Oud 29-02-2020, 23:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
De dertiende reeks en dat ook nog op 29 februari

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
VeraIustitia 58
Enilorac 45
Holland Oates 38
deadlock 37
Koekje 32
Ieke 27
Destruct! 22
Saiy 22
Daantje_0705 21
Positive mind 19
JaapieEleven 17
LaReina 16
Macrador 14
Tigerly 14
Loezzel 13
WolterB 13
Not for Sale 13
Haller 12
Nothing 11
Miekje* 9
Kikaa* 8
Kristaco 6
cartman666 5
neardo 5
Mema 4
Jan Marijnissen 4
zoef de haas 4
PlezierigeDame 3
Arrow 2
Regenboog 2
hppa 2
Haubenmeise 1
Dark Phoenix 1
gladdemeeuw 1
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2020, 10:23
Verwijderd
Ik zoek een fucking lekker wijf om mee te daten. Ze moet goed kunnen koken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 10:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoezo? Ik dacht dat je al iemand op het oog had... en jij kan toch goed koken meesterchef
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 12:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik zoek een fucking lekker wijf om mee te daten. Ze moet goed kunnen koken.
Alsof het goed genoeg is
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 20:09
Verwijderd
Ik heb iemand die bij mij in de binnenste cirkel zat, twee cirkels verder weg gezet. Dit keer niet uitgesproken, maar wel een aantal keer irritaties uitgesproken tegenover die persoon en het werd niet beter. Ik kan het gedrag niet meer goedpraten. Blijft lastig.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 20:09
Verwijderd
Date van een jaar geleden stuurt ineens een bericht, nadat hij de complete stilte ingezet had. Wat denken dat soort gasten wel niet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 21:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
bruh momentum
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 21:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik zoek een fucking lekker wijf om mee te daten. Ze moet goed kunnen koken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 17:30
Verwijderd
Wie send er meanwhile al nudes?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 17:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wie send er meanwhile al nudes?
Mag dat via PM?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 17:33
Verwijderd
Wil je mij je nudes sturen?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 17:35
Verwijderd
Dat er al een maand niet in deze topic gepost is, doet me niet goed. Gaat alles nog lekker jongens en meisjes?

Ik heb last van de quarantaine en ik krijg nu echt plotselinge visioenen over seks.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 18:58
neardo
neardo is offline
Ik zit ook alleen in quarantaine en daarvoor was ik bezig met afstuderen en gebeurde er ook niets en nu heb ik het zwaaaaar. Al helemaal met dit mooie weer.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 19:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wil je mij je nudes sturen?
Nee enkel suggestieve
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 19:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
the fok is er gebeurd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 20:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb gewoon nog seks dus alles is ok Op elkaars lip zitten gaat ook prima, trouwens. Maar dat hadden we ook niet anders verwacht.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 20:09
Verwijderd
Ik heb geen seks maar alles is ok Op elkaars lip zitten gaat ook matig, trouwens. Maar dat hadden we ook niet anders verwacht
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 20:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2020, 20:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het heftig om nu net alleen te wonen maar als we wel nog samen gewoond hadden, was het er misschien ook niet gezelliger op geworden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 20:26
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat het niet niks is om op deze manier, in deze tijd, te wennen aan alleen wonen. Maar nog samenwonen qas denk ik helemaal ruk geweest. Als dat hier was geweest had maar één iemand het overleefd.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 20:48
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Dat er al een maand niet in deze topic gepost is, doet me niet goed. Gaat alles nog lekker jongens en meisjes?

Ik heb last van de quarantaine en ik krijg nu echt plotselinge visioenen over seks.
Ja hoor, het gaat super lekker We kunnen prima veel tijd met elkaar doorbrengen zonder dat er irritaties ontstaan. En we hebben deze week de sleutel van ons nieuwe huis gekregen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 21:04
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik vind het heftig om nu net alleen te wonen maar als we wel nog samen gewoond hadden, was het er misschien ook niet gezelliger op geworden.
Deze periode lijkt me bijzonder klote voor mensen die single zijn. Maar als je relatie niet helemaal goed zit, dan zou het nu waarschijnlijk al helemaal kut zijn
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bijna geen seks maar alles is ok Op elkaars lip zitten gaat ook matig, trouwens. Maar dat hadden we ook niet anders verwacht
Fixed.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 23:11
Verwijderd
Ik heb geen seks dus alles is maar zeer matig. Niet bij elkaar zijn gaat prima, maar we maken elkaar wel helemaal gek, trouwens. Maar dat hadden we ook niet anders verwacht. Die boomers mogen blij met ons zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 23:12
Verwijderd
IK MASTURBEER NU ALS LUNCH
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2020, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Nee enkel suggestieve
Mag
Met citaat reageren
Oud 10-04-2020, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heftig om nu net alleen te wonen maar als we wel nog samen gewoond hadden, was het er misschien ook niet gezelliger op geworden.
Nee dat denk ik echt niet. Wat dat betreft verandert die quarantaine niet zoveel aan je huidige situatie. Behalve dat je niet je liefdesverdriet kan uiten met vrienden en familie door samen te zijn en te knuffelen enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 10:00
Verwijderd
Verder wat me wel zorgen baart is dat het huiselijk geweld toeneemt. Dat was te verwachten en ik heb er zelf geen last van, maar toch. Vind het wel verdrietig.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 11:02
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik mag in mijn handjes knijpen dat ik deze zomer iemand heel leuks heb ontmoet en dat ik in deze tijd niet geheel alleen zit. Ik ben al tijden belachelijk gelukkig
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 11:10
Verwijderd
Wonen jullie samen dan?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 11:43
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Nee, dat nog niet...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 14:19
Verwijderd
Wij ook niet, maar we zien elkaar niet op minder dan 1.5m
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 17:55
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jouw gezondheid is volgens mij wat zwakker dan de mijne
We zitten nog niet in Total lockdown, dus ik kies ervoor hem wel te zien. Verder zit ik alleen thuis, werk ik thuis en ga ik de deur uit voor boodschappen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 18:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat het niet niks is om op deze manier, in deze tijd, te wennen aan alleen wonen. Maar nog samenwonen qas denk ik helemaal ruk geweest. Als dat hier was geweest had maar één iemand het overleefd.
Citaat:
Deze periode lijkt me bijzonder klote voor mensen die single zijn. Maar als je relatie niet helemaal goed zit, dan zou het nu waarschijnlijk al helemaal kut zijn
Citaat:
Nee dat denk ik echt niet. Wat dat betreft verandert die quarantaine niet zoveel aan je huidige situatie. Behalve dat je niet je liefdesverdriet kan uiten met vrienden en familie door samen te zijn en te knuffelen enzo.
Dit idd. Ik mis het ook echt heel erg om even te knuffelen met een vriendin. En niet alleen mijn huis en leven is anders maar al mijn andere routines zijn er ook niet, geen sport, koffie met vriendinnen, samen eten, etc. Ik denk dat ik op werk heel erg de controle probeer te houden omdat ik die thuis niet heb maar daardoor word ik echt onuitstaanbaar volgens mij.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 18:06
Verwijderd
Ik heb het zeer waarschijnlijk al gehad, hij niet, maar misschien dus ook wel zonder symptomen... Maar goed we weten het niet zeker en we doen het dus voornamelijk voor onze ouders.

