Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2004, 11:11
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb een groot probleem de laatste tijd...
Ik kan namelijk TOTAAL niet tegen kietelen. Nergens. Als mijn vriend me over mijn been aait, kietelt het. Hetzelfde geldt voor mijn armen en buik. Dan is t dus alleen maar aaien! Hij kan me nergens aaien/strelen of het kietelt. Hij kan ook niet normaal aan mijn borsten enzo zitten omdat het zo erg kietelt. Zelfs vingeren kietelt

Als ie er echt op uit is om te kietelen wordt ik helemaal gek. Ik kan er zoo slecht tegen! Het is de laatste tijd zo erg dat mijn vriend me gewoon NERGENS meer kan aanraken omdat het kietelt... Het maakt niet uit of ik me helemaal inspan of helemaal ontspan.. Als ik het probeer tegen te houden kan ik dat na 2 seconden ook niet meer! Ik kan niks terug doen, omdat het zo kietelt..

Ik vind dit echt niet leuk meer want het is juist fijn om aangeraakt te worden, en op deze manier kan mijn vriend nog geeneens mijn handje vasthouden! Heeft iemand hier ook last van? Of weet iemand of ik er iets aan kan doen?
Want ik kan hierom zolangzamerhand wel janken!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:09
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik kan zelf ook heel slecht tegen kietelen tot groot genoegen van vrienden en familie (het schijnt grappig te zijn mij te kietelen tot ik op de grond lig ). Wat bij mij werkt is gewoon ergens anders op concentreren, dan kan ik er meestal wel beter tegen (hoewel het niet heel goed werkt, maar iig wel iets).
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:10
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Dat werkt dus niet.. Mij kietelen ze ook tot ik huilend van het lachen op de grond lig.. En wil t gewoon niet. Ik kan alleen niet boos worden omdat ik gewoon geen woord uit kan brengen, me niet kan bewegen behalve wat vanzelf gaat...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:12
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
zorg dat je eerst genoeg "grof" aangeraakt bent
dus met hele hand e.d.
of met je hele arm van mijn part

en dan pas lichte aanrakingen
dat scheelt een stuk
(bij mij)

net zoals bijv..
een voetmasage
eerst grof maseren en kneden, anders voel je al die kleine dingetjes en die kietelen dan zo erg...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:13
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Kan je hun niet duidelijk maken dat je het niet fijn vind om gekieteld te worden?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Oefenen idd. Dus met de hele hand eerst of bijv een handdoek of kleren tussen jouw huid en zijn huid.

En misschien helpt het ook als je je er niet teveel druk om maakt. (dus bijv als hij je bijna gaat aaien dat je dan niet al schrikt omdat je bang bent dat het kietelt)
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:44
thatssarah
thatssarah is offline
ik kan absoluut niet tegen kietelen in mij zij, maar als mijn vriendin (tja, ze heeft ADHD) me weereens zit te kietelen dan concentreer ik me of: op een lichaamsdeel wat niet gekietelt wordt of op een heel ander iets.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik kan ook totaal niet tegen kietelen, maar niet zo erg als jij. Bij mij helpt het vaak bijvoorbeeld de spieren in m'n bovenbenen aan te spannen als iemand die aanraakt. (spieren aanspannen wil vaak wel wat helpen) En concentreren helpt ook wel een beetje.

Als iemand m'n buik aait is dat heel fijn, maar omdat ik niet tegen kietelen kan, is m'n buik heel gevoelig. Dat is een geweldig gevoel, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:10
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ik kan er ook slecht tegen, mn ex al heel vaak in zn ballen geschopt omdat ik zo hard ga spartelen als ie alleen maar met zn vinger in mn nek zit of over mn been gaat, maar bij jou ist wel iets erger als je zelfs zn hand nog niet vast kunt houdenm.. zou je het niet kunnen trainen zeg maar, steeds iets langer en het zo opbouwen, is met kietelen naar mijn idee ook, en zoals vaker werdt gezegd ergens anders aandenken

nou veel suc6 ermee in ieder geval
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:44
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 30-10-2004 @ 13:13 :
Kan je hun niet duidelijk maken dat je het niet fijn vind om gekieteld te worden?
Het is met name mijn vriend die het dagelijks doet, en ik heb al 100x geprobeerd te zeggen dat ik het niet wil, maar hij blijft doorgaan!

Ach.. T is sowieso een eikel
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 30-10-2004 @ 14:44 :
Het is met name mijn vriend die het dagelijks doet, en ik heb al 100x geprobeerd te zeggen dat ik het niet wil, maar hij blijft doorgaan!

Ach.. T is sowieso een eikel
als het ene eikel is kun je zo van het probleem af zijn
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 17:26
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 30-10-2004 @ 14:49 :
als het ene eikel is kun je zo van het probleem af zijn
Dat ben ik nu ook...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 17:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 18:00
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Minder op focussen.

