Oud 09-05-2017, 21:00
Bl@ckwid0w
Bl@ckwid0w is offline
Heey,
Ik zit dus in een stage stress omdat we in januari te horen kreeg dat ik stageplek moest zoeken. Alleen ze hadden niet gezegt dat je niet bij familie mocht dus ik heb overal gezocht naar een stage plek alleen ze hadden al mensen. Mijn enige oplossing was om stage te lopen bij mijn ouders bedrijf. Ik vroeg ook aan mijn vriendinnen of ik stage kon doen bijna mijn ouders ze zeiden dat mensen uit mijn klas bij familie stage lopen en iemand anders laat controleren die geen familie is( ik weet niet zeker of het zo is). We kregen later een logboek waar je in moet schrijven wat je die dagen heb gedaan. Ik ging door dat boek bladeren en er stond als regel dat ik geen stage mag bij familie! Ik heb dus stage bij mijn ouders alleen iemand anders controleerd mij en die is geen familie, ik heb nu al stage en ik ben bang dat Ze mijn stage fout keuren! Ik weet niet meer wat ikmoet doen en ze komen ook nog tijdens je stage langs! Weet iemand of ze het goed gaan keuren of niet?! (en als ze mijn stage niet goed keuren wat gebeurd er dan? Mijn cijfers zijn allemaal voldoende en best hoog, en ik zit in middelbare school 3de jaar kader)

Hopelijk dat jullie me kunnen helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2017, 23:12
tristanio66
tristanio66 is offline
Mag je alleen niet stage lopen in een bedrijf dat van familie is of mag je ook niet stage lopen in een bedrijf waar familie werkt?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 12:18
Bl@ckwid0w
Bl@ckwid0w is offline
Er staat dat k geen stage mag doen bij familie bedrijven dus k mag eigenlijk geen stage doen bij familie die een eigen bedrijf hebben en de baas zijn
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 12:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe streng jouw school is weet alleen jouw school. Daar navragen dus!

Moest je overigens bij een bedrijf stage lopen, of mocht het ook bij een ander type organisatie? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je lokale bejaardentehuis, buurthuis of kerk geen vrijwilligers kan gebruiken. Volgen snij had je daar vrij makkelijk stage kunnen lopen...

Heb je inmiddels al uren gemaakt voor je stage?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Ik moet 5 maanden langer stage lopen dan officieel
Chineez
1 20-11-2009 09:15
Studeren Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010
¥iiitt!!
6 05-04-2009 23:05
Algemene schoolzaken recreatie mbo niveau 3 + 4, waar lopen jullie stage?
Dionysus
1 25-04-2007 20:44
Algemene schoolzaken Geef hier een beknopte indruk van je stage!
Lilything
14 16-07-2005 16:34
Algemene schoolzaken stage + eigen werk
Afwezig
9 08-02-2005 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.