Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2017, 08:41
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Hallo iedereen....

Ik ben verliefd op een meisje die ik al 11 jaar ken. sinds groep 7 vind ik haar al leuk en we zitten nu samen in de 4e klas op dezelfde middelbare school. Haar moeder mag mij heel erg en het meisje dat ik leuk vind heeft in groep 8 echt gedaan alsof ze mij leuk vond toen wij een school opdracht moesten maken bij haar thuis. ze was niet meer verlegen lachte om alles wat ik zei en gaf mij veel complimenten. Haar moeder wou heel graag dat ik met haar dochter huiswerk kwam maken elke week en dat ze me kon helpen met alles. Toen wij samen in de 1e klas terecht kwamen was ze heel blij dat wij bij elkaar in de klas terecht kwamen en ik moest de eerste week naast haar zitten en met haar blijven in de pauzes en in de gangen totdat wij beide nieuwe mensen leerde kennen. Maar toen daarna veranderde alles op WhatsApp reageert ze kortaf ze praat amper tegen mij en ik mag haar privé account op insta niet volgen. Ik wil ook doorgeven dat ik 3 min van haar huis woon en dat ik geen ruzie met haar heb gehad. Alvast bedankt voor al het advies en sorry dat het verhaal zo lang is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2017, 09:58
Verwijderd
Nou als ze niet wil dat je haar instagram volgt en als ze kortaf op whatsapp reageert, dan heeft ze waarschijnlijk geen interesse. Kan om allerlei redenen zijn, doet er eigenlijk niet zo veel toe. Jammer maar helaas, richt je op mensen die wel interesse tonen.

Dat jullie vier of vijf jaar geleden close waren wil natuurlijk niets meer zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2017, 23:35
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Nou als ze niet wil dat je haar instagram volgt en als ze kortaf op whatsapp reageert, dan heeft ze waarschijnlijk geen interesse. Kan om allerlei redenen zijn, doet er eigenlijk niet zo veel toe. Jammer maar helaas, richt je op mensen die wel interesse tonen.

Dat jullie vier of vijf jaar geleden close waren wil natuurlijk niets meer zeggen.
rt
Met citaat reageren
Oud 11-08-2017, 16:05
girlgirlx
girlgirlx is offline
zorg dat je haar een keer spreek zonder haar vrienden en niet op app en vraag gewoon wat er is waarom ze zo doet. en als ze daar geen normaal antwoordt op heb dan is ze verandert door anderen en dat is dan spijtig maar als jullie al zo lang vrienden zijn dan is het jammer om het op te geven vecht er voor niet echt vechten je snapt het wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 22:11
Jeremy2017
Jeremy2017 is offline
Ik ben te bang om haar hiermee te confronteren want ik ben bang dat ik word afgewezen. Ze is het enige meisje dat ik leuk vind en dat zal altijd zo blijven ben ik bang, ik kan haar gewoon niet uit me hoofd zetten ik denk elke dag aan haar. Van alle jongens ben ik de enige die haar normaal behandelt ze word vaak gepest en dan sta ik voor haar op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.