Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2007, 23:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
7 mensen, 1 tovenaar, 1 heks, 2 weerwolven, 3 dorpelingen. Zoveel fouten kunnen jullie niet meer maken.
Advertentie
Oud 10-04-2007, 07:17
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
argghh Skilly is dead. Ik heb nu volgens mij al een iedee wie de weerwolven zijn but ssssst
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 10-04-2007, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 10-04-2007 @ 00:41 :
7 mensen, 1 tovenaar, 1 heks, 2 weerwolven, 3 dorpelingen. Zoveel fouten kunnen jullie niet meer maken.
van een aantal verbaast het me dat ze er nog niet uit zijn
Oud 10-04-2007, 14:03
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Omg, het gaat echt slecht

Misschien dat ik morgen niet achter de computer kan, dus ik zeg nu vast op wie ik ga stemmen: waarschijnlijk op Neiu. Ik heb niet echt een verdachte, maar ik vond het sowieso raar dat ze mij verdacht vond omdat ik zo weinig postte. Na sterrenmeisje heb ik van degenen die nog leven het meeste gepost, dus als ik al weinig gepost heb...

Ik weet het nog niet zeker, ik wacht eerst de eetronde maar af. Maar als er niemand met een goede theorie komt wordt 't Neiu.
Oud 10-04-2007, 14:15
Verwijderd
Ik neig steeds meer naar sterrenmeisje. Maar ik vind het nu zó moeilijk, en wie weet wordt ik deze ronde opgegeten.
Oud 10-04-2007, 18:47
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik zou inderdaad ook eerder voor sterrenmeisje gaan, maar sowieso ga ik met Elpida mee. (Dan weet ik in elk geval dat ik niet met een weerwolf meega.)

We moeten trouwens ook uitkijken voor gelijkspel, met zo weinig spelers is de kans daarop al heel wat groter. Maar eerst maar afwachten wat de weerwolven deze ronde gaan doen.
__________________
Wark!
Oud 10-04-2007, 19:48
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Waarom sterrenmeisje?

