Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2008, 13:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Naar aanleiding van een droom vannacht, waarbij mijn ex zijn nieuwe vriendin aan mij voorstelde. Ik voelde me enorm verbaasd (heeft hij nu al een vriendin?) en gekwetst (hij zou eeuwig van mij moeten houden?!) en verdrietig (nu is het echt over).

Hoe voelde jij je toen je er achter kwam dat je ex een nieuwe vriend(in) had?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2008, 14:15
Verwijderd
Ik was blij voor hem, want het had al lang geduurd voor hij een nieuw meisje had. Ik heb het zelf uitgemaakt, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 14:44
Verwijderd
Ik vond het prima... eindelijk ging ie een beetje verder zeg maar... ik was echt wel over hem heen. Alleen balen voor hem dat het zo snel weer over was, ik gun hem het wel.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 14:53
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik vond het vooral heel grappig omdat hij tegen mij had lopen zeuren over het feit dat ik met een andere jongen had gezoend, waar ik pas een jaar later echt een relatie mee kreeg.
En hierdoor dacht ik ook dat hij het alleen deed om mij "terug te pakken" aangezien ze echt enorm lelijk was, uiteindelijk hebben ze wel zo'n 3 jaar iets gehad.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 14:58
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik had zoiets van bah wat een klojo. En een paar dagen later was het wel zo van oja ok realiteit en het heeft me ook wel een beetje geholpen om zelf verder te komen. Ik kan niet zeggen dat ik superblij voor hem ben want het gaat hem allemaal zo makkelijk af maargoed het zal allemaal wel.
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 16:50
Verwijderd
Heuu hij heeft nog niet echt een vriendin weer gehad. De eerste keer dat hij relatief serieus ging daten vond ik het prima, wel leuk voor hem, ik was ook aan het daten, maar hoefde 'm nu ook niet per se te zien toen want dat vond ik wel verwarrend (toen was het ook nog niet heel lang uit, paar maanden)... en nu is hij weer aan het daten (iig de laatste keer dat ik hem sprak stevende dat wel echt ergens opaf) en dat kon me echt niks schelen. Alleen heb ik er gister van gedroomd en toen vond ik het ín de droom echt niet leuk en daarom ben ik nu een beetje warrig, want het kon me toch niks meer schelen? Euh.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 17:03
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Geschokt, het was ondanks alles veel te snel.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 17:32
__
Avatar van __
__ is offline
Te snel - ook al had ik het zelf uitgemaakt - en daarom vond ik het kut.
Nu zou ik het alleen maar leuk vinden!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 20:25
Verwijderd
Ik heb het uitgemaakt, maar toen neukten we nog wel. Dat duurde een paar maanden, totdat zij een kerel tegenkwam. Toen heb ik onmiddellijk het contact verbroken. Zo gaan die dingen, hè.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 20:40
Verwijderd
Hij heeft nog geen nieuwe vriendin, maar ik zou er heel erg blij mee zijn. Ik kon wel gillen van vreugde toen ik hoorde dat hij met allemaal wijven neukte, omdat ik het uit had gemaakt en hij daar echt héél erg mee zat.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 21:05
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Ik vind het eigenlijk wel fijn voor hem. Ik gun hem het heel erg dat ie gelukkig is met voor de verandering een lief vriendinnetje. Volgens mij heb ik zelfs gezegd dat ie gewoon actie moest ondernemen toen ie iemand leuk vond.

Voor mij is het misschien ook wat makkelijker omdat ik qua verliefdheid al heel lang niets meer voor hem voel. En jaloers ben ik nooit eigenlijk, dat het echt over was, daar was ik vooral blij om (heb het zelf uitgemaakt).
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 22:14
wup
wup is offline
Ik was behoorlijk pissig, maar dat had vooral te maken met het feit dat het een erg goede vriendin van mij was...
Mijn net-uit ex heeft nog niets nieuws, voor zover ik weet, maar ik zou het hem enorm gunnen. Het zal heel raar zijn om het te zien. Maar ik hoop dat het snel gebeurt, aangezien ik iemand ben die meteen door wil leven en niet een half jaar gaat lopen snikken. Als hij een nieuwe vriendin zou hebben, zou ik me minder bezwaard voelen om ook rond te scharrelen etc..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 10:41
Verwijderd
Mijn eerste vriendje heeft pas geleden voor het eerst een nieuwe vriendin gekregen, en wij zijn op dit moment bijna 5 jaar uit elkaar. Ik was dus best blij voor hem, vooral ook omdat hij sinds dat moment mij weer aan keek (om de een of andere vage reden) en normaal kon doen. Inmiddels is die relatie ook al weer over, maar ik gun het hem van harte.

