Oud 14-10-2012, 00:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat ik hem sloot
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 14-10-2012, 00:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja ik heb ook best veel liedjes geluisterd.
Dubstep tot oude liedjes en nooit het jouwe
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-10-2012, 00:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je moet ook niet googelen op woahohoh...
Wat weet je nog meer? Op watvoor CD stond het, watvoor soort nummer was het, waar leek het op, weet je misschien nog een woord uit de tekst? Alles kan helpen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-10-2012, 00:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het stond op een kermis top 40 cd, het is een dance nummer, een vrouw zingt het, ze klinkt blank als dat helpt, het leek op alle top 40 muziek en van de tekst kan ik me niks herinneren en hoe harder ik erover nadenk, hoe minder ik erop kom.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-10-2012, 00:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Overigens ga ik de komende nacht alleen maar naar Radiohead luisteren, want morgen is het zo ver en ik begin het ineens HEUL spannend te vinden en ik denk dat ik tranen met tuiten ga janken van blijdschap. Zo stom, dan denk je dat het fangirlen wel een beetje over is, maar toch doen ze dan dit nog met me. Misschien ook omdat het de eerste band was die ik echt ECHT goed vond en dat ik ze vanaf m'n 12e al volg enzo. En dat ik m'n eerste echte euforische muziekmoment had terwijl ik naar OK Computer luisterde terwijl ik in m'n kamer op de grond lag. Het geluid in m'n oude kamer was dan ook echt FUCKING goed.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-10-2012, 01:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Mmmm, wodka <3
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-10-2012, 01:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
mmm. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-10-2012, 01:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm-mm. <3
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-10-2012, 03:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo, en toen was ik klaarwakker, omdat mijn vriendje belde. Een zogenaamde vriend van hem die al vaker problemen veroorzaakt, is weer eens opgehaald door de politie. Gezellig, allemaal. Is er nog iemand wakker?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-10-2012, 03:47
Verwijderd
Immer.
Oud 14-10-2012, 08:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het nog steeds eng dat er op Aachen een neger aan mijn haar zat en hijgde dat het zo mooi gezond was en ik goed vitamientjes at. In een soort mengeling van frans en duits.
Oud 14-10-2012, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Overigens ga ik de komende nacht alleen maar naar Radiohead luisteren, want morgen is het zo ver en ik begin het ineens HEUL spannend te vinden en ik denk dat ik tranen met tuiten ga janken van blijdschap. Zo stom, dan denk je dat het fangirlen wel een beetje over is, maar toch doen ze dan dit nog met me.
, leuk!
Oud 14-10-2012, 10:40
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Radiohead
__________________
alles
Oud 14-10-2012, 10:45
Verwijderd
Ik ga vandaag heel de dag Jamie's Food Revolution kijken, allebei de seizoenen. <3 Waarom heb ik dat niet eerder gedaan, teringleuk programma. Jamie Oliver die in Amerika, net zoals hij in Engeland heeft gedaan, de slechte schoolmaaltijden gaat aanpakken.

