Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2016, 15:10
Verwijderd
Citaat:
ik heb niet eens een strijkijzer/strijkplank
Nou, voeg die aan het lijstje van dit topic toe
Advertentie
Oud 04-10-2016, 15:10
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Wel als je de volgende dag met een gekreukeld overhemd of een broek met een stofwaas loopt
Overhemden zijn voor de bourgeoisie, daar laat ik mij niet mee in!
Oud 04-10-2016, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Nou, voeg die aan het lijstje van dit topic toe
haha ik denk niet dat ik het echt ga gebruiken
Oud 04-10-2016, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik herinner me eigenlijk nooit wat collega's de dag ervoor aanhadden dus dan neem ik aan dat ze dat van mij ook niet weten.
Ik zou niet weten wat mijn collega's gisteren aanhadden. Maar als iemand een keer hetzelfde aan heeft als de dag er voor valt dat meteen op. En niet alleen mij. Daar praten we zelfs gewoon over "huhu, niet thuis geslapen Janssen?"
Oud 04-10-2016, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet weten wat mijn collega's gisteren aanhadden. Maar als iemand een keer hetzelfde aan heeft als de dag er voor valt dat meteen op. En niet alleen mij. Daar praten we zelfs gewoon over "huhu, niet thuis geslapen Janssen?"
Oud 04-10-2016, 15:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oja een wc-rol houder moet ik eigenlijk ook nog en zo'n ding om je kleren van de vorige dag over te hangen in de slaapkamer lijkt me ook wel chill.
Ik heb een hoogslaper met daaronder een vlaggenlijn waar ik m'n kleren overheen gooi. Maar niemand komt ooit in m'n slaapkamer, dus niemand kan zien watvoor teringzooi t is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hoogslaper met daaronder een vlaggenlijn waar ik m'n kleren overheen gooi. Maar niemand komt ooit in m'n slaapkamer, dus niemand kan zien watvoor teringzooi t is.
Hoogslaperboks
Oud 04-10-2016, 15:38
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Ik ben op vakantie in Voorthuizen een keet uit een hoogslaper gevallen en een andere keer in Harderwijk moest ik zo hard lachen dat ik mijn benen omhoog wierp die vervolgens tegen de lattenbodem van het bed daarboven aan kwamen waarop die hele lattenbodem met matras op mij viel.

Ook had ik vroeger een hoogslaper met daaronder een soort opslaghol dat helemaal vol met speelgoed lag. Ik durfde echter nooit helemaal tot achteraan in dat hol te kruipen omdat ik daar een keer een speelgoedschorpioen had neer gegooid waar ik behoorlijk bang voor was.

Tot zover mijn hoogslaperavonturen.
Oud 04-10-2016, 15:39
Verwijderd
Oud 04-10-2016, 15:41
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Oud 04-10-2016, 15:47
Verwijderd
ik begrijp er trouwens niets van. 'keet'?
Oud 04-10-2016, 15:47
Verwijderd
Oud 04-10-2016, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hoogslaper met daaronder een vlaggenlijn waar ik m'n kleren overheen gooi. Maar niemand komt ooit in m'n slaapkamer, dus niemand kan zien watvoor teringzooi t is.
Misschien komt daar wel binnenkort verandering in met je dateperikelen
Oud 04-10-2016, 16:41
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
ik begrijp er trouwens niets van. 'keet'?
Kekekeke luv u
Oud 04-10-2016, 17:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ik begrijp er trouwens niets van. 'keet'?
Een keer?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 04-10-2016, 17:12
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Een keer?
thatsthejoke.jpg
Oud 04-10-2016, 17:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Misschien komt daar wel binnenkort verandering in met je dateperikelen


Mijn bed is al gevaarlijk voor 1, laat staan 2.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 17:41
Verwijderd
Citaat:


Mijn bed is al gevaarlijk voor 1, laat staan 2.
Liefde maakt een smal bed breed! En misschien ook wel een gammel bed stabiel
Oud 04-10-2016, 17:43
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Ach joh, een bed is weer zoiets, gewoon matras op de grond gooien en pompen
Oud 04-10-2016, 17:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Liefde maakt een smal bed breed! En misschien ook wel een gammel bed stabiel
Hahaha.
Het is meer dat ik niet eens rechtop kan zitten in bed, want dan stoot ik m'n hoofd tegen t plafond. Iets anders doen dan slapen wordt dan lastig.