Mijn tweede vriendje had nog een vriendin toen hij iets met mij kreeg, al beweerde hij van niet. Toen het over was tussen ons (ik maakte het uit), was ik er dus best kapot van dat hij meteen/nog een ander had. Nu heeft hij ook al weer 3 jaar een andere vriendin, en dat is prima. Ze passen goed bij elkaar dus wat dat betreft...

Mijn wel/niet/net ex heeft nog geen nieuwe vriendin, en ik zou er echt kapot van zijn als dat zou gebeuren. Vorige week had een meisje tegen hem gezegd dat ze hem wel leuk vond en dat stak me ergens best wel. Weet niet in welke mate hij daar serieus op in is gegaan, maar het is vreemd. Maar goed, we zijn pas 2.5 week uit elkaar na een relatie van 3.5 jaar, dat heeft dus wel wat meer tijd nodig.
Ik heb er ook nog geen behoefte aan om wat te scharrelen enzo, we zien wel hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:27
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Ik vond het niet echt leuk, maar dat kwam vooral omdat hij twee dagen nadat ik het had uitgemaakt met iemand anders aan het voozen was waar hij schijnbaar al langer contact mee had gehad
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 20:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
edit: ik moet misschien eerst even de beginpost goed lezen voordat ik reply
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!

Laatst gewijzigd op 26-12-2008 om 00:28.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:03
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik vond het niet echt leuk, maar dat kwam vooral omdat hij twee dagen nadat ik het had uitgemaakt met iemand anders aan het voozen was waar hij schijnbaar al langer contact mee had gehad
Je hebt toch nog wel met het vriendje dat je had toen ik je net leerde kennen? ;x

OT: Eh, fijn voor haar?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:04
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vond het absoluut niet leuk. Het was toen al ruim half jaar uit ofzo. Was allang over hem heen, maar had toen wel zoiets van wat zou zij hebben wat ik niet heb.
Niet dat ik hem terug wou ofzo maar toch..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 22:44
Verwijderd
Ik vond het verschrikkelijk. Ik was totaal nog niet over hem heen, omdat we elkaar niet echt konden loslaten. Hij deed soms nog wel wat met andere meiden, maar kwam dan altijd wel weer bij mij uit. Toen zij in the picture kwam was dat ineens over.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-12-2008, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het absoluut niet leuk. Het was toen al ruim half jaar uit ofzo. Was allang over hem heen, maar had toen wel zoiets van wat zou zij hebben wat ik niet heb.
Niet dat ik hem terug wou ofzo maar toch..
En hoe heb je dat los kunnen laten dan?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 11:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Euh, ik heb niets gehoord over mijn exen met nieuwe vriendinnen, maar 'k vind het prima hoor. Leuk voor hen!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 11:51
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
En hoe heb je dat los kunnen laten dan?
Tja, ik vond het stom van mezelf dat ik mij daar druk om maakte. Had allang een andere scharrel. Andere kant op kijken die paar keren dat ik dat meisje tegenkom in mijn hele leven haha..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 11:59
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Eigenlijk wil ik diep van binnen altijd dat mijn ex-en de rest van hun leven naar mij verlangen .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 12:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vond het aanvankelijk heel kut, omdat ik nog steeds wat liefde voor haar voelde. Maar uiteindelijk is het alleen maar goed geweest, want door haar nieuwe vriend begon ik me steeds meer te realiseren wat voor iemand ze is en dat ze niet beter dan hem verdient, en toen ze me ermee begon te pesten dat ze een nieuwe vriend had was het wel klaar. Toen had ik niet genoeg respect voor haar meer over om me er zorgen over maken. Ik moet er nu niet aan denken hoe het zou zijn als ze hem nooit ontmoet had; dan zou ik misschien nog steeds wel in haar macht zijn. Het is een belangrijk moment geweest in het proces van over haar heen komen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 26-12-2008 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 12:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Eigenlijk wil ik diep van binnen altijd dat mijn ex-en de rest van hun leven naar mij verlangen .
Heel stiekem ben ik het met je eens maar het kan me geen moer schelen als ze een ander vind.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 13:26
lisat
Avatar van lisat
lisat is offline
ik heb 3 relaties gehad, eigenlijk was alles perfect alleen was ik toe aan wat nieuws denk k... ik heb het alle 3 x uitgemaakt, maar als ze een nieuwe vriendin hadden was ik tog wel jaloers,
en dan zag ik pas wat ik had laten lopen.. en nog steeds schuild die jaloersheid in me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2008, 13:35
Verwijderd
Bij mijn eerste vriendje had ik een beetje een "I told you so" gevoel, want ik heb uitgemaakt omdat hij meer tijd met haar doorbracht dan met mij. Hij bleef volhouden dat het alleen vriendschap was en vervolgens kregen ze verkering :')

