Oud 27-06-2017, 21:45
V_L_vw
V_L_vw is offline
Hoi allemaal,

Ik zit met een probleem die ik nog niet op het internet ben tegengekomen. Daardoor maak ik me tevens ook meer zorgen.

Ik ben 19 jaar en ik slikte vanaf mn 15e de pil al. Vorig jaar rond september ben ik daarmee gestopt vanwege een dieet (ik had altijd honger door de pil). Mijn menstruaties na het stoppen met de pil waren altijd erg heftig, veel bloed en erg veel pijn.

Ik heb op 25 april laat in de avond onveilige seks gehad. Hij ging voor het zingen de kerk uit maar ik had toch maar besloten een MAP de halen. De volgende morgen rond 12 uur de MAP ingenomen. Keurig op tijd dus. Op 1 mei kreeg ik wat bruin bloedverlies. Ik had al gelezen dat dit kon en normaal was. Echter, sinds ik die MAP heb geslikt ben ik geen 1 keer meer normaal ongesteld geworden. Terwijl het nu al bijna 2 maanden later is.

Ik heb wel de hele tijd om de 2 weken ongeveer bruine, soms zwarte afscheiding, dat duurt dan enkele dagen en dan weer 2 weken niets. Ik heb geen pijn verder, helemaal niet zelfs. Ik weet niet goed wat er is mis gegaan maar komt dit nog steeds door de MAP?

Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij gerust stellen? Of moet ik toch maar richting de dokter gaan…

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes, V

PS. Ik heb in mei bloedgeprikt om te kijken of ik iets had of zwanger was maar dat zag er allemaal super goed uit, en niet zwanger!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 21:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De MAP kan je hormoonhuishouding flink door de war gooien, persoonlijk zou ik me niet te veel zorgen maken - je hebt al gecontroleerd of je zwanger bent, en dat is niet het geval. Heb je hier over een maand nog steeds last van, ga dan even langs de huisarts.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.