Anouk wilde achter de receptie gaan zitten trouwens, als ik weg ben." zei hij tegen haar toen hij zijn kamer inliep en hij smeet de deur achter zich dicht. Hij liet zijn moeder achter met een schuldgevoel, dat wist hij. Hij sprong snel onder de douche en kleedde zich aan. Hij keek op zijn horloge. Kwartover zeven. Hij snelde naar de kamer van Anouk en maakte haar wakker.
"Wat?" vroeg ze slaperig.
"Ik ben een kwartier te laat met je wakker maken, je moet eruit. En m'n moeder denkt dat we 'het' hebben gedaan en is best wel uit haar doen. Ontwijk haar maar. Het waait wel over." zei Danny.
"Hmm. Wat jij wil."
Anouk kwam langzaam uit bed en liep naar de klerenkast, waar ze een outfit uit trok.
"Ga wat doen schat. Ik ga me aankleden." zei ze en ze glimlachte naar hem. Hij liep naar haar toe en gaf haar een lange kus op haar lippen voor hij de kamer uitliep en de deur achter zich dicht deed.
Langzaam slofte Danny richting eetzaal en wees onderweg een verdwaalde gast waar zijn kamer was. Toen hij uiteindelijk in de eetzaal aankwam, waren bijna alle tafels al gedekt. Hij hielp zijn moeder nog bij de laatsten. Hij zei geen woorde tegen haar en zij niet tegen hem.
"Het spijt me dat ik zo snel iets zei. En dat ik zo raar deed." zei mevrouw Maclay.
"Al goed. Maar doe dat nooit meer, ja?"
"Deal."
"Deal." lachte Danny. "Moet ik nog iets doen?"
"Naar school gaan. Niet vallen bij het oefenen. En tegen je vriendin zeggen dat ze is aangenomen. Part-time toch? Dan verdient ze zes dollar per uur. Een half uur telt ook als een uur."
Danny keek zijn moeder aan en lachend omhelsde hij haar. Hij snelde naar kamer 21 en klopte op de deur.
"Binnen." klonk het vanuit de kamer. Anouk was bezig met haar haren in een staart te doen. Ze glimlachte toen ze hem zag en gaf hem een kus. Hij vertelde haar wat zijn moeder had gezegd en daar reageerde ze blij op.
"Ik hoef niet betaald te worden hoor."
"Dat wil ze graag."
"Moet jij niet weg ofzo?"
"Ja."
"Ga dan."
"Eerst een zoentje."
Anouk gaf hem een lange zoen. Daarna liepen ze samen naar de hal en namen daar afscheid van elkaar. Danny stapte in zij auto en reed naar school. Tien minuten later stapte hij uit. Meteen kwamen Anna en Kirsten op hem afgestapt en namen allebei een arm.
"Leuk vriendinnetje heb je." zei Anna spottend.
"Ja, onwijs leuk. Onbegrijpelijk wat je in haar ziet." snoof Kirsten.
"Ach Kirsten. je bent gewoon jaloers."
"Op haar? Nou nee, bedankt."
"Ten eerste omdat ze leniger is dan jij en ten tweede omdat ze mij heeft. Twee dingen die jij nooit zult bereiken. Fijne dag nog."zei Danny. Hij wurmde zich uit de grepen en liep weg. Hij hoorde de bel al en snelde zijn klaslokaal binnen. Klaar om deze saaie dag tegemoet te gaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-04-2004, 10:37
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Nu echt wel beetje toe aan drama en rampspoed... (ookal is dat een beetje overdreven )
De spanning gaat er zo wel een beetje uit. Genoeg geneukt, t is voor de rest nog steeds goed
kusje!
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 14-04-2004, 15:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Weer goed! Vervolg graag

*ben verslaafd aan dit verhaal*
Oud 14-04-2004, 21:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
J'nke je ava is lelijk.

Ja hallo, ik kan hem niet in 1x laten vermoorden ofzo, het komt wel, rustig...

Ik win

Oja trouwens...

