Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2010, 09:05
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Pfiew herkenbaar, ik kreeg dit jaar (eerste keer verjaardag met mn huidige vriend) een digitale fotolijst. Teringduur cadeautje in mijn ogen, want van mn ex kreeg ik doorgaans iets van +- 20 euro. Ik heb m dus maar een mp3 speler gegeven omdat ik het anders ook niet wist en hij die graag wilde hebben. Mja dan koop je toch iets van 40/50 euro... Ach gewoon volgend jaar ook zoiets zodat het niet over 10 jaar complete autos worden
Haha, Ik heb mijn vriend het eerste jaar kaartjes voor zijn favoriete artiest gegeven. Het jaar daarop kreeg hij een kus en dit jaar heeft hij een halve vlaai gekregen. Hij verwacht niks en vind het leuk als ik de moeite doe om iets te doen. Zo ik ook. Ik wil niet dat mensen het gevoel hebben dat ze iets voor me moeten halen. Als men vraagt wat ik wil is mijn standaard antwoord: Ik ben al heel gelukkig met een knuffel en een kus. En dat meen ik dan ook.

ot; Ik merk dat ik een bepaalde vriend van me minder zie, en dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Heel zijn manier van leven staat me ontzettend tegen, en hoewel ik daar geen probleem van maak vindt het hij stom dat ik geen uitkering wil trekken en heel de dag op mijn luie gat ga zitten. Dat moet ik dan ook iedere keer dat ik hem zie aanhoren. Ik vind het niet fijn als mensen mij hun levensstijl opdringen. Hij had het ook bij 1 keer zeggen kunnen laten. Ik ben ook niet blijven doorzeuren over zijn achterbaksheid. Maar ik denk dat ik het ga laten doodbloeden. Heb geen zin om er nog energie in te steken.
Advertentie
Oud 02-07-2010, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, stel nou dat hij inderdaad niet verliefd op je is... dan verandert dat niet door het niet te weten. Dus dan blijf je in zo'n rare positie terwijl je eigenlijk meer wil. (en als-ie wel verliefd is, kun je tenminste naar iets leukers )
Mja maar het is natuurlijk wel zo dat als je helemaal meteen gaat zeggen dat je verliefd bent, je soms mensen wel afschrikt. Tenminste als ik dat tegen mijn huidige vriendje had gezegd voordat we überhaupt gezoend hadden, had ik hem denk ik afgeschrikt. En andersom. Maar goed, Optima is nu wel aan het daten...

is het trouwens die gast die zo raar deed op dat festival?
Oud 02-07-2010, 10:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Hmm dat vind ik ook raar, als je die dvd nou enorm graag wilt hebben? Ik vind vooral belangrijk dat je dingen haalt die de ander ook echt waardeert (of iig waarvan de ander ziet dat je moeite hebt gedaan om iets te verzinnen wat de ander waardeert ), dan hoeft het echt niet duur te zijn. Kan de ene keer iets duurs zijn, dan juist weer iets goedkoops. Het is vooral ook leuk om de aandacht die iemand er in stopt, niet om wat het is.
idd, het leukste vond ik dat mn vriendje slingers op had gehangen toen ik jarig was.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 02-07-2010, 10:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij gaat het bij kadootjes eigenlijk niet om het bedrag maar meer om dat je iets geeft wat iemand graag wil hebben of wat goed bij iemand past. Wij gingen als we weer een jaar langer wat hadden vaak alleen maar uit eten, dit jaar ook weer waarschijnlijk. Het eerste jaar zat hij in Barcelona en toen heeft hij daar vandaan iets leuks meegenomen, vorig jaar had ik een fotoboekje gemaakt met allemaal foto's, smsjes enzo van die twee jaar samen. Dit jaar gaan we uit eten op de tapasboot Met verjaardagen geef ik ook gewoon iets wat ie graag wil hebben. Vorig jaar een bureaulampje (met zo'n groen glazen kapje, dit jaar weet ik niet nog niet). Ik krijg vaak huishoudelijke dingen van hem maar dit jaar kreeg ik een weekendje weg (zou eigenlijk concertkaartjes krijgen voor owl city maar dat ging toen niet door) maar ik heb nog niets uitgezocht. Het gaat mij niet zo om het geld, dat is toch maar heen en weer schuiven. Ik heb jarenlang op zijn geld geleeft en nu heb ik een vaste baan en studeert hij nog dus betaal ik wat meer, vind het niet meer dan logisch.

