Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 20:40
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ik hoop eigenlijk dat meisejs van 13 en 14 hier op reageren, maar als je je nog goed kan herrineren hoe jij er over dacht, vind ik het ook best als je reageerd.

Mijn beste vriend heeft nu een vriendin van 13 (over 8 dagen 14).
Hij is zelf 17, en heeft net als iedereen van die leeftijd veel seksuele gevoelens.
Maar hij is bang dat hij te ver gaat bij zijn vriendin. Dat zij er nog niet klaar voor is. Hij weet niet of zij ook al aan vrijen denkt enzo. Snappen jullie.

Ik kan hem daar ook niet mee helpen, vandaar dat ik het effe aan jullie vraag.

Ik denk dat het ook weer anders is voor die gene, die een vriend hebben. Die zullen er al meer aan denken dan die zonder relatie.

Mijn vraag is dus eigenlijk; denken jullie veel aan seks. en hebben jullie er ook echt behoefte aan. Of willen jullie in ieder geval verder gaan dan alleen zoenen en strelen?
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Oud 19-06-2002, 20:44
Tha Ice
Avatar van Tha Ice
Tha Ice is offline
Damn dit soort dingen kun je toch aan je vriendin vragen...
Zeg dat maar tegen je vriend....
Oud 19-06-2002, 20:45
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Toen ik 13/14 was, had ik geen behoefte aan seks... Enkel aan kussen (omda'k toen nog nooit een lief had gehad ) omdat ik 'iets' miste... Maar niet aan seks..
Ben ik nu abnormaal?
Oud 19-06-2002, 20:57
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Toen ik 13/14 was, had ik geen behoefte aan seks... Enkel aan kussen (omda'k toen nog nooit een lief had gehad ) omdat ik 'iets' miste... Maar niet aan seks..
Ben ik nu abnormaal?
NEe, je bent hartstikke normaal. Denk ik, haha
Maar, dat is gewoon wat ik wil weten.
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Oud 19-06-2002, 21:03
Chica Roja
Chica Roja is offline
Ik weet dat ik in de brugklas zat toen ik 13 was en toen mijn eerste vriendje had. Ik was toen al bang om hem alleen maar te zoenen. Toen ik 14 was heb ik pas echt gezoend. Dus volgens mij is 13, 14 nog wel jong om verder te gaan, maar dat ligt natuurlijk aan de persoon zelf. Dus ik denk dat hij dat het beste maar gewoon kan vragen. Als ze zich dan maar niet verplicht gaat voelen of zo.. kwestie van beetje normaal brengen en zeggen dat hij het niet erg vindt als ze er nog niet over denkt en er aan toe is...
Oud 19-06-2002, 21:37
cestmoi
cestmoi is offline
Ik dacht er wel aan, gewoon leuke 'fantasietjes' ofzo.. Maar doen is heeeel iets anders dan denken en daar was ik toen nog helemaal niet klaar voor en ik denk de meeste 13/14jarige meisjes niet. Maar dat is ook helemaal afhankelijk v het meisje zelf. Van mijzelf en anderen toen weet ik iig dat het bij de meeste alleen bij zoenen en n beetje 'frunniken' bleef, maar niet echt sex.
Oud 19-06-2002, 21:39
Verwijderd
Ik had er niet direct behoefte aan maar ik was er zeker wel kaar voor en als ik toen een vriendje had gehad had ik er waarschijnlijk wel seks mee gehad

En het feit dat ik mezelf al wel sinds mijn 11e ofzo bevredig, geeft toch wel aan dat ik een soort van behoefte aan had.
Ikzelf had er waarschijnlijk geen probleem van gemaakt en ik had wel laten zien als ie te ver ging.. Maja wie ben ik? Dat is voor iedereen anders.

