Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2001, 17:30
dude17
dude17 is offline
ik ben een jongen van 15 en ik blow regelmatig. Ik wil geen junkie worden maar ik blow vaak omdat het op school kut gaat en ik problemen heb thuis. Ik ben bang dat ik in een neerwaatste virtuele cirkel kom.Hoe kan ik dit verhelpen want met blowen vergeet ik mijn problemen dank je
__________________
DuDe17
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2001, 17:58
toetje_6396
toetje_6396 is offline
ik blow ook af en toe maar je moet het als plezier zien vanaf het moment da je het als een "verlosmiddel" zie van je problemen dan ga je een oplossing moeten zoeken ook al gaat da niet gemakkelijk gaan.
succes dermee
__________________
waarom zijn mannen als dolfijnen?omdat men zegt da ze slim zijn maar dat is nog nooit bewezen geweest
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 21:02
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
virtuele cirkel, yeah

maareh je problemen wegblowen heeft echt geen zin, zou d'r maar mee stoppen anders kom je helemaal in de shit
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 13:42
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Vuile junk!, Ik vind dit niet kunnen, vuile al quida strijder
wil jij je mond wel is houden, stuk onbenul
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 13:54
Verwijderd
Op het moment dat je blowt om je problemen thuis te vergeten ben je zwak bezig. Je moet gewoon een normale oplossing zien te vinden, want van blowen glij je alleen maar verder af. Je bent zelf al bang dat je in een vicieuze cirkel terechtkomt, nou, stop dan!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:01
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Ik ken ook een jongen van bij me in de klas. Hij zuipt, spuit en rookt zich kapot. Ook hij zit zwaar in de shit maar hij moet er ook weer uit anders wordt het hem fataal. Da's niet gemakkelijk natuurlijk maar er moet echt iets aan gedaan worden. Zoek hulp, ik weet niet wat, als je het maar zelf wil.
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:36
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef:
Op het moment dat je blowt om je problemen thuis te vergeten ben je zwak bezig.

Dat jij iedereen die vlucht uit de werkelijkheid mbv drugs of zelfmoord zwak noemt begint me de keel uit te hangen!

Je moet gewoon een normale oplossing zien te vinden, want van blowen glij je alleen maar verder af.

en als er nou geen oplossing is?
er zijn ook problemen die heel wat moeilijker zijn dan een werkstuk maken over rechten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:00
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Dat jij iedereen die vlucht uit de werkelijkheid mbv drugs of zelfmoord zwak noemt begint me de keel uit te hangen!
Je problemen middels drugs te ontvluchten is zwak, je stelt het probleem zo alleen maar uit.

En dude17: gebruik wiet dus helemaal niet of als een genotsmiddel en niet om iets om je problemen mee te vergeten, je stelt je problemen alleen maar uit.
Ik stel voor dat als je wilt voorkomen dat je later bij ieder kleinprobleempje naar een joint grijpt dat je met iemand gaat praten, hulplijnen, stichtingen en websites zijn er genoeg.

Mijn advies: Probeer eens een week of twee niet te blowen en je problemen echt aan te pakken in plaats van ze uit te stellen, als je een probleem echt hebt kunnen oplossen of een situatie hebt kunnen verbeteren zonder wiet zul je je vanzelf sterker voelen.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:19
dude17
dude17 is offline
he man dank je allemaal
echt vet tof van jullie ik zal proberen mijn problemen zonder blowen op te lossen!
af en toe een joint als genotmiddel lijkt me niet erg toch? nou mzzl
__________________
DuDe17
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:43
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Deugenietje schreef:
wil jij je mond wel is houden, stuk onbenul

hahahaha owkay ............hahahahahahahaha ik ben het wel met je eens maar de manier waarop hahaha wicked........
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 16:16
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
dude17 schreef:

af en toe een joint als genotmiddel lijkt me niet erg toch?
Nee dat is niet erg, doe ik ook.
Maar als ik jou was zou ik eerst eens proberen een week ofzo niet te blowen, als het je lukt voel je je sterker.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 17:53
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Citaat:
black angel schreef:
hahahaha owkay ............hahahahahahahaha ik ben het wel met je eens maar de manier waarop hahaha wicked........


Het moet toch duidelijk zijn he
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 21:04
j. davis
j. davis is offline
haha een virtuele circel gan dan eerst maar is snuiven dan kom je misschien in een virtuele circel maar met blowen niet
als je regelmatig blowt krijg je niks van ik blow ok best veel en ik heb nergens last van en mijn vrienden ok niet en ik ben maar een jaartje ouder dan jouw dus je mot gewoon niet zo triest doen
__________________
kurt cobain
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 13:06
NeuroticA_NL
Avatar van NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
.....blowen om je zorgen te vergeten??? wat voor weed heb je??.....maar ff serieus, je steld je volgens mij een beetje aan, ik blow ook regelmatig, maar ik word alleen een beetje vrolijker. maar is na uurtje alweer op gehouden, maar problemen vergeten als je blowt......is bij mij nog nooit voorgekomen
__________________
Links...Rechts...Links...Oversteken.....
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 13:46
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Vuile junk!, Ik vind dit niet kunnen, vuile al quida strijder
wtf men!!!! hou jij us ff je smoel
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:59
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
heheheh
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 19:22
Cjette
Cjette is offline
taj vin het erg dom maar je moet het zelf weten!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 19:40
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
dude17 schreef:
ik ben een jongen van 15 en ik blow regelmatig. Ik wil geen junkie worden maar ik blow vaak omdat het op school kut gaat en ik problemen heb thuis. Ik ben bang dat ik in een neerwaatste virtuele cirkel kom.Hoe kan ik dit verhelpen want met blowen vergeet ik mijn problemen dank je
Kappen. Blowen lost niets op. Jah, je vergeet even je shit, en dat is lekker maar dat weerhoudt je ervan om de problemen op te lossen...

