Oud 19-06-2010, 18:52
Bright Blue
Bright Blue is offline
Voor het vorige topic, klik hier


Overmezelf: Ik ben er zelf achter gekomen dat ik harstikke verliefd ben. Ik had nog wel mijn twijfels, maar we zijn vandaag met een vriendengroepje naar de Amsterdam Arena geweest, wat heeel erg leuk was, en toen was het heel erg gezellig met hem.
Nu snap ik weer waarom ik vroeger verkering met hem heb gehad. Ik begrijp er alleen niks van dat ik het ooit uitgemaakt heb met zo'n geweldige jongen.
__________________
mijn handtekening
Advertentie
Oud 19-06-2010, 18:56
Verwijderd
Hij is naar huis. En hij is lief en alles erop en eraan, maar ik kan echt niet tegen zoveel geplaag. Zeker niet als ik moe ben . Iig is het een leuke vriend erbij.
Oud 20-06-2010, 00:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
tvp

ot: hij is lief <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-06-2010, 11:58
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het gaat niet zo best. We hebben er wel goed over gepraat en ik moet gewoon niet zo op mijn tenen gaan lopen en mezelf zijn. Want als ik op mijn tenen loop geef ik veel minder tegengas dan dat ik normaal zou doen. Dat vindt hij niet leuk en ik merk zelf ook dat ik mezelf niet helemaal ben soms. Natuurlijk laat ik geen dingen over mijn kant gaan, maar volgens zijn eigen zeggen kan hij zich dan makkelijker verschuilen achter drukte en schoolwerk. Maarja, hoe moest ik nou weten dat hij zich dan daarachter gaat verschuilen. Ik vind het erg moeilijk om over dat onzekere gevoel heen te komen en volledig mezelf te zijn, want dan ben ik juist bang dat ik hem wegjaag omdat ik te lastig zit te doen. Maarja, als ik doe zoals het nu soms gaat dan heeft dat hetzelfde effect. Ik vind het maar moeilijk om weer terug te komen naar hoe het eerst was. Maarja, ik ga wel mijn best doen want ik wil hem niet kwijt, maar ik wil ook niet een naar gevoel hebben over mezelf omdat ik of te onzeker ben voor mijn gevoel of mezelf niet. Want zo word ik zelf ook niet echt gelukkiger op den duur. Maar het stomme is dat ik weet dat het er allemaal inzit. Dus nu nog even naar buiten laten komen. Maar het voelt nu echt alsof het een soort van laatste kans is ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-06-2010, 13:14
wup
wup is offline
Hij heeft zn baard eraf gehaald en nu lijkt het alsof ik een vriendje heb van 18.
Oud 20-06-2010, 18:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
In de war...
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-06-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft zn baard eraf gehaald en nu lijkt het alsof ik een vriendje heb van 18.
Erg is dat hè! Vriendlief hiero heeft niet echt officieel een baard, maar hij scheert eens in de week ofzo en doet meestal z'n best dat zo te doen dat ik hem niet net geschoren zie hihi (en zijn moeder wel, die vindt de baard vreselijk ). Maar af en toe loop ik toch tegen 'm aan terwijl hij net geschoren heeft en dan lijkt hij zo jong! Helemaal omdat hij laatst z'n haar dus ook al kortgeknipt had, oeiii. Dan is hij nog steeds schattig hoor maar ik prefereer hem toch met (stoppel)baardje en een flinke krullenbos

OT: Ik moet me niet continu laten verleiden met hem te chatten via gmail terwijl we niet bij elkaar zijn omdat ik studiedingen moet doen! Gelukkig is hij nou weg
Oud 20-06-2010, 20:31
Verwijderd
Een vriend van me woont nu in de buurt, dus daar ben ik even geweest <333
Oud 20-06-2010, 22:04
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm best wel met de seks jongen gesmst en ook gebeld, en we hadden voor gisteravond een vage afspraak maar niks meer van hem gehoord.. Nouja volgens mij zou ik nog iets van me laten horen maar hij had ook kunnen vragen of het nog door ging. Ik wil hem echt heel graag, maar ik wil dat hij meer moeite voor me doet.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 20-06-2010, 23:21
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Ik wil hem echt heel graag, maar ik wil dat hij meer moeite voor me doet.
whaha heel erg herkenbaar! Helpt het niet te zeggen dat je een andere NOG lekkerdere seks jongen hebt ontmoet? Meestal komt dan de competitiedrang bij mannen wel omhoog ;-)