Waarom praat ie niet met z'n vriendin? Je moet toch normaal kunnen praten in een relatie? Ze zal heus wel eerlijk zijn hoor
Oud 19-06-2002, 21:48
beestje
beestje is offline
nee, toen ik 13/14 was, had ik daar helemaal geen behoefte aan, ik was er ook niet echt mee bezig moet ik zeggen. zoenen vond ik echt al heel wat. (das nu wel veranderd maar dat was de vraag niet )
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Oud 19-06-2002, 22:08
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
nee, toen ik 13/14 was had ik nog niet echt behoefte aan sex, was er wel nieuwsgierig naar, maar er nog absoluut niet klaar voor. Maar als die vriend van je twijfelt of ze eraan toe is, moet hij dat toch gewoon aan haar kunnen vragen
__________________
I want to lay like this forever, until the sky falls down on me.
Oud 19-06-2002, 22:13
Trommeldaris
Trommeldaris is offline
*uche* toen ik 13 was speelde ik nog met de lego, maarja
__________________
...
Oud 20-06-2002, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Trommeldaris schreef:
*uche* toen ik 13 was speelde ik nog met de lego, maarja
Offtopic: Whahahaha, sorry dat klonk echt heel leuk!

Ontopic: Toen ik 13/14 was had ik alleen behoefte aan zoenen en knuffelen. Geen seks dus. Maar dat verschilt per meisje en het is denk ik toch het beste om dat gewoon aan haar te vragen.
Oud 20-06-2002, 06:26
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
toen ik 13 was dacht ik... kut ik moet snel zoenen voordat ik de laatste ben...
toen ik 14 was kreeg ik me eerste kus en daar bleef het een jaar bij.. *alleen kussen*... verder gaan was ik absoluut NIET aan toe!
__________________
hm
Oud 20-06-2002, 08:05
Verwijderd
Is heel verschillend, zal hij zelf achter moeten komen..

Ik zou iig niet in dit geval afgaan op wat andere meiden zeggen...
Oud 20-06-2002, 09:05
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik had er niet direct behoefte aan maar ik was er zeker wel kaar voor en als ik toen een vriendje had gehad had ik er waarschijnlijk wel seks mee gehad

En het feit dat ik mezelf al wel sinds mijn 11e ofzo bevredig, geeft toch wel aan dat ik een soort van behoefte aan had.
Ikzelf had er waarschijnlijk geen probleem van gemaakt en ik had wel laten zien als ie te ver ging.. Maja wie ben ik? Dat is voor iedereen anders.

Waarom praat ie niet met z'n vriendin? Je moet toch normaal kunnen praten in een relatie? Ze zal heus wel eerlijk zijn hoor
ik bevredigde me al op mn 6de ofzo.. (ok, onbewust, wist ik veel wak deed.. was gwoon lekker ) dus of dat nu laat zien dat je er een behoefte aan hebt..

maar euh neej, op die leeftijd dacht ik er wel aan, was wel nieuwschierig enzow.. maarreuh, that's all echt.. Eerste zoen was pas op mn 15e, goed.. toen benk wel snel gegaan, ontmaagding was ook 15, maar goed.. op mn 13e/14e wask echt nog niet aan seks toe of uberhaupt verder dan zoenen
Oud 20-06-2002, 10:02
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
toen ik 13 was (nu dus ) had ik alles gedaan behalve het,eenmaal ik eraan begon had ik er wel behoefte aan
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Oud 20-06-2002, 10:23
I_am_anouk
Avatar van I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Toen ik ongeveer die leeftijd had (ben nu 15) had ik er nog niet echt zin in, maar was al wel klaar ervoor. Maar het hangt natuurlijk ook af van het meisje zelf.
Oud 20-06-2002, 11:14
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Met 13/14 hoor je nog kindernet te kijken vind ik... maarja.

