Oud 03-07-2005, 18:52
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Waarom worden de fora films tv en radio, en muziek, niet veranderd in: 'Films en TV' en "Muziek en radio'

Opzich lijkt mij dit beter, aangezien er op de fora films, tv en radio nauwelijks over radio programmas etc wordt gesproken. mensen van de muziek fora zullen dat sneller doen, lijkt mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2005, 07:26
Verwijderd
De mensen van Muziek vinden radio vast niet hip genoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 08:46
Verwijderd
Op de radio draaien ze vaak geen metal.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 04-07-2005 @ 08:46 :
Op de radio draaien ze vaak geen metal.
LOL! Dat is maar goed ook overigens.

Nouja, in principe hoort het eigenlijk wel bij muziek.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 11:44
Verwijderd
Grimm heeft gelijk, dan vinden ze niet metal en dus niet cool genoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 12:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 04-07-2005 @ 11:44 :
Grimm heeft gelijk, dan vinden ze niet metal en dus niet cool genoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 12:40
Verwijderd
Muziek is zoiets 'aparts', ik kan me niet voorstellen dat het ertoe zou bijdragen Radio daaraan toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 13:21
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2005 @ 12:40 :
Muziek is zoiets 'aparts', ik kan me niet voorstellen dat het ertoe zou bijdragen Radio daaraan toe te voegen.
radio voegt ook niets toe aan de forum films tv en radio. En mensen van het muziek forum luisteren ongetwijfeld meer radio, dan mensen van films tv en radio.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 13:43
ganralph
ganralph is offline
ja maar dan gaan alle boeiende discussie over praatprogramma's en hoorspelen natuurlijk naar de knoppen
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:18
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
ganralph schreef op 04-07-2005 @ 13:43 :
ja maar dan gaan alle boeiende discussie over praatprogramma's en hoorspelen natuurlijk naar de knoppen
in muziek juist minder naar de knoppen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Film, TV en radio hoort best wel bij elkaar. Radio zou op muziek in ieder geval misstaan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:45
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-07-2005 @ 15:41 :
Film, TV en radio hoort best wel bij elkaar. Radio zou op muziek in ieder geval misstaan...
wat heeft films met radio te maken?

en wat heeft muziek met radio te maken

TV hoort meer bij films dan bij muziek. Maar radio echt meer bij muziek. Of ben je het daar niet mee eens?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 04-07-2005 @ 15:45 :
wat heeft films met radio te maken?

en wat heeft muziek met radio te maken

TV hoort meer bij films dan bij muziek. Maar radio echt meer bij muziek. Of ben je het daar niet mee eens?
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Je moet het meer zien als "TV en radio", dat daar nu films bijstaat is zo gegroeid, omdat je films tot voorkort slechts op TV en in de bioscoop bekeek. TV en radio zijn de media en ondanks dat de radio veel muziek tentoonspreidt, zou het nu echt misstaan op een forum als muziek. Ik kan me voorstellen wat je bedoelt, maar je kunt beter radio uit de omschrijving halen dan het verplaatsen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 19:40
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 04-07-2005 @ 13:21 :
En mensen van het muziek forum luisteren ongetwijfeld meer radio, dan mensen van films tv en radio.
Dit durf ik serieus in twijfel te trekken. En niet omdat er schijnbaar nog heel veel mensen in de waan zijn dat metal de hoofdmoot van de Muziekforummers vormt.

Films, TV en Radio gaat over Media; Muziek gaat over Muziek. Ik zou Radio gewoon helemaal weghalen.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:57
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Opzicht ben ik het met de TS eens, maar het kan geen kwaad om het te laten zoals het nu is. Je ziet inderdaad zelden een radio topic op F,T & R, maar de mogelijkheid moet wel geboden blijven worden voor mensen die daar behoefte aan hebben.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 00:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 04-07-2005 @ 19:40 :
Dit durf ik serieus in twijfel te trekken. En niet omdat er schijnbaar nog heel veel mensen in de waan zijn dat metal de hoofdmoot van de Muziekforummers vormt.