Ik weet hoe kut het is, maar probeer niet te blowen als je het doet om even uit je shit te komen...

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-12-2001, 19:42
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
Je problemen middels drugs te ontvluchten is zwak, je stelt het probleem zo alleen maar uit.

er zijn bepaalde dingen waar je niks aan kunt doen, maar waar je je wel afgrijzelijk kut door kunt voelen...is het dan ook zwak om gewoon om die shit even te vergeten een jointje rookt?


__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 19:44
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
NeuroticA_NL schreef:
.....blowen om je zorgen te vergeten??? wat voor weed heb je??.....maar ff serieus, je steld je volgens mij een beetje aan, ik blow ook regelmatig, maar ik word alleen een beetje vrolijker. maar is na uurtje alweer op gehouden, maar problemen vergeten als je blowt......is bij mij nog nooit voorgekomen

...dat verschilt dus van persoon tot persoon...

Als ik blow, dan kan ik bepaalde dingen idd vergeten...Da's lekker, en da's gevaarlijk.

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 21:19
Griller
Griller is offline
Ik ben 14 en ik blow echt veel (voor mijn leeftijd) maar das niet om mijn problemen te vergeten meer omdat ik mij de pleuris verveel in dit te groot geworden dorp!
Maar ff weer ontopic

Ik zou hulp gaan zoeken als ik jou was er lopen altijd "vertrouwingspersonen" op school rond waarmee je gewoon kan praten. Want als je het zo blijft doen kom je inderdaad in een een of andere circel.
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 02:36
TheShadower
TheShadower is offline
ey, je moet echt uitkijken met blowen om je zorgen te vergeten het kost veel geld want het begint met een paar blows maar dat word steeds meer om die zorgen te vergeten en je gaat vanzelf steeds meer blowen omdat je echt je zorgen ff vergeet, maar ze zijn er nog wel!!
Ik spreek uit ervaring want toen vorig jaar me vader overleed en me school klote ging ging ik ook steeds meer blowen om mijn zorgen en verdriet te vergeten maar geloof me het helpt niet, het brengt alleen nog maar meer zorgen (geld!!), en geloof me na een tijdje is blowen niet genoeg meer om de zorgen te vergeten en dan is de stap naar harddrugs echt niet zo groot meer.
Mijn advies voor jou is: praat er met mensen over die je vertrouwd en probeer je problemen op te lossen in plaats van ze te proberen te vergeten.
p.s. iedereen die het zwak vindt om je problemen te vergeten door te gaan blowen heeft dit zelf nooit meegemaakt anders zou diegene wel weten hoe het is en moet er ook geen onzin over lullen!!
__________________
I am the voice that lives in your head and keeps you awake at night.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 16:21
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
ik ben 14 en blow soms...omdat het een flex gevoel geeft, ik ken je nie helpen...
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 18:49
Adrenaline
Adrenaline is offline
GEFELICITEERD!!!!!!!GIVE THAT DUDE A PRICE!!!!
DUDE ME TOO!!!
wat is er trouwens zxo bijzonder aan...je hebt hele kleine kinderen in Paraguay die lijm snuiven heroine doen en zwaar aan de valium zijn en dat soort shit....dus vergeleken met jou "ik ben 15 en blow" haal jet niet...




[Dit bericht is aangepast door Adrenaline (03-01-2002).]
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 18:52
Bitchblood
Bitchblood is offline
en ik ben 14 en ik blow... ik maak er all1 geen probleem van...
__________________
*Pijn is onvermijdelijk lijden is een keuze*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2002, 12:44
FullMoon
FullMoon is offline
wahahahah dat mensen HIER NOG SERIEUS OP INGAAN!! lol
__________________
Don't hide. Expose yourself!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:17
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik ben 16 en blow niet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:17
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Vuile junk!, Ik vind dit niet kunnen, vuile al quida strijder
WHAHAHAHAHA
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 20:19
IZMIR-SHOP
IZMIR-SHOP is offline
Citaat:
dude17 schreef:
ik ben een jongen van 15 en ik blow regelmatig. Ik wil geen junkie worden maar ik blow vaak omdat het op school kut gaat en ik problemen heb thuis. Ik ben bang dat ik in een neerwaatste virtuele cirkel kom.Hoe kan ik dit verhelpen want met blowen vergeet ik mijn problemen dank je

hey man ik heb hetzelfde thuis en ahd het op school,probeer gewoon te genieten en de slechte dingen te vergeten,denk positief en blow ni te vaak ,alleen als je er echt ni uitkomt

Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:30
Verwijderd
heyy ik denk dat als je blowt om je problemen te vergeten dat niet echt een goede reden is, want je problemen gaan er niet van over, en als je het te vaak doet kun je zelfs alleen maar meer problemen krijgen (geldproblemen bijvoorbeeld of problemen op school als je stoned op school komt)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Harddrugs op jonge leeftijd
DarkCat
54 27-07-2017 21:16
Drugs & Alcohol 1e keer blowen
Gijsjuh
10 28-07-2015 11:50
Drugs & Alcohol Vragenlijst Campagne drinken, roken en blowen
Marion Farmakun
11 16-01-2012 15:47
Drugs & Alcohol Blowen vercracked uitzien
UnderCoverBoy1
42 02-08-2011 14:23
Drugs & Alcohol 1e keer blowen.
Maureen15jaar
10 15-07-2008 13:45
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 22:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.