Dikke domme Amerikanen en dikke kindjes die niet weten wat een aardappel of een tomaat is <3. Naja, niet '<3', eigenlijk.
Oud 14-10-2012, 11:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nou, mijn vriendje komt waarschijnlijk aan het einde van de middag pas weer thuis Gezellig weekendje samen, zo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-10-2012, 11:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Overigens ga ik de komende nacht alleen maar naar Radiohead luisteren, want morgen is het zo ver en ik begin het ineens HEUL spannend te vinden en ik denk dat ik tranen met tuiten ga janken van blijdschap. Zo stom, dan denk je dat het fangirlen wel een beetje over is, maar toch doen ze dan dit nog met me. Misschien ook omdat het de eerste band was die ik echt ECHT goed vond en dat ik ze vanaf m'n 12e al volg enzo. En dat ik m'n eerste echte euforische muziekmoment had terwijl ik naar OK Computer luisterde terwijl ik in m'n kamer op de grond lag. Het geluid in m'n oude kamer was dan ook echt FUCKING goed.
Hm, ik heb die knullen ook eens live gezien. Ik groeide echter net over ze heen in de periode tussen het kopen van het kaartje en het concert, dus dat was niet ideaal. Verder speelden ze wel goed.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-10-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik groeide echter net over ze heen in de periode tussen het kopen van het kaartje en het concert
haha, wat
Oud 14-10-2012, 12:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Sodeju, ik sneed net met een nieuw scheermesje in mijn been (tijdens het scheren dan, hè) en BLOEDEN ALS EEN RUND Ik heb maar even een snelverbandje gedaan. En het stopte ook maar gewoon niet. En het is geen snee, maar ik scheerde over zo'n ruw stukje huis bij mijn enkel heen (een de zijkant, waar al die ribbeltjes in je huid zitten) en het beslaat echt zo'n 15 cm ;x Auww /klaagmodus
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Ads door Google
Oud 14-10-2012, 13:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, verhuisd! En nu mag ik de komende 5 jaar niet meer verhuizen van mijn ouders was ik sowieso niet van plan.
Maar, nog geen internet hier, dus ik heb nu mijn flaptopje op het internet van mijn mobiel draaien, maar da kan natuurlijk niet de hele dag
@Miekje: Het ratje dat overleden is, is inderdaad het ratje dat na de operatie zo sloom bleef. De dierenarts zei dat dat wel vaker gebeurt, dat een ratje ineens extreem lui wordt na een sterilisatie.. Nu was er iets mis met haar lever en ze at en dronk niet meer. Laatste dag was ze alleen maar aan het schokken, omdat haar spiertjes niet meer goed werkte. Ze logeerden nog bij een vriend, omdat ik vorige week op vakantie was en dus gisteren ging verhuizen. Hij is donderdagavond nog met haar naar de dierenarts geweest en heeft nog speciale voeding toegediend, maar vrijdagochtend was het niets verbeterd en ze leed heel erg en het kon niet meer beter worden zei de dierenarts, dus toen hebben we haar in laten slapen
@Sarah: ik vraag het inderdaad wel eerst na voordat ik die griepprik ga halen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-10-2012, 13:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
haha, wat
Nou ja, dat kaartje kocht ik een paar maanden eerder. En in die maanden ontdekte ik veel andere muziek, en was het al snel: mja, Radiohead, dat hoeft van mij niet meer zo nodig.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-10-2012, 13:44
Verwijderd
Het is lekker weer buiten joh! Net regende het nog en alles, maar nu lekker een zonnetje, en dan die herfstkleuren! Herfst <3
Oud 14-10-2012, 14:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
@Miekje: Het ratje dat overleden is, is inderdaad het ratje dat na de operatie zo sloom bleef. De dierenarts zei dat dat wel vaker gebeurt, dat een ratje ineens extreem lui wordt na een sterilisatie.. Nu was er iets mis met haar lever en ze at en dronk niet meer. Laatste dag was ze alleen maar aan het schokken, omdat haar spiertjes niet meer goed werkte. Ze logeerden nog bij een vriend, omdat ik vorige week op vakantie was en dus gisteren ging verhuizen. Hij is donderdagavond nog met haar naar de dierenarts geweest en heeft nog speciale voeding toegediend, maar vrijdagochtend was het niets verbeterd en ze leed heel erg en het kon niet meer beter worden zei de dierenarts, dus toen hebben we haar in laten slapen
Jeejem, wat rot Heel veel sterkte, nog!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-10-2012, 15:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Sanne ik vind je avatar kankerlelijk maar wel baas.
Ok kusjes daag.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-10-2012, 16:00
Verwijderd
ik denk steeds dat het een 13 jarige newbee is
Oud 14-10-2012, 17:49
Verwijderd
Ik waardeer 'm zelf enorm, dus ik denk dat ie nog wel even blijft
Advertentie
Oud 14-10-2012, 17:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat haat ik het toch om mijn haar te verven. Waarom moet het zo lang duren en zo verstikkend ruiken en argh

Maar het is klaar, nog even uitkammen en dan lekker kip kerrie eten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-10-2012, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Wat haat ik het toch om mijn haar te verven. Waarom moet het zo lang duren en zo verstikkend ruiken en argh

Maar het is klaar, nog even uitkammen en dan lekker kip kerrie eten.
wtf gek jij zou hier komen eten ik had je vannacht nog aan de telefoon . Blij dat ik nog niks heb gemaakt
Oud 14-10-2012, 18:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wtf gek jij zou hier komen eten ik had je vannacht nog aan de telefoon . Blij dat ik nog niks heb gemaakt
Ik heb je vanmiddag gesmst hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-10-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je vanmiddag gesmst hoor
hm oke ik zal mijn telefoon zoeken.
Oud 14-10-2012, 19:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Is prima. Ik trek mijn schoenen (en regenpak ) aan en dan ga ik weg. Tschuss, tot straks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-10-2012, 19:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net met een paar lieve vriendinnen alvast mijn verjaardag gevierd en dat was heel erg fijn <3333 Wel hartstikke dood toen ze een half uurtje geleden weg gingen, maar soit. Toen opende ik mijn mail en toen zag ik de naam van die enige soort-van-ex die ik heb, van drie-en-een-half jaar geleden, die zich op een gegeven moment als een ontzettende lul heeft gedragen. Ik schrok best, want wat zou hij me nu mailen? Blijkt het een heel lange excuusmail te zijn, waarin hij daarnaast vertelt hoe leuk hij mij toen vond (en nog steeds vindt?) en echt allemaal dingen waaruit blijkt hoeveel hij nog van me weet, wat ik leuk vind, waar ik onzeker over ben (en dat dat absoluut niet hoeft) en dat ik de mooiste en liefste vrouw ben die hij kent en en en Ik ben even heel erg in shock. Want het is echt heel erg lief en echt fijn dat hij zijn excuses aanbiedt, want hij heeft me wel gekwetst en (nog) onzekerder gemaakt.

