Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 18:31
Smokeyking
Smokeyking is offline
Ik vind vanmezelf, en ik krijg het ook vaak te horen dat ik goed weet wat een meisje wilt en dat ik respectvol en goed met meisjes om ga. Bijvoorbeeld als het gaat om sex, als een meisje het niet wilt dan respecteer ik dat niks overhaastten daar gaat het immers niet om. En ik zorg gewoon goed voor d'r enzo. En als ik dat dan met vrienden deel of met andere jongens, dan zeggen ze je praat als een wijf man, homo dit dat. En andere vriendinnen zeggen, je bent een droom jongen, en ik zou willen dat mijn vriendje zo was.

Is het nou zo raar dat ik zo omgaan, ik ben dan toch geen homo als ik tenminste wél weet hoe ik met meisjes om moet gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2010, 18:59
gerard321
gerard321 is offline
doe gewoon zoals je nu al doet, je vrienden zijn waarschijnlijk gewoon jaloers
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 19:03
keepdreaming
keepdreaming is offline
Citaat:
ik ben dan toch geen homo als ik tenminste wél weet hoe ik met meisjes om moet gaan?
En zo is het maar net. Kan mezelf aardig vergelijken met jou als ik het zo lees, alleen dan zeiken mijn vrienden er niet over. De enige keer dat iemand die opmerking wel maakte, was het een meisje zelf.. dus de wereld steekt nog best gek in elkaar. Achja, gewoon blijven doen zoals je nu doet en misschien wat minder veel met je vrienden delen.. scheelt commentaar
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 21:19
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Gewoon doen wat je doet Ik herken mezelf wel in je verhaal en hoe je bent icm meiden. Het enige wat ik je kan meegeven is dat je er rekening mee moet houden dat meiden je kunnen gaan wantrouwen... Je kan soms ook Te mooi en Te goed voor ze zijn
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 22:11
Verwijderd
Misschien ligt het aan de kringen waar je in verkeert, want ik ken alleen maar jongens die op een respectvolle (lees: normale) manier met meiden omgaan, al helemaal als het hun vriendinnen betreft. Ook toen ik een tienermeisje was, trouwens. De eerste jongen die dat niet zou doen, vliegt er ook uit, trouwens.

Maar ik vermoed dat veel jongens op die leeftijd om stoer te doen graag doen voorkomen alsof het vrouwelijk geslacht ze geen bal kan schelen en alleen maar geschikt is om te neuken. In de praktijk worden jongens net zo goed verliefd, zijn ze net zo goed onzeker of meisjes hen wel leuk vinden, en willen ze net zo goed een goed vriendje zijn. De meeste dan.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 22:47
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
ik ben het eens met Freyja, ik heb juist meestal meer plezier met vriendinnen van me dan 'de jongens', de jongens komen pas op gang na een paar biertjes en dan zijn we nog met te veel om te klaverjassen, met de meiden waar ik mee om ga heb ik het gezelliger en praten we over dezelfde onderwerpen als de jongens, maar dan ook van de andere hoek. M.i. gaat niet alles in het leven om seks etc. het is veel leuker het gewoon gezellig te hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 13:03
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
grappig om te lezen dat elke jongen die hier antwoord zich in de TS kan verplaatsen omdat zo ook respectvol zijn naar vrouwen/meisjes. zoals Freyja ook al gezegd heeft: (bijna) alle jongens gaan met respect om met meisjes, vooral als het hun vriendinnen betreft.

maargoed waarschijnlijk heb je gewoon vrienden waarmee je niet over dat soort dingen kan praten (vinden ze zichzelf te cool voor ofzo). praat er gewoon niet over met die vrienden of als je je er erg aan irriteert (dat je het niet met je huidige vrienden kan delen) zoek andere vrienden/extra vrienden waarmee je daar wel over kan praten.