Ik denk dat ik ook met jullie meega dan, want de kans op gelijkspel is heel groot. Maar eerst de wolven maar afwachten ja, misschien wordt sterrenmeisje nu al wel opgegeten. Al denk ik dat niet, omdat ze nu bij de dorpelingen verdacht is.
Oud 10-04-2007, 21:45
Verwijderd
Up
Oud 10-04-2007, 22:08
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Trass liep helemaal in haar element door het schoolgebouw heen. Eindelijk was ze die zwakkeling Skilly kwijt. Ze hoefde nooit meer honger te lijden en ook nooit meer te kruipen voor een loser als Flyaway of P-apple. Vanaf nu deed ze alleen dingen die ze zelf wilde, en daar hoorde ongezond eten ook bij. Ze was tussen de middag al naar de McDonalds geweest en ze had zich al voorgenomen om vanavond een frietje te gaan halen. Dan was haar kont maar wat dikker als bij de gemiddelde meid, Trass gaf er niks om. Althans, dat zei ze aan het begin van de dag. Op een gegeven moment begon het toch wel irritant te worden dat mensen de hele tijd opmerkingen als ‘juffrouw dikbil’ en flauwe grapjes als ‘pas op, zwenkt uit’ maakten.
Toen de tweede pauze was aangebroken en Trass de kantine in liep voelde ze gewoon dat ze over haar praatten. En ze werd er bloednerveus van. Langzaam begon ze te begrijpen waarom Skilly ze obsessief aan het lijnen was geslagen. Ze begon zelfs een beetje spijt te krijgen van haar nachtelijke vreetbuien… En toen viel haar oog op Topdrop, die ergens in een hoekje van de kantine met zijn zakcomputer aan het rommelen was. Ze voelde plotseling een soort van verwantschap met hem. Met zijn 250 kilo wist hij immers hoe het was om constant ‘dikzak’ of zoiets dergelijks genoemd te worden. En Trass was nog niet half zo zwaar als hij. Ze besloot om contact met hem proberen te maken. Het was niet dat hij haar ook dik zou gaan noemen, ze was alleen bang dat hij haar meteen zou wegsturen: Skilly had immers ook meegedaan aan de pesterijen toen ze nog bij Flyaway’s hielenlikkers zat. ‘Hoi Topdrop’ zei ze verlegen en enigszins blozend. ‘Is deze plaats nog vrij?’ ze wees op de stoel naast hem. Topdrop keek haar enigszins argwanend aan maar maakte toen een afwezig knikje en keerde terug naar het schermpje van zijn zakcomputer. Trass ging zitten en nam een hap van haar boterham. ‘Zeg eh..Topdrop. Heb jij toevallig het huiswerk van Engels al gemaakt?’ Topdrop keek op. ‘Dus daarom ben je hier gaan zitten. Je wilt mijn huiswerk overschrijven’ Trass schudde snel haar hoofd. ‘Nee hoor, ik zocht gewoon iets om het gesprek mee te beginnen. De waarheid is eigenlijk..wel..’ ze werd nu heel rood en keek naar de grond. Toen zei ze heel zacht: ‘Ik mag nergens zitten omdat ze me allemaal walgelijk dik vinden’ ‘Jij? Dik?’ zei Topdrop verbaasd. ‘Hoe kom je daar nou weer bij. Ik ben dik, jij niet! Jij bent gewoon…wel..volslank. Mollig. Maar dan op een goeie manier. Heel veel mannen vinden wat vollere vrouwen sexy hoor!’ Trass glimlachte. ‘Da’s lief van je dat je dat zegt. Maar waarschijnlijk niet waar.’ ‘Echt waar!’ zei Topdrop. ‘Je bent écht niet dik hoor.’ Toen keek Trass en aan en begon ze Topdrop ineens te zoenen. De zoen was lang en gepassioneerd. Het duurde niet lang voordat iemand het zag en weldra overstemde het gejoel alle andere geluiden in de zaal. Maar het kon Trass niet langer schelen: ze had een zielsverwant gevonden. Toen ging de zoemer. Trass fluisterde in Topdrop’s oor: ‘Heb je zin om vanavond wat te gaan doen?’ Topdrop knikte. ‘Wat?’ Trass zei geheimzinnig: ‘Da’s nog een verrassing. Kom vanavond om 8 uur maar bij me langs.’ Toen beet ze zachtjes even in zijn oor en liep ze weg.
