Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 12:16
sjakodrako
sjakodrako is offline
racen in een enzo

ik las net op http://www.nu.nl over 2 studenten die in een ferrari enzo en een lamborgini murcielago over de nederlandse snelwegen razen

kijk hier voor het filmpje :

http://stream.2003.02.garnierproject...mbo_edited.wmv

wat vinden jullie hiervan?

(ik hoop dat ze zichzelf om een lantaarnpaal vouwen met een vaartje van rond de 250 km/uur)

gegroet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 12:31
Verwijderd
Ik heb het gezien. Ik hoop dat hun rijbewijs nog wordt ingevorderd. Moeten ze wel eerst op heterdaad worden betrapt.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 12:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Hmm, lijkt me sterk.

Een enzo is duur, en je moet een f40 en een f50 hebben gehad voordat je ervoor in aanmerking komt.

Verder staat het niet op NU.nl voor zover ik kan beoordelen, dus is dit niet gewoon goed vermomde reclame?

Hoax dus.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 12:52
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Ach ja, ik zou er denk ik ook niet minder om slapen als dat gebeurd, vooral omdat ze ook andere in groot gevaar brengen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 12:53
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-03-2005 @ 13:52 :
Hmm, lijkt me sterk.

Een enzo is duur, en je moet een f40 en een f50 hebben gehad voordat je ervoor in aanmerking komt.

Verder staat het niet op NU.nl voor zover ik kan beoordelen, dus is dit niet gewoon goed vermomde reclame?

Hoax dus.
Nope stond ook groot artikel in Telegraaf.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 08-03-2005 @ 13:52 :
Hmm, lijkt me sterk.

Een enzo is duur, en je moet een f40 en een f50 hebben gehad voordat je ervoor in aanmerking komt.

Verder staat het niet op NU.nl voor zover ik kan beoordelen, dus is dit niet gewoon goed vermomde reclame?

Hoax dus.
http://www.nu.nl/news/493638/50/%27S...errari%27.html

Bovendien kan je in het filmpje gewoon zíen hoe ze alle andere auto's voorbijsnellen in die auto's, die dus van een vastgoedondernemer zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 08-03-2005 @ 13:53 :
Nope stond ook groot artikel in Telegraaf.
Oh nee, dan!

Ontopic: zulke mensen zouden geen rijbewijs moeten hebben, maar ja, er zijn nu eenmaal niet oneindig veel politieagenten in ons land.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:05
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-03-2005 @ 14:00 :
er zijn nu eenmaal niet oneindig veel politieagenten in ons land.
gelukkig niet

ontopic: deze mensen mogen zichzelf doodrijden van mij

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 13:17.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:22
Verwijderd
Ik vin het wel gaaf



en wat vouwen betreft: een boom gaat beter, die geeft niet mee
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:25
sjakodrako
sjakodrako is offline
Citaat:



en wat vouwen betreft: een boom gaat beter, die geeft niet mee [/B]
hehe oke je hebt gelijk

edit

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Godsamme, als je als politie niets kan doen wanneer ze het zelf bekend maken ben je ook je budget niet waard.

Nu hoop ik alleen dat ze zich kapot rijden op een muur en geen andere zaken, anders vallen er nog onnodige gewonden ook.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 14:39
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Tiswah
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:48
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik vind het stom om te zeggen dat je maar dood moet als je te hard rijd op de snelweg, dan moet je dus ook dood als je in het donker zonder licht fietst, want dat is ook levensgevaarlijk.