Ik heb ook een bank en een 2-persoons luchtbed, maar eh, laten we niet te hard van stapel lopen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 17:47
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Hahahaha seks op een luchtbed is echt endgame
Oud 04-10-2016, 17:47
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Maar ook wel weer tof
Oud 04-10-2016, 17:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hij heeft ook een huis.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 17:54
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog

Vind ik in het begin zelfs preferabel, kun je zelf kiezen wanneer je weg gaat

Niks erger dan een date die veel te lang blijft hangen
Oud 04-10-2016, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog

Vind ik in het begin zelfs preferabel, kun je zelf kiezen wanneer je weg gaat

Niks erger dan een date die veel te lang blijft hangen
Als je 'm weg wilt hebben zeg je toch gewoon dat je andere dingen moet doen? Of dat je het wel Welletjes vindt zo?
Oud 04-10-2016, 18:21
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Als je 'm weg wilt hebben zeg je toch gewoon dat je andere dingen moet doen? Of dat je het wel Welletjes vindt zo?
Ja in principe wel, maar ik weet niet, vind dat ergens toch wel lastig en ik vind ergens ook dat mijn date de tegenwoordigheid van geest moet hebben het een beetje zelf in te kunnen te schatten dat het niet kies is de morning after nog tot 17:00 op m'n bank te gaan lopen stinken
Oud 04-10-2016, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ja in principe wel, maar ik weet niet, vind dat ergens toch wel lastig en ik vind ergens ook dat mijn date de tegenwoordigheid van geest moet hebben het een beetje zelf in te kunnen te schatten dat het niet kies is de morning after nog tot 17:00 op m'n bank te gaan lopen stinken
Jij vindt jouw dates niet leuk he
Oud 04-10-2016, 18:36
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Jij vindt jouw dates niet leuk he
Is het zo obvious? (hoe doe je die smilie met die vertwijfelde blik?)

Nah ik haat het hele proces van daten wel echt, het kost zoveel energie en vaak is de pay off het uiteindelijk allemaal niet waard. Maar zoals iemand al eerder in deze topic zei, ik date echt bijna nooit, rol meestal gewoon ergens in. Ook dat eindeloze geouwehoer op Tinder en zo, mijn GOD HOUD OP. Maar ja, ik snap het, je moet wat. Vind het ook gewoon typisch dat de dates die ik gehad heb nooit echt een lang lezen beschoren waren (ligt waarschijnlijk aan mij hoor).
Oud 04-10-2016, 18:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als een eerste date uitloopt tot ver in de middag van de volgende dag, dan is het toch een succesvolle date?
Oud 04-10-2016, 18:39
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Als een eerste date uitloopt tot ver in de middag van de volgende dag, dan is het toch een succesvolle date?
Begrijp je punt, maar zo werk ik niet. Heb na een avond/nacht eventueel inclusief ochtend wel echt weer personal space nodig, ongeacht hoe leuk ik iemand vind
Oud 04-10-2016, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Is het zo obvious? (hoe doe je die smilie met die vertwijfelde blik?)

Nah ik haat het hele proces van daten wel echt, het kost zoveel energie en vaak is de pay off het uiteindelijk allemaal niet waard. Maar zoals iemand al eerder in deze topic zei, ik date echt bijna nooit, rol meestal gewoon ergens in. Ook dat eindeloze geouwehoer op Tinder en zo, mijn GOD HOUD OP. Maar ja, ik snap het, je moet wat. Vind het ook gewoon typisch dat de dates die ik gehad heb nooit echt een lang lezen beschoren waren (ligt waarschijnlijk aan mij hoor).
Wat bedoel je met niet lang lezen beschoten?
Oud 04-10-2016, 18:41
Verwijderd
Beschoren haha
Oud 04-10-2016, 18:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Begrijp je punt, maar zo werk ik niet. Heb na een avond/nacht eventueel inclusief ochtend wel echt weer personal space nodig, ongeacht hoe leuk ik iemand vind
Ach, mensen zijn niet hetzelfde Dan hoop ik voor je dat je net zo'n vrije geest treft. Ik houd ook wel van lekker zakelijke vrouwen. People to see, places to be.
Oud 04-10-2016, 18:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb nog nooit Tinder gebruikt en zelden gedate. Ik doe meer aan bootycalls en/of langzaam verliefd worden tijdens 't scharrelen.