Je ava is lelijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-04-2004, 21:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-04-2004 @ 03:29 :
Weer goed! Vervolg graag

*ben verslaafd aan dit verhaal*
trouwe fan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-04-2004, 21:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
J'nke

Je ava is lelijk
Ik sta voor


Kga zo ff me vervolgje plaatsen (dwz, ik ga um zo schrijven en dan vanaaf of morgen staatie erop.
Maar if you're lucky vanaaf nog.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-04-2004, 21:31
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik ga zow slaapiej doen, EN MIJN AVA IS MOOI LEKKER ENG!

doe eens lief!
KUsJE
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 14-04-2004, 21:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 15-04-2004 @ 09:31 :
Ik ga zow slaapiej doen, EN MIJN AVA IS MOOI LEKKER ENG!

doe eens lief!
KUsJE
je mag nie slaapiej doen

Je ava is lelijk

Ik ben lief

Kuss

PS: Ik hou echt van je *zing Believe* die gaat nooit meer uit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-04-2004, 15:19
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik weet het, ik ben een echt schatje
Ga jij nou maar vervolg maken
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 15-04-2004, 19:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 16-04-2004 @ 03:19 :
Ik weet het, ik ben een echt schatje
Ga jij nou maar vervolg maken
ja idd *kuss*
Doe ik doe ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-04-2004, 17:24
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Nou hup schrijven jij!
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 16-04-2004, 17:32
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ja, hoor je het eens van een ander
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 16-04-2004, 17:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Niet zo spammen hier he. Er staan meer reacties dan verhaal. Wedstrijdje van jullie zeg ......
Oud 16-04-2004, 17:35
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
idd, het word tijd voor wat echte schrijfsels... FAITH schiet op!
@ Duivelaartje... had je Beste vriend al gelezen? Zo niet, tjeck 'm ff , heel anders dan het verhaal van Chris en dr terrible stiefmoeder!
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 17-04-2004, 16:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jaja

@Iedereen die wil dat er een (dramatisch) vervolg komt: Hier istie


Anouk ging na het ontbijt naar mevrouw Maclay en die legde alles uit. Anouk ging achter de balie zitten en zette een CDtje op. Jewel met Stand klonk door de hal en ze begon mee te zingen.
"Mothers wheep, childeren sleep. So much violence ends in silence. It's a shame there's no one to blame for all the pain that life brings. If you will just take me it might just complete me."
Ze werd onderbroken door een kuch. Ze keek op en zag haar moeder grijnzend staan.
"Ja mevrouw, hoe kan ik u helpen?" grinnikte Anouk.
"Zozo, wat een formaliteit opeens. Ik vroeg me af hoe je naar je training wilt." zei mevrouw Dedstee.
"Met de taxi. Geef 'ns geld trouwens."
"En weg beleefdheid." grinnikte mevrouw Maclay en ze pakte wat geld uit haar portemonnee.
"Dank je."
"Geen probleem. En doe je vriendje de groeten."
"Haha, ja zal ik doen. Doei."
Lachend keek ze haar moeder na en schudde haar hoofd. Ze snuffelde wat rond tot haar ogen stuitte op een roze papiertje. Ernaast lag een roze enveloppe. Ze pakte het briefje op, vouwde het open en las het.
'Lieve Dan,
Bedankt voor je vorige brief. Het gaat hier best goed, afgezien van alles.
Sinds het uit is heb ik meer behoefte aan je, maar je bent zo ver weg.
Ik wou dat je hier was, zodat je me vast kon houden en me kon steunen enzo.
Stomme ouders. Waarom moesten we nou zo nodig verhuizen?!
Oja, onze kip is dood. Je weet wel, Chicken. Het gebeurde onderweg. Misschien kon ze niet zo goed tegen vliegen. Uiteraard kwamen we er hier pas achter. Heel jammer.
Ik mis je met heel mijn hart. Schrijf me snel terug.
Veel liefs, Katie.
PS: Het is nu 19 januari 2004, 13:14'
Anouk liet de brief vallen en zette langzaam de woorden die ze net gelezen had op een rijtje. Danny had duidelijk een relatie me haar gehad. Pas geleden. Maar waarom zou hij daarom liegen en het niet gewoon vertellen? Ze trok haar wenkbrauwen hoog op, maar voelde zich ergens wel een stiekemerd, omdat ze zomaar een brief had gelezen die helemaal niet voor haar bestemd was. Toch kon ze het niet laten de brief nog eens te lezen. Tot ze gek werd van zichzelf, de brief ergens onder een stapel mappen legde en toen nog meer rozige briefjes zag liggen. Ze las ze:
'Lieve Dan,
Ik mis je. Stomme ouders. Wat is er nou leuk aan Engeland?
Ik had bij jou willen blijven. Heb je wel 'ns gehoord hoe de mensen hier praten?!
Ik voel me klote. Bel me wel ja, als je deze brief uit hebt.
Sinds het uit is mis ik je echt ontzettend, natuurlijk ook omdat ik naar de halve andere kant van de wereld ben verhuisd, maar goed, dat heb ik ook pas heel vaak gezegd.
Ik hou van je.
Liefs, Katie.'

