Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 23:07
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Ik zelf ben/was één van die mensen zoals de stelling beweert.

Wens me ajb succes met het stoppen van thc nuttigen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2002, 09:26
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
wetenschappelijk onderzoek heeft bewezen dat je stelling onjuist is. zelfs terwijl dat onderzoek juist gedaan werd om bewijzen voor je stelling te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 09:39
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
wetenschappelijk onderzoek heeft bewezen dat je stelling onjuist is. zelfs terwijl dat onderzoek juist gedaan werd om bewijzen voor je stelling te vinden.
Welk wetenschappelijk onderzoek??? Ik heb daar niets van gehoord...

__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 13:15
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Hmzz, presteren minder op school ja.. maar das ook alles... sijn supervervelend..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 15:59
dopehead
dopehead is offline
ik ben al lang gestopt en hoef het niet meer.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 21:12
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
klopt wel, er sterven hersencellen af (door normaal roken en alcohol drinken ook).

Kijk maar naar iemand die veel blowed. Daaraan merk je dat die op een gegeven moment dingen vergeet e.d.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 21:37
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
uhm... dat geld zeker niet voor kunstenaars
en mensen met ,zeg maar, de creatievere beroepen.
het ligt er ook aan hoe je blowt, jongeren met een hang-instelling, zeg maar, die zullen inderdaad weinig presteren.
maar als je gaat blowen met het idee van, "ik ga iets moois maken", bijvoorbeeld een verhaal schrijven, foto's maken of een schilderij maken, dan presteer je <in veel gevallen> beter .
En vergeet vooral niet de veeeeeele Musici die onder invloed hun meesterwerkjes inmekaar flansten.

<--deze uitspraken zijn een gevolg van ervaring.

[Dit bericht is aangepast door KrizzZzZZzzjE (08-01-2002).]
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 03:35
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
wetenschappelijk onderzoek heeft bewezen dat je stelling onjuist is. zelfs terwijl dat onderzoek juist gedaan werd om bewijzen voor je stelling te vinden.
Ik vraag me af hoe ze dat onderzoek gedaan hebben. Volgens mij ligt het nogal aan de persoon zelf. Vooral met geestelijke verslavingen kan je alleen nog maar denken 'hoe kom ik aan een joint'. Bij sommige gaat thc controleren ipv dat jij er controle erover hebt. Helaas was dat ook bij mij

Niet dat ik je van je blowen wil helpen. In tegen deel; ik wens je veel plezier ermee
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 03:36
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
klopt wel, er sterven hersencellen af (door normaal roken en alcohol drinken ook).

Kijk maar naar iemand die veel blowed. Daaraan merk je dat die op een gegeven moment dingen vergeet e.d.

Zo'n gevoel heb ik er ook aan over gehouden. Vergeetachtig en chaotisch werd/ben ik ervan.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 09:56
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
klopt wel, er sterven hersencellen af (door normaal roken en alcohol drinken ook).

Kijk maar naar iemand die veel blowed. Daaraan merk je dat die op een gegeven moment dingen vergeet e.d.

1 week nadat zo zware vergeetachtige blower gestopt is zal zijn/haar geheugen weer net zo goed werken als dat van mensen die nog nooit een joint aangeraakt hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
1 week nadat zo zware vergeetachtige blower gestopt is zal zijn/haar geheugen weer net zo goed werken als dat van mensen die nog nooit een joint aangeraakt hebben.
tenzij diegene ouder is dan een jaar of 45, dan maken de hersenen geen nieuwe cellen meer aan!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:46
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
tenzij diegene ouder is dan een jaar of 45, dan maken de hersenen geen nieuwe cellen meer aan!!
wie zegt dat je nieuwe cellen nodig hebt voor dat geheugen? misschien is er gewoon een reorganisatie nodig ofzo.
en volgens mij vernieuwen de hersenen zich sowieso nooit, als enige orgaan in het menselijk lichaam.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
wie zegt dat je nieuwe cellen nodig hebt voor dat geheugen? misschien is er gewoon een reorganisatie nodig ofzo.
en volgens mij vernieuwen de hersenen zich sowieso nooit, als enige orgaan in het menselijk lichaam.
je hersenen blijven zich vernieuwen tot je een jaar of 45 bent, en zich zelfs verder ontwikkelen tot je een jaar of 20 bent... en voor een goed werkend geheugen zijn wel nieuwe hersencellen nodig, je geheugen wordt namelijk geregeld in je hersenschors en één celletje meer of minder maakt niet zo veel uit maar meerdere cellen wel. En ik weet ook niet hoe het helemaal precies zit, daar heb je een biopsycholoog of neuroloog voor nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Verbod op blowen voor agenten
Wammus
41 19-12-2007 17:18
Drugs & Alcohol Steeds meer blowers in problemen
Wammus
59 20-05-2006 10:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 20-08-2005 23:14
Psychologie Mijn horror vakantie.
DarkCat
24 04-02-2002 04:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.