Oud 09-06-2004, 09:13
Quincy
Quincy is offline
Hoi,

Tempo-team heeft voor mij een vakantiebaan gevonden in een kiosk op het CS. Ik kan volgende week beginnen en het duurt tot ergens in augustus. Alleen heb ik mijn moeder beloofd dat ik met haar op vakantie zou gaan naar Zeeland van 9 tot 24 juli. Dit zit midden in de periode wanneer mijn baas mij het hardst nodig zal gaan hebben. Wat moet ik doen als hij vraagt op een sollicitatiegesprek of ik nog op vakantie ga. Moet ik dan zeggen: "ja hoor 3 weken!". Of kan ik beter zeggen dat ik helemaal niet op vakantie ga en mijn hele vakantie afzeggen. Als ik zeg dat ik wel op vakantie ga dan kan ik naar die baan wel fluiten want dan zegt mijn baas dat hij liever iemand anders heeft.

Mijn vader zegt dat ik niet mijn vakantie zou moeten opgeven: "Ben je besodemieterd! Dan zoek je toch iets anders!?". Mijn vader is even vergeten dat ik al 6 maanden werkloos ben. Ik denk dat ik liever ga werken.

Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2004, 09:16
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
persoonlijk sta ik aan je vaders kant. 't is niet leuk dat je zolang al werkloos bent, maar daar had je aan moeten denken voor je je moeder beloofde op vakantie te gaan. Om mijn eigen vader te citeren: belofde maakt schuld
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:18
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 09-06-2004 @ 10:16 :
persoonlijk sta ik aan je vaders kant. 't is niet leuk dat je zolang al werkloos bent, maar daar had je aan moeten denken voor je je moeder beloofde op vakantie te gaan. Om mijn eigen vader te citeren: belofde maakt schuld
belofte...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:20
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Quincy schreef op 09-06-2004 @ 10:18 :
belofte...
je hebt je moeder beloofd te gaan, nogal lullig om die belofte te breken wegns een nog-te-maken belofte aan je werkgever. Zij was eerder

edit: oow... zie nu pas dat je op mijn spelfout doelde... sorry
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:33
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 09-06-2004 @ 10:20 :
je hebt je moeder beloofd te gaan, nogal lullig om die belofte te breken wegns een nog-te-maken belofte aan je werkgever. Zij was eerder

edit: oow... zie nu pas dat je op mijn spelfout doelde... sorry
hehe,

ja maar je moet het woord belofte niet zo serieus nemen. Mijn moeder heeft aan mij gevraagd of ik mee wilde, en toen zei ik ja.
Het is niet zo van kom laten we trouwen en daarna weer scheiden. Maar op vakantie verveel ik me meestal dood en mijn moeder begrijpt dat wel. Uiteindelijk moet je toch ook weer lekker aan de slag gaan en niet stil blijven zitten. Als ik deze kans niet pak krijg ik er nooit meer een...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je niet later in augustus nog op vakantie gaan dan? Dan kan je werken en op vakantie gaan, weliswaar niet met je moeder maar dan heb je toch wat.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:51
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
werken . Daarna heb je geld zat. Dan ga je met je ma een keer lunchen of uit eten....Moeders zijn makkelijk te manipuleren.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:24
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
ik zou op vakantie gaan, maar bij mij ligt de verhouding mama-dochter wat anders maar ik zou zeggen: ga eens met je moeder praten. hoe erg vindt zij het als je niet meegaat?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:31
Nuck
Nuck is offline
Misschien kan je ook één weekje op vakantie en de rest van de tijd werken.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:44
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-06-2004 @ 10:51 :
werken . Daarna heb je geld zat. Dan ga je met je ma een keer lunchen of uit eten....Moeders zijn makkelijk te manipuleren.
ja jouw advies zou ik wel opvolgen. Je hebt gelijk!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:23
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Quincy schreef op 09-06-2004 @ 10:33 :
Uiteindelijk moet je toch ook weer lekker aan de slag gaan en niet stil blijven zitten. Als ik deze kans niet pak krijg ik er nooit meer een...
Dat is natuurlijk onzin, ga solliciteren bij de plaatselijke AH en binnen drie maanden heb je een baan . Afspraak is afspraak, en de eerste afspraak geldt gewoon. Of je moeder moet het er natuurlijk mee eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:51
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 09-06-2004 @ 13:23 :
Dat is natuurlijk onzin, ga solliciteren bij de plaatselijke AH en binnen drie maanden heb je een baan . Afspraak is afspraak, en de eerste afspraak geldt gewoon. Of je moeder moet het er natuurlijk mee eens zijn.
de AH... hmm... Ik denk niet dat je 'm daarmee kan verleiden... dan nog liever het plaatselijke tuincentrum
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:54
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Als ervaringsdeskundige (werk inmiddels al bijna 3 jaar bij AH ) kan ik zeggen: het is 's zomers anders wel lekker werken bij de AH, lekker koel altijd
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Maar wat ik zou doen is op vakantie gaan, geef het aan dat je op vakantie gaat zit die er niet mee dan is het OKAY.
Zit die er wel mee kan je of het niet doen of alsnog je vakantie afzeggen, ofwel speel het slim!