Gisteravond even lopen kibbelen. Vind het soms wel lastig als iets me dwars zit waarvan ik bang ben dat hij het niet begrijpt om het dan toch te zeggen maar hij ziet ook wel aan me dat me iets dwars zit en dan is het beter om gewoon eerlijk te zijn ben ik achter. Ik ben het zat om vananavond naar zijn ouders te gaan, daar te slapen, morgenochtend vroeg weer terug en zondagavond daar weer heen, wil ook wel eens een avond thuis slapen maar ik vind het moeilijk om dat bij hem aan te geven omdat het ook vaak dingen zijn waar hij niets aan kan doen. We hadden het plan om in september hier samen een huisje te zoeken omdat hij zou gaan werken maar dat gaat nu ook niet door, waarschijnlijk gaat hij nog een jaar studeren en blijven we nog een jaar zo rondzwerven. Heel vaak vind ik het leuk maar soms vind ik het ook gewoon stom. Dat moeten we dan een nachtje laten bezinken en vanmorgen maakte hij me wakker dat ik maar gewoon slaapspullen mee moet nemen en dat we dan vanavond gewoon kijken wat we doen en dat we zondag nog wel hier kunnen eten en dat ik eventueel ook wel thuis mag blijven. Wel heel lief dat ie dan toch iets verzint

En we zijn bezig met de vakantie plannen en met mijn opzetje kunnen we misschien wel wat. Als ik vanmiddag nog tijd heb misschien maar eens langs het reisbureau
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-07-2010, 10:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
idd, het leukste vond ik dat mn vriendje slingers op had gehangen toen ik jarig was.
Dat ja, of ontbijt op bed ofzo Of gewoon een leuk feest met al m'n vrienden en familie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-07-2010, 10:16
Verwijderd
Ik weet niet eens meer wat mijn vriend en ik elkaar laatste keer als verjaardagscadeautje hebben gegeven... en het is nog geen drie maanden geleden Soms zijn we heel creatief, soms doen we gewoon iets simpels en dit jaar was het iets simpels Oh ik weet het alweer, ik heb van hem Sims3 gekregen en hij van mij Pokemon heart gold. We hebben ook geen weekendjes weg gedaan (dat vind ik ook wat overdreven als dat voor elke verjaardag moet) maar gewoon mijn of zijn lievelingseten gegeten en familie op bezoek gehad.

Voor jubileums gaan we gewoon uit eten en naar de film oid, cadeautjes doen we dan niet

Laatst gewijzigd op 02-07-2010 om 10:22.
Oud 02-07-2010, 10:20
Verwijderd
Oh toen we een jaar wat hadden had ik een mooie foto van ons afgedrukt en in een lijstje aan hem gegeven (en ook aan mezelf), vond ie heel leuk. En ik had van hem verf uit India, die een Indiase kennis meegenomen had namens hem. Alleen kwam die man uiteindelijk pas 2 maanden na ons jubileum weer in het land. Maar het idee was wel superleuk
Oud 02-07-2010, 11:10
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Hij is zo leuk
__________________
Addicts of communication..
Oud 02-07-2010, 12:56
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Bij mij gaat het bij kadootjes eigenlijk niet om het bedrag maar meer om dat je iets geeft wat iemand graag wil hebben of wat goed bij iemand past.
Tuurlijk en een krantenabonnement is nu niet precies iets wat bij me past. Ik lees ongeveer 6 uur per dag voor mijn werk, en de overige 2-3 probeer ik die informatie om te vormen tot wetenschappelijke artikels. Als er iets is waar ik 's avonds echt geen zin meer in heb, dan is het lezen

En het ging me eigenlijk ook niet echt om het kadootje. 'k Had liever gehad dat we samen iets leuks zouden gaan doen, eens enkel met ons twee dan dat hij geld uitgaf aan iets materieels.
Oud 02-07-2010, 13:11
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
En het ging me eigenlijk ook niet echt om het kadootje. 'k Had liever gehad dat we samen iets leuks zouden gaan doen, eens enkel met ons twee dan dat hij geld uitgaf aan iets materieels.
Jammer, heb je hem dit verteld?
Oud 02-07-2010, 15:05
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Tuurlijk en een krantenabonnement is nu niet precies iets wat bij me past. Ik lees ongeveer 6 uur per dag voor mijn werk, en de overige 2-3 probeer ik die informatie om te vormen tot wetenschappelijke artikels. Als er iets is waar ik 's avonds echt geen zin meer in heb, dan is het lezen

