Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2001, 16:16
tiktoktak
tiktoktak is offline
ik had laatst een feest.De helft liep zo'n beetje halfdronken rond,das niet zo erg. Maar 1 meisje had XTC geslikt.Ze was voordurend aan het schelden en aan het janken. Ze is inmiddels van school gekickt maar ik schrok wel een beetje. Dat het op het duffe schoolfeest is gebeurd. Daar had ik het niet verwacht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2001, 18:56
Mugshot
Mugshot is offline
Ja er wordt veel meer geslikt als je denkt.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 21:11
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik heb op een vbo gezeten en daar was het best erg zelfs op een schooltripje naar de efteling liepen er verschillende rond die speed hadden gesnoven.
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:40
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
tiktoktak schreef:
ik had laatst een feest.De helft liep zo'n beetje halfdronken rond,das niet zo erg. Maar 1 meisje had XTC geslikt.Ze was voordurend aan het schelden en aan het janken.

vreemd, dat klinkt niet echt als xtc.

Ze is inmiddels van school gekickt maar ik schrok wel een beetje.

van school gekickt? waar is dat nou voor nodig? moeten ze vooral doen, zo beland ze pas echt in de goot.

Dat het op het duffe schoolfeest is gebeurd. Daar had ik het niet verwacht
tja,overal word geslikt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:45
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
van school gekickt? waar is dat nou voor nodig? moeten ze vooral doen, zo beland ze pas echt in de goot.

Ik denk wel dat 't nodig is, want als je 't niet doet, dan tollereer je 't, en accepteer je dat 't gebeurd, en sta je 't dus toe. Ik vind dat die school hier prima heeft gehandeld, en zo iemand beland niet direct in de goot, die zal eerst gaan nadenken over wat er is gebeurd, en waarom....Ouders zullen zich er ook mee gaan bemoeien, en die hebben hier toch ook nog wel authoriteit in.

__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 18:11
Locke
Locke is offline
Citaat:
tiktoktak schreef:
Maar 1 meisje had XTC geslikt.Ze was voordurend aan het schelden en aan het janken. Ze is inmiddels van school gekickt maar ik schrok wel een beetje. Dat het op het duffe schoolfeest is gebeurd. Daar had ik het niet verwacht
Ik denk niet dat ze xtc geslikt had want dan word je echt niet zo ..

__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 23:52
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Doc schreef:
Ik denk wel dat 't nodig is,
ik denk het niet.

want als je 't niet doet, dan tollereer je 't, en accepteer je dat 't gebeurd, en sta je 't dus toe.

het is maar een pil. het is niet zo erg als bv. iemand op school compleet in elkaar stompen. en ik zeg niet dat ze niks moeten doen. er zijn genoeg andere straffen om te zlaten zien dat je het niet toelaat.

Ik vind dat die school hier prima heeft gehandeld, en zo iemand beland niet direct in de goot, die zal eerst gaan nadenken over wat er is gebeurd, en waarom....Ouders zullen zich er ook mee gaan bemoeien, en die hebben hier toch ook nog wel authoriteit in.
ja maar ze moet wel helemaal opnieuw beginnen met dat jaar school daar gaat een deel van je leven.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 12:11
Courtney
Courtney is offline
Citaat:
ja maar ze moet wel helemaal opnieuw beginnen met dat jaar school daar gaat een deel van je leven.
Nou en! Ik vind het niet meer dan terecht dat ze gestraft is! Dat zou helemaal lekker zijn zeg; dat ze mensen gewoon ongestraft op scholen drugs laten gebruiken. Ze moet zich d.m.v. afstraffing maar gaan realiseren dat ze fout zit. Niet dat ik zo tegen drugs ben ofzo (in tegendeel), maar als de scholen drugs gaan tollereren is het eind natuurlijk goed zoek! Dan vragen ze echt om problemen!

[Dit bericht is aangepast door Courtney (23-12-2001).]

[Dit bericht is aangepast door Courtney (23-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 18:34
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Locke schreef:
Ik denk niet dat ze xtc geslikt had want dan word je echt niet zo ..

