Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2017, 19:38
kevinbi
kevinbi is offline
Waarschijnlijk een domme vraag; maar wij jongens geven soa's door via sperma.
Maar hoe doen vrouwen dit? hoe kunnen wij een soa krijgen? gebeurt dat vaginaal bv: als ik iemand bef, en die persoon heeft een soa, zit ik dan ook met een soa? of gebeurt dit enkel als zij klaarkomt. of enkel als ik mijn lul in haar vagina steek.
is wat ingewikkeld hahaha
Met citaat reageren
Oud 06-08-2017, 22:52
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Geslachtsziektes kun je krijgen door direct in contact te komen met een soa geïnfecteerd slijmvliezen. Die zitten in de mond, keel, penis, vagina en anus. Maar het kan ook door bloed overgedragen worden. Een soa kan ook overgedragen worden wanneer er sperma in de ogen terecht komt.

Dus bij beffen, pijpen, sperma slikken (of in de ogen krijgen) en penetratie kun je een soa oplopen.

Korte samenvatting van verschillende internet sites. Kan informatie ontbreken of onvolledig zijn, maar dit is algemeen waar het op neer komt.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2017, 23:08
kevinbi
kevinbi is offline
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 21:55
Verwijderd
Als je nog nooit sex heb gehad en je weet het van je ouders dat zij het niet hebben en het zelfde voor je partner is er niets aan de hand voor soa's want die zijn voornamelijk erfelijk!! Maar gebruik tenzij je kindjes wilt een condoom of pil
Met citaat reageren
Oud 11-08-2017, 11:06
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Als je nog nooit sex heb gehad en je weet het van je ouders dat zij het niet hebben en het zelfde voor je partner is er niets aan de hand voor soa's want die zijn voornamelijk erfelijk!! Maar gebruik tenzij je kindjes wilt een condoom of pil
Erfelijk?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2017, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Als je nog nooit sex heb gehad en je weet het van je ouders dat zij het niet hebben en het zelfde voor je partner is er niets aan de hand voor soa's want die zijn voornamelijk erfelijk!! Maar gebruik tenzij je kindjes wilt een condoom of pil
SOA's zijn helemaal niet erfelijk, wat een bullshit. Een moeder kan ze wel overdragen aan haar ongeboren vrucht en in sommige gevallen via de moedermelk maar dat is NIET erfelijk. Edit je post en haal die foute informatie weg want die is zeer schadelijk voor de jongeren die meelezen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid soa test, hoe,wat,waar enz
ThisIsMyName
15 30-06-2012 17:15
Lichaam & Gezondheid SOA-test: Waar, wie, wanneer uitslag?
Diamera
3 22-06-2011 11:36
Liefde & Relatie Te Vroeg Beginnen Met Seks
Ivon*
274 05-06-2005 19:53
Lichaam & Gezondheid soa testen zonder ouders
Vra
12 08-11-2004 17:54
Seksualiteit Mijn SOA onderzoek.
Oen
8 25-04-2002 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.