Citaat:
Dr_Love schreef:
Ik hoop eigenlijk dat meisejs van 13 en 14 hier op reageren, maar als je je nog goed kan herrineren hoe jij er over dacht, vind ik het ook best als je reageerd.
Meisjes van 13/14 die geen behoefte aan sex hebben zullen ook niet snel in dit forum kijken.
__________________
:)
Oud 20-06-2002, 11:15
Aniekjuh14
Aniekjuh14 is offline
Ik ben zelf 14 jaar, en k denk er ook weleens aan, maar echt doen vind ik toch wel wat anders. ik heb pas een vriend gehads en ben wel iets verder gegaan dan zoenen ( m'n eerste echte zoen was toen ik pas 11 was) Maar om HET echt te doen .. ik denk er wel over maar k denk dat ik dat nog niet durf... Ik denk dat het beste is om je vriend er gewoon met z'n vriendin over te praten, en hij moet zich zeker niet opdringen dat maakt t voor n meisje alleen maar moeilijker denk k... dus probeer er gewoon goed over te praten... dan komt het vast wel goed .. Succes met aan je vriend.. kuss Aniek

Btw is het nou zo raar dat k er al wel aan denk enzo ??
Oud 20-06-2002, 11:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Ik hoop eigenlijk dat meisejs van 13 en 14 hier op reageren, maar als je je nog goed kan herrineren hoe jij er over dacht, vind ik het ook best als je reageerd.

Mijn beste vriend heeft nu een vriendin van 13 (over 8 dagen 14).
Hij is zelf 17, en heeft net als iedereen van die leeftijd veel seksuele gevoelens.
Maar hij is bang dat hij te ver gaat bij zijn vriendin. Dat zij er nog niet klaar voor is. Hij weet niet of zij ook al aan vrijen denkt enzo. Snappen jullie.

Ik kan hem daar ook niet mee helpen, vandaar dat ik het effe aan jullie vraag.

Ik denk dat het ook weer anders is voor die gene, die een vriend hebben. Die zullen er al meer aan denken dan die zonder relatie.

Mijn vraag is dus eigenlijk; denken jullie veel aan seks. en hebben jullie er ook echt behoefte aan. Of willen jullie in ieder geval verder gaan dan alleen zoenen en strelen?
Nou, toen ik 13 of 14 was had ik echt nog geen behoefte aan seks ofzo hoor! (Toen ik op m'n 15e ontmaagd werd overigens ook niet, maar goed.. ) Jéétje, ik werd pas ongesteld toen ik 13 was man! Pas sinds een klein jaartje heb ik er echt behoefte aan, vind ik het écht fijn. (Een beetje té fijn misschien ) Kan me dan ook niet voorstellen dat zo'n jonge kinderen al met die dingen bezig zijn.

<offtopic> kHad overigens gehoord dat een 11- of 12-jarig meisje bij mij om de hoek al een abortus heeft gehad ... How low can you go.....? </offtopic>

Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 11:55.
Oud 20-06-2002, 11:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Aniekjuh14 schreef:


Btw is het nou zo raar dat k er al wel aan denk enzo ??
Nee, zeker niej raar, logisch dat je toch nieuwsgierig bent... Wel goed dat je 'er' nog even mee wilt wachten!!

Citaat:
Tom schreef:


Meisjes van 13/14 die geen behoefte aan sex hebben zullen ook niet snel in dit forum kijken.
Onzin! Wel eens van nieuwsgierigheid gehoord??

Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 11:53.
Oud 20-06-2002, 12:23
*+*alleskits*+*
*+*alleskits*+* is offline
welja
maar het verschilt bij ieder meisje hé.erover babbelen is het antwoord...je vriend zal dan wel zien wat of hoe...
-xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Oud 20-06-2002, 13:06
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Vampiria schreef:


Onzin! Wel eens van nieuwsgierigheid gehoord??
oh. en er zullen er ook genoeg zijn die zich er (nog) niet voor interreseren, kleine kans dat die dan wel hier gaan lezen. Als je wel nieuwsgierig ernaar bent heb je interesse om er meer over te weten, en die interesse is lang niet altijd aanwezig.
__________________
:)
Oud 20-06-2002, 14:53
Lydia16
Lydia16 is offline
ik weet dat ik op mijn 13/14 er nog niet eens over nadacht om met een jongen naar bed te gaan.
toen dacht ik alleen nog maar aan zoenen joh en nog niet aan sex maar het verschilt toch bij iedereen want de ene voelt zich sneller volwassen dan de ander je kan het natuurlijk ook wel een beetje merken hoe zijn vriendin zich gedraagt.
Maarja suc6 verder en zoals iedereen hier zegt praten helpt als je niet eens normaal kan praten in een relatie dan moet je nog even een hoop veranderen
__________________
http://www.go.to/rkcwaalwijk god sprak Sta Op En Zing
Oud 20-06-2002, 16:33
Mindfields
Mindfields is offline
mja
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 20-06-2002, 17:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
toen ik 13 was sprak ik niet over meisjes, maar over kutwijven

