Oud 04-05-2019, 23:08
meisje101
Avatar van meisje101
meisje101 is offline
Heey mensen,
Ik hooop echt dat jullie me kunnen helpen, bc ik zit in een probleem ik was net gewoon even in mijn me time en was dus bezig met vingeren en heb al een paar keer last gehad van bloed door het vingeren en vraag me af hoe dit kan en heeft iemand een idee help me want ik word er gek van. Thanks
Met citaat reageren
Oud 05-05-2019, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Heey mensen,
Ik hooop echt dat jullie me kunnen helpen, bc ik zit in een probleem ik was net gewoon even in mijn me time en was dus bezig met vingeren en heb al een paar keer last gehad van bloed door het vingeren en vraag me af hoe dit kan en heeft iemand een idee help me want ik word er gek van. Thanks
Misschien een hele stomme vraag, maar je zult vast snappen waarom, knip je je nagels? Of zijn je nagels scherp als je gaat vingeren?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2019, 21:37
Darrell
Darrell is offline
Heb je ook pijn? voelt het ongemakkelijk? Zo niet is het denk ik onschuldig, maar wil je het echt zeker weten zul je toch een arts moeten vragen (medisch advies op een forum is niet vaak het beste advies..)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2019, 19:43
meisje101
Avatar van meisje101
meisje101 is offline
Citaat:
Misschien een hele stomme vraag, maar je zult vast snappen waarom, knip je je nagels? Of zijn je nagels scherp als je gaat vingeren?
Ja dat is misschien wel iets waardoor het komt want het gekke is dat ik er geen last van heb als een ander het doet. Hmm daarom vind ik het zelf ook moeilijk en minder leuk vingeren van me zelf is ubberhaubt een struggel. Ja en als je single bent is dit ubberhaubt moeilijk haha voormij al helemaal
Met citaat reageren
Oud 06-05-2019, 19:44
meisje101
Avatar van meisje101
meisje101 is offline
Citaat:
Heb je ook pijn? voelt het ongemakkelijk? Zo niet is het denk ik onschuldig, maar wil je het echt zeker weten zul je toch een arts moeten vragen (medisch advies op een forum is niet vaak het beste advies..)
Ik heb geen pijn en ongemakkelijk ook niet want ben dan altijd alleen maar vind het wel kut omdat ik het zelf niet prettig vind. Kan er echt iets medisch zijn denken jullie? en wat dan bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 08-05-2019, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen pijn en ongemakkelijk ook niet want ben dan altijd alleen maar vind het wel kut omdat ik het zelf niet prettig vind. Kan er echt iets medisch zijn denken jullie? en wat dan bijvoorbeeld
Als je aangeeft dat als iemand anders het doet het niet gebeurd denk ik het niet.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.