Behalve met mijn huidige vriend, dat was na een paar vriendschappelijke berichtjes al raak.
Oud 04-10-2016, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit Tinder gebruikt en zelden gedate. Ik doe meer aan bootycalls en/of langzaam verliefd worden tijdens 't scharrelen.

Behalve met mijn huidige vriend, dat was na een paar vriendschappelijke berichtjes al raak.
Ahw
Oud 04-10-2016, 18:53
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Ik ben van plan om over een kwartier een kaartje voor de film te kopen, ergo: doei
Oud 04-10-2016, 18:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Welke film?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 05-10-2016, 09:22
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Welke film?
Het was een Russisch kunstproject van een bekende.
Oud 05-10-2016, 13:05
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik kan dit niet aan
Citaat:
Dit ook niet
Dan blijf je weg.
Oud 05-10-2016, 13:13
Abby.
Abby. is offline
Ik ben van plan een verjaardagscadeau voor mijn vader te kopen, maar ik weet nog niet wat.

Laatst gewijzigd op 05-10-2016 om 13:41.
Oud 05-10-2016, 13:27
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Dan blijf je weg.
Goeie
Oud 05-10-2016, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben van plan een verjaardagscadeau voor mijn vader te kopen, maar ik weet nog niet wat.
Je kan hem meenemen naar een museum of zo? Dat vindt mijn vader meestal het leukste ipv weer een boek en een fles drank.
Oud 05-10-2016, 17:44
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Je kan hem meenemen naar een museum of zo? Dat vindt mijn vader meestal het leukste ipv weer een boek en een fles drank.
Haha, je vader een fles drank geven is wel heel erg KARIG Een boek heb ik wel ooit gegeven, maar ik geef bijna altijd doe-cadeautjes. Voorstelling, concert, bierproeverij, dat soort dingen. Alleen kan hij de laatste jaren vaak niet, want claimende nieuwe vrouw Dus moet het misschien toch een keer een ding zijn.
Oud 05-10-2016, 20:55
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Haha, je vader een fles drank geven is wel heel erg KARIG
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 05-10-2016, 21:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kan hem meenemen naar een museum of zo? Dat vindt mijn vader meestal het leukste ipv weer een boek en een fles drank.
Mijn pa moet zijn doe-cadeau nog steeds claimen. Hij was jarig in juni...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-10-2016, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Haha, je vader een fles drank geven is wel heel erg KARIG Een boek heb ik wel ooit gegeven, maar ik geef bijna altijd doe-cadeautjes. Voorstelling, concert, bierproeverij, dat soort dingen. Alleen kan hij de laatste jaren vaak niet, want claimende nieuwe vrouw Dus moet het misschien toch een keer een ding zijn.
Nou er is dure drank hoor Of als je het speciaal van een vakantiebestemming hebt meegenomen of zo..
Oud 05-10-2016, 22:57
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nou er is dure drank hoor Of als je het speciaal van een vakantiebestemming hebt meegenomen of zo..
Ja, maar wel een behoorlijk onpersoonlijk verjaardagscadeau voor je vader. Als het een souvenir is, en geen verjaardagscadeau, vind ik het een ander verhaal.
Het gaat me dus ook niet om de prijs.
Oud 05-10-2016, 22:57
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat deed ik expres hè
Oud 06-10-2016, 06:46
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Dat had ik ook wel door
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 06-10-2016, 07:57
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ja, maar wel een behoorlijk onpersoonlijk verjaardagscadeau voor je vader. Als het een souvenir is, en geen verjaardagscadeau, vind ik het een ander verhaal.
Het gaat me dus ook niet om de prijs.
Ik koop altijd iets als een fles drank of een cd voor mijn vader.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Lifestyle *Wat ben jij van plan binnenkort te kopen?*
Denise84
155 30-12-2002 18:41
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.