Oud 31-10-2005, 12:06
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
vrijdag 21 oktober 2005

Het is bijna 23uur ’s avonds, ik zit op mijn kamer en heb het koud. Op mijn bureau liggen schoolboeken opengeslagen en een A4tje met zogenaamde samenvattingen die geen samenvattingen zijn omdat ik de tekst klakkeloos heb overgeschreven vanuit mijn boek. Er staat ook een lege fles wijn, een 1,5 liter Grand Cavalier om precies te zijn. Die heb ik gisteren in mijn eentje opgedronken toen mijn ouders wegwaren en ik me zo stierlijk verveelde. Nu staat er een kaars bovenop te branden.
Vandaag heb ik met mijn géweldige vader /roloog\ mijn nieuwe matras opgehaald. Eentje van 160 cm breed en 200 cm lang. Ik had 2 losse matrassen maar die lagen niet fijn, en ik wilde weer eens wat duurs, dus toen is het maar een matras geworden.
Ik ben best solidair eigenlijk, want mijn aanstaande bedpartners mogen er dan ook van profiteren!

Ik herlas net de brief die ik aan mijn ex schreef vandaag en ik denk dat ik em naar hem ga versturen. Gewoon, om te kijken hoe hij erop gaat reageren. Ik heb al 1,5 jaar geen contact meer met hem gehad ofzo, of lijkt het nou zo lang en is het veel korter?
Ik ben nu echt in een hele gemene irritante bui, straks ga ik in mn naakte gat over straat lopen ofzo, alleen maar om mijn gedachten ergens anders heen te ‘sturen’ omdat ik anders toch bang ben dat ik die brief ga versturen. Iets houdt me tegen, ik denk de opmerking van een jongen zo straks op msn. Hij denkt namelijk dat ik Dirk ga kwetsen, maar ik vraag me af of dat niet mag.
Ik bedoel: Het kan best leuk zijn om ruim een jaar geen contact met iemand te hebben omdat diegene zo stom is geweest om stomme dingen te doen, en dan vervolgens een soort van contact met diegene op te nemen op een hele gemene manier, zodat diegene vooral niet vergeet hoe stom hij/zij is geweest! Ja toch?
Aan de andere kant vind ik het ook weer triest, zo zet ik mezelf natuurlijk wel weer mooi te kakken, dan weet hij meteen dat ik aan hem terugdenk en kan hij me daar weer op terugpakken. Ik ben niet echt het type meisje dat zich graag te kakken zet, daarvoor is Cindy er al. Dus ik doe het toch maar niet.

Morgen is het alweer zaterdag, nog maar 2 dagen vakantie en dan moet ik alweer naar school. Ik heb er best zin in eigenlijk, heb ik weer iets te doen waarbij ik niet sociaal hoef te zijn, gewoon half dood huiswerk maken en informatie zuigen. Ja, dat lijkt me wel wat.

Had ik trouwens al gezegd dat ik wel 11 muggebulten heb? Komt omdat ik van de week bij Marloes had gelogeerd, dat klote beest zoemde de hele tijd om mijn oren, en alsof het nog niet genoeg was geweest om mij uit mijn slaap te houden kwam ik er de volgende dag achter dat ik 11 muggebulten heb.
Maar het kunnen er ook meer zijn, maar die mag jij dan wel een keer natellen als we sex hebben en jij lekker bij mij in mijn geweldige bed ligt.

Weet je, ik krijg net een smsje: “Ja laten we niet praten, maar doen sas” hahahaha wat een humor. Ik leer net een paar dagen iemand kennen, heel leuk en irritant allemaal, want hij ‘praat’ een beetje zoals ik doe, en hij doet dingen die ik ook zomaar zou doen, zonder aanleiding. Tenminste als het allemaal waar is wat hij zei, maar naïef zoals ik ben als ik daar zin in heb, ik geloof het allemaal wel. Ik heb geen zin om paranoia te doen, een misstapje ik weet het, maar voor hem een mooie gelegenheid om er misbruik van te maken. Hij is gek als hij dat niet doet!
Maar aan de andere kant vind ik het dus best eng, want hij houdt net als ik van Jack, hij schrijft, hij rookt en kan zo vreselijk arrogant en irritant zijn, hoewel ik de laatste twee dingen nog niet echt heb kunnen waarnemen, komt vast nog wel. Ben er erg benieuwd naar namelijk: ik kan me haast niet voorstellen dat er een man is die arroganter én irritanter is dan ikzelf.
Wacht even hoor, even een smsje terugsturen.