En ik deed tijdens het lezen van die mail ongeveer <333<333
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-10-2012, 20:02
Verwijderd
Oei, dat lijkt me ook erg verwarrend ja. :aai:
Oud 14-10-2012, 20:03
Verwijderd
N.a.v. dagboektopic op onzin ben ik al m'n oude dagboeken & dozen met kaarten en brieven enzo aan het doornemen. ZO LEUK <3 Maar ik moet dingen doen dus eigenlijk is het extreme sog
Oud 14-10-2012, 20:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Echt, WTF IS DIT VOOR WEEK. Twee internetdaters die zo graag met me af zouden spreken, dinsdag die soort-van-date met mijn museumcollega (die me overigens ook steeds aanspreekt op fb-chat) en dan dit

When it rains, it fucking poors
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-10-2012, 20:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
N.a.v. dagboektopic op onzin ben ik al m'n oude dagboeken & dozen met kaarten en brieven enzo aan het doornemen. ZO LEUK <3 Maar ik moet dingen doen dus eigenlijk is het extreme sog
Dat is echt heel erg leuk ja, menig uurtje heb ik zo besteed, terwijl ik eigenlijk mijn kamer op moest ruimen/studeren/schoonmaken/whatever
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-10-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Echt, WTF IS DIT VOOR WEEK. Twee internetdaters die zo graag met me af zouden spreken, dinsdag die soort-van-date met mijn museumcollega (die me overigens ook steeds aanspreekt op fb-chat) en dan dit

When it rains, it fucking poors
Ads door Google
Oud 14-10-2012, 20:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mja, leuk in theorie, maar ik vind het allemaal wel wat veel Zo goed ben ik niet in mijn aandacht verdelen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-10-2012, 20:23
Verwijderd
Ik heb zo'n hekel aan m'n zusje dat ik door haar gewoon al eeuwen niet bij m'n ouders ben geweest.

En ik voel me heel erg klote, en wil me eigenlijk gaan bezatten, maarja, geld, calorieeen.
Oud 14-10-2012, 20:26
Verwijderd
Geld omdat ik dan nog naar de avondwinkel zou moeten en het is daar teringduur.
Oud 14-10-2012, 20:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom ga je niet even janken, zet je een dikke pot thee, pak je een dik pak koekjes en installeer je jezelf op de bank met een fijne feelgoodfilm?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-10-2012, 20:31
Verwijderd
Heb je geen Albert heyn? Die Ijn vaak tot tien open!
Oud 14-10-2012, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je niet even janken, zet je een dikke pot thee, pak je een dik pak koekjes en installeer je jezelf op de bank met een fijne feelgoodfilm?
Ik kan niet zomaar janken. En een feelgoodfilm werkt averechts.
Oud 14-10-2012, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen Albert heyn? Die Ijn vaak tot tien open!
Op zondag niet.
Oud 14-10-2012, 20:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kan niet zomaar janken. En een feelgoodfilm werkt averechts.
Nou ja goed, ik bedoel ook niet letterlijk dat. Maar is er niet iets anders waar je blij van wordt behalve zuipen..?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-10-2012, 20:37
Verwijderd
Ik ben het zo zat dat ik al jaren arm ben en ook nog jaren arm blijf, terwijl mensen om me heen genoeg geld hebben om vanalles te doen.

Ik moet altijd nadenken bij alles wat ik ga doen of kopen.
Oud 14-10-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Nou ja goed, ik bedoel ook niet letterlijk dat. Maar is er niet iets anders waar je blij van wordt behalve zuipen..?
Nee.
Oud 14-10-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het zo zat dat ik al jaren arm ben en ook nog jaren arm blijf, terwijl mensen om me heen genoeg geld hebben om vanalles te doen.

Ik moet altijd nadenken bij alles wat ik ga doen of kopen.
ja jeetje gelukkig bulk ik wel van het geld. Ik heb namelijk net als de rest van de mensheid een geldboom in mijn tuin staan.
Oud 14-10-2012, 21:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Inderdaad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-10-2012, 21:04
Verwijderd
Citaat:
ja jeetje gelukkig bulk ik wel van het geld. Ik heb namelijk net als de rest van de mensheid een geldboom in mijn tuin staan.
Ach kom nou, je weet toch niet hoeveel ik te besteden heb? En waar zeg ik dat de rest van de mensheid bulkt van het geld?

Mag ik niet even balen van mijn situatie? Doe niet zo raar bitchy.
Oud 14-10-2012, 21:05
Verwijderd
Ik baal dat ik geen prinses ben.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.