Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2017, 23:58
martijndg
martijndg is offline
Ik was de laatste tijd bezig met een meisje uit mijn klas, regelmatig appen, vaak snaps sturen en op elkaars snaps reageren enzo, gingen ook wel ns samen ergens naar toe, en had ook wel t idee dat zij t ook wel leuk/fijn vondt om bij mij te zijn.
Maar de laatste tijd, nadat we 2 weken in de vakantie waren en elkaar niet gezien hebben, reageert ze niet meer echt. Op app is ze vrij kortaf, en op snap reageert ze eigenlijk nooit meer op mijn snaps en ze geeft ook geen antwoord meer als ik iets vraag over haar snap.
Ik kan me ook niet indenken dat ik iets verkeerds heb gezegd of gedaan ofzo, dus ik weet niet waar t vandaan komt. Maar ik heb ook geen idee wat ik nu zou moeten doen, dus dat is mijn vraag: wat kan ik nu het beste doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2017, 07:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien heeft ze op vakantie iemand ontmoet? Het ligt lang niet altijd aan jou! Geef het wat tijd en ruimte en kijk hoe het op school na de vakantie gaat. Aan echte gesprekken heb je vaak toch meer dan aan eindeloos appen en snappen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 22:02
martijndg
martijndg is offline
Citaat:
Misschien heeft ze op vakantie iemand ontmoet? Het ligt lang niet altijd aan jou! Geef het wat tijd en ruimte en kijk hoe het op school na de vakantie gaat. Aan echte gesprekken heb je vaak toch meer dan aan eindeloos appen en snappen
Ze is nog niet op vakantie geweest, dus ik denk niet dat dat het is, maar ik praat ook wel regelmatig met haar in het echt, maar aangezien ze niet echt reageert kan ik ook niet met haar afspreken om samen iets te doen/praten
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 22:16
Mwr
Mwr is offline
Mannen begrijpen vrouwen niet en vrouwen begrijpen mannen niet..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 23:38
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Mannen begrijpen vrouwen niet en vrouwen begrijpen mannen niet..
wijze woorden dit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik begrijp er niks meer van
drozax
10 07-09-2013 20:54
Liefde & Relatie Ik snap er niks van :(
bassiebe
11 31-07-2012 02:00
Liefde & Relatie Help ! ik snap er niks meer van =S
Pazionate
3 25-11-2008 14:59
Seksualiteit Snap er niks meer van ..
SillySil
27 24-06-2005 16:41
Psychologie 'k snap er niks meer van...
Sterretje*
8 12-07-2004 17:25
Liefde & Relatie Ik snap er niks meer van!
Energy!
5 19-04-2002 00:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.