Bij mij gaat het goed. Gisteren leuke date gehad met vriendje, eten, filmpje, daarna uren op de bank gehangen takeshi's castle gekeken (en ja het is alleen 's nachts leuk als je dronken bent).
Ik heb tijdens het eten aan hem gevraagd of hij verliefd op me was.....maar volgens mij vroeg ik het op zo'n agressieve toon dat hij zichzelf een beetje indekte en zei " nou, das een heel groot woord...maar ik zou het echt niet leuk vinden als je nu met iemand anders zou zijn"...ok verliefd dus.
Deze week gaan we voetballen in het park ben echt blij dat hij het leuk vindt om dingen met me te ondernemen, makes me feel alive!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 20-06-2010, 23:27
Verwijderd
'vriendjes' zijn toch per definitie verliefd
Oud 21-06-2010, 12:26
wup
wup is offline
Citaat:
Erg is dat hè! Vriendlief hiero heeft niet echt officieel een baard, maar hij scheert eens in de week ofzo en doet meestal z'n best dat zo te doen dat ik hem niet net geschoren zie hihi (en zijn moeder wel, die vindt de baard vreselijk ). Maar af en toe loop ik toch tegen 'm aan terwijl hij net geschoren heeft en dan lijkt hij zo jong! Helemaal omdat hij laatst z'n haar dus ook al kortgeknipt had, oeiii. Dan is hij nog steeds schattig hoor maar ik prefereer hem toch met (stoppel)baardje en een flinke krullenbos
Jaa.. hooray voor stoppels en krullen <3 Ik had gister ook al een discussie met zijn zusje, die hem dus zonder baard ook mooier vindt. Ze snapt niet wat ik er mooi aan vind. Nou ja, gelukkig groeit zijn baard nogal snel , want als hij nu zijn bril ook nog op doet, lijkt ie net Guus Meeuwus...

Verder alles goed. Ben ondertussen al bijna een week niet meer thuis geweest. Ook omdat ik gewoon een stuk beter met school bezig kan in zijn huis: minder afleidingen etc.Toch kennen we elkaar nog lang niet helemaal. Elke keer als ik wil koken oid, weet ik helemaal niet wat hij lekker vindt, of denk ik eens iets vét lekkers mee te nemen, krijg ik een 'oww bah!'
Oud 21-06-2010, 17:07
Verwijderd
Belazerd.

Nou ja, waar ik bang voor was, is gebeurd. Ik kreeg een mail dat ik niet meer gewenst ben op de opbouw van larp. En bedankt! Waarom, als ik me werkelijk zo slecht inzet, spreekt dan niemand mij persoonlijk aan? Zeker niet als je vrienden bent (geweest)? Zakelijk misschien, maar zakelijk vind ik ook iemand erop wijzen dat hij/zij slecht bezig is en risico loopt. Waarschuwing op zijn minst.

Nou ja, ik kon haar bellen, schreef ze, maar dat doe ik maar niet, want dan reageer ik vast te emotioneel. Ik heb een nette mail teruggeschreven.
Oud 21-06-2010, 17:34
wup
wup is offline
Ow bagger Mutant. Zeker frustrerend dat niemand dat in je gezicht heeft durven zeggen, zodat je je kan verbeteren ofzo. Misschien morgen even bellen, of wanneer het wat gezakt is?
Oud 21-06-2010, 17:44
Verwijderd
Ik ben met wup, Mutant. Het is ook niet fijn om niet te weten waarom en dat je je misschien van alles gaat aantrekken dat helemaal niet aan de hand is. Laat het even rusten en stuur haar desnoods een mail. Dat je graag uitleg wil over het waarom. Het lijkt me dat ze je dat verschuldigd zijn. En als ze kritiek hebben, laat ze die dan tenminste opbouwend brengen.