De les vlóóg voorbij. Topdrop racete naar huis toe. Hij kon het nog steeds niet geloven: Hij had ineens een date met een vrouw die niet alleen maar uit enen en nullen bestond! Hij moest dit aan iemand vertellen! Vlug zette hij zijn computer aan. Toen brulde hij enthousiast door de speaker: ‘Neiu, ik heb vanavond een date!’ Het mooie computermeisje verscheen op het scherm. ‘Moet ik mijn rode of mijn blauwe bikini aandoen? Ik heb een hele sexy striptease voorbereid’ Topdrop schudde zijn hoofd. ‘Nee, je begrijpt me niet. Ik heb een date met een meisje van vlees en bloed!’ Neiu keek enigszins teleurgesteld. ‘Da’s mooi voor u meester’ bracht ze zonder al te veel enthousiasme uit.
Op dat moment verschenen er nog twee figuurtjes op het scherm. ‘Hallo Flowtje’ zei Topdrop tegen het andere bikinimeisje. ‘Lang niet gezien. Wie heb je bij je?’ ‘Ik ben het!’ zei het derde figuurtje, die sprekend leek op Orlando Bloom. ‘Twinkebel! Ik heb mijn eigen uiterlijk ook wat aangepast, zodat ik er precies uitzie als mijn ideale man, Legolas! Ik heb zelfs spitse oren, zie.’ Twinkebel wees naar zijn oren, die inderdaad puntig waren, net zoals die van Flowtje. ‘Maar vertel gabber, met wie ga je op date?’ Topdrop begon te blozen en zei: ‘Met Trass’ Twinkebel keek verbaasd. ‘Trass? Wie is dat?’ ‘Oh, zo laat Skilly zich tegenwoordig noemen’ zei Topdrop. Twinkebel trok een gezicht ‘Skilly? Flyaway’s Hielenlikker? En daar heb je een date mee? Dan kun je er donder op zeggen dat dat weer een streek van Flyaway is!’ Topdrop schudde zijn hoofd. ‘Nee hoor, Flyaway heeft hier niets mee te maken. Sinds ze zichzelf Trass noemt is Skilly helemaal veranderd. En Flyaway is trouwens van school af gegaan nadat bekend werd dat ze een hoer is!’ Twinkebel grijnsde. ‘Flyaway een hoer? En van school af? Ik heb wat gemist hoor ik.’ Op dat moment fluisterde Flowtje wat in Twinkebel’s oor. ‘Sorry gabber, ik moet weer gaan’ zei Twinkebel toen met een grijns. ‘Flowtje zei net dat ze weer in een geile bui is. We gaan standje 69 maar eens uitproberen, want daar waren we gebleven. Zoenend en giechelend verlieten Twinkebel en Flowtje het scherm.
Toen hield Topdrop één van zijn Star Trek-shirts omhoog. ‘Denk je dat dit geschikt is voor de date vanavond?’ Neiu schudde haar hoofd. ‘Regel één van daten: vrouwen vinden het niet sexy als je in een Star Trek-shirt komt opdagen. Mag ik dit aanbevelen?’ Op het scherm verscheen een pak. Het was niet te chic, maar toch nét wat netter als casual. ‘Mooi’ zei Topdrop. ‘Maar ik kan geen digitale pakken aantrekken!’ ‘Hoeft ook niet’ zei Neiu met een knipoog. ‘Dit pak is van je vader. Op zijn kamer, de tweede kledingkast van rechts.’ Topdrop liep naar zijn vaders kamer en vond inderdaad het pak, precies op de plek die Neiu had aangegeven. Maar Topdrop vond het wel erg vreemd dat Neiu wist wat voor kleren zijn vader in de kast had hangen…
Ondertussen was Trass zich ook aan het klaarmaken voor de date. Ze besloot om even een halfuurtje in de jacuzzi te gaan. Dat was immers ontspannend en goed voor de huid. Vlug deed ze haar nieuwe bikini aan: een piepklein, goudkleurig ding van Hunkemöller. Nog een teken dat de Skilly-persoonlijkheid voorgoed verdwenen was trouwens want Skilly liep immers nooit in een bikini omdat ze zich dan schaamde voor haar vetrolletjes. Maar net toen Trass in de kuip zat bedacht ze zich dat ze haar huiswerk Engels nog steeds niet gemaakt had! Ze wist dat Skilly een dikke onvoldoende stond voor Engels dus het was erg belangrijk dat haar huiswerk morgen af zou zijn. En na de date kwam er waarschijnlijk niks meer van terecht. Toen besloot ze om het huiswerk maar in de jacuzzi te maken. Ze pakte haar laptop en zette het ding aan. Ze wist dat apparaten en water een gevaarlijke combinatie was, maar dat zou voor één keertje wel niet zoveel uitmaken. Ze opende een word-bestand en begon te typen. Maar na vijf minuutjes begon haar laptop ineens gek te doen. Er verscheen ineens een meisje op het scherm. Een mooi blond meisje met grote borsten en strakke billen in een piepkleine bikini. Een meisje dat heel erg op Flyaway leek….
