Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2017, 10:10
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Hi guys,

Ik weet dat dit soort topics er al zijn, maar die zijn inmiddels al van 2011, en dat is al ruim 5 jaar geleden. De smaken zullen nu toch wat anders zijn dan toen, aangezien de stijlen van toen heel anders waren dan die van nu.

Dus bij deze:
Jongens, wat vinden jullie nou eigenlijk aantrekkelijk aan een meisje?
Denk hierbij bijvoorbeeld aan kledingstijl, lichaamspostuur, haarkleur(/lengte), lengte van een meisje. Maar ook aan een geplamuurd gezicht, of liever natuurlijk, lichaamsvormen, tattoeages, roken, (neppe) bondkragen, opgespoten lippen of andere met botox gevulde lichaamskenmerken ga zo maar door.

Ik zal zelf ook even in het kort vertellen hoe ik eruit zie, voor de nieuwsgierige mensen:
Ik ben 17 jaar, heb donkerblond haar tot mn bh sluiting ongeveer (stuk onder de schouders), bruine ogen, heb een normaal postuur (niet mager maar ook niet dik), ben 1,78 m, draag natuurlijke make-up maar geen plamuur, rook niet, geen opgespoten dingen, ehm cupmaat en kont doen er verder niet toe denk ik?

Ik ben benieuwd heren ;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2017, 12:04
Darrell
Darrell is offline
hey,

ik hou van vrouwelijke vrouwen en die zich dus ook zo kleden. hou van panty's/leggings, skinny jeans, jurken etc. postuur het liefst slank, lengte maakt niet zo veel uit. haarkleur ook niet al vind ik blond wel mooi. makeup: ja, bij de ogen, verder het liefst natuurlijk denk ik. tattoos mag, roken niet. bah geen botox a.u.b.
ik hou wel van grote borsten of een mooie kont maar als een vrouw er verder mooi uit ziet is dat zeker geen vereiste.
nog vragen?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 12:31
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Citaat:
ik hou wel van grote borsten
Haha wat zie je als grote borsten? Want het verschilt natuurlijk heel erg per persoon wat diegene 'groot' vind.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 12:44
Darrell
Darrell is offline
ja dat is waar. maar dat verschilt ook per vrouw, want de ene cup D is bij de ene vrouw groter dan bij de andere... dus laten we het op minimaal een flinke C houden ofzo? en 'écht groot' wordt het pas boven de D denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 12:47
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Citaat:
ja dat is waar. maar dat verschilt ook per vrouw, want de ene cup D is bij de ene vrouw groter dan bij de andere... dus laten we het op minimaal een flinke C houden ofzo? en 'écht groot' wordt het pas boven de D denk ik.
Helemaal mee eens. Oké dan val ik onder de catogorie vrouwen met 'écht grote' borsten haha, oops ;$

Laatst gewijzigd op 21-05-2017 om 12:52.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 12:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Helemaal mee eens. Oké dan heb ik 'écht groot' haha, oops ;$
Een cupmaat komt ook in vele soorten, een 70C ziet er heel anders uit dan een 85C bijvoorbeeld! Zo oogt een 70E niet enorm groot, terwijl een bredere omvang met een B of C cup wel heel groot kan ogen. Het is echt de combinatie van omvang en cupmaat, alleen de letter zegt heel weinig!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 12:58
Darrell
Darrell is offline
ja daarom, is niet zwart-wit. maar is dus niks mis mee Anna... in tegendeel haha.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 13:00
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Citaat:
Een cupmaat komt ook in vele soorten, een 70C ziet er heel anders uit dan een 85C bijvoorbeeld! Zo oogt een 70E niet enorm groot, terwijl een bredere omvang met een B of C cup wel heel groot kan ogen. Het is echt de combinatie van omvang en cupmaat, alleen de letter zegt heel weinig!
Jaa klopt, maarja ik zit zelfs nog boven E, dusja dat klinkt heel groot, maar omdat ik vrij slank ben, valt het best mee.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 18:15
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Vrouwelijke vrouwen inderdaad. Er zijn teveel van die halve manwijfen tegenwoordig. Jurkjes en lang haar kan ik dus wel waarderen. Een slank postuur kan mooi zijn, maar volslank mag ook. Liever niet te dun en zeker niet te gespierd. Teveel make-up vind ik ook een afknapper, net zoals roken, tattoo's en piercings.

