Oud 28-03-2018, 16:34
Izzienegra
Izzienegra is offline
Hey mensen,

Mijn school doet dus uitwisselingen,

Vet gezellig natuurlijk alleen mijn moeder wil niet iemand in ons huis hebben.
Ik heb al vanaf de 1ste klas gezegt dat ik graag op uitwisseling zou willlen gaan.
Heb zelfs nu een baantje om die reis te gaan te betalen want kost (1000 euro) en mijn moeder vindt het onzin dat ik voor dat geld op uitwisseling ga.
Ook gaan al mijn vriendinnen op die uitwisseling en dan zit ik voor de zoveelste keer weer op school en dat wil ik niet,maar krijg steeds sIP gevoel en wordt steeds depressiever van dat ik niet mee mag gaan en mijn vriendinnen hebben allemaal al plannen en ik zit daar als een boer met kiespijn maar te lachen en nep te doen. Maar voel mij dan superdepri.

Wat moet ik doen om mijn moeder te overhalen?

Of heeft ze gelijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2018, 17:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bespreek het eens met een docent of je mentor op school, misschien hebben zij goede tips of zijn er oplossingen te bedenken waarbij de uitwisselingsleerling niet bij jullie thuis hoeft te verblijven. Of probeer een deal te sluiten met (de ouders van) een vriendin, waarbij jij op uitwisseling komt, maar de uitwisselingsstudent bij hen in huis kan logeren in plaats van bij jullie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-03-2018, 21:01
Izzienegra
Izzienegra is offline
Citaat:
Bespreek het eens met een docent of je mentor op school, misschien hebben zij goede tips of zijn er oplossingen te bedenken waarbij de uitwisselingsleerling niet bij jullie thuis hoeft te verblijven. Of probeer een deal te sluiten met (de ouders van) een vriendin, waarbij jij op uitwisseling komt, maar de uitwisselingsstudent bij hen in huis kan logeren in plaats van bij jullie.


Ik ga morgen bespreken met de meneer die de uitwisselingen verzorgt en tja mijn mentor kan letterlijk niks want hij weet er niks van dus aan hem ga ik het niet vragen.
Uhm hoe zou ik het dan voorleggen aan mijn vriendin? want zij gaat zelf ook uitwisseling en dadelijk zegt ze nee omdat ze al voor haar eigen uitwisselingsstudent moet zorgen snap je?. Heb jij nog een back up plan?

Trouwens heel erg bedankt voor de tips!!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2018, 22:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kijk eerst eens op school wat er mogelijk is. Als daar geen oplossing te vinden is, kan je misschien gewoon eerlijk zijn naar een goede vriendin toe, bij voorkeur een vriendin wiens ouders wat makkelijker zijn in dat soort dingen. Zeg dat je graag mee wil doen, maar dat jouw moeder geen uitwisselingsleerling in huis wil hebben. Misschien staan de ouders van je vriendin er wel voor open om iemand op te vangen, natuurlijk kan jij zelf overdag wel met de uitwisselingsleerling optrekken, zodat je vriendin eigenlijk alleen voor een slaapplaats en eventueel eten hoeft te zorgen. Aan het eten zou je nog kunnen meebetalen als dat echt een probleem is. Of misschien is er een klasgenoot die niet op uitwisseling gaat, maar die best een uitwisselingsleerling in huis wil hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2018, 18:16
Izzienegra
Izzienegra is offline
Citaat:
Kijk eerst eens op school wat er mogelijk is. Als daar geen oplossing te vinden is, kan je misschien gewoon eerlijk zijn naar een goede vriendin toe, bij voorkeur een vriendin wiens ouders wat makkelijker zijn in dat soort dingen. Zeg dat je graag mee wil doen, maar dat jouw moeder geen uitwisselingsleerling in huis wil hebben. Misschien staan de ouders van je vriendin er wel voor open om iemand op te vangen, natuurlijk kan jij zelf overdag wel met de uitwisselingsleerling optrekken, zodat je vriendin eigenlijk alleen voor een slaapplaats en eventueel eten hoeft te zorgen. Aan het eten zou je nog kunnen meebetalen als dat echt een probleem is. Of misschien is er een klasgenoot die niet op uitwisseling gaat, maar die best een uitwisselingsleerling in huis wil hebben.
Heel erg bedankt voor de tips!! Ik heb even aan de meneer die de uitwisselingen gevraagd of ik meekon ondanks mijn moeder geen uitwisselingstudente wil. EN HET MAGG!!!!!! Heel erg bedankt zonder jou had ik het misschien niet gevraagd!!!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2018, 18:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat fijn! Super goed dat je het gewoon gevraagd hebt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje en verliefd op vrouwlijke uitwisseling
confusedgirl
0 17-04-2015 22:49
Werk, Geld & Recht Uitwisseling Amerika.
MarcWeller
2 16-10-2013 22:16
Algemene schoolzaken Uitwisseling
Tim99
8 02-05-2012 19:34
Algemene schoolzaken uitwisseling
annaimpulse
4 02-12-2009 14:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Motivatiebrief voor uitwisseling.
Irshad
1 16-06-2009 02:25
Algemene schoolzaken Uitwisseling
Stofzuigerslang
20 22-05-2005 00:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.