‘Hé?’ zei Trass verbaasd. ‘Da’s wel weer iets anders als die saaie paperclip.’ Ze klikte het meisje weg. Maar het meisje kwam meteen weer terug. Ze maakte een ‘foei’-gebaar met haar wijsvinger. Trass klikte het meisje nog een keer weg. ‘Rot op’ zei ze geïrriteerd. ‘Ik moet huiswerk maken.’ ‘Die halfnaakte bimbo op mijn scherm is vast weer een nieuwe screensaver van mijn broer, die heeft altijd van dat soort vrouwonvriendelijke grapjes’ dacht ze bij zichzelf. Maar het meisje kwam weer terug en ze keek nu heel erg boos. En toen pas zag Trass dat ze sprekend op Flyaway leek. Trass begon nu toch wel een beetje bang te worden. ‘W-wat moet je?’ vroeg ze, niet echt een antwoord verwachtend. Maar tot haar verbazing antwoordde het meisje: ‘Je hebt vanmiddag een afspraakje met Topdrop. Heeft hij niet verteld dat hij al bezet is??’ ‘Wat? Bezet?’ zei Trass verbaasd. ‘Nee? Door wie dan?’ Toen antwoordde Neiu (want uiteraard was het computermeisje Neiu): ‘Ik ben Topdrop’s vriendin. En ik houd niet van concurrentie.’ Toen keek ze om zich heen en verscheen er een lachje op haar gezicht. ‘Heeft je moeder je nooit verteld dat het gevaarlijk is om een laptop op de badrand te zetten?’ Voordat Trass iets kon doen viel de laptop vanuit zichzelf in het water. Het water begon te bruisen en te roken toen er een elektrische ontlading vrijkwam. Trass schreeuwde het uit van de pijn toen de electriciteit door haar lichaam gierde. Toen viel ze stil en werd het water weer kalm.
Enkele seconden bleef Trass stil liggen en toen opende ze met een schok haar ogen. Ze stapte uit bad en bekeek haar handen. Toen pakte ze een spiegel en bekeek haar gezicht. ‘Hmmm’ zei ze toen. ‘Heel anders dan ik gewend ben. Maar ik denk dat ik wel aan dit gezicht kan wennen.’ Ze begon de rest van haar lichaam te betasten. ‘Een buikje, uitdijende heupen, volle billen. Die Trass was wel een beetje aan de dikke kant zeg. Daar moet ik wat aan doen, want ik wil mooi en slank zijn voor Topdrop. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden. Bedankt voor je lichaam Trass’ zei Neiu met een grijns.
Op het moment dat ze dat zei ging de bel. Neiu schrok en keek op de klok. Het was acht uur! En ze stond hier nog in bikini! Vlug ging ze op zoek naar kleren, maar uiteraard had ze geen idee welke kamer van Trass was. Toen besloot ze maar in bikini de deur open te maken. Was eigenlijk ook maar beter zo bedacht Neiu zich, dan had Topdrop ook meteen door wat de bedoeling was deze avond en dan hoefden ze geen tijd te verspillen met praten.
Neiu liep naar beneden en opende de deur. Maar toen Topdrop haar in bikini zag had dit toch een iets andere uitwerking dan gehoopt: Topdrop zette grote ogen op en viel toen op de grond. Van opwinding had hij een hartaanval gekregen!! ‘Heb je nou je zin bitch!’ riep Trass ineens. Neiu keek verbaasd. ‘Ik dacht dat ik jou voorgoed verdreven had uit dit lichaam?’ ‘Niet voorgoed!’ zei Trass. ‘Je bent een indringster en ik zal jou verdrijven!!’ Neiu lachte: ‘De pot verwijt de ketel. Wie is hier de indringster, jij hebt die arme Skilly toch ook verdreven?’ ‘En ik zal jou ook verdrijven, let maar op computersletje. Maar eerst een ambulance bellen.’ Trass/Neiu liep naar de telefoon en belde 112. Binnen een halfuur was de ambulance er en werd Topdrop naar het ziekenhuis vervoerd…