Tieten kan ik zeker waarderen, al zal ik niet snel klagen over iets groter of kleiner. Extremen zijn uiteraard minder aantrekkelijk. Verder hou ik vooral van lieve, zorgzame vrouwen met humor en absoluut niet van die zure viswijfen met een grote mond.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 05:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Een lichaam in de juiste proporties . Een goed gesprek kunnen voeren. Een beetje gezamenlijke interesses natuurlijk. Ik vind een mooie vrouwelijke heup wel aantrekkelijk. En ja een beetje een mooi achterwerk helpt wel. De cupmaat maakt mij verder niet zoveel uit. Als het maar past bij je lichaam. En geen opgevulde units.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 09:21
juliank
juliank is offline
mwah uiterlijk boeit me niet veel maar obesitas nope...

innerlijk is the best en gaat voor
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 21:45
Ben Strik
Ben Strik is offline
Zolang het niet rookt en geen botox heeft vind ik het wel oké. Het liefst gewoon een lief/leuk/mooi gezicht. Moet er ook mee kunnen lachen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 18:07
joel00pink
joel00pink is offline
Citaat:

Ik zal zelf ook even in het kort vertellen hoe ik eruit zie, voor de nieuwsgierige mensen:
Ik ben 17 jaar, heb donkerblond haar tot mn bh sluiting ongeveer (stuk onder de schouders), bruine ogen, heb een normaal postuur (niet mager maar ook niet dik), ben 1,78 m, draag natuurlijke make-up maar geen plamuur, rook niet, geen opgespoten dingen, ehm cupmaat en kont doen er verder niet toe denk ik?
Nou nu nog een super karakter en het is perfect zou ik zeggen. Hangt natuurlijk heel veel van af.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 18:16
BasBasLol
BasBasLol is offline
ik denk wel leuke vrouwelijke kleding, drinken/drugs die je niet rookt zijn goed maar roken niet, mooie ogen en gladde huid met niet al teveel pukkels, redelijk grote borsten maar niet te groot, formaat kont dat past bij de borsten, lang haar liefst blond of bruin, qua postuur is het vrijwel alleen belangrijk dat ze niet dik is.
__________________
een broodje met beleg is als een biertje met zeep
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 18:20
BasBasLol
BasBasLol is offline
Citaat:
Hi guys,

Ik zal zelf ook even in het kort vertellen hoe ik eruit zie, voor de nieuwsgierige mensen:
Ik ben 17 jaar, heb donkerblond haar tot mn bh sluiting ongeveer (stuk onder de schouders), bruine ogen, heb een normaal postuur (niet mager maar ook niet dik), ben 1,78 m, draag natuurlijke make-up maar geen plamuur, rook niet, geen opgespoten dingen, ehm cupmaat en kont doen er verder niet toe denk ik?

Ik ben benieuwd heren ;-)
cupmaat doet er zeker wel toe! als ik 1 euro zou krijgen voor elke cupmaat dan had ik nu... 0 euro ik ben namelijk een gast
__________________
een broodje met beleg is als een biertje met zeep
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 22:50
RedSugh
RedSugh is offline
wat vinden jongens aantrekkelijk? bedoel je dan meer jongens in het algemeen of wil je van iedereen gewoon een persoonlijke voorkeur?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2017, 08:23
BasBasLol
BasBasLol is offline
Citaat:
wat vinden jongens aantrekkelijk? bedoel je dan meer jongens in het algemeen of wil je van iedereen gewoon een persoonlijke voorkeur?
ik denk dat ze dan gwn jongens algemeen bedoelt want het enige waar je die persoonlijke voorkeur voor kan gebruiken is een gemiddelde of als ze een speciefieke jongen op dit forum zijn voorkeur wil weten
__________________
een broodje met beleg is als een biertje met zeep
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 01:13
MarkLevinson
MarkLevinson is offline
hou van dames die een lekker chubby zijn en gewoon lief en spontaan en die niet op dr mond is gevallen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2017, 15:19
anoniemmonstah
anoniemmonstah is offline
De meeste jongens vallen op een dikke kont en grote cup. Korte kleding en lang haar. Geen tatoos, niet roken niet drinken. Slank met strak broekje. Is het gemiddelde denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 17:47
Loner Girls
Loner Girls is offline
Citaat:
De meeste jongens vallen op een dikke kont en grote cup. Korte kleding en lang haar. Geen tatoos, niet roken niet drinken. Slank met strak broekje. Is het gemiddelde denk ik.
Niet elke jongen sommige vallen ook op misschien wat dikker of kleinere kont en cup dat verschilt per jongen niet elke jongen is hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2017, 01:23
GiggittyGigg
GiggittyGigg is offline
Citaat:
Ik zal zelf ook even in het kort vertellen hoe ik eruit zie, voor de nieuwsgierige mensen:
Ik ben 17 jaar, heb donkerblond haar tot mn bh sluiting ongeveer (stuk onder de schouders), bruine ogen, heb een normaal postuur (niet mager maar ook niet dik), ben 1,78 m, draag natuurlijke make-up maar geen plamuur, rook niet, geen opgespoten dingen, ehm cupmaat en kont doen er verder niet toe denk ik?
Ja... Dit dus haha. Maar natuurlijk niet te vergeten een lief gezicht :-) maar toch zeker blond inderdaad
Met citaat reageren
Oud 06-08-2017, 06:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja... Dit dus haha. Maar natuurlijk niet te vergeten een lief gezicht :-) maar toch zeker blond inderdaad
Hoe ziet een lief gezicht er uit?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-08-2017, 07:22
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Jongens in het algemeen is al gezegd, mijn voorkeur: strawberryblond haar, groene ogen en 1.70-1.75 lang, grappig, slim, behulpzaam en gewoon een lief karakter. Makeup mag maar niet te veel, botox liever niet, zelfde bij tattoos. Roken pas ik ook voor
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 00:48
Solith
Solith is offline
Ik vind gezicht het aantrekkelijkste, een schattig gezichtje :$ vervolgens het karakter, zelf ben ik van het platteland en vind het vreselijk irritant als je enorm chichi bent en niet vuil durft te maken xd
Met citaat reageren
Oud 09-08-2017, 23:41
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
bruin lang haar mooie kaaklijn niet te lang en ik care niet heel erg om borsten/kont kwa innerlijk iemand die niet te highclass is iemand waarmee je kan lachen iemand die spontaan is en niet over alles onzeker is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2017, 04:49
loko
loko is offline
op schoonheid staat geen datum en geen leeftijd wat dan ook , wees gewoon lekker jezelf ! en geniet van het leven ...op elk potje past een deksel ! dus doe waar jij je goed bij voelt ! grote tieten , dikke konten ongelofelijk als je hiernaar gaat luisteren , wees jezelf en vind de persoon die je zo apprecieert
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 20:07
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
Maar ook aan een geplamuurd gezicht, of liever natuurlijk, lichaamsvormen, tattoeages, roken, (neppe) bondkragen, opgespoten lippen of andere met botox gevulde lichaamskenmerken ga zo maar door.