Maar we zien wel hoe dit afloopt, het zijn auto's dus het is moeilijker weg te komen dan op bijv. een snelle motor (zoals die ghostrider doet). Dus ik denk dat ze wel gepakt gaan worden.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Nou wie, wie kapot wordt gereden tijdens fietsen zonder licht kon het ook verwachten, maar met 200 langs een file scheuren brengt ook anderen in gevaar, terwijl je als fietser alleen jezelf ermee hebt als je een ongeluk veroorzaakt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:33
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-03-2005 @ 16:50 :
Nou wie, wie kapot wordt gereden tijdens fietsen zonder licht kon het ook verwachten, maar met 200 langs een file scheuren brengt ook anderen in gevaar, terwijl je als fietser alleen jezelf ermee hebt als je een ongeluk veroorzaakt.
mmmz, als ik het goed heb gaat voorrang boven het overschrijden van maximum snelheid, dus als iemand uit die file ineens naar links was gegaan was het niet de schuld van de te hard rijdende auto als er een botsing zou komen, maar de schuld van degene die naar links gaat, terwijl dat dus niet kan.

Maar ik ben het ermee eens dat het gevaarlijk is en dat ze die gasten gewoon op moeten pakken (ze hebben toch film materiaal van die gasten dat je op de teller ziet dat ze over de 250 rijden, daar kunnen ze toch wel wat mee?)
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:18
Fat_Bastard
Avatar van Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 08-03-2005 @ 18:33 :
mmmz, als ik het goed heb gaat voorrang boven het overschrijden van maximum snelheid, dus als iemand uit die file ineens naar links was gegaan was het niet de schuld van de te hard rijdende auto als er een botsing zou komen, maar de schuld van degene die naar links gaat, terwijl dat dus niet kan.

Maar ik ben het ermee eens dat het gevaarlijk is en dat ze die gasten gewoon op moeten pakken (ze hebben toch film materiaal van die gasten dat je op de teller ziet dat ze over de 250 rijden, daar kunnen ze toch wel wat mee?)
Als ze het op de stukken van de duitse autobahn doen waar geen snelheidslimiet is, dan komt er geen politie aan te pas want dan is het 100% legaal.

Ik heb ook wel eens 250 gereden op die wegen met mijn papa, en dat ging heeeel hard

Dus: zijn ze zwaar onbenullig aan het rijden in NL of in Duitsland, want dat is een subtiel detail...
__________________
I left my cock in the yard so the kids can play with it.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:21
Go
Avatar van Go
Go is offline
Ik weet natuurlijk niet wanneer dit filmpje is opgenomen, maar leuk detail is dat de vervaldatum van de Lamborghini (25-NT-PB) 3 februari 2005 is.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:26
Fat_Bastard
Avatar van Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
ik las net op http://www.nu.nl over 2 studenten die in een ferrari enzo en een lamborgini murcielago over de nederlandse snelwegen razen
oh
__________________
I left my cock in the yard so the kids can play with it.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2005, 20:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 08-03-2005 @ 16:48 :
Ik vind het stom om te zeggen dat je maar dood moet als je te hard rijd op de snelweg, dan moet je dus ook dood als je in het donker zonder licht fietst, want dat is ook levensgevaarlijk.
Maar welke idioot gaat dan ook zonder licht in het donker fietsen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 21:32
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-03-2005 @ 21:52 :
Maar welke idioot gaat dan ook zonder licht in het donker fietsen.
Ik schat zo dat 95% van fietsend Nederland dat wel eens heeft gedaan of doet
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 23:55
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-03-2005 @ 21:52 :
Maar welke idioot gaat dan ook zonder licht in het donker fietsen.
Moet ik anders dronken in de auto gaan zitten?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 23:55
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 08-03-2005 @ 13:53 :
Nope stond ook groot artikel in Telegraaf.
Ok, het moet wel waar zijn ja
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 10:28
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 09-03-2005 @ 00:55 :
Ok, het moet wel waar zijn ja
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 15:55
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 08-03-2005 @ 18:33 :
mmmz, als ik het goed heb gaat voorrang boven het overschrijden van maximum snelheid, dus als iemand uit die file ineens naar links was gegaan was het niet de schuld van de te hard rijdende auto als er een botsing zou komen, maar de schuld van degene die naar links gaat, terwijl dat dus niet kan.
Bij kleine snelheidsovertredingen is dat inderdaad het geval. Echter, als je meer als 30 km/u te hard rijdt is dat volgens de wet een misdrijf en moet je voorkomen. Een misdrijf telt gelukkig WEL zwaarder als het niet verlenen van voorrang, wat gewoon een overtreding is.
Als die gasten (of ieder ander) met zo'n snelheid een ongeluk veroorzaakt, zal er waarschijnlijk een aanklacht komen met poging tot doodslag (of doodslag als de tegenpartij daadwerkelijke komt te overlijden, wat niet geheel ondenkbaar is).
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 16:58
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Ivo schreef op 09-03-2005 @ 16:55 :
Bij kleine snelheidsovertredingen is dat inderdaad het geval. Echter, als je meer als 30 km/u te hard rijdt is dat volgens de wet een misdrijf en moet je voorkomen. Een misdrijf telt gelukkig WEL zwaarder als het niet verlenen van voorrang, wat gewoon een overtreding is.
Als die gasten (of ieder ander) met zo'n snelheid een ongeluk veroorzaakt, zal er waarschijnlijk een aanklacht komen met poging tot doodslag (of doodslag als de tegenpartij daadwerkelijke komt te overlijden, wat niet geheel ondenkbaar is).
Als dan kan worden bewezen dat die twee jongens ook echt de intentie hadden om een ander aan te rijden...