Deelnemers:
01. Sagana (wolfsbane)
02. Tink* (dorpeling)
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter (dorpeling)
11. P-apple
12. Skilly (dorpeling)
13. Daboman (ziener)
14. TopDrop (dorpeling)
15. zoemzoem (dorpeling)
16. twinkebel (verrader)
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway (dorpeling)
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje (leerling-ziener)


blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

En het verhaal is alweer langer dan gisteren, mijn excuses voor de late uitslag, maar ben ben er echt om 20:30 aan begonnen. kun je nagaan
Maar ik denk dat jullie een late uitslag niet zo erg vinden als jullie er zo'n lang verhaal voor terugkrijgen nietwaar

De dorpelingen mogen weer stemmen, dit kan tot morgenavond 20:30.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-04-2007, 22:10
Verwijderd
Ik krijg nou toch echt het idee dat ik het mis heb, aangezien ik nog steeds leef
Oud 10-04-2007, 22:18
Verwijderd
OMG dat verhaal!!
en weer een dorpeling... pfff

tjah, Elpida, als verdachte is het natuurlijk logisch om te zeggen dat ik het er niet mee eens ben ik weet niet wat ik meer kan zeggen om je te overtuigen eigenlijk, maar ik hoop dat we samen een andere verdachte kunnen vinden, want jij bent de enige die ik vertrouw...
Oud 10-04-2007, 22:22
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
OMG @ het verhaal

Shit, weer een dorpeling, maarja, altijd beter dan de tovenaar.
Oud 10-04-2007, 22:23
Verwijderd
Oh, ik ben heel makkelijk te overtuigen hoor. Ik geloof mensen snel als ze zeggen dat ze het niet zijn

Want ik heb écht géén idee!

Ik ga het oude topic nog maar eens doorlezen. Wie vind jij dan verdacht?

Edit: Dit was overigens een reactie op sterrenmeisje.
Oud 10-04-2007, 22:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
...........

Het verhaal is weer eens geniaal.
Oud 10-04-2007, 22:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline


__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-04-2007, 22:29
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 10-04-2007 @ 23:24 :


Sorry jong

Maar gaaf verhaal ja :')
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, sowieso geen Elpida, maar wie dan wel
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 10-04-2007, 22:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Opzich werkte mijn 'tactiek' wel. Gewoon m'n kop houden en alleen maar lezen wat de rest doet Echt verdacht ben ik er niet door geworden. Eerstvolgende spel dat ik weer meedoe zal ik weer actief posten

Dat zeg ik bij deze, zodat het niet opeens verdacht is als ik bij een volgend spel heel actief doe. Ik had soms wel een beetje moeite om niks te posten though
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-04-2007, 22:43
Verwijderd
TopDrop, zag je idd overal posten behalve in dit topic! ik doe zelf juist het omgekeerde (enthousiasme hè)
wat ik pas echt raar vind zijn de mensen die eerst praktisch niets postten, en nu opeens wel, maar pas als ze verdacht zijn of als er al duidelijk is wat de meerderheid van de stemmen gaat worden...

[edit] ik zit te bedenken wat ik kan zeggen om mensen ervan te weerhouden mij weg te stemmen, al weet ik dat te hard verdedigen enkel in mijn tegendeel zal werken, maar ja... ik kan niet lijdzaam toezien hoe we straks weer verliezen!
het enige wat ik kan bedenken is dat bij het wegstemmen van de tweede weerwolf, Maxwell, ik de eerste was die zei dat hij niet te vertrouwen was. iemand die daar tegenin ging (enigszins), en die nu nog meespeelt, was Trass... http://forum.scholieren.com/showthre...4#post24648744
en Neiu postte heel weinig en nu elke keer als "doorslaggevende stem". Flowtje vertoont een beetje datzelfde gedrag. ik denk eigenlijk dat onder hen zich iig de heks bevindt, en waarschijnlijk ook wel minstens één wolf... maar op dit moment verdenk ik vooral Trass, aangezien er zo goed gespeeld wordt dit spel, en die post van haar bijna het enige is waar ik ook maar íemand door kan verdenken. moeilijk...

dus nu zijn er nog 6 spelers over. 2 wolven, 1 heks, 1 tovenaar en 2 dorpelingen... we zitten op het randje mensen!!
(wel spannend )

Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 22:59.
Oud 10-04-2007, 22:58
Verwijderd
Ik heb gewoon het hele topic doorgelezen, maar het blijft moeilijk. Ik ga denk ik niet voor sterrenmeisje omdat zij één van de eersten was die op Maxwell ging stemmen.