Films, TV en Radio gaat over Media; Muziek gaat over Muziek. Ik zou Radio gewoon helemaal weghalen.
Maar het is wél zo dat op de radio meestal de meer algemenere muziek wordt gedraaid, en die wordt op Muziek meteen massaal afgeslacht als er een topic over wordt geopend. Want dat is niet underground genoeg en te commervieël en commercieeël is slecht... en meer van dat soort bullshit.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 00:52
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Radio is toch geen muziek? Radio kan ook actualiteit programma's uitzenden die je ook op TV hebt.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 00:55
Verwijderd
Almighty Mark heeft gelijk

Muziekforummers zijn te bekrompen om ergens zinnig over te doen. Overigens vind ik dat je "radio" beter helemaal van het forum kan weglaten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2005, 00:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Revan schreef op 05-07-2005 @ 00:55 :
Almighty Mark heeft gelijk

Muziekforummers zijn te bekrompen om ergens zinnig over te doen. Overigens vind ik dat je "radio" beter helemaal van het forum kan weglaten.
Probeer je leuk mee te doen in het Luistertopic, wordt je weggehoond omdat je muzieksmaak 'te algemeen' zou zijn. Ik heb er een paar maanden gepost, amar ik kom er niet meer. De sfeer is -ondanks diverse pogingen van de forumbazen- ont-zét-tend negatief. Men is meer bezig met elkaar de grond in boren dan over muziek te praten.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 01:03
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 05-07-2005 @ 00:52 :
Radio is toch geen muziek? Radio kan ook actualiteit programma's uitzenden die je ook op TV hebt.
Metal is ook geen muziek, maar dat is blijkbaar geen probleem.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 01:11
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 05-07-2005 @ 01:03 :
Metal is ook geen muziek, maar dat is blijkbaar geen probleem.
Dan is de definitie van muziek blijkbaar niet goed omschreven. Maar een actualiteitenprogramma zoals je die kan horen op radio 1 op 747 am staat verder af van muziek dan die metal waar hier over gesproken wordt.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 01:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 05-07-2005 @ 01:03 :
Metal is ook geen muziek, maar dat is blijkbaar geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 10:56
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 05-07-2005 @ 00:52 :
Radio is toch geen muziek? Radio kan ook actualiteit programma's uitzenden die je ook op TV hebt.
Op radio komt toch vooral muziek? Daar kun je dan toch niet over praten op films tv en radio?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 11:08
Verwijderd
Als je een topic opent over iets op de radio, doe je dat toch niet over de muziek die erop is? Dan doe je dat over een bepaald radioprogramma (of eventueel over een zender). In de meeste programma's waar wat over te forummen valt, wordt hoogstens 30 % van de tijd muziek gedraaid, en bovendien is die vaak niet eens het belangrijkste van het programma.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:22
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-07-2005 @ 00:58 :
Probeer je leuk mee te doen in het Luistertopic, wordt je weggehoond omdat je muzieksmaak 'te algemeen' zou zijn. Ik heb er een paar maanden gepost, amar ik kom er niet meer. De sfeer is -ondanks diverse pogingen van de forumbazen- ont-zét-tend negatief. Men is meer bezig met elkaar de grond in boren dan over muziek te praten.
Dat men over muziek praat die jij niet kent wil niet zeggen dat er niet over muziek wordt gepraat. Daarbij hangt er een redelijk elitair sfeertje ja, maar dat houdt het niveau op peil. Het leukste liedje in de top40 heeft nu eenmaal geen discussiewaarde.

Ik snap trouwens niet wat men nog steeds met metal heeft, dat je daar over begint wil eigenlijk al zeggen dat je nog nooit een poging hebt gedaan de topics goed door te lezen.

En daarbij is mijn punt die van Sarah. Als je het over radio hebt, dan heb je over de radioprogramma's en -zenders. Als je het over muziek hebt, dan heb je het over muziek. Beter scheiden kun je het niet.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2005, 13:31
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Je moet media scheiden van herrie.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-07-2005 @ 11:08 :
Als je een topic opent over iets op de radio, doe je dat toch niet over de muziek die erop is? Dan doe je dat over een bepaald radioprogramma (of eventueel over een zender). In de meeste programma's waar wat over te forummen valt, wordt hoogstens 30 % van de tijd muziek gedraaid, en bovendien is die vaak niet eens het belangrijkste van het programma.
Goed punt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 14:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 05-07-2005 @ 13:22 :
Dat men over muziek praat die jij niet kent wil niet zeggen dat er niet over muziek wordt gepraat. Daarbij hangt er een redelijk elitair sfeertje ja, maar dat houdt het niveau op peil. Het leukste liedje in de top40 heeft nu eenmaal geen discussiewaarde.

Ik snap trouwens niet wat men nog steeds met metal heeft, dat je daar over begint wil eigenlijk al zeggen dat je nog nooit een poging hebt gedaan de topics goed door te lezen.
Waar het mij om gaat, is dat men vaak alleen maar bezig is om met z'n tienen iemand met een andere muzieksmaak dan daar 'geaccepteerd' is, de grond in te stampen. Ik heb nog nergens op het forum zúlke grove, lompe en botte mensen meegemaakt als op Muziek.