Ja, over smsen gesproken: Volgens mij ben ik daar verslaafd aan of zo, ik sms de laatste maanden maar raak alsof het geld me op de rug groeit. Eens denken, ik moet toch minstens al 60 euro aan smsen hebben uitgegeven in 2 maanden, dat zijn wel 666,667 smsjes!!! En dan niet alleen naar 1 bepaald persoon, nee naar Michiel, Tessa, Magdalena, Stef, PJ en Daan. Oh het klopt wel eigenlijk, zo’n 10 euro de man, nu ik het zo uitschrijf valt het best mee. Ik ben stiekem wel blij dat ik zoveel sms, het houdt mijn handen in beweging, dat klinkt misschien stom, maar ik kan mijn handen niet stilhouden. Ik moet er altijd iets mee doen, ook als ik ’s avonds naakt in bed lig, maar wat ik dan doe moet je zelf maar invullen hoor, anders ben ik weer zo pervers bezig en het is al laat, en anders zou je ook meteen weten wat ik zometeen ga doen als ik in bed lig. Nee hoor, er moet maar wat overblijven voor je fantasie.
Hoe kom ik hierop?? Oh, ik had het over dat stomme ge-sms. Ja, dit was dus het geval: Ruim 2 jaar geleden had ik een rare tik om uren lang aan de telefoon te gaan hangen, die heb ik soms nog wel, maar nu kan ik me beter inhouden zeg maar. Ik raak verslaafd aan de stemmen van mensen, niet zozeer aan een mooi uiterlijk (dat hebben zoveel mensen), stemmen vind ik mooi om te horen. Harde luide en duidelijke stemmen, of zachte hese stemmen, of de stem van iemand die verkouden is en vervolgens tig keer overslaat tijdens een gesprek. Het geeft me rust en ik kan een eind weg kwebbelen, heerlijk. Paradijs op aarde.

Joh, het is alweer half 12 en ik begin het nu echt reeeeete koud te krijgen, dus ik duik even mijn bedje in. Als ik vannacht wakker word en aan je denk, schrijf ik er nog wel een stuk bij.
Maar ik zou er niet op rekenen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het is nu precies 17 minuten na middernacht en dus officieel zaterdag 22 oktober 2005. Ik lag nog niet te slapen natuurlijk, zonde om zo vroeg naar bed te gaan. Ik heb het nog steeds reeeeete koud, heb maar snel een korte broek, joggingbroek, tshirt, trui en sokken aangedaan. En mijn roze bloemetjesdeken heb ik ook al om me heen geslagen.
Om eerlijk te zijn was ik niet van plan je te schrijven, ik lag al lekker warm in bed maar was de lamp vergeten uit te doen en ik miste mijn aardbeien lippenbalsem van de kruidvat.
De kaars op de Grand Cavalier brandt weer en ik heb honger. Ik heb zin in iets heel lekkers maar ik weet niet wat. Ik ben nu veel te lui om te kauwen ook, nog luier om naar beneden te lopen en wat te eten of te drinken te halen.

Het valt me op dat ik de hele herfstvakantie slecht gegeten heb. Bij jan-willem en marloes kreeg ik 2x pizza, 1x chinees en 1x niks. Overdag at ik daar ook al weinig. Ik weet niet waarom, had plots geen zin meer in eten, daarom zal ik nu ook al wel 3 kilo afgevallen zijn. Niet dat dat erg is overigens.
Nu ik thuis ben, eet ik niet veel meer, ik denk dat ik gewoonweg niet zoveel zin heb om te eten, er zal vast een reden voor zijn maar het is middernacht geweest, en omdat ik normaal gesproken al geen zin heb in moeilijkdoenerij is het logisch dat ik daar nu al helemaal geen zin in heb.

Er vloog net een enorme ranzige gore langpoot door mijn kamer toen ik nog in bed lag, nu ik ben opgestaan wil ik em eigenlijk wel doodslaan met mijn babyblauwe vliegenmepper, maar ik kan hem nergens meer vinden. En ja, ik ben te lui om dat kutbeest op te gaan zoeken.

Je kent Manon nog wel he? Die ene met haar mooie theorieën enzo? Weet je wat ze laatst tegen me zei? Dat wanneer je ergens gaapt (en je bent omringd door mensen) en de mensen dan met je mee gaan gapen, dat mensen je dan aardig vinden. Of andersom: Als jij gaapt en je broer gaapt niet mee, dan vindt je broer je niet aardig. Dat je dat even weet. En ik gaap nu, dus gaap verdomme toch eens met me mee !

Oh en als ik je morgen of overmorgen tegenkom, zou je dan misschien een kijkje tussen mijn bilspleet willen nemen? Ik heb er een paar nachten geleden aan zitten krabben omdat het zo jeukte en nu doet het zeer als ik een string aantrek. Ik loop al 2 dagen zonder string aan over straat, maar mijn broek schuurt tegen mn lipjes aan, dus das ook niet echt een fraaie bedoeling. Zou je dat voor me willen doen dan? Ik voelde er net al langs en er zit wel een zacht korstje op, maar ik kan niet zien wat het is. Heb al geprobeerd er een spiegeltje bij te houden maar ik word er niet wijs uit hoor!

Je moet eens koffie mixen met bier (ik heb toch maar even wat te drinken gehaald), aparte smaak, maar het went.