Om te beginnen vind ik dat allemaal helemaal niks.
Kledingstijl: idk verschilt per meisje
lichaamspostuur: niet dik niet mager
haarkleur: blondbruin
lengte van een meisje: 1.67-1.75

maar dit is wel allemaal persoonlijke smaak.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2017, 18:11
Anoniempje030
Anoniempje030 is offline
Citaat:
Hi guys,

Ik weet dat dit soort topics er al zijn, maar die zijn inmiddels al van 2011, en dat is al ruim 5 jaar geleden. De smaken zullen nu toch wat anders zijn dan toen, aangezien de stijlen van toen heel anders waren dan die van nu.

Dus bij deze:
Jongens, wat vinden jullie nou eigenlijk aantrekkelijk aan een meisje?
Denk hierbij bijvoorbeeld aan kledingstijl, lichaamspostuur, haarkleur(/lengte), lengte van een meisje. Maar ook aan een geplamuurd gezicht, of liever natuurlijk, lichaamsvormen, tattoeages, roken, (neppe) bondkragen, opgespoten lippen of andere met botox gevulde lichaamskenmerken ga zo maar door.

Ik zal zelf ook even in het kort vertellen hoe ik eruit zie, voor de nieuwsgierige mensen:
Ik ben 17 jaar, heb donkerblond haar tot mn bh sluiting ongeveer (stuk onder de schouders), bruine ogen, heb een normaal postuur (niet mager maar ook niet dik), ben 1,78 m, draag natuurlijke make-up maar geen plamuur, rook niet, geen opgespoten dingen, ehm cupmaat en kont doen er verder niet toe denk ik?

Ik ben benieuwd heren ;-)
veel jongens vallen toch echt wel op echt vrouwelijke vrouwen, maar ieders voorkeur verschilt. borsten moeten er zeker wel zijn, maar voor mij liefst niet te groot en kont hetzelfde. tattoos het liefst niet, roken boeit niet zolang je het maar niet sterk ruikt. make up wel maar niet te veel, botox is echt vreselijk. maar uiteindelijk vind iedereen wel iemand, maar die is natuurlijk nooit zoals je eerst in gedachte had of wenste, want niemand is uiteindelijk perfect
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat vinden (jullie) jongens aantrekkelijk aan een meisje?
konijntjeslover
84 26-06-2017 22:58
Liefde & Relatie Wat vinden jongens nou aantrekkelijk??
FlorenceFlo
4 05-09-2014 19:24
Liefde & Relatie vraagje aan de jongens...
shiningstars
44 28-09-2003 21:15
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10
Seksualiteit Vraagje over schaamhaar aan meiden maar ook aan jongens!
Dingetje19
16 13-02-2002 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.