Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 15:16
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
http://www.alternet.org/print.html?StoryID=9257

misschien kan dit mensen overtuigen die zo fel tegen legalisatie zijn....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2002, 16:03
*BJ*
*BJ* is offline
umff maybe
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 16:48
Mugshot
Mugshot is offline
De enige reden waarom marihuana illegaal wordt gehouden is dan ook het geld.
Het verbod wordt oa in stand gehouden door mensen die daar belang aan hebben.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:04
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
en toch krijg je er longkanker van?
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:09
Locke
Locke is offline
Citaat:
Choke schreef:
en toch krijg je er longkanker van?
Dat is van de combinatie wiet en tabak

__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 15:21
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Choke schreef:
en toch krijg je er longkanker van?
Dat is het roken van de cannabis, roken schaadt de longen.
Als je wiet op een andere manier consumeert (eten, drinken) is het dus niet schadelijk en zoals je ziet zelfs gezond..

__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 15:49
~SylpH~
~SylpH~ is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
Dat is het roken van de cannabis, roken schaadt de longen.
Als je wiet op een andere manier consumeert (eten, drinken) is het dus niet schadelijk en zoals je ziet zelfs gezond..

je kunt het zelfs onschadelijk roken, moet je alleen een VAPORIZER hebben... en een waterpijp natuurlijk...

een vaporizer verdamt namelijk de THC uit de wiet waardoor je pure THC-damp binnenkrijgt... en geen nicotine, geen teer... enz.
__________________
m'n neus bloed echt! ik doe niet alsof! *1e EPDgroupie* DE EURO NAAIT ONS ALLEMAAL !jesusfreak! [forumknuffel]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 18:34
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik zie niet in hoe dit een argument voor consumptie van marhihuana zou kunnen zijn. In dit onderzoek werd de THC oplossing namelijk via een infuus direct in de tumor gebracht.

Bovendien hebben ze het in de nieuws artikelen er over dat 1 groep van de ratten
onbehandeld bleef. Dit zou kunnen betekenen dat deze groep ook geen infuus met oplosmiddel heeft gehad. In dit geval zou het hele onderzoek waardeloos zijn. Ik kan dan namelijk net zo goed claimen dat het oplosmiddel het medicijn is. Omdat dit onderzoek in Nature Medicine is gepubliceerd lijkt met dit niet echt waarschijnlijk.

Helaas mag je bij Nature zonder abbonement alleen de abstracts van artikelen lezen.



Ik kan dus geen oordeel geven over de werkelijke waarde van dit bericht. Kranten hebben namelijk nogal eens de neiging om wetenschappelijke artikelen niet geheel correct weer te geven of te overdrijven. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat een krant het tegenover gestelde beweerde van wat in het artikel zelf stond

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:57
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik zie niet in hoe dit een argument voor consumptie van marhihuana zou kunnen zijn. In dit onderzoek werd de THC oplossing namelijk via een infuus direct in de tumor gebracht.

wat maakt dat uit? het beriekt ook de hersenen als je het rookt.

Bovendien hebben ze het in de nieuws artikelen er over dat 1 groep van de ratten
onbehandeld bleef. Dit zou kunnen betekenen dat deze groep ook geen infuus met oplosmiddel heeft gehad. In dit geval zou het hele onderzoek waardeloos zijn. Ik kan dan namelijk net zo goed claimen dat het oplosmiddel het medicijn is. Omdat dit onderzoek in Nature Medicine is gepubliceerd lijkt met dit niet echt waarschijnlijk.


er moet toch juist een groep onbehandeld blijven om resultaten te krijgen?

Helaas mag je bij Nature zonder abbonement alleen de abstracts van artikelen lezen.



groot abstract dan, die link van mij.

Ik kan dus geen oordeel geven over de werkelijke waarde van dit bericht. Kranten hebben namelijk nogal eens de neiging om wetenschappelijke artikelen niet geheel correct weer te geven of te overdrijven.

wetenschappelijke bladen ook.

Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat een krant het tegenover gestelde beweerde van wat in het artikel zelf stond

-Desecrator
wanneerwasda? welk artikel?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:55
Kickker
Kickker is offline
marihuana wordt toch ook gebruikt bij mensen met MS ? (Multiple Sclerose ofsow) Die kunnen het dan toch ook gwn op recept bij de apotheek ophalen ?
__________________
ik ben een lul en een slapjanus (mede mogelijk gemaakt door Uncle_Sam aka RugRidder aka EndeldarmToerist)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.