Zet 'm op, meisie!
Oud 21-06-2010, 17:49
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Vind ik ook hoor, dit doen ze nu niet echt netjes..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-06-2010, 17:52
Verwijderd
Merci Nou ja, ik heb de mail aan een vriend die op de hoogte is, laten lezen. En die zei dat het een nette mail was, niet wanhopig, maar wel gewoon eerlijk. Nou ja, ik zal hem even posten:

Dit was de mail die ik kreeg:


Citaat:
Beste Mijn naam

Je had me een poosje geleden gemeld dat je bij de Summoning graag weer zou komen helpen met de opbouw en de afbouw. Dat enthousiasme wordt zeer zeker gewaardeerd.

Echter, naar aanleiding van je inzet tijdens de opbouw van Moots 1 2010, hebben wij (Andere naam, FLM en ik als HRM) besloten dat wij je niet meer bij de op-en afbouw ploeg willen hebben. Dit heeft als voornaamste reden dat je inzet tijdens de opbouw zeer minimaal is geweest. Daar komt bij dat het bij voorgaande keren ook al het geval is geweest.

Daarom wil ik je bedanken voor je getoonde enthousiasme, en tot op de Summoning.

Voor vragen of een reactie kun je me natuurlijk bellen.

Met vriendelijke groet,
Naam
Dit heb ik gestuurd:

Citaat:
Naam

Ik ga dit per mail beantwoorden, want per telefoon weet ik niet of ik mijn emoties onder controle kan houden, want je mag best weten dat ik enigszins aangedaan ben van je mail.

Ten eerste wil ik graag dan weten waar ik precies ben tekortgeschoten. Bij mijn weten heb ik zo goed mogelijk mijn best gedaan en geholpen waar ik kon. Als er even geen tentpalen zijn of de juiste wielen weg zijn, dan staan we natuurlijk met zijn allen een beetje te kijken. Maar als ik werk zie, maar misschien kijk ik wel niet goed genoeg, ga ik helpen.
Ook een paar uur voor tijd in, toen er niet veel meer te doen was, ben ik nog aan Nog een andere Naam en verschillende andere personen gaan vragen of er nog iets te doen was. Uiteindelijk ben ik nog gaan helpen met het pioniershout voor Gargoyle.

Ook over de vorige keren begrijp ik het niet zo goed. De summoning vorig jaar misschien wel, maar toen voelde ik mij niet goed (overgeven en diarree), maar heb ik, naast opbouwen van misschien niet zoveel dingen, allerlei klusjes gedaan die ook gedaan moesten worden. Vorige Moots echter, kan ik mij herinneren dat we woensdagavond 5 man hadden om de trailer uit te laden. De volgende ochtend kwam om 7 uur de vrachtwagen die meteen leeg moest. En dan heb ik wel problemen met mijn rug, maar er is niemand, dus voor mij is het dan gewoon gaan. Dat heb ik daarna ook wel gemerkt en heb ik weer lichtere klusjes gedaan, toen er meer mensen kwamen opdagen.

Wat ik me kan voorstellen, is dat het niet zo prettig was dat ik behoorlijk stomdronken ben geworden op woensdagavond, maar dat was iig niet de planning. Ik heb me namelijk voorgenomen om op evenementen en dus ook de opbouw, niet meer veel te drinken. Ondanks dat heb ik toch geen mate kunnen houden en idd, dat had gevolgen. Maar hoe brak ik ook was de volgende ochtend, ik ben wel opgestaan en aan de slag gegaan.

Wat ik dan ook niet begrijp is dat niemand mij persoonlijk heeft aangesproken van Naam, je schiet tekort, of Naam, daar hebben ze iemand nodig of Naam, er is werk genoeg, beter kijken. Dan had ik mij tenminste kunnen herpakken. Ik vind het een beetje zonde dat ik nu achteraf te horen krijg dat ik niet voldoe, terwijl daar op de opbouw zelf iets aan gedaan had kunnen worden.

En als het gaat om de korting, ahw werken voor je geld, eerlijk gezegd kan die korting mij niet zoveel schelen, ik doe opbouw omdat ik het graag doe en iets wil doen voor de vereniging. Dat dat tot gevolg heeft dat ik op het evenement zelf bijna niet meer uit mijn stoel kan komen omdat ik zo kapot ben, dat neem ik er graag bij. Het enige wat ik dan wel belangrijk vind, is dat er eten is, omdat je voor zo'n langere periode moeilijk eten vers kunt voorzien.