Ik denk dat nare hier meer over te zeggen heeft dan ik

Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 17:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 09-03-2005 @ 17:58 :
Als dan kan worden bewezen dat die twee jongens ook echt de intentie hadden om een ander aan te rijden...

Ik denk dat nare hier meer over te zeggen heeft dan ik
Ik weet zelfs dat iemand doodrijden als je veel te hard rijdt geen doodslag is.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:22
Verwijderd
Niet zo zeiken mensen. Dit filmpje is overigens als 6 maanden oud.

De jongen mocht de auto even testen van zijn baas. Hij is namelijk zijn chauffeur. En als jullie in een Enzo rijden, gaan jullie dan ook allemaal lekker 120 km/h rijden? Tja 293 km/h is wel hard maar er is toch niks fout gegaan.

Niet zeiken en genieten van het filmpje.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 09-03-2005 @ 18:22 :
Niet zo zeiken mensen. Dit filmpje is overigens als 6 maanden oud.

De jongen mocht de auto even testen van zijn baas. Hij is namelijk zijn chauffeur. En als jullie in een Enzo rijden, gaan jullie dan ook allemaal lekker 120 km/h rijden? Tja 293 km/h is wel hard maar er is toch niks fout gegaan.

Niet zeiken en genieten van het filmpje.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:33
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Syphon schreef op 09-03-2005 @ 18:22 :
Niet zo zeiken mensen. Dit filmpje is overigens als 6 maanden oud.

De jongen mocht de auto even testen van zijn baas. Hij is namelijk zijn chauffeur. En als jullie in een Enzo rijden, gaan jullie dan ook allemaal lekker 120 km/h rijden? Tja 293 km/h is wel hard maar er is toch niks fout gegaan.

Niet zeiken en genieten van het filmpje.
wijze woorden,

hoezo zou iemand zich dood mogen rijden , als die te hard rijd.
als dat met iedereen zou gebeuren, blijven alleen de bejaarden en tieners over.

want geef toe, iedereen rijd weleens te hard
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:28
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
racen in een enzo?

Citaat:
wat vinden jullie hiervan?
raar!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:23
jeas
jeas is offline
nee ik vind dat ze deze jongens gewoon het rijbewijs af moeten nemen en in ieder geval de komende 10 jaar niet meer terug moeten geven.

Ikzelf rij ook welleens te hard net als iedereen denk ik maar er is in mijn ogen een groot verschil tussen hard rijden en opzettelijk gevaarlijke situaties creeren door onverantwoord hard te rijden.