Ik ben ook best wel erg gevoelig voor aanrakingen ed, maar
door me erop te concentreren, wordt dat alleen maar erger,
en kan ik er idd helemaal niet meer tegen..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 18:36
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
dreen schreef op 30-10-2004 @ 18:48 :
Ik heb t vanmiddag uitgemaakt.. Niet om die reden natuurlijk..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:39
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 30-10-2004 @ 19:36 :
Ik heb t vanmiddag uitgemaakt.. Niet om die reden natuurlijk..
En weer aan.. Maar daar ben ik niet zeker van... Zaterdag voelde ik me heel opgelucht dat het uit was en ben lekker gaan stappen 's avonds.. Veel gezopen.. Maar sindsdien heb ik bijna niks meer gegeten (zondagavond moest ik van mijn beste vriend verplicht een broodje kroket naar binnen werken, dat was het enige wat ik had gegeten, verder heb ik fris en bier gedronken), ben misselijk en leren voor mijn tentamen van morgen gaat amper... Hij denkt dat het allemaal weer goed is tussen ons maar de meeste mensen om me heen weten wel beter... Een goeie vriend van me zag ik gister en die vond dat ik er 'beroerd' uitzag en maakt zich zorgen om me... Zo raar dat het zoveel met je kan doen als je twijfelt over je relatie... Even voor de duidelijkheid, we hebben vandaag 2 jaar, 5 maanden en 6 dagen, de tijd dat het uit was niet meegeteld... Het is lang, misschien wel te lang...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:47
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 30-10-2004 @ 13:59 :
Als iemand m'n buik aait is dat heel fijn, maar omdat ik niet tegen kietelen kan, is m'n buik heel gevoelig. Dat is een geweldig gevoel, vind ik.
Dat ken ik, mijn vriend vind het geweldig om te zien hoe ik daarop reageer
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 20:23
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-11-2004 @ 15:39 :
En weer aan.. Maar daar ben ik niet zeker van... Zaterdag voelde ik me heel opgelucht dat het uit was en ben lekker gaan stappen 's avonds.. Veel gezopen.. Maar sindsdien heb ik bijna niks meer gegeten (zondagavond moest ik van mijn beste vriend verplicht een broodje kroket naar binnen werken, dat was het enige wat ik had gegeten, verder heb ik fris en bier gedronken), ben misselijk en leren voor mijn tentamen van morgen gaat amper... Hij denkt dat het allemaal weer goed is tussen ons maar de meeste mensen om me heen weten wel beter... Een goeie vriend van me zag ik gister en die vond dat ik er 'beroerd' uitzag en maakt zich zorgen om me... Zo raar dat het zoveel met je kan doen als je twijfelt over je relatie... Even voor de duidelijkheid, we hebben vandaag 2 jaar, 5 maanden en 6 dagen, de tijd dat het uit was niet meegeteld... Het is lang, misschien wel te lang...
mwah té lang bestaat niet, er zijn mensen die 60 jarig huwelijk kunnen vieren dus dan is die tijd die jij noemt nog helemaal niets! als een relatie na zo'n tijd uit gaat is het gewoon moeilijk (weet ik uit ervaring), maar als het om een goede reden uitgaat kun je maar beter zorgen dat het uit blijft. dat is op den duur toch veel beter. ik weet niet waarom het uitging, maar als je hem een eikel vindt lijkt me dit geen goede basis om de relatie voort te zetten!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:59
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 02-11-2004 @ 21:23 :
mwah té lang bestaat niet, er zijn mensen die 60 jarig huwelijk kunnen vieren dus dan is die tijd die jij noemt nog helemaal niets! als een relatie na zo'n tijd uit gaat is het gewoon moeilijk (weet ik uit ervaring), maar als het om een goede reden uitgaat kun je maar beter zorgen dat het uit blijft. dat is op den duur toch veel beter. ik weet niet waarom het uitging, maar als je hem een eikel vindt lijkt me dit geen goede basis om de relatie voort te zetten!
Mjah.. en nu voor definitief...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:50
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Als mijn vriendin me streelt over mijn buik, been, zij, arm of whatever, krijg ik ook altijd een spastische neiging het is niet zozeer kriebelen, als wel het gevoel dat je krijgt als iemand je onverwacht in je zij knijpt. Ik kan daar echt niet tegen, volgens mij ben ik zwaar overgevoelig ofzo mijn vriendin maakt er in elk geval dankbaar gebruik van om me te plagen en helemaal gek te maken
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:11
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Grappig.
Ik ben er ook heel erg gevoelig voor. Een normaal mens verdraagt een beetje geaai over zijn/haar been nog wel.
Ik dus echt niet.

Maar je kunt het ook leuk maken.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 07:24
Verwijderd
Opzich kan ik prima tegen kietelen/strelen, maar als mijn vriendin over mijn huik aait streelt dan voelt dat geweldig ook al kietelt het wel. Maar het is denk ik ook gewoon het gevoel dat een geliefde het doet en geen "normaal" persoon.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:15
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik kan tegen kietelen
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Enkele vragen over religie
no pain n death
29 30-12-2005 19:08
Seksualiteit aanraken door vriendin
Kevin D.
16 28-05-2005 20:24
Verhalen & Gedichten Verhaalding: Zweden
Vlooienband
2 29-10-2003 20:50
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe werkt het gevoel gekieteld te worden?
Isa
23 19-08-2003 21:44
Liefde & Relatie HIJ KOMT! Wat nu?!
juliettebinoche
239 08-05-2003 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.