En het ging me eigenlijk ook niet echt om het kadootje. 'k Had liever gehad dat we samen iets leuks zouden gaan doen, eens enkel met ons twee dan dat hij geld uitgaf aan iets materieels.
Ja vandaar ook mijn sarcastische reactie "wat romantisch". Uit die "Zucht." in jouw reactie concludeerde ik dat jij het in ieder geval niet echt bij jezelf vond passen en liever wat anders had gehad...
Oud 02-07-2010, 15:41
Verwijderd
Wat ben ik toch ongelofelijk ontactisch op cruciale momenten. Werkelijk, ik mezelf nu al de halve middag.
Oud 02-07-2010, 17:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat ben ik toch ongelofelijk ontactisch op cruciale momenten. Werkelijk, ik mezelf nu al de halve middag.
Wat heb je gedaan?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-07-2010, 09:31
wup
wup is offline
Ben erg negatief en chagrijnig de laatste dagen en dat doet het grote 'ons' niet echt goed. Ben u ook chaggo, maar moet ie me maar niet wakker maken om 9 uur als ik om 5 uur thuis ben gekomen van werken. Hij voelde zich niet fijn en wilde kletsen, wtf, wacht even tot ik wakker ben.


En ik heb voor het eerst een forummer ontmoet en dat vond ik erg spannend. Nu kan ik ook wel een meet aan, denk ik.
Oud 03-07-2010, 15:22
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
pfffff ik weet het even niet meer
Oud 03-07-2010, 15:40
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
ik ga over een halfuurtje samen met mijn vriend, zijn moeder & mijn moeder
uit eten. ik vind het heerlijk dat onze moeders bevriend zijn.
Oud 03-07-2010, 17:54
Verwijderd
Ugh, ik zit komende week bij mn ouders omdat het tussen mn vriend en mij gewoon echt even niet meer gaat. Godver.
Oud 03-07-2010, 18:00
Verwijderd
Oh balen Sidhe *knuffel*
Oud 03-07-2010, 19:43
Verwijderd
Ik ben nu al twaalf uur dom-blij om één facebookbericht, goffer.
Oud 03-07-2010, 21:33
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ben erg negatief en chagrijnig de laatste dagen en dat doet het grote 'ons' niet echt goed. Ben u ook chaggo, maar moet ie me maar niet wakker maken om 9 uur als ik om 5 uur thuis ben gekomen van werken. Hij voelde zich niet fijn en wilde kletsen, wtf, wacht even tot ik wakker ben.


En ik heb voor het eerst een forummer ontmoet en dat vond ik erg spannend. Nu kan ik ook wel een meet aan, denk ik.
Hoi wup Hooooi!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 08:12.
Oud 04-07-2010, 07:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Wat haat ik mijn verleden soms, het heeft me gemaakt tot wie ik ben en ik vind mezelf prima zo.. maar het zorgt ook dat ik zo snel onzeker ben en ga lopen piekeren.
Gelukkig is hij heel erg lief, maar ik weet dat ie zich dan afvraagd wat er in me omgaat als ik doelloos in de ruimte staar..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 04-07-2010, 10:49
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ik ben nu al twaalf uur dom-blij om één facebookbericht, goffer.
haha, herkenbaar. Geniet ervan!
Oud 04-07-2010, 17:52
wup
wup is offline
@Sidhe: Bagger... Knuffel

ot: Ja, gaat weer helemaal leuk. Heb hem gister voor het eerst mee genomen naar de ouders. Moeders verjaardag vieren met alle broers en zussen. Oudste broer had hem nog niet gezien, maar schoonzusje smstje me nog dat hij had gezegd dat mijn smaakt wel erg positief veranderd was
Oud 04-07-2010, 18:07
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
ik ga over een halfuurtje samen met mijn vriend, zijn moeder & mijn moeder
uit eten. ik vind het heerlijk dat onze moeders bevriend zijn.
dat klinkt inderdaad heel gezellig. Ik kan me dat helemaal niet voorstellen
Oud 04-07-2010, 19:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben nu al twaalf uur dom-blij om één facebookbericht, goffer.
Herkenbaar indeed Niet vergeten iets terug te sturen he?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-07-2010, 20:49
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ugh, ik zit komende week bij mn ouders omdat het tussen mn vriend en mij gewoon echt even niet meer gaat. Godver.
oh bah wat kut, sterkte zeg!