Overigens, ik had laatst een interessante discussie met een goede vriend van mij, volgens hem kan de schrijver geen goed verhaal schrijven over iets wat hij niet meegemaakt heeft. Hij zegt dat elke schrijver voorbeelden nodig heeft om in de huid van een ander te kunnen kruipen en er dan over te kunnen schrijven.
Het enige wat ik gezegd heb was dat hij zichzelf tegensprak met deze zinnen, en daarna gingen we zoenen.
Hij zoent best grappig eigenlijk. Ja, grappig. Hij plaatst zijn lippen zachtjes op jouw lippen, drukt ze vervolgens steeds ietsje harder tegen je aan, om vervolgens heel onverwacht zijn tong bij je naar binnen te duwen, maar je daarna wel heel sensueel en gepassioneerd zoent.
Ik vond het lekker, maar verveelde me. Ik heb dat heel vaak, dat ik me snel verveel met mensen. Zeker als je we aan het zoenen zijn of aan het sexen. Ik praat of schreeuw liever, zoenen en neuken vind ik leuker en spannender op momenten dat het niet te verwachten is.
Stel je voor, jij en je vriendin gaan naar de bios, zoeken een extra saaie film uit.
Nou, dan weet je toch al wat er gaat gebeuren? Na 2 minuten lig je al schuimend met elkaar te bekken en elkaars lichaamsdelen te betasten, en zodra de film afgelopen is, duiken jullie de bosjes in of eventueel een donker steegje en dan……
Serieus waar, ik vind dat saai. Natuurlijk ga ik met het idee naar een jongen toe om hem te zoenen of sex met hem te hebben (ja naar de meeste jongens, sommigen zijn homo, anderen hebben al een vriendin), maar het moet wel spannend blijven allemaal. Ik moet mijn hart in mijn keel voelen bonken, zo eng als ik het vind om hem te zien, hij moet allemaal dingen doen die ik niet verwacht en dan hoeft de sex nog niet eens zo heel speciaal te zijn. Maar omdat hij daarvoor al dingen heeft gedaan die me ‘verbaasden’, word ik zo geil dat sex met elke jongen vreselijk lekker zou kunnen zijn.
Noem me gek, maar zo vind ik het wel.

Het is nu precies 1 uur ’s nachts en ik mis mijn arrogante kwal, die toch ergens best schattig is. Hij wil me snel zien, maar ik heb geen geld en dus is het logisch dat hij geld naar mij over gaat maken, ja toch? – Niet dus. Heel goed! ik vind het namelijk ook niet erg logisch, maar ik had al gezegd dat als er iets zou gebeuren met mijn rekening dat ik hem zou neersteken, ik weet niet of ik dat wel durf, maar als het zover is laat ik het je wel weten en dan moet jij mij maar de moed inspreken om het wel te doen.

Jahaa, ik weet wel dat je je afvraagt waarom ik hem mis, maar daar kan ik je eigenlijk geen antwoord op geven. Mijn bed is gewoon te leeg, er is niemand om uit bed te schoppen, niemand die uit wraak dan keihard bovenop me springt. alles wat er is, is slechts een ijskoud bed waarin ik mezelf warm moet zien te krijgen.
Mijn nieuwe matras ligt overigens wel heel lekker!
Ik moet er niet aan denken dat ik zo weer in mijn eentje naar bed moet, dat ik weer naakt tussen de lakens lig, mijn armen om een kussen heensla en er half tegenaan lig te rijden terwijl ik fantaseer dat een warm lichaam naast me ligt. Het is een lekker kussen hoor, dat zeker, maar als je het probeert te zoenen wordt het alleen maar nat en je wordt er niet bepaald geil van terwijl je dat stiekem wel wilt.

Ik keek net uit mijn raam en zag een volle maan. Ik denk dat ik nog even een peukie opsteek op mijn balkon, en die deel met de sterren en het maanlicht.
Was je maar hier, dan kon ik na mijn laatste trekje, de sigaret in je bovenbeen uitdrukken zodat je er een litteken zou krijgen en er de rest van je leven door gemarkeerd zou zijn, en je deze nacht met mij niet zou vergeten…

Het allerliefste meisje van de wereld,

Sas natuurlijk.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2005, 19:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mwah, subtiel ben je niet.

Beetje dagboek-achtig, en heel duidelijk dingen die in je hoofd komen gewoon op het papier gooien. Zo schrijf ik meestal brieven aan een vriendin. Jij blijkbaar ook, hoewel ik de seksuele dingen meestal achterwege laat, die blijven in mijn hoofd.

Tja, het is vermakelijk, op zich. Niet echt geweldig geschreven, geen interessante woordkeuze, noch een interessante zinsopbouw, maar toch vond ik het niet echt slecht ofzo. Tja.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Tegoed
Experiment
4 04-11-2004 20:46
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 13:56
Verhalen & Gedichten [aanzet tot verhaal] vondeling
Dromer
9 25-08-2003 23:07
Verhalen & Gedichten [kort verhaal] Koudwatervrees
Verwijderd
2 24-04-2003 08:26
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 13:57
Liefde & Relatie Love sux.. mijn verhaal.
Horse_Girl
11 06-03-2002 21:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.