Ik weet het nog niet. Misschien zat er wel speed, lsd, of pma in. Daarom ben ik ook voor legalisatie van xtc. Dan weet je tenminste zeker dat je een krijgt met je pilletje.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 21:02
dopehead
dopehead is offline
hoe meer getolereert word hoe beter alles word
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 13:49
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Courtney schreef:
Nou en!

wat nou en? als je wilt dat mensen in de goot belanden moet je vooral dit soort straffen geven.

Ik vind het niet meer dan terecht dat ze gestraft is! Dat zou helemaal lekker zijn zeg; dat ze mensen gewoon ongestraft op scholen drugs laten gebruiken.

dat zeg ik helemaal niet.

Ze moet zich d.m.v. afstraffing maar gaan realiseren dat ze fout zit.

ooit al van 2de kansen gehoord?
van fouten moet je leren, geef haar dan een straf zoals een paar weken lang nablijven en klusjes laten doen ofzo, van school sturen vanwege een pil is echt belachelijk.
er worden op scholen vaak genoeg kids gepest en in elkaar geslagen;dat vind ik veel erger, maar daar krijg je meestal niet eens een straf voor.

Niet dat ik zo tegen drugs ben ofzo (in tegendeel), maar als de scholen drugs gaan tollereren is het eind natuurlijk goed zoek! Dan vragen ze echt om problemen!
[Dit bericht is aangepast door Courtney (23-12-2001).]

ik zeg niet dat shcolen drugs moeten tolereren. maar iemand van school kicken
voor iets waar je alleen jezelf mee schaad
is echt belachelijk. hier verniel je alleen haar leven mee.

[Dit bericht is aangepast door Courtney (23-12-2001).][/B]
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 15:55
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
Citaat:
dopehead schreef:
hoe meer getolereert word hoe beter alles word
beetje naief.

verder tja van school gekickt. weet niet of dat het beste is. hangt eraf wat voor persoon het is. en of je denk dat dat een goed effect heeft of niet. vind dat het per geval verschillend is. maar schorsing mocht iig wel.
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 16:08
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Spacey schreef:
beetje naief.

verder tja van school gekickt. weet niet of dat het beste is. hangt eraf wat voor persoon het is. en of je denk dat dat een goed effect heeft of niet. vind dat het per geval verschillend is. maar schorsing mocht iig wel.
schorsing is een domme straf imho. types die harddrugs gebruiken op school zijn meestal types die schorsing zien als een korte vakantie ipv een straf.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 18:55
R
Avatar van R
R is offline
XTC = kut, Hebk gehoord
Ik houw ut lekkah op een joint zo nu & dan
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 12:19
Courtney
Courtney is offline
Meteen van school sturen is misschien ook wel een wat te strenge maatregel, maar de school moet in ieder geval laten zien (ook aan de andere scholieren) dat drugsgebruik op school niet ongestraft gaat!

[Dit bericht is aangepast door Courtney (28-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 12:21
Creep
Avatar van Creep
Creep is offline
Citaat:
R schreef:
XTC = kut, Hebk gehoord
Ik houw ut lekkah op een joint zo nu & dan

Niet van mij dan
__________________
De helft van jullie ken ik niet half zo goed als ik zou willen; en van minder dan de helft van jullie houd ik half zoveel als jullie verdienen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 12:22
Creep
Avatar van Creep
Creep is offline
Citaat:
Locke schreef:
Ik denk niet dat ze xtc geslikt had want dan word je echt niet zo ..

Nope, denk het ook niet... MDMA zorgt er juist voor dat je veel meer van je omgeving gaat houden.. Of schelden is haar manier om te uiten dat ze van iemand houd
__________________
De helft van jullie ken ik niet half zo goed als ik zou willen; en van minder dan de helft van jullie houd ik half zoveel als jullie verdienen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 16:20
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
bij ons ook drugs op school, die kerel staat elke dag strak van de pillen, maar die werking van xtc die jij verteld, heb ik nog niet meegemaakt...ik heb alleen de leuke kant, en een heel klein beetje van de slechte kant meegemaakt, tenminste, niet zelf meegemaakt, want ik heb nooit geslikt, maar gezien dan bij vrienden van me
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic - 173
darkfairy
500 03-10-2016 17:56
Psychologie Het grote AD(H)D topic
wijntjekonijntj
20 05-03-2015 19:15
Lifestyle Het grote AD(H)D topic
wijntjekonijntj
0 07-07-2014 11:31
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.