ot: echt een super fijn weekend gehad samen. We hebben het zo leuk en fijn met elkaar ook al hebben we eigenlijk het hele weekend elkaar de hele tijd met familie gezien. Hij is nu richting zn ouders omdat ie daar de komende 4 dagen moeten werken, zie m donderdagavond weer. Ik mis m gigantisch de dagen dat ie er niet is, krijg je als je toch half samenwoont, maar ik doe gewoon leuke dingen en alleen zijn is ook wel is goed voor me .
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 04-07-2010, 21:11
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
Citaat:
dat klinkt inderdaad heel gezellig. Ik kan me dat helemaal niet voorstellen
ik heb heerlijke avond gehad. (:
én voordelen van bevriende moeders =
Oud 04-07-2010, 21:44
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Pfff, vandaag naar festival geweest met een goede vriendin en die had een goede vriend van haar meegenomen. Hing lichtelijk spanning tussen ons, maar niet heel erg uitgesproken en nu zit hij foute voorstellen te doen via msn. Hij heeft een vriendin en ik wil sowieso niets met hem uitspoken gezien die goede vriendin van mij. Daarnaast, zo leuk is hij niet eens, maar wel sexy. Dit ga ik dus snel afkappen...
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 04-07-2010, 22:07
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Paar dates gehad met een jongere jongen,
nadien niet meer gehoord tenzij ik zelf aansprak...
Vier dagen koppig geweest, vandaag aangesproken, vond hij dat ik niet normaal deed...

Gefrustreerd kwaad nu eigenlijk ...

Gisteren me wel enorm goed geamuseerd, met paar jongens op danscafé, en vandaag hele dag aan zwembad gelegen, luieren, zonnen en ja genieten van het leven (maar ergens toch wel frustraties om de date jongen...)
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 04-07-2010, 22:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Sterkte Sidhe, echt heel naar. Waar gaat het mis?

ot: Blegh, stage wordt verlengd en dus heb ik nu nóg geen energie om eens met mijn relatie aan de slag te gaan. Ik merk wel dat ik echt 0 behoefte meer aan intimiteit heb, maar ik weet niet zo goed waar dat nou aan ligt. Of het aan de temperatuur ligt, aan mijn stress of echt aan ons.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 04-07-2010, 22:15
Verwijderd
Thanks mensen Communicatieissues, voornamelijk van zijn kant helaasch. (Anders kon ik tenminste mezelf de schuld geven, dat is makkelijkers :')) Dinsdag komt hij even hierheen, dan praten we erover. Even lucht is wel fijn.
Oud 04-07-2010, 22:28
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik ben verliefd, geloof ik
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 04-07-2010, 22:29
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
^ooooeh. gefeliciteerd.
Oud 04-07-2010, 23:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
<3

Vandaag wezen picknicken en een heerlijke dag gehad. Daarna spontaan naar de bioscoop geweest en vanaf morgen een dag of 10 samen in Zuid-Limburg. Heerlijk begin van de vakantie
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-07-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Herkenbaar indeed Niet vergeten iets terug te sturen he?
Done.
La la la la la. Tu du du du du. In het rijtje tienduizend redenen om slecht te slapen...
Oud 05-07-2010, 08:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ha! We gaan morgen voor tweeenhalve week naar Spanje en daarna nog naar een supervet festival in Keulen. <3 Het gaat echt verschrikkelijk goed, sinds maart alweer ofzo, ik had dat nooit gedacht in december.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-07-2010, 09:17
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
__________________
Addicts of communication..
Oud 05-07-2010, 09:47
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik hou gewoon echt van hem. Damn it.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 05-07-2010, 10:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Yes, ik heb net tickets voor ons naar Thailand geboekt. We gaan pas in januari maar wel samen 3 maanden reizen door Azië, zoooveel zin in
En t gaat goed tussen ons, de zomer doet zn werk
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-07-2010, 11:47
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ben ziek Maar hij snapt gelukkig wel dat hij niet moet komen aanzetten met vitamientjes en vindt mij zielig en geeft mij heel veel kusjes. Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Hij gaat ook kippensoep voor me maken want ik moet snel beter worden. We gaan over een paar daagjes op vakantie