Als ze zichzelf te barsten rijden prima allemaal eigen schuld dikke bult dan maar het probleem is dat iemand anders op de weg de snelheid niet meer kan inschatten en dan gaat het niet meer om het wel of niet kunnen besturen van een auto maar om heel erg veel geluk hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:27
RoB!N
RoB!N is offline
iemand hier ooit van gohstrider gehoord
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:38
DMC
DMC is offline



Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
DG schreef op 09-03-2005 @ 18:33 :
wijze woorden,

hoezo zou iemand zich dood mogen rijden , als die te hard rijd.
als dat met iedereen zou gebeuren, blijven alleen de bejaarden en tieners over.

want geef toe, iedereen rijd weleens te hard
Er zit toch echt wel een verschil tussen 10 km/u te hard rijden en 100 km/u te hard rijden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ivo schreef op 09-03-2005 @ 16:55 :
Bij kleine snelheidsovertredingen is dat inderdaad het geval. Echter, als je meer als 30 km/u te hard rijdt is dat volgens de wet een misdrijf en moet je voorkomen. Een misdrijf telt gelukkig WEL zwaarder als het niet verlenen van voorrang, wat gewoon een overtreding is.
Als die gasten (of ieder ander) met zo'n snelheid een ongeluk veroorzaakt, zal er waarschijnlijk een aanklacht komen met poging tot doodslag (of doodslag als de tegenpartij daadwerkelijke komt te overlijden, wat niet geheel ondenkbaar is).
Bedoel je niet dood door schuld?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 23:07
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Syphon schreef op 09-03-2005 @ 18:22 :
Niet zo zeiken mensen. Dit filmpje is overigens als 6 maanden oud.

De jongen mocht de auto even testen van zijn baas. Hij is namelijk zijn chauffeur. En als jullie in een Enzo rijden, gaan jullie dan ook allemaal lekker 120 km/h rijden? Tja 293 km/h is wel hard maar er is toch niks fout gegaan.

Niet zeiken en genieten van het filmpje.
idd. Hoe vaak krijg je nou de kans om in zo'n auto te mogen rijden? Ik denk dat ik ongeveer het zelfde zu hebben gedaan. En iedereen die zegt van niet, piept wel anders als hij dat monster echt voor zich ziet. Als je die deuren dan nog eens open ziet gaan

En dan het geluid van die moter<3333
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2005, 07:46
Verwijderd
En als je ziet, ze hebben geen gevaarlijke situaties veroorzaakt. Volgens mij zijn jullie echt jaloers. Waarom maken jullie je anders zo druk.

Trouwens de jongen die reed, heeft al 8 jaar zijn rijbewijs.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:26
jeas
jeas is offline
Syphon schreef:

En als je ziet, ze hebben geen gevaarlijke situaties veroorzaakt. Volgens mij zijn jullie echt jaloers. Waarom maken jullie je anders zo druk.

Trouwens de jongen die reed, heeft al 8 jaar zijn rijbewijs.
----------------------------------------------

Beste Syphon,

Zo hard rijden op de Nederlandse snelweg is onverantwoord ook voor iemand met 8 jaar zijn rijbewijs.

Ikzelf reis vaak door duitsland en heb een vrij pittige auto die ook wel over de 200 kmpu kan en zelfs dan knijp ik hem voor Nederlanders op de duitse snelwegen omdat ze zomaar naar links komen omdat ze mijn snelheid niet in kunnen schatten.

En geloof mij al heb je 30 jaar je rijbewijs maar als jij met meer als 200 kmpu hard in de remmen moet hou je de auto niet op de weg.

Racen moet je niet op de openbare weg doen maar lekker op Zandvoort ofzo....
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:28
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Syphon schreef op 10-03-2005 @ 08:46 :
En als je ziet, ze hebben geen gevaarlijke situaties veroorzaakt. Volgens mij zijn jullie echt jaloers. Waarom maken jullie je anders zo druk.