Bij mijn andere ex vond ik het alleen maar leuk voor hem
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wil ik diep van binnen altijd dat mijn ex-en de rest van hun leven naar mij verlangen .
Ja ik ook Ik mag wel iemand nieuws, maar als hij iemand nieuws heeft betekent dat op de een of andere manier toch dat ik niet leuk genoeg ben. Terwijl híj natuurlijk gewoon niet leuk genoeg is (en ik dan logischerwijs ook niet voor hem, dan is er dus iemand die beter bij hem past en iemand die beter bij mij past) maar dat snapt mijn gevoel niet zo.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 14:03
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Hangt van de ex af en van hoe lang na de relatie. Als mijn laatste ex een nieuwe vriendin zou hebben zou ik dat niet weten want we hebben toch geen contact. Als bijvoorbeeld bleek dat hij al na een paar weken een nieuwe vriendin had zou ik me toch wel boos voelen. Nu maakt het me niet meer uit, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan de ex dan aan mij...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 15:44
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Citaat:
Je hebt toch nog wel met het vriendje dat je had toen ik je net leerde kennen? ;x
Jaa met die wel ^^
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 18:38
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik was ontzettend verbaasd dat ik totaal niet jaloers was... Ik had het anders wel verwacht van mezelf. Helemaal omdat mijn lief en ik een weddenschap hadden lopen die ik verloren had (mijn ex zou er een jaar over doen om een nieuwe liefde te vinden, want na 9 maanden had hij er al 1 te pakken) en ik dacht dat ik wel jaloers zou zijn of iets dergelijk. Maar ik voelde helemaal niets, toen ik hem zag met haar...
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 21:34
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
dikke prima, alleen maar leuk voor hem! Ik gun hem namelijk een echt gelukkig leven, omdat het een hele leuke jongen is, die erg belangrijk is geweest voor me. Dus als het een domme hoer zou zijn, tsja dan zou ik wel minder blij zijn, maar ach ik ken het meisje niet dus ga ik maar uit van het beste!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 00:50
Muspel
Muspel is offline
Ik zeg tegen iedereen dat ik het heel tof vind dat hij een nieuw meisje heeft omdat ik met een sprankje rationaliteit wel besef dat hij dat verdiend heeft omdat hij een lieve jongen is, en omdat het is wat er verwacht wordt dat ik zeg omdat dat hoort.

Maar stiekem vind ik dat hij voor altijd in een hoekje moet blijven rouwen om mij omdat ik niet vervangbaar ben en geweldig. En natuurlijk vind ik dat nieuwe meisje automatisch een slet en bovendien nog een lelijke ook. Maakt niet uit hoe knap ze is, ik vind er wel iets lelijks aan. Maar dat houd ik voor mezelf/verdring ik, want dat is natuurlijk een Lelijke Eigenschap.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 13:00
Stuiterbal88
Avatar van Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
Citaat:
Geschokt, het was ondanks alles veel te snel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol IZSADC-topic en nu fatsoenlijk
Verwijderd
500 16-01-2006 22:32
Liefde & Relatie relatiecrisis; weet het echt niet meer
groovy
33 06-12-2005 15:13
Verhalen & Gedichten vrijdagavond verhaal
Sasjeliefff
1 31-10-2005 18:14
Psychologie [Pesten] Mijn broertje gaat hieraan onderdoor
Tuinkabouter !!
55 13-10-2003 15:53
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Coma (drama)
Anne
13 11-11-2002 12:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.