En ik ga dit jaar een verjaardagsfeest geven. Vind het ergens toch een beetje verraad maar al mijn vrienden komen dus het gaat heel gezellig worden.
Oud 05-07-2010, 13:05
wup
wup is offline
Gister lekker gepicknickt met zijn familie, was leuk! Kreeg zo de baby van zijn nicht op schoot geworpen 'hij moet maar aan jou gaan wennen' Het gaat gewoon lekker nu, helemaal leuk.
Oud 05-07-2010, 15:47
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Poeh, eindelijk is alle drukte voorbij we hebben lekker allebei vakantie nu. Ben de afgelopen twee weken veel op m'n eigen kamer geweest, omdat alle stress ervoor zorgde dat we alleen maar vervelend tegen elkaar waren. Maar goed nu ben ik weer lekker bij hem en donderdag gaan we op vakantie! Eventjes 5 daagjes weg van alles (en zijn xbox, jeej, wat haat ik dat ding).
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 05-07-2010, 19:16
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik denk dat ik superverliefd ben, maar waarom twijfel ik dan zo als ik hem een paar dagen niet zie? Waarom vind ik 2 dagen samen al te lang? Waarom erger ik me aan kleine dingen waar ik eigenlijk niet over zou moeten zeuren? Waarom doe ik zo moeilijk, ik zou toch blij en gelukkig enzo moeten zijn?
Oud 05-07-2010, 19:27
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Pfff, dit weekend was even raar en vol emoties. Ook door mij omdat de stress van school er nu uitkomt, maar ook door hem omdat hij zo druk is met zijn werk, dat ik het idee heb dat hij soms afstand van me neemt, waardoor ik weer onzeker word.

Dus dat was even een toestand, maar hij is dan wel weer zo lief dat ik ook niet echt boos kan zijn ofzo .

Wat cadeautjes betreft, ik vind inderdaad ook dat het om het gebaar gaat of het idee erachter. Ik kreeg met kerst precies datgene waarvan ik beroofd ben tijdens het winkelen een jaar geleden en wat ik heel erg vond om te missen. Dat raakte me toen enorm. Wij gaan ook altijd uit eten als we weer een jaar verder zijn, maar de laatste keer bleek dat we beiden stiekem een cadeau voor de ander hadden gekocht . Ik vind het vooral leuk om hem te verrassen, om hem mee te namen naar een bestemming die hij pas op de dag zelf krijgt te horen, of gewoon ineens een weekendje weg zonder dat hij dat weet . Het verrassings-effect vind ik zo leuk .

@ Sidhe, sterkte, ik hoop dat jullie er toch uitkomen samen. Soms is een beetje afstand juist wel goed, om even op adem te komen en de dingen op een rijtje te zetten.
Oud 05-07-2010, 20:25
Verwijderd
Pfff, ik mis het relationele leven nu wel. Ouders zijn lief, maar zo'n hele week is toch lang. Ik vind het klote dat ik het feest van mijn vriendin heb gemist en ben het hinken zat. Morgen doen ze er maar een loopgips aan als hij persé nog in het gips moet. Zaterdag is mijn feestje en ik moet nog zoveel doen!
Overigens vind ik het niet tof dat ik een vriend er tot 3 keer toe aan moet herinneren dat ik zaterdag verjaar en hij zou komen en dan nog ergens lees dat hij blijkbaar zou gaan larpen en dan geen bericht op mijn smsje krijg van hoe dat zit. Ja beltegoed zal wel op zijn, maar mail bestaat ook nog.
Oud 05-07-2010, 20:28
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Half jaar verder
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Oud 06-07-2010, 10:35
Verwijderd
Nou ja, ik dacht al zoiets, zijn ouders vinden België te ver (het is die jongen van 17), maar larp was ook ver, maar tenminste in NL, dus dat mocht dan weer wel . Ik begrijp zijn situatie, maar ik had liever dat hij mij eerst op de hoogte had gebracht ipv eerst te posten op het forum.
Oud 06-07-2010, 10:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Scriptie ingeleverd, bijna vakantie! Samen met hem al die dingen zien... Jahoe!

Wel jammer dat ik morgen afscheid moet nemen van mijn werk enzo... Ik heb hier zoveel kansen gekregen en zoveel geleerd... Maar ja. Tis niet anders
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-07-2010, 10:42
wup
wup is offline
Zo leuk: vroeg op bed gaan om vervolgens om 12 uur nog aan kletsen/knuffelen/kussen te zijn. Uiteindelijk boven op hem gaan liggen en in slaap gevallen <3
Oud 06-07-2010, 10:58
Verwijderd
Ik lees altijd mee maar reageer bijna nooit...nu toch maar even een keer, want het voelt alsof ik jullie wel een beetje ken - maar andersom niet.

@wup: fijn dat het (weer) zo goed gaat tussen jullie!
@atelier madame: jouw hele relatie-ontstaangeschiedenis lijkt zo op die van mij, ik word zelf helemaal blij als ik jouw berichtjes lees
@tuttebel: superleuk dat je de master kan gaan doen in Dublin (of was het nou toch ergens anders...) ik vind het echt heel tof dat je zo in je relatie investeert!

OT: Het gaat supergoed tussen ons. Er verandert vanalles in positieve zin; nieuwe banen, nieuwe hobbies èn een nieuw huis! wow wie had een jaar geleden gedacht dat we nu al een huis zouden kopen?!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.