In ieder geval, zoals je merkt, had ik dit niet verwacht. Ik had me er zorgen over gemaakt, maar uiteindelijk niet verwacht, omdat ik dacht dat ik me toch wel inzette. En daarbij dacht ik dat opbouwers altijd welkom waren, vooral ivm de situatie van Moots II vorig jaar.

Nou ja, het enige dat ik kan hopen, is dat je dit overweegt, me eventueel een kans geeft om te laten zien dat het beter kan (maar dan liefst ook aangeeft, hoe het beter moet). Zoniet, dan wens ik jullie gewoon succes met de opbouw.

Groetjes
Mijn Naam
Ik vind het zelf een hele redelijke mail, met vraag naar mogelijkheden. Als ze die niet willen geven, wat ik al niet begrijp, een vriend van me stelde het zo: "Hebben ze opbouwers teveel?", dan ga ik gewoon mijn eigen ding doen, maar ga ik wel aangeven: als je me nodig hebt, dan ben ik er wel. Je hoeft het maar te vragen. Ik doe dit voor de vereniging, niet voor een persoon. En natuurlijk voor de gezelligheid, maar vooral om te helpen.
Oud 21-06-2010, 18:22
Verwijderd
Heel nette mail, hoor Hopelijk komen ze met een duidelijke uitleg. Ik zou echt allang zeggen van dikke vinger, dan zoeken jullie het maar uit
Ads door Google
Oud 21-06-2010, 19:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Pff, ik zit hier ff te shaken.
Hij belde me net, dat zijn ouders een afspraak hebben gemaakt om hun oudste hond in te laten slapen morgen.. op de dag van zijn belangrijke auditie
Maar goed, dat word waarsch verzet naar woensdag.
Maar het viel me ff heel zwaar op mijn dak.
De hond was al langer slechter, maar had niet verwacht dat ze de knoop nu al door zouden hakken, en dan zonder dat met hem te overleggen.
Hij was ook wel pissig, maar weerstond de drang om stennis te schoppen en is nu in zijn muziek gedoken.
Ga waarsch morgen of woensdag afscheid van mijn maatje nemen..
Al vanaf het eerste moment dat ik daar kom heb ik een klik met die hond..
Bwuh..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 19:14.
Oud 21-06-2010, 19:52
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hmmmm, Pff, Tss.. Grr. Hmm. Mwah. Lalaa.. Hihi.

Zo voel ik me op relationeel gebied op dit moment.
__________________
mijn handtekening
Oud 21-06-2010, 20:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik voel me meer zo:

Of zo
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-06-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik zit hier ff te shaken.
Hij belde me net, dat zijn ouders een afspraak hebben gemaakt om hun oudste hond in te laten slapen morgen.. op de dag van zijn belangrijke auditie
Maar goed, dat word waarsch verzet naar woensdag.
Maar het viel me ff heel zwaar op mijn dak.
De hond was al langer slechter, maar had niet verwacht dat ze de knoop nu al door zouden hakken, en dan zonder dat met hem te overleggen.
Hij was ook wel pissig, maar weerstond de drang om stennis te schoppen en is nu in zijn muziek gedoken.
Ga waarsch morgen of woensdag afscheid van mijn maatje nemen..
Al vanaf het eerste moment dat ik daar kom heb ik een klik met die hond..
Bwuh..
Oh

*knuffel*
Oud 21-06-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Heel nette mail, hoor Hopelijk komen ze met een duidelijke uitleg. Ik zou echt allang zeggen van dikke vinger, dan zoeken jullie het maar uit
Geloof me, daar had ik ook echt ff zin in. Maar het gaat hier tenslotte om mijn plezier en dan wil ik dat natuurlijk graag behouden. Ik vermoed dat het met geld te maken heeft nu, terwijl ik het daar niet voor doe. Het is altijd mooi meegenomen en ik zeg geen nee als ze het me aanbieden, maar ik vind dat mensen die enthousiasme tonen en het willen doen, ook al hebben ze hun beperkingen, ook de kans moeten krijgen. Ik heb genoeg kleine klusjes gedaan die toch moesten gebeuren en waar de grote sterke mannen geen tijd voor hadden.