'Lieve Dan.
Sorry dat ik zo laat reageer, ik was een weekendje weg.
Natuurlijk niet weg uit dit kloteland. maar ach, ik heb me best vermaakt, daar niet van.
Heb een nieuwe vriend gemaakt. Sam, heet ie.
Hij is 18 en hij is heel lief. Maar geen reden om jaloers te worden, haha.
Want jij bent nog steeds de liefste. Duh.
Ik mis je nog steeds, hoe vaak je ook belt of schrijft...
Ik hoop je snel te zien.
Hou van je, Katie.'

Anouk besloot het later na te vragen bij Danny, legde de brieven allemaal onder de stapel mappen en ze zette de muziek een stukje harder. Ze keek op de klok: pas half elf. Nog 5 uur voor de training begon.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 17-04-2004 om 16:37.
Oud 17-04-2004, 16:28
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Whiej een misverstand... Altijd leuk!! RUZIE! RUZIE! Super goed
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 17-04-2004, 16:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
hmm ik zie een dubbelzinnig ding ze besloot en ze besloot

ff veranderen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-04-2004, 17:56
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Yeah, nu breekt de hell los! Ben benieuwd hoe Danny dit op gaat lossen! Of zal Anouk dat al niet eens meer nodig vinden?

Gimme more!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 19-04-2004, 14:49
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Best leuk.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Oud 23-04-2004, 16:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
best wel tijd voor een vervolgje hè? naja komtie
veel plezier