We hebben dus nog twee weerwolven, een heks, een tovenaar en twee dorpelingen. Het zal erom spannen.

Ik ben dorpeling en ik geloof dat Flowtje ook een dorpeling is.

En daarna heb ik iene-miene-mutte gedaan, en toen kwam het volgende uit:

Weerwolven: sterrenmeisje en Flowtje
Tovenaar: Trass
Heks: Neiu
Dorpelingen: p-apple en ik

Lekker tegenstrijdig he?

Edit: Phoe, nou ik ga sterrenmeisje wel vertrouwen. Iedereen die ik juist niet vertrouwde bleek goed te zijn. Dus dan valt p-apple ook af, want haar vertrouwde ik ook niet altijd. Blijft dus over: Flowtje, Trass & Neiu.

Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 23:00.
Oud 10-04-2007, 23:02
Verwijderd
Echt raar, ik had je post helemaal nog niet gelezen toen ik dat allemaal typte, en in principe zeggen we hetzelfde.

Dus op wie ga jij stemmen?
Oud 10-04-2007, 23:03
Verwijderd
Trass denk ik dan maar...
Oud 10-04-2007, 23:05
Verwijderd
Overigens zijn Flowtje en ik de enigen (?) die niet op Chino Girl hadden gestemd, dus daarom vertrouw ik haar ook wel min of meer.

Trass is prima.
Oud 10-04-2007, 23:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Geheel offtopic: ik vind het leuke dat mijn beide lieverds van het vorige spel er nog inzitten
Oud 10-04-2007, 23:06
Verwijderd
hmmm.. dat is waar idd. Neiu misschien dan een volgende keer... wel moeilijk zo, er zijn nog 3 slechteriken over die me straks weer zwart kunnen maken, blijf je dan nog me vertrouwen?

[edit] ah das cute DP! ik hoop dat we je niet teleurstellen!

Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 23:30.
Oud 10-04-2007, 23:07
Verwijderd
Oh wat lief

Edit aan sterrenmeisje: Als jij me vertelt dat je echt geen weerwolf bent, dan geloof ik je
En oh ja, ik moet toch iemand vertrouwen. Ik kan niet steeds blijven switchen...
Oud 10-04-2007, 23:08
Verwijderd
dat verzeker ik je! dan hou ik nu op met flooden en verstuur ik nu gewoon al mijn stem voor morgen.
ja, dat heb ik ook, ik vertrouwde elke keer net degene die werd afgemaakt
Oud 10-04-2007, 23:10
Verwijderd
Ik heb hem net al verstuurd en nu ga ik slapen. En hopelijk hebben we dan morgen eindelijk weer eens een weerwolf te pakken!
Oud 11-04-2007, 08:38
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Whahaha, super verhaal

Ik weet nog niet op wie ik moet gaan stemmen. Opzich heeft Trass wel gelijk met Neiu, die haar onterecht verdacht probeerde te maken, maar ik ga wel met de meerderheid mee, gelijkspel is het laatste dat we nu nodig hebben
__________________
Fris&Fruitig
Oud 11-04-2007, 09:25
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Elpida schreef op 10-04-2007 @ 23:23 :
Oh, ik ben heel makkelijk te overtuigen hoor. Ik geloof mensen snel als ze zeggen dat ze het niet zijn
Oh jah? Als dat zo was had ik misschien nog geleefd

Maar wel cool dat je er nog in zit Zie je nou, gewoon positief blijven
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 10:04.
Oud 11-04-2007, 10:06
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
Elpida schreef op 11-04-2007 @ 00:10 :
Ik heb hem net al verstuurd en nu ga ik slapen. En hopelijk hebben we dan morgen eindelijk weer eens een weerwolf te pakken!
Nee, niet als jullie op mij stemmen. Ik kan je ook verzekeren dat ik geen wolf ben, echt niet.