Nou ja, we zullen zien. Ik vind het gewoon klote .
Oud 21-06-2010, 21:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ben hem helemaal vergeten te smsen Als ik zo overdag aan het werk ben valt het wel mee met hoe ik hem mis. Dan heb ik mensen om me heen, kan ik lekker kletsen en ben ik volop bezig. Vanavond ook genoeg te doen. Morgenavond rijles, woensdag lekker avondje thuis, donderdag uit eten met de meiden, vrijdagavond ben ik altijd lekker alleen thuis, zaterdag beetje huishouden en ff de stad in en 's avonds verjaardag en barbecue met vrienden en dan bij hem thuis slapen en zondagochtend hem ophalen, de tijd vliegt

Ben een beetje plannen aan het maken voor de vakantie en dat gaat nog best goed. Tis alleen lastig dat ik geen idee heb wat hij er van vind (dus voor hetzelfde geld ben ik me lekker aan het maken voor niets) en als hij terugkomt staat zijn hoofd er waarschijnlijk ook niet gelijk naar maar ik wil ook weer niet te lang wachten met boeken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-06-2010, 22:21
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Hij besloot spontaan dat ie vandaag wel even langs kon komen omdat ie toch 'in de buurt' was (iets meer dan 50 km verderop) <3 Lekker samen gegeten, op de bank gehangen, en nu is hij helaas weer naar huis... Maar het was zeker fijn
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Advertentie
Oud 21-06-2010, 22:26
Verwijderd
Vrienden <3 Een week na mijn verjaardag komt een vriend langs als afterparty en om bij te kletsen. Maar ik hoor net dat zijn vriendin, ex dus, het na 1 jaar en 364 dagen uitmaakte via sms. Wat klote .
Oud 21-06-2010, 22:56
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
whaha heel erg herkenbaar! Helpt het niet te zeggen dat je een andere NOG lekkerdere seks jongen hebt ontmoet? Meestal komt dan de competitiedrang bij mannen wel omhoog ;-)
haha lekkerder dan hij? bestaat niet nee maar dat helpt idd altijd heel goed bij hem, als hij merkt dat ik er nog meer mannen in mn leven zijn doet hij opeens super lief. maarja ook zo raar om opeens uit het niks te smsen ´ik heb lekker puh ook iemand anders´, zeker als dat niet zo is
ging vandaag posts terug lezen van een jaar terug, echt grappig! toen was ik echt met 4 jongens tegelijk bezig en dat wil ik nu ook want het is saaaaiii. toen was het ook al gedoe met de seks jongen, dat is nu ook al bijna 3 jaar aan de gang, omg. haha en nog helemaal niks verandert. wil ´m eigenlijk nog zien voordat ik op vakantie ga, maar ben te koppig om hem te smsen.
maaaar bijna op vakantie, en! heb ws een huisje met beste vriendin!!! allemaal leuke dingen
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 22-06-2010, 09:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Bijna vakantie! Heb ik zin in Vanmiddag afspraak voor concept scriptie, ben benieuwd wat m'n begeleider ervan vindt.

Zondag was leuk, zijn ouders, mijn ouders en zijn opa&oma. Leuke groep, lekker gegeten en gelachen. Fijn dat dat zo goed gaat.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-06-2010, 14:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Gadverdamme dit hele "na een week moet een van ons weer naar huis en dan zien we elkaar 4 weken niet" begint me echt gruwelijk de keel uit te hangen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-06-2010, 14:33
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik heb mijn scriptie gehaald!! Ben zo enorm blij . Voel me wel raar, omdat ik hoorde dat veel mensen 'm niet gehaald hebben .

En verder hebben we alle meubeltjes compleet en is het nu afwachten op de juiste woning, kijk er naar uit! Vanmorgen weer afscheid moeten nemen en ik merk dat we daar allebei steeds meer moeite mee krijgen . Het is niet meer leuk nou, we willen zo graag een eigen plekje voor ons samen en ik hoop zo dat het binnenkort zal gebeuren! Wel iets om naar uit te kijken in ieder geval , ik droom elke keer weg van hoe we het gaan inrichten en gezellig gaan maken en welke kleur nog meer mooi zullen staan bij onze meubeltjes .
Oud 22-06-2010, 14:52
wup
wup is offline
Gefeliciteerd Groovy! Tof!

ot: Hij is lief enzo hoor, maar als ik even wil klagen, wil ik dat hij gewoon toestemt met het feit dat alles kut en naar is ipv overal een oplossing en/of reden voor te bedenken.
Oud 22-06-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me meer zo:

Of zo


dit
Oud 22-06-2010, 16:25
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Nostalgisch. Gisteren ging ik snuffelen in dozen op mijn oude kamer. Ik zocht naar een boekje over mijn liefste exvriend, maar kon het helaas niet vinden.
Wat ik wel tegenkwam was een boekje uit de tijd dat ik met een andere jongen had. Die periode bleek toch niet zo naar en kut als ik me kon herinneren. Al blijven de minder leuke tijden toch wel overheersen, het was leuk om weer eens te lezen dat het ook leuk was.
Verder alles primaaa.
Oud 22-06-2010, 16:57
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Groovy! Tof!

ot: Hij is lief enzo hoor, maar als ik even wil klagen, wil ik dat hij gewoon toestemt met het feit dat alles kut en naar is ipv overal een oplossing en/of reden voor te bedenken.
Dankjewel . Ik had het op het einde echt niet meer verwacht.

Dat is mannen-eigen, in oplossingen denken, terwijl vrouwen gewoon zich even rot willen voelen en willen horen dat dat geoorloofd is. Ik heb nu mijn vriendje uitgelegd dat ik even geen oplossing hoef, maar gewoon een arm om me heen en een knuffel en even wat 'medelijden'.
Vaak geeft ie me na 10 min. al een schop onder de kont en heb ik dat ook wel nodig, maar soms wil je gewoon even horen dat het allemaal niet leuk is en kut is. Dat tegen hem zeggen helpt, tenminste bij vriendlief wel .
Oud 22-06-2010, 17:13
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik ga komend weekend met hem op kamp en ik heb er zó'n zin in dat ik er buikpijn van krijg .
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 22-06-2010, 17:55
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
@ zoef: heel erg herkenbaar, pff.

ot: hij is weer naar huis, na 5 ontzettend heerlijke dagen. en bij ons afscheid op schiphol kwam opeens de crew van 'hello goodbye' op ons af, of ze ons mochten filmen en interviewen. err ok. was een beetje vreemd afscheid hierdoor. maar misschien dus wel op TV in september/oktober.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Ads door Google
Oud 22-06-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me meer zo:

Of zo


OT: een toevoeging op facebook komt in zicht nu we een gemeenschappelijk vriend hebben. Ja ik ben zo'n muts die te veel belang hecht aan wie wie toevoegt e.d. En verder, same old, same old, hier gebeurt weinig tot niks.
Oud 22-06-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel . Ik had het op het einde echt niet meer verwacht.

Dat is mannen-eigen, in oplossingen denken, terwijl vrouwen gewoon zich even rot willen voelen en willen horen dat dat geoorloofd is. Ik heb nu mijn vriendje uitgelegd dat ik even geen oplossing hoef, maar gewoon een arm om me heen en een knuffel en even wat 'medelijden'.
Vaak geeft ie me na 10 min. al een schop onder de kont en heb ik dat ook wel nodig, maar soms wil je gewoon even horen dat het allemaal niet leuk is en kut is. Dat tegen hem zeggen helpt, tenminste bij vriendlief wel .
Ik merk zelf dat ik ook best vaak in oplossingen denk, dan zeg ik wel "ja dat is kut" maar ga ik allemaal oplossingen verzinnen terwijl vriendinnen die helemaal niet willen *man is*

OT: ja ik ga stiekem naar hem toe vanavond en dat ziet hij echt niet aankomen want ik zou eigenlijk gaan sporten Nu maar hopen dat hij het ook echt leuk vind Hij beweert altijd dat hij het heel leuk zou vinden, maar anders heb ik een probleem want dan kan ik weer anderhalf uur met de trein terug
Oud 22-06-2010, 18:20
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Het gekke is dat als ik iemand anders zijn 'problemen' hoor, ik ook meteen in oplossingen denk, misschien omdat ik dan het idee heb dat ik tenminste iets kan doen voor diegene en kan helpen. Maar als ik zelf in een rotsituatie zit, heb ik meestal juist behoefte aan gewoon een luisterend oor en een knuffel van mijn vriendje. Al wil ik dan soms ook een magische oplossing die alles oplost horen, maar meestal wil ik op dat moment geen irritante vragen en gewoon zielig gevonden worden .