verder komt op de 1 of andere manier je 'ik vind van mezelf dat ...' wel erg jezelf goed laten lijken achtig. als je er op die manier met je vrienden over praat kan ik ook wel begrijpen dat ze daar niet steeds over willen praten (als dat het geval is)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 15:38
Megamandy
Avatar van Megamandy
Megamandy is offline
wow dat vind ik echt goed!
lang niet alle jongens zijn zo, noujah zeg maar gerust heel weinig!
ik hoop echt eerlijk waar dat ik later ook zo'n vriendje krijg hoor!
en niet zo een die alleen maar een meisje neemt omdat hij dan sex kan hebben!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 15:43
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind jouw vrienden maar raar. Naar mijn ervaring gedragen de meeste jongens zich wel respectvol naar hun vriendin toe. Ik vind het dus apart dat zij zo reageren. Misschien durven ze er niet voor uit te komen dat jij goed bezig bent omdat het 'stoerder' is om een meisje alleen voor de seks te willen en zo.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jouw vrienden maar raar. Naar mijn ervaring gedragen de meeste jongens zich wel respectvol naar hun vriendin toe. Ik vind het dus apart dat zij zo reageren. Misschien durven ze er niet voor uit te komen dat jij goed bezig bent omdat het 'stoerder' is om een meisje alleen voor de seks te willen en zo.
Dit is denk ik wel waar ja. Zo ervaar ik het in sommige vriendenkringen ook.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 17:28
Verwijderd
Dat gezanik van je vrienden is onzekerheid van hun kant.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 22:36
Verwijderd
Ach man wat geef jij der om ik ben precies t zelfde haha. Weetje t is gewoon dat hun het bekijken van de kant: Neuken sex drugs & Rock n roll (ja of hip hop). Maar volgens mij ben jij nog wel het succesvolst van hun allemaal Een meid win je niet met ordinaire taal en gevloek. Dat laat alleen maar zien hoe zwak je bent Ga gewoon zo door en negeer dat gelul!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 00:00
DJ-Pim
Avatar van DJ-Pim
DJ-Pim is offline
omg ik weet niks van vrouwen ik weet wel iets van electro techniek

en toch heb ik bijna een vriending goe he XD
__________________
face your enemy
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 11:10
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
omg ik weet niks van vrouwen ik weet wel iets van electro techniek

en toch heb ik bijna een vriending goe he XD
nee
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 17:52
Verwijderd
hey je bent echt geen homo ofzo hoor... is juist goed dat je weet hoe je met vrouwen moet omgaan... genoeg voorbeelden gezien van jongens die gewoon echt te ver gaan :/
gewoon lak hebben aan de jongens die zeggen dat je homo bent... ;D
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 01:19
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
ik denk met je op 1 lijn.

seks doet er niet toe, het is veel fijner om iemand te hebben om van te houden
seks kan altijd nog wel komen, toch?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 17:30
Selimmm
Selimmm is offline
Ik snap dat ze je uitmaken voor gay want je schept er in hun ogen voor op. en tja, je hoort wel vaker dat homo's vrouwelijk zijn, en omdat jij ook zo 'vrouwelijk' denkt maken ze je daarvoor uit. Je hoeft het niet per se te vertellen. het gaat toch om hoe jij in je relatie bent , neit hoe je vrienden erin zijn en dat je hun advies moet geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Omgaan met ex in een depressie
Verwijderd
9 22-03-2016 10:54
Liefde & Relatie Leven zonder partner?
Creextben
46 26-12-2009 16:54
Liefde & Relatie Omgaan met ongelijkheid
Rerisen Phoenix
112 26-12-2007 12:12
Liefde & Relatie meisje met veel vrienden?
alfalfa
33 05-10-2005 18:26
Liefde & Relatie Lieve meisjes stoere johnnys?
Verwijderd
50 27-12-2004 00:23
Psychologie jongens met een meisjesinnerlijk
Verwijderd
36 06-10-2002 00:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.