Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 20:55
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Zijn jullie ook altijd helemaaaaaaaal naar de klote als xtc is uitgewerkt?

ik bedoel dan ook zo erg dat je lichaam gewoon echt extreem veel pijn doet ...?


x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2002, 21:09
Locke
Locke is offline
Neuh kvoel me wel altijd heel vaag de dag daarna ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 23:14
Eric K
Eric K is offline
je lichaam doet pijn omdat je nieren en je lever een flinke klap hebben gekregen waardoor je immuum systeem niet meer goed reageert en door de xtc is je zenuwenstelsel ook nog erg geprikkeld. dit zijn signalen die je snel merkt net als je concentratie gebrek. De andere gevolgen zijn je hersenencellen sterven af (die worden wel weer aangemaakt, duurt wel lang dat geeft dat rare gevoel in je hoofd de volgende dag)maar de hersencellen in je hersenstam gaan ook dood en die worden niet aangemaakt!

dus pas op wat je doet maar beslis wel altijd zelf en niet je vrienden. en gebruik in mate want het is geen lolletje om drie dagen in het ziekenhuis te liggen vanwege een overdosis. (5 pillen zeer sterke + drank)

oja ik wil niet preken of je bang maken maar wel waarschuwen en neem het nou maar van mij aan want ik ben al meer dan 10 jaar bezig. ik ben ook 2 vrienden verloren door de drugs(1 zelfmoord en 1 een overdosis door het spuiten van speed en coke.)
suc6
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 23:50
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
ja meestal wel, ik kon vanochtend haast geen eten door m'n strot krijgen en m'n benen voelen ook niet al te best..
maar het kutste is nog wel het gevoel in m'n hoofd.. vette angst ofzo voel ik de hele tijd.. fucked up
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 12:43
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
Citaat:
psilo schreef:
ja meestal wel, ik kon vanochtend haast geen eten door m'n strot krijgen en m'n benen voelen ook niet al te best..
maar het kutste is nog wel het gevoel in m'n hoofd.. vette angst ofzo voel ik de hele tijd.. fucked up
maar gelukkig duurt dat meestal maar 1 dag, nu nergens meer last van
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 17:24
Razza
Razza is offline
Moet je niet te veel stampen en springen !
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:45
nao
nao is offline
PARA!!! sta je midden in de nacht keivrolijk met iedereen te lullen, is t opeens uitgewerkt en voel je je meteen superkut en wil je meer hebben... nouja, de volgende keer dus eerst een halfje en vlak voor ie inslaat de rest, dat werkt veeel beter...
van spierpijn heb ik nauwlijks meer last... voelde me vroeger altijd heeel kut de week nadat ik gebruikt had maar heb nu after E en kan er beter tegen dus heb daar ook niet zo'n last meer van... en verrot ben je altijd even na de meeste drugs, wil je dat niet moet je geen drugs gebruiken en er al helemaal niet over zeuren want je kunt het ook gewoon niet doen...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 17:14
Razza
Razza is offline
Sun Shine .. ik heb nog nooit uitwerking an xtc gehad !?

Mischien omdat ik dan meestal lag te pitte voordat ie uitwerkt.. !!?

Laatste keer was ik wel de volgende ochtend nog steeds aan het bekketrekke En voelde me wel licht in de heufd.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:30
Courtney
Courtney is offline
Ik voel me altijd heel erg depressief de dag erna! Op de avond zelf ben je hartstikke gelukkig en als het dan uitgewerkt is kom je weer met beide benen op de aarde. Ik kan de dag erna ook niks eten en nauwelijks slapen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 04:42
ReiN
ReiN is offline
Depressiviteit komt voor omdat je lichaam tijdens de trip extreem veel serotonine verbruikt. Deze stof zorgt voor je blijheid, als je spiegel laag is wordt je dus depressief.(bananen schijnen te helpen)Mensen met in een ernstige depressie hebben over het algmeen een extreem lage serotonine spiegel. Ik moet toegeven dat ik zelf nog nooit last van depressiviteit heb gehad na een pil. Wat ik altijd doe voordat ik ga slikken, is me goed voorbereiden. vlak voordat ik slik probeer ik nog goed te eten. veel vitaminen helpt, maar als er maar iets in je maag zit. Voor/tijdens en na natuurlijk veeeel water of fris drinken.
de laatste keren heb ik toen ik thuis kwam, ookal had ik uiteraard totaal geen honger toch nog wat in mijn mond gepropt. Daarnaast is je slaap ook altijd belangrijk. inderdaad voordat het helemaal is uitgewerkt slapen doet ook bij mij wonderen.
Dit is wat ik doe om de gaarheid te beperken,
maar ik denk toch dat een van de belangrijkste factoren is wat voor een pillen je hebt geslikt.
__________________
.............average neutral.............
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 17:48
Drazzic
Drazzic is offline
mijn kaken zijn alleen fucking stijf
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 11:34
xxkissxx
xxkissxx is offline
hmmzz niet echt last van....van hoofdpijn ofzow..alleen mn benen waren echt kapot...en ik wilde nog doorgaan met springen hehe...maar jahh hoort erbij!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol 4-FMP + XTC combinatie
Prospect
26 18-03-2017 09:04
Drugs & Alcohol raar van XTC
BellePak
9 13-07-2013 00:08
Drugs & Alcohol XTC date
Aletta Jacobs
51 08-05-2011 03:20
Drugs & Alcohol XTC
drieentwintig
23 09-06-2008 09:55
Drugs & Alcohol xtc en slapen
Verwijderd
30 13-09-2004 16:25
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.