Een redelijk elitair sfeertje is echt een understatement. Ik heb het niet alleen maar over metal (waar zeg ik dat ik het alleen maar over metal heb?) en ik heb daar ruim een half jaar rondgehangen en dus ruim de tijd gehad om topics grondig door te lezen. Ik weet dus echt wel waar ik over praat.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 14:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Op muziek heb je altijd groepenverdelingen. Dat houd je. Momenteel is de bovenliggende groep metal, maar voor hetzelfde geld was het trance of R&B (of wat daar voor door moet gaan). Dat ga je niet tegen, behalve als je de onderliggende groepen wat meer speelruimte geeft, maar de FB's op muziek hebben daar volgens mij niet genoeg ballen voor.

Dan nog blijf je op dat soort fora altijd een dergelijk sfeertje houden, daar doe je niets aan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 14:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-07-2005 @ 14:12 :
Op muziek heb je altijd groepenverdelingen. Dat houd je. Momenteel is de bovenliggende groep metal, maar voor hetzelfde geld was het trance of R&B (of wat daar voor door moet gaan). Dat ga je niet tegen, behalve als je de onderliggende groepen wat meer speelruimte geeft, maar de FB's op muziek hebben daar volgens mij niet genoeg ballen voor.

Dan nog blijf je op dat soort fora altijd een dergelijk sfeertje houden, daar doe je niets aan...
Nou, 'dat soort fora'... Muziek is het enige voor zover ik weet. Op Films & Tv bijv. heb je daar geen last van.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-07-2005 @ 14:30 :
Nou, 'dat soort fora'... Muziek is het enige voor zover ik weet. Op Films & Tv bijv. heb je daar geen last van.
We hebben maar één muziekforum op scholieren.com, maar er zijn meer fora dan scholieren.com
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-07-2005 @ 14:12 :
Dan nog blijf je op dat soort fora altijd een dergelijk sfeertje houden, daar doe je niets aan...
Ben ik niet mee eens. Ik denk dat het vooral ligt aan de mensen (en de combinatie van bepaalde mensen) die daar posten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Vice schreef op 05-07-2005 @ 15:35 :
Ben ik niet mee eens. Ik denk dat het vooral ligt aan de mensen (en de combinatie van bepaalde mensen) die daar posten.
Dan doe je er helemáál niets aan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 16:29
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 05-07-2005 @ 15:35 :
Ben ik niet mee eens. Ik denk dat het vooral ligt aan de mensen (en de combinatie van bepaalde mensen) die daar posten.
Dat is het inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 16:45
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-07-2005 @ 14:07 :
Waar het mij om gaat, is dat men vaak alleen maar bezig is om met z'n tienen iemand met een andere muzieksmaak dan daar 'geaccepteerd' is, de grond in te stampen. Ik heb nog nergens op het forum zúlke grove, lompe en botte mensen meegemaakt als op Muziek.
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken. De algehele humor op muziek is van het grove en lompe soort, maar dat wil niet zeggen dat je geen overlevingsrecht hebt als je muzieksmaak uit de toon valt. Er komen zat mensen die geen Metal/IDM/Hardcore/Punk/Ska/Post Rock/Jazz/Klassiek luisteren.

Als je de mensen niet mag daarentegen, dan moet je er niet komen. Dat doe ik ook op Onzin e.d.. Dat lijkt mij niet meer dan normaal.

Citaat:
Een redelijk elitair sfeertje is echt een understatement. Ik heb het niet alleen maar over metal (waar zeg ik dat ik het alleen maar over metal heb?) en ik heb daar ruim een half jaar rondgehangen en dus ruim de tijd gehad om topics grondig door te lezen. Ik weet dus echt wel waar ik over praat.
Dat van dat metal was niet specifiek tegen jou gericht. Ik geloof zelfs niet dat Metal de boventoon voert, dat was vroeger misschien zo...

Overigens gaat het niet over de elitairiteit dat radio er niet op kan. Radio is gewoon iets anders. Je hebt het over Radio of je hebt het over Muziek. Als je het over de muziek op de radio hebt, dan heb je het over muziek. Als je het over radiozenders/programma's hebt, dan heb je het over Radio.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 17:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het is gewoon vaak zo dat bijvoorbeeld electronische hardcoreluisteraars binnen komen stampen, even wat loze opmerkingen gaan lopen schreeuwen om uiteindelijk weer te vertrekken. Die mensen kunnen negatieve reacties verwachten. En muddy natuurlijk. Maar dat zijn mensen die ook op N&A en andere soortgelijke fora die te maken hebben met meningen of smaak keihard uitgebokt worden. Gewoon omdat ze ofwel dom zijn, ofwel meningen verkondigen waar 90% het totaal niet mee eens is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 05-07-2005 @ 13:22 :
Dat men over muziek praat die jij niet kent wil niet zeggen dat er niet over muziek wordt gepraat. Daarbij hangt er een redelijk elitair sfeertje ja, maar dat houdt het niveau op peil. Het leukste liedje in de top40 heeft nu eenmaal geen discussiewaarde.