Effe serieus, ik wist wat het was en ik wist dat het heel ver van mijn wereld stond.

Trouwens ik herinner me wel iets, toen ik 13 was had ik een 'vriendin' van 16. Zij wilde gevingerd worden, maar ik heb dat toen niet gedaan vanwege mijn jonge leeftijd. Hier ben ik best blij mee ja.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 20-06-2002, 17:50
Verwijderd
op mijn twaalf - dertien had ik mijn eerste vriendje, en dat heeft twee maanden geduurd tegen dat ik hem durfde kussen (mét tong dan ) en toen ik op mijn veertiende een ander vriendje had dacht ik ook nog totààààààl niet aan seks. 'k wist niet eens wat het juist inhield geloof ik
zulke jonge meisjes hebben toch niet genoeg voorkennis, die weten toch niet precies waar ze aan beginnen? ik had nog nooit gehoord over beffen of pijpen, of zelfs aftrekken
ik denk als je pas te weten komt wat iets juist inhoudt op het moment dat je het ook *doet*, dat je dan flink verkeerd bezig bent... ik persoonlijk, ik zou gewoon totaal in paniek slagen!
weet je dat ik mijn vriend pas durfde te pijpen nadat we voor het eerste gesekst hadden? gewoon omdat ik niet precies wist hoe het moest, ik heb hier best veel topics grondig doorgelezen van meisjes die vroegen hoe het nou precies moest...
maarja, zoals natuurlijk al eerder vermeld, dat hangt af van meisje tot meisje... ik wist op m'n veertien eigenlijk nog *niks*, maar de meisjes bijvoorbeeld die hier op seksualiteit rondhangen die weten al veel meer natuurlijk en zijn er dus eigenlijk ook meer op voorbereid, met als gevolg dat zij er ook eerder klaar voor zullen zijn...

sorry voor het gezeik...


*blue*
Oud 20-06-2002, 18:46
Piccola
Piccola is offline
Jah, ik raad je vriend aan om met zijn vriendin te praten!

Toen ik 13/14 was had ik nog zeker geen behoefte aan seks. Zoenen en knuffelen was wel leuk, maar meer echt niet!
Oud 20-06-2002, 18:53
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
op mijn twaalf - dertien had ik mijn eerste vriendje, en dat heeft twee maanden geduurd tegen dat ik hem durfde kussen (mét tong dan ) en toen ik op mijn veertiende een ander vriendje had dacht ik ook nog totààààààl niet aan seks. 'k wist niet eens wat het juist inhield geloof ik
zulke jonge meisjes hebben toch niet genoeg voorkennis, die weten toch niet precies waar ze aan beginnen? ik had nog nooit gehoord over beffen of pijpen, of zelfs aftrekken
ik denk als je pas te weten komt wat iets juist inhoudt op het moment dat je het ook *doet*, dat je dan flink verkeerd bezig bent... ik persoonlijk, ik zou gewoon totaal in paniek slagen!
weet je dat ik mijn vriend pas durfde te pijpen nadat we voor het eerste gesekst hadden? gewoon omdat ik niet precies wist hoe het moest, ik heb hier best veel topics grondig doorgelezen van meisjes die vroegen hoe het nou precies moest...
maarja, zoals natuurlijk al eerder vermeld, dat hangt af van meisje tot meisje... ik wist op m'n veertien eigenlijk nog *niks*, maar de meisjes bijvoorbeeld die hier op seksualiteit rondhangen die weten al veel meer natuurlijk en zijn er dus eigenlijk ook meer op voorbereid, met als gevolg dat zij er ook eerder klaar voor zullen zijn...

sorry voor het gezeik...