Trouwens de jongen die reed, heeft al 8 jaar zijn rijbewijs.
Ze reden inderdaad slechts enkele momenten zo hard.. voor de rest reden ze 'normale' snelheid. Tijdens de avondspits over de 200 km/u gaan rijden is daarentegen wel levensgevaarlijk.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Syphon schreef op 10-03-2005 @ 08:46 :
En als je ziet, ze hebben geen gevaarlijke situaties veroorzaakt. Volgens mij zijn jullie echt jaloers. Waarom maken jullie je anders zo druk.
Als ik op twee wielen spookrijdend tussen die twee vrachtwagens doorschiet ben ik ook niet gevaarlijk bezig. het ging toch immers goed?


Als die idioten werkelijk geld te besteden hadden hadden ze gewoon Zandvoort af moeten huren, iedereen die een rijbewijs heeft weet dat extreme snelheden gevaarlijk zijn, en mischien kan je het krijgen van een ongeluk door wat stuurmanskunst voor een tijd uitstellen, maar vroeger of later gaat het mis.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:38
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-03-2005 @ 09:32 :
Als ik op twee wielen spookrijdend tussen die twee vrachtwagens doorschiet ben ik ook niet gevaarlijk bezig. het ging toch immers goed?
In dit geval is een heel ander orde van grootte van toepassing. Die 293 km/u haalden ze op een nagenoeg leeg stuk snelweg, en boven de 200 op een lege eenbaansweg en invoegstrook. Voor de rest bleven ze nagenoeg onder de 200 km/u. Die Murcíleago heeft een stel remschijven dat je er bang van wordt, dus de ophef die wordt gemaakt is wel overdreven.

Een dronken automobilist, of een snelheidsduivel in een VW Golf, zijn stukken gevaarlijker.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 09:28
jeas
jeas is offline
Hey One Man,

Ik moet nog zien of je ook nog zo praat als een Enzo zich in de je achterkant boord als je gewoon rustig naar je werk moet en inderdaad het zal wel weer zo zijn dat de mensen in die Enzo niets mankeert maar daar heb jij weinig aan als je met een dwarslaesie in je rolstoel zit.

Mensen die dronken achter het stuur stappen moeten ze ook het rijbewijs afnemen.

En ga misschien eens kijken bij een instelling als Nieuw Unicum vlak bij circuitpark zandvoort daar zitten wel mensen die je kunnen vertellen over hoe het is om een dwarslaesie te hebben doordat iemand anders zo nodig even stoer moest doen.

Racen doe je op het circuit en niet op de openbare weg.
En wat betreft de jongens in de te snelle VW’tjes ja die zijn ook heel erg gevaarlijk vandaar ook dat de overheid een punten rijbewijs heeft ingevoerd, of dat een goed systeem is weet ik niet en is ook een hele andere discussie.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 10-03-2005 @ 08:46 :
En als je ziet, ze hebben geen gevaarlijke situaties veroorzaakt. Volgens mij zijn jullie echt jaloers. Waarom maken jullie je anders zo druk.

Trouwens de jongen die reed, heeft al 8 jaar zijn rijbewijs.
Met tweehonderd kilometer per uur rijden is natuurlijk geen gevaarlijke situatie
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 10:26
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
jeas schreef op 10-03-2005 @ 10:28 :
Hey One Man,

Ik moet nog zien of je ook nog zo praat als een Enzo zich in de je achterkant boord als je gewoon rustig naar je werk moet en inderdaad het zal wel weer zo zijn dat de mensen in die Enzo niets mankeert maar daar heb jij weinig aan als je met een dwarslaesie in je rolstoel zit.

Mensen die dronken achter het stuur stappen moeten ze ook het rijbewijs afnemen.

En ga misschien eens kijken bij een instelling als Nieuw Unicum vlak bij circuitpark zandvoort daar zitten wel mensen die je kunnen vertellen over hoe het is om een dwarslaesie te hebben doordat iemand anders zo nodig even stoer moest doen.