Ik snap trouwens niet wat men nog steeds met metal heeft, dat je daar over begint wil eigenlijk al zeggen dat je nog nooit een poging hebt gedaan de topics goed door te lezen.

En daarbij is mijn punt die van Sarah. Als je het over radio hebt, dan heb je over de radioprogramma's en -zenders. Als je het over muziek hebt, dan heb je het over muziek. Beter scheiden kun je het niet.
Ik ben het hiermee eens.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mutant schreef op 06-07-2005 @ 09:59 :
Ik ben het hiermee eens.
Tuurlijk ben je het daarmee eens. Je bent er forumbaas, maar hebt nooit enige zichtbare moeite gedaan om die rot-sfeer die daar hangt weg te nemen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:05
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 12:04 :
Tuurlijk ben je het daarmee eens. Je bent er forumbaas, maar hebt nooit enige zichtbare moeite gedaan om die rot-sfeer die daar hangt weg te nemen.
Je hebt wel weer schitterende vooroordelen over de FB'ers. Ze doen natuurlijk nooit wat en ze kunnen ook niks en jij weet het allemaal beter.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 06-07-2005 @ 12:05 :
Je hebt wel weer schitterende vooroordelen over de FB'ers. Ze doen natuurlijk nooit wat en ze kunnen ook niks en jij weet het allemaal beter.
Nou, ik heb de forumbazen daar nooit iets zien doen. Ja, een topic dat weer eens helemaal uit de klauwen liep omdat men met 10 'stoere' hardrock-kerels een meisje van 16 gingen flamen, dat sloten ze wel, maar daar bleef het ook bij. Ik ben er geweest, ik roep niet zomaar wat.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 13:23
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 12:27 :
Nou, ik heb de forumbazen daar nooit iets zien doen. Ja, een topic dat weer eens helemaal uit de klauwen liep omdat men met 10 'stoere' hardrock-kerels een meisje van 16 gingen flamen, dat sloten ze wel, maar daar bleef het ook bij. Ik ben er geweest, ik roep niet zomaar wat.
Nee, alle topics sluiten zodra er een geintje wordt gemaakt doet de sfeer ten goede. Binnen 3 maanden heb je uitsluitend van die 16 jarige dozen die niets zinnigs te vertellen hebben.

Hoewel de forumbazen niet altijd even snel zijn vind ik het beleid goed toegepast. Daarnaast heeft dit natuurlijk niets meer met dit topic te maken.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 12:27 :
Nou, ik heb de forumbazen daar nooit iets zien doen. Ja, een topic dat weer eens helemaal uit de klauwen liep omdat men met 10 'stoere' hardrock-kerels een meisje van 16 gingen flamen, dat sloten ze wel, maar daar bleef het ook bij. Ik ben er geweest, ik roep niet zomaar wat.
Gast, ik heb geen flauw idee waar je op doelt, maar over het algemeen vragen de mensen die afgezeken worden er zelf ook wel een beetje om, hoor. Forummers als metalgirly en muddy doen toch echt iets verkeerd, dat lijkt me duidelijk. Die zouden op bijvoorbeeld N&A ook keihard afgezeken worden. En jij doet er trouwens net zo hard aan mee, vooral op N&A.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2005 @ 14:05 :
Gast, ik heb geen flauw idee waar je op doelt, maar over het algemeen vragen de mensen die afgezeken worden er zelf ook wel een beetje om, hoor. Forummers als metalgirly en muddy doen toch echt iets verkeerd, dat lijkt me duidelijk. Die zouden op bijvoorbeeld N&A ook keihard afgezeken worden. En jij doet er trouwens net zo hard aan mee, vooral op N&A.
Er zit een groot verschil tussen iemand afzeiken op N&A die begint met een post zoals:

'Heeeey hAll0, ik W0u ff zEgGuh dAt ik Vin dAt aLLe Marr0kkanen d00d m0eTuh!!!'

en het afzeiken zoals dat op Muziek gebeurt. Dus als er gewoon iemand komt met een andere muzieksmaak, niet persé een breezerdoos van 16 die mee komt delen dat ze de nieuwe van Ali B. zo geweldig vindt, maar gewoon iemand die op een fatsoenlijke manier over iets anders wil praten... Zo iemand krijgt daar geen kans voor.