En we moeten echt een wolf hebben deze keer, maar het is al te laat he? Al twee van de vier stemmen zijn verstuurd. Als we nu een dorpeling hebben, zal die zichzelf met zijn stem verdedigen, en de heks zal meestemmen zodat het gelijkspel wordt. Daarom moeten we de heks of een wolf hebben, anders wordt 't bijna zeker gelijkspel. Makkelijk voor de wolven... Ik stem gewoon op Neiu, dus het zal nu wel gelijkspel tussen Neiu en mij worden... maar er hebben er al twee van de vier gestemd, dus waarschijnlijk lig ik of Neiu eruit. Ik denk ik

En ik was misschien wel degene die niet meestemde op Maxwell, maar ik was ook degene die zei niet op Daboman te stemmen... Ik wou gewoon niet mijn stem van de kudde laten afhangen. Maar dat wordt mijn ondergang nu dus...
Oud 11-04-2007, 11:36
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Ik stem op Trass, wederom. En nu mag het wel eens de heks of een van de twee wolven zijn. Als ik eruit ga hebben de dorpelingen een behoorlijk probleem namelijk
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 11-04-2007, 12:34
Verwijderd
dorpelingen, ik verdenk naast Trass ook Neiu nu erg sterk... misschien kan Trass wel verzekeren dat ze geen wolf is, maar dan kan ze natuurlijk nog steeds heks zijn. en ik vind de post van Neiu een beetje raar: "Als ik eruit ga hebben de dorpelingen een behoorlijk probleem namelijk"... of zou Neiu de tovenaar zijn?
nou jah... ik hou het voorlopg bij Trass, maar moest dit wel even kwijt
Oud 11-04-2007, 13:09
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 13:34 :
dorpelingen, ik verdenk naast Trass ook Neiu nu erg sterk... misschien kan Trass wel verzekeren dat ze geen wolf is, maar dan kan ze natuurlijk nog steeds heks zijn. en ik vind de post van Neiu een beetje raar: "Als ik eruit ga hebben de dorpelingen een behoorlijk probleem namelijk"... of zou Neiu de tovenaar zijn?
nou jah... ik hou het voorlopg bij Trass, maar moest dit wel even kwijt
Tja, ze komen sowieso in de minderheid dan. Zo raar is de post niet
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 11-04-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Neiu schreef op 11-04-2007 @ 14:09 :
Tja, ze komen sowieso in de minderheid dan. Zo raar is de post niet
ze? we!
Oud 11-04-2007, 13:37
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
De verhalen zijn echt gaaf trouwens.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-04-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 11-04-2007 @ 10:25 :
Oh jah? Als dat zo was had ik misschien nog geleefd

Maar wel cool dat je er nog in zit Zie je nou, gewoon positief blijven
Ja maar jij wílde me helemaal niet overtuigen. Je hebt het niet eens geprobeerd

(Misschien toen het te laat was, ja).
Oud 11-04-2007, 19:23
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 13:34 :
dorpelingen, ik verdenk naast Trass ook Neiu nu erg sterk... misschien kan Trass wel verzekeren dat ze geen wolf is, maar dan kan ze natuurlijk nog steeds heks zijn. en ik vind de post van Neiu een beetje raar: "Als ik eruit ga hebben de dorpelingen een behoorlijk probleem namelijk"... of zou Neiu de tovenaar zijn?
nou jah... ik hou het voorlopg bij Trass, maar moest dit wel even kwijt
Het was een reactie op deze post:

Citaat:
Elpida schreef op 11-04-2007 @ 00:07 :
Oh wat lief

Edit aan sterrenmeisje: Als jij me vertelt dat je echt geen weerwolf bent, dan geloof ik je
En oh ja, ik moet toch iemand vertrouwen. Ik kan niet steeds blijven switchen...
Daarom ook alleen wolf. Maarja, zin heeft het toch niet meer, ik ga er deze ronde toch al uit. Of de heks moet met míj meegaan en dan wordt het gelijkspel en dat moet ook niet gebeuren. Misschien dat ik daarom zomaar op iemand stem, dan kan het zeker geen gelijkspel worden doordat de heks met me meestemt, aangezien er nog maar vier mensen mogen stemmen.