Racen doe je op het circuit en niet op de openbare weg.
En wat betreft de jongens in de te snelle VW’tjes ja die zijn ook heel erg gevaarlijk vandaar ook dat de overheid een punten rijbewijs heeft ingevoerd, of dat een goed systeem is weet ik niet en is ook een hele andere discussie.
Ja, je hebt natuurlijk gelijk. Die gasten zijn niet goed wijs.. daar bestaat geen twijfel over. Ik relativeer het wel enigzins, aangezien deze gasten geen unicum zijn op de Nederlandse wegen; hoogstens het feit dat ze exclusieve auto's gebruiken.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:12
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Syphon schreef op 10-03-2005 @ 08:46 :
En als je ziet, ze hebben geen gevaarlijke situaties veroorzaakt. Volgens mij zijn jullie echt jaloers. Waarom maken jullie je anders zo druk.

Trouwens de jongen die reed, heeft al 8 jaar zijn rijbewijs.
Zo, 8 jaar al? Lijkt alsof dat een excuus is om zo hard te rijden.
En jaloers? Nee sorry, die lol kan ik je niet geven.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:47
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
gerwin schreef op 09-03-2005 @ 17:58 :
Als dan kan worden bewezen dat die twee jongens ook echt de intentie hadden om een ander aan te rijden...

Ik denk dat nare hier meer over te zeggen heeft dan ik
Nare doet civiel, ik doe straf en fiscaal.

Het is eerder geprobeerd door het OM, om een snelheidsduivel met voorwaardelijk opzet doodslag aan te smeren. De Hoge Raad heeft toen bepaald dat voor voorwaardelijk opzet vereist is dat iemand willens en wetens de kwade kans aanvaard dat, als zij egens met 200 kilometer per uur tegenaanrijden, die botspartner komt te overlijden.

Het ging echter al mis met het aanvaarden van de kans dat ze ergens met 200 kilometer tegenaan zouden rijden, omdat dat zeker ook zijn eigen dood zou betekenen.

Verder dan dood door schuld kom je niet. Het is zonder twijfel roekeloosheid, grove schuld, het grenst aan opzet, maar het is geen opzet. Je rijdt jezelf niet opzettelijk dood.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 19:12
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-03-2005 @ 23:58 :
Er zit toch echt wel een verschil tussen 10 km/u te hard rijden en 100 km/u te hard rijden.
mekke
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 19:52
XyZyX
Avatar van XyZyX
XyZyX is offline
Die mensen zijn óf helemaal gek in het hoofd óf verslaafd aan heel hard autorijden... Alleen dan zou ik dat niet doen met zulke wagens. Best zonde als ze die kwijt raken, weet je hoeveel die wagens kosten!!!

Waarschijnlijk rijden ze zichzelf wel dood ja.... Zonde van die auto's...
__________________
AA = ÜBER
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:07
Naïveling
Avatar van Naïveling
Naïveling is offline
Denk dat als ik zo'n auto had, dat ik dan ook wel eens zo zou gaan rijden. Maar niet altijd. Gewoon als het niet druk is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-03-2005 @ 16:50 :
Nou wie, wie kapot wordt gereden tijdens fietsen zonder licht kon het ook verwachten, maar met 200 langs een file scheuren brengt ook anderen in gevaar, terwijl je als fietser alleen jezelf ermee hebt als je een ongeluk veroorzaakt.
Dat is dus grote onzin, ik ben al vaak genoeg geschrokken in de auto van een fietser die zonder licht rijdt. En mensen die schrikken doen rare dingen.

Ontopic: zolang ze goed op blijven letten, is het heerlijk om onbeschoft hard te rijden, ik geef ze groot gelijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zwarte Piet
DAH
417 03-08-2016 22:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Halt tegen islamofobie: debat over islam en anoniem solliciteren
Gatara
18 26-04-2007 13:41
Levensbeschouwing & Filosofie islam `
=zwart wit=
193 25-02-2005 20:37
De Kantine waar heb je een hekel aan lijt
Built to last
45 24-06-2002 19:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn: onomstreden omstreden
Captain
248 10-02-2002 15:57
Films, TV & Radio Film over Enzo Ferrari
The Senna Fan
1 03-02-2002 12:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.