*blue*
Ja, de tijden zijn veranderd. Ik praat regelmatig met het zusje van een vriend. Zij is pas 12 jaar en zij weet HEEL goed wat aftrekken, pijpen, beffen, klaarkomen en heel die waslijst inhoudt.
Mensen weten dat gewoon steeds vroeger.
BTW: Volgens mij weet zij er ook zoveel van af, omdat zij de break out leest. Daar staat voor zover ik weet ook heel wat informatie in.
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Oud 20-06-2002, 18:54
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
toen ik 13/14 was had ik echt geen behoefte aan seks... ik bevredigde mezelf toen volgens mij wel al, maar ik moest er niet aan denken dat een jongen dat bij mij zou doen. ik zoende voor het eerst toen ik 14 was... die jongen wou toen ook gelijk met me naar bed, maar daar was ik toen echt nog niet aan toe!!!
zeg tegen die vriend van je dat ie gewoon met haar moet praten... lijkt me de beste manier om erachter te komen!!!
wel heel lief dat ie bang is haar pijn te doen...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Oud 20-06-2002, 19:06
AngelInDisguise
Avatar van AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
K'ben nu 14 en ik wil best verder dan zoenen en strelen (ben ik ook al wel geweest) maar niet met 'zomaar iemand' wel met iemand waar ik om geef. ( En ja ik had daar toen ook behoefte aan)
__________________
Mogelijk antwoord deze gebruiker niet om dat zijn/haar status is ingesteld op Stuiterballen
Oud 20-06-2002, 19:40
Verwijderd
Mh, toen ik dertien was echt niet, het meeste was kussen en zelfs dat vond ik niet noodzakelijk. Toen ik veertien was... mh, toen werd ik voor het eerst verliefd, maar wou ik ook nog niet meer dan zoenen...
Oud 20-06-2002, 19:55
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
kheb net relatie met jongen avn 17 gehad en dat is echt helemaal fout gelopen omdat ik zo stom was om niet te zeggen dat hij mijn eerste echte vriendjuh was en dat hij bestwel snel ging. het is nu uit en ik hou nog superveel van hem dus een vette NIET DOEN!

nou suckend 6 iniedergeval kweet nie of je hier iets aan hebt
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 20-06-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
toen ik 13/14 was had ik echt geen behoefte aan seks... ik bevredigde mezelf toen volgens mij wel al, maar ik moest er niet aan denken dat een jongen dat bij mij zou doen. ik zoende voor het eerst toen ik 14 was... die jongen wou toen ook gelijk met me naar bed, maar daar was ik toen echt nog niet aan toe!!!
zeg tegen die vriend van je dat ie gewoon met haar moet praten... lijkt me de beste manier om erachter te komen!!!
wel heel lief dat ie bang is haar pijn te doen...
Zou ik ook zijn.

kan moeilijk aan een vriendin komen.

dus moet er voorzichtig mee zijn mocht ik er 1 krijgen
Oud 20-06-2002, 21:07
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
jullie stellen je 13/14 jarige een beeeeetje te kinds voor

met lego spelen hihi.

En dat ze niet weten wat t is is ook onzin, de meeste hebben dan toch wel voorlichting gehad hoor, en weten echt wel wat sex inhoudt. Mijn zusje bv weet alles al (13jaar)

