Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2017, 22:49
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
wat een kutfilm zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2017, 22:52
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
random snippets verhaal met personages waar ik echt 0 vol voelde na 2 uur naar ze gestaard te hebben ;x
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 08:26
Verwijderd
Vond het geen kutfilm maar ik snap niet waarom de recensies zo bizar goed zijn. Het was vermakelijk, onderhoudend, ik viel niet in slaap of zo maar het was idd niet echt een goed verhaal of zo.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 12:56
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Citaat:
Vond het geen kutfilm maar ik snap niet waarom de recensies zo bizar goed zijn. Het was vermakelijk, onderhoudend, ik viel niet in slaap of zo maar het was idd niet echt een goed verhaal of zo.
ja het was idd wel te doen, maar ik had veel meer verwacht van alle hype. En het is lastig voor mij om een oorlogsfilm kut te vinden, ik vind er meestal wel iets in dat ik interessant vind. Dit was eigenlijk gewoon 2 uur lang mensen die er niet in slagen een boot te nemen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 12:58
Verwijderd


Ik vond Stalingrad niet per sé kut maar wel bij vlagen saai. Hele stukken dat er gewoon Duitsers in de sneeuw liggen te bevriezen. Erg realistisch natuurlijk, maar niet erg boeiend
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 13:30
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:


Ik vond Stalingrad niet per sé kut maar wel bij vlagen saai. Hele stukken dat er gewoon Duitsers in de sneeuw liggen te bevriezen. Erg realistisch natuurlijk, maar niet erg boeiend
Waarom wil je dan dat ik die film ga kijken
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 13:47
Verwijderd
Nee Stalingrad niet, Das Boot wil ik dat je kijkt
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 14:06
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Citaat:
Nee Stalingrad niet, Das Boot wil ik dat je kijkt
ALAARMMEEEEEEEEEEEEEEEE!!!1


dat is wel een goede film
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 14:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Das Boot staat hier ook nog op de lijst

Maar ik vond Dunkirk erg tof. Niet "Nolan's beste film ooit" tof; maar zeker wel een geslaagde oorlogsfilm. Vooral ook het geluid / muziek vond ik sterk. Ook het feit dat de karakters totaal niet uitgediept waren vond ik prima, de acties van de personages spraken voor zich. Ik vond het minimalistische juist goed uitpakken. Ik las laatst dat Nolan initieel het plan had om de film praktisch zonder dialogen te filmen; dat had denk ik prima gekund. Wat ik wel wat geforceerd vond was de 'framing' van het tijdsverloop. Ik kon het prima volgen en hoe het samenkwam in de 'climax' was tof, maar het wekte bijvoorbeeld wel de indruk dat bijvoorbeeld het karakter van Kenneth Branagh 7 dagen lang non-stop op een pier heeft gestaan
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 14-08-2017 om 14:35. Reden: nog wat toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 14:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Das Boot is echt tof
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 14:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Das Boot is echt tof
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:48
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Nou, weet ik ook weer welke film ik kan overslaan . Idi i smotri is toch wel mijn go-to oorlogsfilm.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 16:08
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Citaat:
Nou, weet ik ook weer welke film ik kan overslaan . Idi i smotri is toch wel mijn go-to oorlogsfilm.
ken ik niet, klinkt goed!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 19:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben echt verre van een mietje, maar mijn lijf kan heel slecht tegen oorlogsfilms ben ik achter gekomen. Omdat ik helemaal verdwijn in bioscoopfilms en alles invoel, verkramp ik helemaal en word ik echt fysiek onpasselijk. Bij Saving Private Ryan moet ik echt even de zaal uit om bij te komen na die openingssequens. :')
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 20:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik vond 'm erg goed eigenlijk! Geen typische oorlogsfilm.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 23:48
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Idi i smotri[/URL] is toch wel mijn go-to oorlogsfilm.
Die heb ik ook laatst via Amazon gekocht maar nog niet gezien. Bleek een dvd te zijn met Koreaanse ondertitels!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 03:13
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik vond 'm erg goed eigenlijk! Geen typische oorlogsfilm.
Ja dit eigenlijk
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 09:57
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja dit eigenlijk
Ja dat eigenlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2017, 14:19
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ben echt verre van een mietje, maar mijn lijf kan heel slecht tegen oorlogsfilms ben ik achter gekomen. Omdat ik helemaal verdwijn in bioscoopfilms en alles invoel, verkramp ik helemaal en word ik echt fysiek onpasselijk. Bij Saving Private Ryan moet ik echt even de zaal uit om bij te komen na die openingssequens. :')
En bij Shaving Ryan's Privates?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger

