Oud 28-04-2017, 11:18
ricekrisp
ricekrisp is offline
hey allemaal,

Ik heb advies nodig. Ik studeer momenteel media&entertainment management aan hogeschool Inholland. Ik ben voor volgend schooljaar aangenomen voor de opleiding international media&entertainment management op NHTV. Er is de mogelijkheid om in te stromen in het 2e jaar als ik mijn propedeuse haal.
Ik vroeg mij dus af, of het niet verstandiger is om in het 1e jaar te beginnen, aangezien het toch wel een engelse opleiding is en sommige vakken verschillen. Ik ben dus bang dat als ik instroom in het 2e jaar, ik het moeilijk ga krijgen.
Als ik besluit om niet meer voor mijn propedeuse te gaan, dan ga ik ook stop ik nu met studeren in Rotterdam en begin in gewoon in het 1e jaar op NHTV.

advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2017, 11:52
Verwijderd
Waarom ga je die opleiding doen als je het spannend vindt dat het in het Engels is?

Wij kunnen verder natuurlijk moeilijk voor je inschatten hoe en wat maar zou gewoon proberen in tweede jaar in te stromen. Het is bijna mei, haal gewoon die propedeuse even joh.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 13:06
ricekrisp
ricekrisp is offline
Citaat:
Waarom ga je die opleiding doen als je het spannend vindt dat het in het Engels is?

Wij kunnen verder natuurlijk moeilijk voor je inschatten hoe en wat maar zou gewoon proberen in tweede jaar in te stromen. Het is bijna mei, haal gewoon die propedeuse even joh.
met engels heb ik geen probleem, maar vooral dat de stof in het eerste jaar anders is, waardoor ik misschien achterloop met bepaalde dingen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.