verder ken ik heel wat mensen die heel jong ontmaagd zijn, 12/13 zo'n beetje, die daar helemaal geen spijt van hebben, die waren gewoon vroegrijp.
ikzelf was er nog niet aan toe op me 13/14e maar das voor iedereen toch anders
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 20-06-2002, 21:29
malien
malien is offline
ik was dertien
en heb geeen spijt
en ik was er klaar voor
Oud 20-06-2002, 22:05
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik denk dat dat helemaal afhangt van de persoon in kwestie. De ene vrouw is op 13-jarige leeftijd verder dan iemand van 17. Meestal kun je het wel zeggen met een leeftijd maar vaak pakt het ook heel anders uit.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 21-06-2002, 09:12
Verwijderd
Toen ik 13/14 was wou ik absoluut nog GEEN sex met iemand.
(dat wil niet zeggen dat ik toen nog niet aan zelfbevrediging deed, dat hoeft dus naar mijn mening niet te betekenen dat je automatisch ook toe bent aan sex met iemand anders..)
Maar dit geldt ook voor toen ik 16 was......
Tussen vorig jaar en nu zijn mijn opvattingen over sex echt compleet veranderd...
Ik zou me echt niet voor kunnen stellen dat iemand op die leeftijd toe is aan sex.....
Maarjah....als anderen dat wel zijn, dan zal dat wel...ofzow...
Oud 21-06-2002, 09:41
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Ik had absoluut nog geen behoefte aan sex op mijn 13de/14de. Dat kwam een beetje op mijn zestiende...

Maar zoiets verschilt natuurlijk per persoon he...
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Oud 21-06-2002, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Toen ik 13/14 was wou ik absoluut nog GEEN sex met iemand.
(dat wil niet zeggen dat ik toen nog niet aan zelfbevrediging deed, dat hoeft dus naar mijn mening niet te betekenen dat je automatisch ook toe bent aan sex met iemand anders..)
dan doe je het teveel ^_^'
Oud 21-06-2002, 15:14
_koetje_
_koetje_ is offline
jeps...
ik denk er wel aan maar heb er absoluut geen behoefte aan!!!(nog nie ) op onze leeftijd denk ik nie da wij echt met 'sex' bezig zijn...wel wa over babbelen ofzo maar bij ons is het nog meer van kussen enzo...

*beu* -xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Oud 21-06-2002, 16:39
mandy_paddy
mandy_paddy is offline
Citaat:
Trommeldaris schreef:
*uche* toen ik 13 was speelde ik nog met de lego, maarja
Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op.
Ik ben 13 ( over 2 weken 14 maar okeej ) en ik heb er geen behoefte aan ofzo. MIsschien omdat k nog niet echt een vriend heb, Maar ik zou je niet kunnen vertellen ofd ik er ook geen behoefte aan had als ik iets met hem had ( wel maanden hoor!!)

Groetjes mandy
Oud 21-06-2002, 17:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
mandy_paddy schreef:
Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op.
Ik ben 13 ( over 2 weken 14 maar okeej ) en ik heb er geen behoefte aan ofzo. MIsschien omdat k nog niet echt een vriend heb, Maar ik zou je niet kunnen vertellen ofd ik er ook geen behoefte aan had als ik iets met hem had ( wel maanden hoor!!)

Groetjes mandy
Maar je hebt wel al 'dingen' gedaan, vetzak!
Oud 21-06-2002, 17:39
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Ik hoop eigenlijk dat meisejs van 13 en 14 hier op reageren, maar als je je nog goed kan herrineren hoe jij er over dacht, vind ik het ook best als je reageerd.

Mijn beste vriend heeft nu een vriendin van 13 (over 8 dagen 14).
Hij is zelf 17, en heeft net als iedereen van die leeftijd veel seksuele gevoelens.
Maar hij is bang dat hij te ver gaat bij zijn vriendin. Dat zij er nog niet klaar voor is. Hij weet niet of zij ook al aan vrijen denkt enzo. Snappen jullie.

Ik kan hem daar ook niet mee helpen, vandaar dat ik het effe aan jullie vraag.

Ik denk dat het ook weer anders is voor die gene, die een vriend hebben. Die zullen er al meer aan denken dan die zonder relatie.