En het negeren, zoals Tsasil doet, en het afwentelen van de kritiek op de criticaster, zoals GimmeMoreBeer doet, zijn ook beproefde Muziek-forummers-tactieken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 15:21 :
Er zit een groot verschil tussen iemand afzeiken op N&A die begint met een post zoals:

'Heeeey hAll0, ik W0u ff zEgGuh dAt ik Vin dAt aLLe Marr0kkanen d00d m0eTuh!!!'

en het afzeiken zoals dat op Muziek gebeurt. Dus als er gewoon iemand komt met een andere muzieksmaak, niet persé een breezerdoos van 16 die mee komt delen dat ze de nieuwe van Ali B. zo geweldig vindt, maar gewoon iemand die op een fatsoenlijke manier over iets anders wil praten... Zo iemand krijgt daar geen kans voor.

En het negeren, zoals Tsasil doet, en het afwentelen van de kritiek op de criticaster, zoals GimmeMoreBeer doet, zijn ook beproefde Muziek-forummers-tactieken.
Ik ben geen echte muziekforummer, ik kom er wel eens, om over een band die ik interessant vind te praten, maar geen vaste bezoeker en ik behoor al helemaal niet tot de HKM.

Het voorbeeld dat jij geeft is over het algemeen wel het type posts dat totaal wordt afgezeken op Muziek. Maar goed, de trend is gewoon een bepaald soort muziek en de andere soorten worden niet gewaardeerd en dat wordt heel eerlijk gezegd. Ik kan me voorstellen dat het soms wat te ver gaat, maar ik vind de algehele tendens helemaal niet zo negatief.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2005 @ 15:32 :
maar ik vind de algehele tendens helemaal niet zo negatief.
En daar verschillen wij dus van mening.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 15:41 :
En daar verschillen wij dus van mening.
Dat zal best, jij bent snel op je tenen getrapt, ik kan wat meer hebben. Ik kan me hardcore- en trancetopics herinneren waar prima met elkaar gediscussiëerd werd en van de dingen die jij je voorstelt heb ik eigenlijk nooit iets gemerkt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2005 @ 15:46 :
Dat zal best, jij bent snel op je tenen getrapt
Dat beeld leeft zeer, zeer ten onrechte bij teveel forummers.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 12:04 :
Tuurlijk ben je het daarmee eens. Je bent er forumbaas, maar hebt nooit enige zichtbare moeite gedaan om die rot-sfeer die daar hangt weg te nemen.
Het ontgaat je waar ik het mee eens ben. Ik ben het eens met, dat als je iets over radio bespreekt, dat dit programma's zijn en dat dit beter past op FT&R. Muziek bespreek je op muziek. Verder ben ik het eens met de opmerking dat muziek echt niet zo metal is. Ik vraag me nog steeds af waar men die kortzichtige visie vandaan haalt, want de meesten houden er niet eens van en een groot deel vindt het om maar even te quoten 'teringherrie'.

Dat jij víndt dat er geen moeite gedaan wordt, wil niet zeggen dat er niets gebeurt. Posts die verwijderd zijn, zul je niet meer zien staan en waarschuwingen krijg jij ook niet te zien. Ook zijn we momenteel bezig met de onderbemanning aan te pakken door het aanstellen van een nieuwe fb, je kunt namelijk gewoon niet alles zien.
Ook is het een zaak van aantrekken. Als je terug gaat kijken, zul je zien dat mijn fb-schap ook niet met gejuich is onthaald, laat staan dat mijn muzieksmaak (Nirvana, stel je voor...) een voet aan grond heeft. Maar je kunt daarover in een hoekje gaan janken want, oh nee, ze vinden Nirvana slecht en mij dus ook, of je haalt je schouders op en gaat gewoon verder met posten.

Buiten dat ging deze discussie daar niet over. Het ging over Radio. En ik deel daarin de mening van Tsasil en Sarah.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 16:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 15:53 :
Dat beeld leeft zeer, zeer ten onrechte bij teveel forummers.
Ik denk niet zo ten onrechte, als ik je posts lees.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 16:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2005 @ 16:07 :
Ik denk niet zo ten onrechte, als ik je posts lees.
Ja, veel mensen hebben moeite met mijn posts op de juiste manier te interpreteren. Daar ligt het inderdaad meestal aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.