Stipt om half 4 stond Danny uit te kijken naar Anouk. Hij stond bij een grote steen waar mooie kleurrijke letters de woorden 'Valley Hill High' vormde. Hij hoefde maar één minuutje te wachten. Ze liepen samen naar de gymzaal, waar de rest van het team zich al verzameld had. Ze wachtten op Liz.
"Hey Danny." zei Kirsten met een zwoele stem en ze knipoogde naar hem.
"Geen kans."
"Dat is wat jij denkt." bemoeide Anna zich er ook even mee.
"Oh God. Is dit de pak-Danny-van-zijn-vriendin-af-door-hem-te-versieren-dag ofzo? Want als je het nog niet gemerkt hebt: Ik ben bezet en hier kom ik voorlopig niet meer vanaf." zei hij en hij wees op Anouk. "Niks persoonlijks hoor trouwens."
"Weet ik toch schat." glimlachte ze en met een brede grijns op haar gezicht sprong ze op zijn rug. Uitdagend keek ze de meisjes aan, die verwaand terugkeken. Maar terwijl ze dit deed, hield ze de brieven van die Katie in haar achterhoofd. Hij zag hoe ze elkaar aankeken toen Anouk hem een zoen gaf en wat in zijn oor fluisterde, waar hij om moest glimlachen.
Liz kwam erdoorheen en deed de deur open.
"Sorry dat ik zo laat ben, ze beginnen nu al te zeiken over mijn slechte cijfers. We zijn nog niet eens begonnen." verontschuldigde ze zichzelf. Terwijl de anderen zich omkleedden, zette ze de CD alvast aan. Destiny's Childs schalde door de gymzaal. Daarna kleedde ook zij zich snel om en al gauw stonden ze allemaal naast elkaar in de ruimte. Ze begonnen met hun routine voor de regionale competities. Toen deden ze een paar die ze de volgende dag bij de openingswedstrijd moesten kennen. Na dit alles namen ze een korte pauze waarbij ze in een kring uitgeput op de gymzaalvloer zaten. Liz pakte wat glazen en sportdrank uit haar tas en deelde het uit. Zo zaten ze en ze praatten allemaal met elkaar door elkaar heen. Anouk leunde tegen Danny aan. Ze zeiden niets. Maar Anouk kon zich niet langer meer inhouden.
"Dan? Wie is Katie?"
"Huh?" zei Danny verward.
"Ik heb een paar brieven gevonden...en...nou ja..."
"Oh, je bedoelt Kate. Ze is mijn penvriendin."
"Alleen dat?"
"Geloof me."
"En het Ik-hou-van-je-einde dan?"
"Ze was m'n beste vriendin en woonde hier. En haar ouders wilden toen verhuizen en gingen meteen naar Engeland. Vandaar."
"Aha."
"Je denkt dat ze m'n vriendin was hè?"
"Mja."
"Zoals ik al had gezegd, ik ben al langer dan vijf jaar geen vriendin meer. We hebben nooit iets gehad."
"Nooit?"
"Nooit." bevestigde Danny en hij gaf haar een kus.
"Zweer het. Ander ben je geen lid meer van de eeuwige vrijgezellendinges."
"Ik zweer het op m'n gitaar. Ben ik nog lid?"
"Allang niet meer." grinnikte ze.
"Oké mensen, tijd is om. Anouk en Danny, klef na de training maar verder. Let's go people!" riep Liz en ze ruimde snel alle lege glazen en de limonade op. Ze trainden nog één keer de routine voor de regionale kampioenschappen en daarna een paar keer voor de nationale kampioenschappen.
Na de training kleedden de cheerleaders zich om en verlieten de gymzaal.
"Morgenmiddag zelfde tijd. Dan oefenen we nog even voor de wedstrijd." riep Liz hen na, terwijl ze allemaal een andere kant uitliepen. Uiteraard liepe Kirsten en Anna met Danny en Anouk mee. Ze probeerden hem in te palmen met hun geflirt.
"Danny, als je nou even met me mee teruggaat, om de hoek van de gymzaal waar niemand ons kan zien dan...-" begon Kirsten, maar ze werd onderbroken door Danny.
"Nou is het genoeg. Ik ben je zat. Rot op. Ik heb een vriendin, en voor het geval je het nog niet gemerkt had, ik moet je niet. Wanneer begrijp je dat nou?" gooide hij eruit. Kirsten keek hem geschrokken aan en pruilde een beetje, maar greep toen Anna resoluut bij de arm en sleepte haar mee. Anouk grijnsde breed en stapte in de auto en ze reden terug naar het hotel.


Wat vinden we ervan?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-04-2004, 16:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Whooooooooooooooooe actie.

Vergeet niet dat ze daar dus eigenlijk "op vakantie" is. Laat dat ook een beetje merken. Af en toe lijkt het net alsof ze daar echt woont. Maar na een paar weken gaat ze weer terug naar huis, dus...

Maar prima! Vervolg graag
Oud 23-04-2004, 18:29
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
wow! Weer super!! Alleen jammer dat het zo snel weer allemaal goed is gekomen... Ben ik dan echt zo'n rampspoed freak? Ik zou zeggen, hou er telkens een spannend element in, bijvoorbeeld nu die Kirsten. Niet dat ze Danny helemaal moet gaan verkrachten ofzo maar ik zou wel iets gaafs laten gebeuren, een hele onverwachte switch ofzo? Nouja, je weet dat ik 't nog steeds gaaf vind, dus ga door! het wordt beter en beter!!
Koesje
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.