Laatst gewijzigd op 15-08-2017 om 14:19. Reden: b=n
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 19:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
En bij Shaving Ryan's Privates?
Daar werd ik fysiek toepasselijk van.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 20:13
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
wat een kutfilm zeg
wat
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 20:15
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
jup
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 20:19
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
saving private ryan, apocalypse now, das boot, dat waren goede oorlogsfilms
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 20:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
saving private ryan, apocalypse now, das boot, dat waren goede oorlogsfilms
Ik heb saving private Ryan ooit op video cadeau gegeven aan Mn peetoom die toen 70 werd ofzo. Hij snapte het niet zo goed geloof ik
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 03:27
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Is het jullie bijvoorbeeld opgevallen dat je geen enkele Duitser ziet de hele film? Wel vliegtuigen, schoten, geweren, maar geen gezichten. Misschien zoek ik er te veel achter, maar volgens mij is dat wel een bijzonder perspectief voor een oorlogsfilm. Dichterbij de beleving van een militair op de grond dan een "episch" oorlogsdrama vol vogelvluchtscènes. En beetje zoals Carn ook al zei, ik denk dat de anonieme karakters ook opzettelijk zijn; het zijn doorsnee mensen waar je makkelijk jezelf op kunt projecteren in plaats van opgeblazen helden.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2017, 07:22
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Is het jullie bijvoorbeeld opgevallen dat je geen enkele Duitser ziet de hele film? Wel vliegtuigen, schoten, geweren, maar geen gezichten. Misschien zoek ik er te veel achter, maar volgens mij is dat wel een bijzonder perspectief voor een oorlogsfilm. Dichterbij de beleving van een militair op de grond dan een "episch" oorlogsdrama vol vogelvluchtscènes. En beetje zoals Carn ook al zei, ik denk dat de anonieme karakters ook opzettelijk zijn; het zijn doorsnee mensen waar je makkelijk jezelf op kunt projecteren in plaats van opgeblazen helden.
Dat vond ik er ook zo goed aan <3
Hij deed me een beetje denken aan The Thin Red Line, al zijn de personages daar al meer uitgediept, maar qua de hoeveelheid van personages die je volgt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Is het jullie bijvoorbeeld opgevallen dat je geen enkele Duitser ziet de hele film? Wel vliegtuigen, schoten, geweren, maar geen gezichten. Misschien zoek ik er te veel achter, maar volgens mij is dat wel een bijzonder perspectief voor een oorlogsfilm. Dichterbij de beleving van een militair op de grond dan een "episch" oorlogsdrama vol vogelvluchtscènes. En beetje zoals Carn ook al zei, ik denk dat de anonieme karakters ook opzettelijk zijn; het zijn doorsnee mensen waar je makkelijk jezelf op kunt projecteren in plaats van opgeblazen helden.
Ja, is me wel opgevallen - hadden we het meteen na de film al over - maar dat maakt het voor mij nog niet "goed". Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 10:19
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Citaat:
Ja, is me wel opgevallen - hadden we het meteen na de film al over - maar dat maakt het voor mij nog niet "goed". Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
dit x2
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 15:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Smaken verschillen is natuurlijk wel waar, maar ook een beetje flauw!
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 17-08-2017 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 15:51
Verwijderd
Ik wil die ook wel zien want Harry Styles.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 15:59
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En beetje zoals Carn ook al zei, ik denk dat de anonieme karakters ook opzettelijk zijn; het zijn doorsnee mensen waar je makkelijk jezelf op kunt projecteren in plaats van opgeblazen helden.
Het zal zeker opzettelijk zijn, maar ik geloof er niet zo in dat je jezelf gemakkelijker kunt projecteren op 'anonieme' personages. Ik heb me ook nooit geïdentificeerd met Kuifje; veel meer met Donald Duck.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Smaken verschillen is natuurlijk wel waar, maar ook een beetje flauw!
Ja is een enorme dooddoener Misschien had Duits perspectief juist veel toegevoegd.