Mijn vraag is dus eigenlijk; denken jullie veel aan seks. en hebben jullie er ook echt behoefte aan. Of willen jullie in ieder geval verder gaan dan alleen zoenen en strelen?
ik had dat wel op me 14e ... ik wist al op me 14e dat ik HET wou doen ... en op me 14e heb ik oo kalles gedaan .. maar voor iedereen is dat natuurlijk weer anders ... dat meisje kan er natuurlijk nog helemaal geen behoefte aan hebben ...of misschien wel ... je beste vriend zou er dan toch met haar over moeten gaan praten om te weten hoe zij erover denkt .
maar ik was er allang klaar voor ... dat wist ik gewoon van mezelf .
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Oud 21-06-2002, 17:43
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Trommeldaris schreef:
*uche* toen ik 13 was speelde ik nog met de lego, maarja
owjah .... daz nou toch is fijn om te weten !! .... je zou ook wel met andere dingen hebben gespeeld
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Oud 21-06-2002, 17:48
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
Citaat:
_koetje_ schreef:
jeps...
ik denk er wel aan maar heb er absoluut geen behoefte aan!!!(nog nie ) op onze leeftijd denk ik nie da wij echt met 'sex' bezig zijn...wel wa over babbelen ofzo maar bij ons is het nog meer van kussen enzo...

*beu* -xxx-
is dit over het algemeen ? ...
want er zijn er toch echt zat die daar al wel bezig mee zijn ... in ieder geval in het deel van het land waar ik woon .... bijna onze hele school heeft al wat gedaan op gebied van sex .... zeker wel !! ... en dat zijn duz 3e en 4e klassers ( 13 tot 18 )
en dat zijn er duz heel wat ... we praten er natuurlijk wel over maar echt heel veel hebben het allang gedaan .. in mijn klas zijn er 19 leerlingen ... en daarvan hebben er 10 tot 15 al wat gedaan .... ik weet niet waar ik heen wil met dit verhaal majah wou het er neerzetten
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Oud 21-06-2002, 17:48
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Maar je hebt wel al 'dingen' gedaan, vetzak!
Wat een zusterliefde .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 21-06-2002, 18:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
girl4you schreef:


is dit over het algemeen ? ...
want er zijn er toch echt zat die daar al wel bezig mee zijn ... in ieder geval in het deel van het land waar ik woon .... bijna onze hele school heeft al wat gedaan op gebied van sex .... zeker wel !! ... en dat zijn duz 3e en 4e klassers ( 13 tot 18 )
en dat zijn er duz heel wat ... we praten er natuurlijk wel over maar echt heel veel hebben het allang gedaan .. in mijn klas zijn er 19 leerlingen ... en daarvan hebben er 10 tot 15 al wat gedaan .... ik weet niet waar ik heen wil met dit verhaal majah wou het er neerzetten
Met hun praten hebben ze al heel wat gedaan ja. Wat bedoel je daar eigenlijk mee. Een keer een borst aanraken is niet meteen 'het' doen. Kijk de meeste verhalen zijn gewoon ontzettend overdreven.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 21-06-2002, 18:49
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik wel

Ik denk ook dat het er aan ligt of je al een of meerdere vriendjes heb gehad, zoals ik ( en nee, dat was géén 'basisschoolverkering' )
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 21-06-2002, 19:12
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Trommeldaris schreef:
*uche* toen ik 13 was speelde ik nog met de lego, maarja
'K ook, ik keek niet eens naar meisjes toendertijd
Mijn nintendo 64 had ook veel prioriteit!!!

greetz
Oud 21-06-2002, 20:10
_koetje_
_koetje_ is offline
girl4you!
ja, je hebt gelijk...
maar...ik zit nog maar int eertse é
eerst komt kussen, dan eum...ja da verschilt!

*beu* -xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het weerwolfspel #44
Lethe
500 07-02-2008 16:59
Liefde & Relatie Te Vroeg Beginnen Met Seks
Ivon*
274 05-06-2005 19:53
Seksualiteit Niveau van dit forum
Eme-ly
89 07-05-2003 16:06
Liefde & Relatie vriendje van 10 jaar ouder??
bitchy
60 14-03-2003 17:14
Liefde & Relatie Te Jong ( Lees dit please ik zit er heel erg mee!!!!!!!!!!!)
miss_sexy
72 21-05-2002 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.