Eigenlijk uiten we juist dat we zo om iemand geven, en diegene willen helpen, net als het vriendje van wup .
Oud 22-06-2010, 18:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gaat eigenlijk nog steeds goed. Mis hem nu wel (vooral als ik het 's nachts ijskoud heb in bed en niemand heb om tegenaan te liggen, of als ik mezelf niet naar bed geschopt krijg en een leeg bed op me staat te wachten) maar m'n collega's zijn zo lief, ze vinden niet dat ik zeur en kan lekker m'n verhalen daar kwijt. Ben eigenlijk ook heel erg druk met van alles. Vandaag wel weer een smsje van hem gehad. Straks even met z'n ouders regelen dat we hem zondag op schiphol op gaan halen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2010, 19:00
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
ot: hij is weer naar huis, na 5 ontzettend heerlijke dagen. en bij ons afscheid op schiphol kwam opeens de crew van 'hello goodbye' op ons af, of ze ons mochten filmen en interviewen. err ok. was een beetje vreemd afscheid hierdoor. maar misschien dus wel op TV in september/oktober.
Leuk
Oud 22-06-2010, 20:54
Verwijderd
De hottie van aquatherapie begon vandaag een gesprek met me <3
Oud 23-06-2010, 03:38
Verwijderd
Als het allerkleinste micro-organisme, op de meest onsmakelijke bacterie op het minst gewaardeerde dier ter wereld
Oud 23-06-2010, 11:18
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER
alles prima hier, getrouwd zijn is fijn
Oud 23-06-2010, 12:50
Verwijderd
Oh ik zou nu best een vriendje willen hebben dat me verwent en bouillon voor me maakt. In je eentje ziek zijn is nog zieliger .
Oud 23-06-2010, 13:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij is zo leuk <3
Gister had ie 1 van zijn aanhankelijkere buien, en daar kan ik dan zo van genieten.
Lieve woordjes, duizend knuffels, uren samen in bed liggen praten.
Ben daar blijven slapen, en hij heeft zijn matras op de grond gegooit zodat ie naast me kon liggen.
Vanmorgen lekker samen douchen.
Hmm.. dit soort dagen zijn heerlijk.
Niet dat anders bij hem zijn niet fijn is, maar dit is net dat beetje extra wat zorgt dat ik me de komende week als een verliefde puber ga gedragen
De afspraak om zijn hond in te laten slapen is verzet naar morgen avond tijdens mijn koor repetitie, maar ik heb gezegd dat ie me kan bellen als ie wil praten, of ff niet in huis wil zijn
En als ie dan zegt dat ie het fijn vind dat ik hem zo bij sta in alles, dan voel ik me nog dichterbij hem.. we beginnen steeds meer aan elkaar te wennen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-06-2010, 19:37
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Aah, ik verdenk sommige jongens ervan achter me aan te lopen, maar degene die ik wil zit daar niet bij.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 23-06-2010, 19:51
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Goed. Geen vaste relatie, hoef ik ook niet zo nodig. Tussen een vriend en mij is er wel een goede lichamelijke aantrekkingskracht (hij is dan ook gewoon lekker), dat resulteert zo eens in de maand in een avontuurtje. Zijn we allebei tevreden mee, dat is gewoon leuk.
Ik kom niets tekort.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 23-06-2010, 19:57
Bright Blue
Bright Blue is offline
Misschien moet ik gewoon maar geen relatie meer beginnen met jongens die me eigenlijk maar half zien zitten.
__________________
mijn handtekening
Oud 23-06-2010, 21:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blegh, ben het nu wel een beetje zat in m'n eentje thuis, hij mag nu wel weer thuiskomen Gelukkig nog drie avonden en dan is ie er weer En morgen ga ik uit eten met m'n studiegenootjes en zaterdag heb ik een barbecue dus het valt heel erg mee

Ik wil alleen zo graag weer gewoon tijd voor ons samen. Heb hem twee weken niet gezien en de dagen ervoor ook nauwelijks want toen zaten er ook de hele tijd anderen (vrienden, ouders, etc) op ons lip. En tuurlijk snap ik wel dat iedereen graag zijn verhalen willen horen en hem weer willen zien maar het is mijn vriendje en dan wil ik ook gewoon even alleen met hem zijn. Het voelt heel egoïstisch maar dat mis ik gewoon
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.