Citaat:
Het zal zeker opzettelijk zijn, maar ik geloof er niet zo in dat je jezelf gemakkelijker kunt projecteren op 'anonieme' personages. Ik heb me ook nooit geïdentificeerd met Kuifje; veel meer met Donald Duck.
Och, hier raak je een ergernis van mij
Kuifje is een Joris Goedbloed zoals er niemand echt bestaat. Daar zit echt geen identificeerbaar kantje aan. Vrijwel alle andere personages zijn heel herkenbaar. De woede-uitbarstingen van Kapitein Haddock (of zijn domme acties als hij dronken is), de blunders van Jansen en Janssen (overigens: in een eerdere vertaling Jansen en Jansens, nog eerder Janssen en Janssens en als eerste Peters en Peeters - Dupond et Dupont in het Frans), de verstrooidheid van Zonnebloem en ga zo maar door. Allemaal zijn we het wel eens. Allemaal leuke personages. Maar Kuifje zelf?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 16:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Is het jullie bijvoorbeeld opgevallen dat je geen enkele Duitser ziet de hele film? Wel vliegtuigen, schoten, geweren, maar geen gezichten. Misschien zoek ik er te veel achter, maar volgens mij is dat wel een bijzonder perspectief voor een oorlogsfilm. Dichterbij de beleving van een militair op de grond dan een "episch" oorlogsdrama vol vogelvluchtscènes. En beetje zoals Carn ook al zei, ik denk dat de anonieme karakters ook opzettelijk zijn; het zijn doorsnee mensen waar je makkelijk jezelf op kunt projecteren in plaats van opgeblazen helden.
Ik denk dat je Nolan's ""visie"" goed begrepen hebt als ik zo wat interviews opzoek. Ik vond juist dat soort zaken ook erg tof / sterk gedaan. Maar wat Turk zegt; je moet je maar net kunnen inleven bij dit soort beslissingen. Ik heb me goed vermaakt in ieder geval.

Citaat:
Emma (the producer of Dunkirk) and I talked about it years later and started reading first-hand accounts. We were curious about why no one had made a film about it - in modern times. It’s one of the greatest human stories. It’s universal, I think. So I did a lot of reading, danced around how to go about it and why people hadn’t in the past. Ultimately we came to the conclusion that the reason people hadn’t was because it was a defeat […] But actually what drew us to the story is that it’s not a victory, it’s not a battle. It’s an evacuation. It’s a survival story.

So I don’t see it as a war film. I see it as a survival story. That’s why we don’t see the Germans in the film and why it’s approached from the point of view of the pure mechanics of survival rather than the politics of the event.”
Dunkirk: The History Behind The Major Motion Picture

Citaat:
How did that influence how you filmed?

There are very few “God shots.” Everything is about trying to have the camera there on the beach with the soldiers. In the aerial sequences, the camera is always in the cockpit or mounted to the plane, always somewhere where it would need to be to photograph that kind of combat. And on the small yacht crossing the Channel to come to the rescue of the men, we almost never take the camera off the boat. Everything is shot from the point of view of the characters.

This is the shortest movie you’ve made since your 1998 feature debut, Following. Why did Dunkirk demand less time to tell?

I wanted to tell the story primarily in visual terms and not through the usual theatrical devices of people discussing backstory. I wanted to throw the audience straight into this very intense, snowballing series of events that in my films you normally only find in the third act
http://time.com/4864049/dunkirk-chri...lan-interview/

Citaat:
Taking more than just visual inspiration from those silent films and French classics, editor Lee Smith says, “The editing was more complicated because there is little dialogue.” Nolan added, “The empathy for the characters has nothing to do with their story. I did not want to go through the dialogue to tell the story of my characters. The problem is not who they are, who they claim to be, or where they come from. The only question I was interested in was: Will they get out of it? Will they be killed by the next bomb while trying to join the mole? Or will they be crushed by a boat crossing?”
https://thefilmstage.com/news/christ...ttle-dialogue/

Citaat:
Christopher Nolan’s Dunkirk has been likened to silent films and noted for its minimalism thanks to its near lack of dialogue.

But the director initially wanted to go further than that. Nolan originally considered shooting his World War II film without a script.

The revelation comes via a conversation between Nolan and his brother Jonathan, published with the Dunkirk screenplay (now available for purchase). The director's brother interviews him, and the filmmaker says while doing research for the film he became so immersed in the details that he felt comfortable in thinking a script-free approach could work.

“I got to a point where I understood the scope and movement and the history of what I wanted the film to address, because it’s very simple geography,” Nolan says.

By that point, frequent collaborator/production designer Nathan Crowley was already attached to the project. Nolan came to Emma Thomas, his wife and producing partner, and Crowley with the idea.