Citaat:
naam onbekend schreef op 09-06-2004 @ 14:54 :
Als ervaringsdeskundige (werk inmiddels al bijna 3 jaar bij AH ) kan ik zeggen: het is 's zomers anders wel lekker werken bij de AH, lekker koel altijd
inmiddels al 4 jaar (in de zomer) en heerrrrlijk werken lekker koel
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:43
Verwijderd
of ga bv. maar 1 week op vakantie ipv 3.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Voor een tijdelijk baantje in een kiosk op het station zou ik echt nooit m'n vakantie opzeggen.
Kun je niet na de vakantie een baantje gaan zoeken? En dan ook actief zoeken, dus niet alleen het uitzendbureau laten zoeken?
Ik denk dat je dan best veel succes kan hebben, omdat er net veel contracten vervallen van mensen die puur voor de vakantie waren aangenomen of mensen die aan een nieuwe studie gaan beginnen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:06
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik zou gaan werken, je geeft zelf al aan dat je je eigen ontzettend gaat vervelen tijdens die vakantie. Trouwens Want wat heeft het voor zin om je in te schrijven voor een vakantiebaantje als je al de helft van de tijd op vakantie bent?

Heb je het trouwens al aan je moeder gevraagd of zij het erg zou vinden? Anders zeg je toch gewoon dat je wel een weekendje komt langswaaien, tis toch in Zeeland.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:56
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik zou gaan werken, je bent al 6 maanden werkloos en dus lijkt het mij dat je graag weer wilt gaan werken. Nu heb je eindelijk iets gevonden, dus dan moet je het ook proberen. Het is wel jammer van de vakantie maar op vakantie kan je nog vaak genoeg en werk vind je niet zomaar meer tegenwoordig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2004, 23:33
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Het boeit op zich niet wat iedereen hier typt want hij had z'n besluit al genomen voordat hij dit topic opende.

(zo komt het iig op mij over)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 11:11
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
mischien
ken je iemand die wel even die periode dat je er niet bent, dat werk voor je wil gaan doen...

en anders..

heeft ut uitzendbureau toch zeker wel iemand die dan kan werken, zodat jij daarna gewoon weer aan de slag kunt..
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:38
Verwijderd
Ik zou je eigen keus volgen. Toen je werkloos was, heb je besloten mee te gaan op vakantie, maar nu is de situatie wel even anders... Zonde om die kans te laten schieten!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 14:01
Sjenne
Avatar van Sjenne
Sjenne is offline
Ik zou zeker weten op vakantie gaan! Dan zoek je toch iets anders?
__________________
Tuinkabouterbevrijdingsfront de gekste!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:38
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
al besloten trouwens?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:46
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ik zou zeker weten gaan werken,vakantie kan altijd nog, en als je al zolang zonder werk zit,is dit wel een goede kans.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:58
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
werk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2004, 23:51
DikkieDik
DikkieDik is offline
ik zou zeggen, vraag wat je moeder ervan vindt....
__________________
[b]Mystiek = orgasme zonder man, zonder vrouw.
Geestelijke masturbatie [/b]
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:56
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ik zou lekker met je moeder mee gaan op vakantie en dan maar ergens anders werk zoeken. Er is altijd wel ergens wat te vinden, tenzij je echt heel graag bij de kiosk wil werken, maar dan zou ik zeggen bespreek het eens met je moeder.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2006 wat ga je na je examens doen?
remy476
58 21-05-2006 14:37
Liefde & Relatie met z'n allen op vakantie
colors
25 09-02-2004 18:48
Liefde & Relatie op vakantie met vriend
Verwijderd
24 12-01-2004 18:53
Werk, Geld & Recht Ah ! Mijn ma verbiedt me op vakantie te gaan :(
Hou 'm hard
13 05-12-2003 17:32
Software & Hardware Help!! Ga op vakantie en moet nog een java opdracht maken!? Wie help!? $$$!!
gerritblaat
4 08-08-2002 15:30
Liefde & Relatie met elkaar op vakantie: the ultimate test?
Optima
10 23-06-2002 12:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.