edit: we houden ons dus gewoon aan de regels

Laatst gewijzigd op 11-04-2020 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 18:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wil je er nog?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-04-2020, 18:23
Verwijderd
Ja!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 20:41
Verwijderd
neardo, date jij nog steeds met die ene?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Dit idd. Ik mis het ook echt heel erg om even te knuffelen met een vriendin. En niet alleen mijn huis en leven is anders maar al mijn andere routines zijn er ook niet, geen sport, koffie met vriendinnen, samen eten, etc. Ik denk dat ik op werk heel erg de controle probeer te houden omdat ik die thuis niet heb maar daardoor word ik echt onuitstaanbaar volgens mij.
Had deze gemist! Reageerde op loezzel en zag deze post toen niet.

Ja ik snap je wel hoor! Het is ook echt niet leuk, ik hoop dat het al wel wat beter met je gaat dan eerst.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 20:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De eerste weken gingen eigenlijk beter dan vorige week. Maar ik heb het uitgepraat na een aanvaring met een collega en hoop dat het volgende week weer beter gaat!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2020, 21:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het lijkt ook of alles herinneringen oproept en daar word ik heel verdrietig van.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2020, 10:37
Verwijderd
Ja snap ik. Rouwen in je eentje is echt niet tof... En betreft dat akkefietje met je collega: niet te lang mee zitten, het is echt niet jouw schuld ofzo. Of misschien wel, maar dan nog, het is uitgesproken.

Akkefietjes hebben met anderen is normaal, maar nu je in rouw zit, komt het allemaal veel harder binnen. Dus maak je je er niet te veel druk om. In dit soort gevallen ging ik het vaak hardop voor mezelf zeggen. Er komt een tijd aan dat het weer goed met je gaat, echt!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2020, 21:23
Verwijderd
Knuffel voor Daan! Hoe was je weekend verder?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2020, 22:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op zaterdag skype ik tegenwoordig met vriendinnen ipv dat ik ze zie met roeien en dat is wel echt heel fijn. Goede start van het weekend. Ik moet op tijd opstaan en aankleden en mijn haar doen en het is fijn dat ze er nu ook zo voor me zijn. Gisteren ben ik een heel stuk gaan fietsen en onderweg in de zon gaan lunchen. Dat was heel chill.

Vandaag met mijn ex-vriend (wat nog steeds raar klinkt) geluncht, de berging in het oude huis uitgezocht en gegeten en dat was eigenlijk ook wel gezellig. Soms ook wel moeilijk maar fijn om even bij te kletsen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2020, 08:04
neardo
neardo is offline
Citaat:
neardo, date jij nog steeds met die ene?
We hebben een paar dates gehad en dat was steeds gezellig maar we hadden allebei niet genoeg gevoelens. Maar ze is nog steeds een leuk mens om bier mee te drinken dus we hebben nog af en toe contact
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 14-04-2020, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Op zaterdag skype ik tegenwoordig met vriendinnen ipv dat ik ze zie met roeien en dat is wel echt heel fijn. Goede start van het weekend. Ik moet op tijd opstaan en aankleden en mijn haar doen en het is fijn dat ze er nu ook zo voor me zijn. Gisteren ben ik een heel stuk gaan fietsen en onderweg in de zon gaan lunchen. Dat was heel chill.

Vandaag met mijn ex-vriend (wat nog steeds raar klinkt) geluncht, de berging in het oude huis uitgezocht en gegeten en dat was eigenlijk ook wel gezellig. Soms ook wel moeilijk maar fijn om even bij te kletsen.
Fijn te horen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2020, 20:17
Verwijderd
Gisteren had ik een enorme kutdag en het was zo donker in mijn hoofd. Al lang niet meer gehad, maar dan is het zo fijn om te merken dat we aan een half woord genoeg hebben en dat we gewoon echt op elkaar ingespeeld zijn. Zo fijn. <3
Met citaat reageren
Oud 01-05-2020, 20:58
Verwijderd
Ik ben zo blij met mijn dude, het lijkt wel alsof hij in mijn hart en hoofd kan kijken. Heel supportive. <3
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 07:29
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wat fijn
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 13:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
prachtig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.