“I said, 'I don’t want a script. Because I just want to show it,' it’s almost like I want to just stage it. And film it," Nolan said.
http://www.hollywoodreporter.com/hea...script-1026790
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 17-08-2017 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 17:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Een aantal van die citaten bevestigt weer iets dat mij stoort aan Nolan: dat hij karakterontwikkeling met name in dialoog wil stoppen. Dat blijkt ook uit de irritantste momenten in Instellar, Inception en z'n Dark Knights, films die er juist onder leden dat de Nolanbroers te veel waarde aan dialoog hechtten. Dan prefereer ik toch zo'n Dunkirk - hoewel hij daarmee laat zien dat hij ook geen groot visueel verteller is. De film staat of valt volgens mij bij of je je kunt laten overweldigen en meeslepen door zijn stijl, en dat lukte bij mij alleen in het eerste kwartier.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 19:57
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik wil die ook wel zien want Harry Styles.
Hè gever, er hapt niemand.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Hè gever, er hapt niemand.
Ik ben op zich ook wel bloedserieus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2017, 21:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ben op zich ook wel bloedserieus
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 21:36
df
Avatar van df
df is offline
Gezien. Toffe, interessante film.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 21:39
Verwijderd
One-Direction was wel fout maar deze gast is echt een multitalent hoor! En best knap ook nog En een cute brits accent helpt ook wel



Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 22:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
One-Direction was wel fout maar deze gast is echt een multitalent hoor! En best knap ook nog En een cute brits accent helpt ook wel

[filmpje]

Wat een lekker jong ja!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2017, 00:05
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik wil die ook wel zien want Harry Styles.
Wat een rare spelling van Cillian Murphy
Citaat:
Ik denk dat je Nolan's ""visie"" goed begrepen hebt als ik zo wat interviews opzoek. Ik vond juist dat soort zaken ook erg tof / sterk gedaan. Maar wat Turk zegt; je moet je maar net kunnen inleven bij dit soort beslissingen. Ik heb me goed vermaakt in ieder geval.

Dunkirk: The History Behind The Major Motion Picture

http://time.com/4864049/dunkirk-chri...lan-interview/

https://thefilmstage.com/news/christ...ttle-dialogue/

http://www.hollywoodreporter.com/hea...script-1026790
Typische Carn post. Nice
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2017, 23:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vond hem echt goed

Toen Hans Zimmer zijn naam er stond dacht ik wel even duh dat het dan een goeie soundtrack heeft.


Hoor nu wel mensen(tokkies/marginalen wel) net klagen dat er niks in gebeurde.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 20-08-2017, 10:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Och dat haat ik altijd zo. Typisch een opmerking van mensen die niet verder kunnen kijken of denken dat wat ze letterlijk voorgeschoteld krijgen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2017, 11:30
Verwijderd
Vooral als het gaat over een waargebeurd verhaal Hadde ze nie ff wah meer bommen op dat strand kunnen droppen dan??
Met citaat reageren
Oud 21-08-2017, 17:04
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Citaat:
Och dat haat ik altijd zo. Typisch een opmerking van mensen die niet verder kunnen kijken of denken dat wat ze letterlijk voorgeschoteld krijgen.
Er zijn genoeg films waarin (bijna) niets gebeurt die heel goed zijn. Dit is er alleen niet 1 van imho ;p
Met citaat reageren
Oud 21-08-2017, 19:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Er zijn genoeg films waarin (bijna) niets gebeurt die heel goed zijn. Dit is er alleen niet 1 van imho ;p
Ik denk dat ik maar moet wachten tot ik 'm een keer in het vliegtuig kan zien, misschien kan ik het dan net aan!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 15:44
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Nou, weet ik ook weer welke film ik kan overslaan . Idi i smotri is toch wel mijn go-to oorlogsfilm.
Die is zo intens. De blikken van dat joch !
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je dan dat ik die film ga kijken
Citaat:
Nee Stalingrad niet, Das Boot wil ik dat je kijkt
Mema heeft gisteren Das Boot gekeken en was er geloof ik nogal van onder de indruk. Ze vond hem erg spannend. En dat terwijl het voor haar bijna een principekwestie was geworden om hem niet te kijken
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 15:42
Verwijderd
Ik heb gisteren de tune van Das Boot geluisterd en enkele verschillende versies opgezocht.

/daantje
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 15:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik heb wel eens in een boot gevaren, dat was leuk!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.