Waarom stemt iedereen op mij?
Oud 11-04-2007, 19:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trass schreef op 11-04-2007 @ 20:23 :
Waarom stemt iedereen op mij?
Ze haten je allemaal
Oud 11-04-2007, 19:58
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 20:54 :
Ze haten je allemaal
Gemeen hoor
Oud 11-04-2007, 20:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trass schreef op 11-04-2007 @ 20:58 :
Gemeen hoor
Don't shoot the messenger
Oud 11-04-2007, 20:04
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 21:00 :
Don't shoot the messenger
Zorg jij er dan voor dat ze nog van stem wisselen?
Oud 11-04-2007, 20:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat schijnt illegaal te zijn aangezien ik dood ben
Oud 11-04-2007, 20:11
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 21:10 :
Dat schijnt illegaal te zijn aangezien ik dood ben
Je bent toch al illegaal bezig alleen al door te posten, dus dan maakt dat ene ook niet meer uit
Oud 11-04-2007, 20:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trass schreef op 11-04-2007 @ 21:11 :
Je bent toch al illegaal bezig alleen al door te posten, dus dan maakt dat ene ook niet meer uit
Ik post niks om te helpen ofzo.
Oud 11-04-2007, 20:13
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 21:12 :
Ik post niks om te helpen ofzo.
Wat er op neer komt dat het allemaal offtopic is
Oud 11-04-2007, 20:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trass schreef op 11-04-2007 @ 21:13 :
Wat er op neer komt dat het allemaal offtopic is
Leuk verhaal, nee niet weer een dorpeling enzovoorts zijn niet bepaald offtopic, hoor.
Oud 11-04-2007, 20:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Elpida schreef op 11-04-2007 @ 19:33 :
Ja maar jij wílde me helemaal niet overtuigen. Je hebt het niet eens geprobeerd

(Misschien toen het te laat was, ja).
Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd:
- Twinkebel verdacht maken
- Laten zien dat ik onschuldig ben
- Hints geven dat ik de ziener ben
- Je in vertrouwen nemen

Maar wat ik nog niet helemaal snap. Hoe kan ik me verdedigen tegen het argument "ik heb het gevoel dat daboman slecht is ("zonder er een reden voor te hebben")? Help deze nieuweling op weg
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 20:23.
Oud 11-04-2007, 20:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 11-04-2007 @ 21:20 :
Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd:
- Twinkebel verdacht maken
- Laten zien dat ik onschuldig ben
- Hints geven dat ik de ziener ben
- Je in vertrouwen nemen

En dan nog wat. Hoe kan ik me verdedigen tegen het argument "ik heb het gevoel dat daboman slecht is"? Help deze nieuweling op weg
Elpida spontaan verdedigen op het moment dat iedereen tegen haar is, omdat je zeker weet dat ze tovenaar is helpt best goed!

Oud 11-04-2007, 20:24
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Maar niemand was tegen haar

Ach iedereen lijkt haar nu te vertrouwen, dus ben ik iig niet voor niets gestorven
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-04-2007, 20:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 11-04-2007 @ 21:24 :
Maar niemand was tegen haar

Ach iedereen lijkt haar nu te vertrouwen, dus ben ik iig niet voor niets gestorven
Naja, je speelde goed, je enige echte fout was drukknoopje zo in verdediging nemen. Ach, maakt ook allemaal niet uit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #8
foefighter
499 11-01-2005 20:48
De Kantine Weerwolfspel #7
dutch gamer
402 11-10-2004 14:42
De Kantine Weerwolfspel #1
AlopiA
500 10-03-2004 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.