Oud 23-06-2017, 13:32
iksnaptniet
iksnaptniet is offline
Voor mijn opleiding bedrijfseconomie moet ik een onderzoek doen. Vanuit mijn stagebedrijf heb ik de opdracht gekregen om te onderzoeken hoe de naamsbekendheid vergroot kan worden. Stap 1 is het in kaart brengen van de huidige naamsbekendheid. Daarvoor hoop ik dat jullie mijn enquête willen invullen. De enquête bestaat uit slechts vijf vragen. Ik ben benieuwd of jullie mijn stagebedrijf kennen!

Alvast bedankt iedereen! Ik verloot een bol.com bon van 10 euro als minimaal 25 respondenten mijn enquête invullen.

De link naar de enquête:
http://www.thesistools.com/web/?id=540132
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2017, 14:17
Verwijderd
Voor het gebruik van het woord "is" ipv "eens" zou je van je opleiding geschopt moeten worden.

En je zegt dat je een bol.com bon verloot. Nu horen we dat hier vaker, het is natuurlijk totaal niet te controleren. Ik neem aan dat je de naam en gegevens van de winnaar hier publiceert zodat we kunnen controleren of je woord houdt? [edit] Na invullen enquête blijkt dat je nergens gegevens kunt opgeven. Er is geen vakje voor e-mailadres of zo. Je bent dus een vuile leugenaar met je bol.com bon verloten. Schaam je. Oplichter.

Tering, ik open nu pas echt de enquête, eerste vraag "Gaat u wel is op vakantie?"

Dit is echt verschrikkelijk. Waarom in hemelsnaam spreektaal in een enquête?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 15:47
iksnaptniet
iksnaptniet is offline
Citaat:
Voor het gebruik van het woord "is" ipv "eens" zou je van je opleiding geschopt moeten worden.

En je zegt dat je een bol.com bon verloot. Nu horen we dat hier vaker, het is natuurlijk totaal niet te controleren. Ik neem aan dat je de naam en gegevens van de winnaar hier publiceert zodat we kunnen controleren of je woord houdt? [edit] Na invullen enquête blijkt dat je nergens gegevens kunt opgeven. Er is geen vakje voor e-mailadres of zo. Je bent dus een vuile leugenaar met je bol.com bon verloten. Schaam je. Oplichter.

Tering, ik open nu pas echt de enquête, eerste vraag "Gaat u wel is op vakantie?"

Dit is echt verschrikkelijk. Waarom in hemelsnaam spreektaal in een enquête?
Heb je helemaal gelijk in. Het is natuurlijk niet professioneel om jargon in mijn enquête te gebruiken. Je kunt nu ook je e-mailadres achterlaten. Ik ben zeker van plan om een bon te verloten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 15:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'wel is' is geen jargon, het is spreektaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.