Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2013, 17:27
Verwijderd
Laatmaar

Laatst gewijzigd op 26-03-2013 om 18:19.
Advertentie
Oud 23-03-2013, 18:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat gebeurt er wanneer je je grootste broek gewoon bam midden op de stapel doet? Kan je daarmee omgaan, of heb je een onrustig gevoel als iets niet precies genoeg is?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-03-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Wat gebeurt er wanneer je je grootste broek gewoon bam midden op de stapel doet? Kan je daarmee omgaan, of heb je een onrustig gevoel als iets niet precies genoeg is?
Nog niet geprobeer, als ik kleding moet opruimen haal ik gewoon stapel uit me kast om te kijken waar die moet zitten
Oud 23-03-2013, 18:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Daag jezelf eens uit, doe iets anders. Niet een nieuw systeem verzinnen, maar gewoon een keer tegen je oude systeem ingaan. Als dit niets met je doet is er niets fout aan jouw precies-zijn. Als jij hier een naar gevoel van krijgt of onrustig van wordt, dan kan je je inderdaad zorgen gaan maken of je niet te obsessief hiermee bezig bent. Vanuit daar kan je er dan aan gaan werken om daar op een betere manier mee om te gaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-03-2013, 18:31
Verwijderd
Ben best wel precies zelfs als ik tafel moet opruimen moeten boekjes ook recht liggen, terwijl ik ook weer niet zo netjes bent want kleding licht vaak op de grond op op stoelen in me kamer
Oud 23-03-2013, 20:24
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Waarom is dit een probleem?
Oud 23-03-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom is dit een probleem?
Oud 25-03-2013, 15:01
Heer Wil
Heer Wil is offline
Nee dat is niet vreemd... OP de arbeidsmarkt zal veel vraag naar je zijn met de sloddervossen van tegenwoordig...
Oud 26-03-2013, 17:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Topic opgeschoond. Graag ontopic verder. Discussies over taalgebruik horen hier niet thuis en wat aardiger naar elkaar toe zijn mag ook wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-03-2013, 17:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Discussies over taalgebruik horen hier niet? Wat een gezeur, zeg. Dit is een topic waarin iemand beweert "te precies" te zijn (en dat blijkbaar zo'n groot probleem vindt dat het op Psychologie gepost wordt), maar daarna wel haar hele post volzet met fouten. Het lijkt me duidelijk dat dit hier wel thuishoort, want veel taalfouten maken =/= "te precies."

Maar soit, als we zo gaan doen, dan hoort dit hele topic hier niet, want ze is niet "te precies."
Oud 26-03-2013, 18:00
Verwijderd
Oke dan niet, waarom word je niet docent ofzo ken je mooi die bern in de gaten houden en daar op zeiken.
Oud 26-03-2013, 18:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oke dan niet, waarom word je niet docent ofzo kan je mooi die kinders in de gaten houden en daar op zeiken.
Die post was niet aan jou gericht, maar aan Daantje.

Maar je wilt gewoon mijn punt niet snappen, hè? Nogmaals dan:

Hoe kun je jezelf nou "te precies" noemen als je niet de moeite neemt een post goed te typen? Correct taalgebruik vind je niet meerekenen in het "precies" zijn?

Dat is net zoiets als zeggen "Ik ben ontzettend opgeruimd" terwijl je huis een tyfuszooi is.
Oud 26-03-2013, 18:18
Verwijderd
Jij wilt mijn punt niet snappen. En als je het wilt uitvechten dan stuur je maar pb
Oud 26-03-2013, 18:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik heb je niet eens een punt zien maken. En nee, ik wil niet met je PM'en.

Maar goed, jij wint. Je bent superprecies.

Misschien moet je geen topics meer openen als je geen posts wilt van mensen die je niet precies vertellen wat je wilt horen.
Oud 26-03-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je niet eens een punt zien maken. En nee, ik wil niet met je PM'en.

Maar goed, jij wint. Je bent superprecies.

Misschien moet je geen topics meer openen als je geen posts wilt van mensen die je niet precies vertellen wat je wilt horen.
Boeit me niet ga dan niet zeiken..
Oud 26-03-2013, 19:46
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
beeeetje kinderachtig allemaal. dan maar een glimmend slotje.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vriend wil precies niet met me vrijen
fotj_undercover
12 17-12-2013 17:01
Levensbeschouwing & Filosofie Het kerstfeest zit er weer aan te komen
Eliyahu
15 10-12-2008 22:21
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #123
coopergirl
494 12-03-2008 12:13
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Morituri te salutant
Verwijderd
0 05-03-2006 18:20
Seksualiteit Welk stukje is precies de voorhuid?
pietjansen50
1 15-02-2004 21:56
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.