Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2003, 07:03
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
Um werkt er hier iemand bij een friettent, of iets anders wat met voedsel te maken heeft?

Ik wel, ik werk er nog niet lang. Maar naar mijn mening is alles wel heel schoon. Alles word 3x gepoetst en tis allemaal hardstikke hygienisch. Ik persoonlijk had dat niet verwacht. Maar ik denk dat ik dan waarschijnlijk in een fatsoenlijke friettent werk.

Hebben jullie nooit zoiets als je naaar de friettent gaat dat je denkt aan van die gore verhalen (die je ook vaak hoort over de mac)? Mij houdt het echt serieus tegen om hamburgers te eten daar, omdat ik weet wat er allemaal in zit. Jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2003, 10:38
Verwijderd
Citaat:
klikorat schreef op 13-03-2003 @ 08:03:
Um werkt er hier iemand bij een friettent, of iets anders wat met voedsel te maken heeft?

Ik wel, ik werk er nog niet lang. Maar naar mijn mening is alles wel heel schoon. Alles word 3x gepoetst en tis allemaal hardstikke hygienisch. Ik persoonlijk had dat niet verwacht. Maar ik denk dat ik dan waarschijnlijk in een fatsoenlijke friettent werk.

Hebben jullie nooit zoiets als je naaar de friettent gaat dat je denkt aan van die gore verhalen (die je ook vaak hoort over de mac)? Mij houdt het echt serieus tegen om hamburgers te eten daar, omdat ik weet wat er allemaal in zit. Jullie?
ik heb in mijn jongere jaren (lees toen ik 16 ofzo was) bij de mac gewerkt Wel 2 hele dagen, en ja het schijnt niet goed te zijn voor de centen als jij gewoon zeg (op een toon dat iedereen het kan horen) dat het niet echt gezond is om hamburgers te kopen die op de grond zijn gevallen Maar ja soms heb je van die dagen dan heb je lekkere trek en denk je daar niet bij na als je wat te snacken haalt bij de mac of een burgerking
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:01
rock gek
Avatar van rock gek
rock gek is offline
ik heb bij 3 restaurants gewerkt en bij alle 3 waren best goed schoon oké het komt natuurlijk wel ooit voor dat er iets op de grond valt en dan weer op het bord terecht komt maar ik zorg er wel altijd voor dat die goed afgespoeld is en nog ff op de gril of in de pan zit zodat de bactieeren wel goed dood zijn dan.
Maar kweet niet of jullie ooit de smaakpolitie kijken maar dat zijn echt extreme gevallen hoor want der zijn maar weinig restaurants zo vies
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:05
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
hij hoort gloof ik op Werk&Geld
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:21
bitchy
bitchy is offline
ik werk bij de mac en geloof me:

het is ontzettend schoon!!!!! ik ken al die ranzige verhalen ook, maar het is neit waar. als er ook maar 1 procent van die verhalen waar zou zijn wordt dat restaurant meteen gesloten!!!

zo streng zijn de controles!!!

duzzz, gewoon lekker macen!!!!!!
__________________
screw the world!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.