Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 17:26
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
halilo schreef op 27-08-2003 @ 16:30:
nou ik ga dus doom 3/max payne 2 en andere mooie games downloaden als ze in amerika ui komen


VVVVVVVAAAAAAAAANNNNNNNN FFFFFTTTTTTTTTPPPPPPPSSSSSS


Moet maar eens opzoek gaan doom 3 nieuws.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Advertentie
Oud 27-08-2003, 17:26
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 19-07-2003 @ 17:41:

En ik denk dat de gameplay in hl2 ook beter wordt dan doom3 en dat terwijl ik nog nooit een doom heb gespeeld.
Ik vind Piet van de Laat een klerelijer en dat terwijl ik helemaal gen Piet van de Laat ken.
Oud 28-08-2003, 00:41
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 19-07-2003 @ 17:41:
die screens zien er vrij nep uit, zo grijs en niet eens mooi ofzo. HL2 ziet er veel beter uit.
En ik denk dat de gameplay in hl2 ook beter wordt dan doom3 en dat terwijl ik nog nooit een doom heb gespeeld.
Haha


Wat een logica idd...

Hoewel ik het wel met je eens moet zijn. Van HL2 verwacht ik meer interactie en variatie gameplay. Ook grafisch gezien lijkt het me boeiender, maar dat is meer een persoonlijke voorkeur voor de Half-Life stijl/wereld.
Oud 04-12-2003, 19:26
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Even de Doom 3 hype weer aan wakkeren met nog wat plaatjes (scans):

http://www.cgtalk.com/showthread.php?threadid=106599

Klik en geniet
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 06-12-2003, 16:44
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
En tevens een nieuwe filmpje *nou ja niet helemaal nieuw* het zelfde als het 2003 e3 fimpje alleen met wat kleine veranderingen.
link:
http://www.gamershell.com/download_4440.shtml
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 14-07-2004, 23:13
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
*flinke trap uit de diepte*
niet zonder reden, want:

HIJ IS KLAAR

Bron

Zo, 2e week van augustus ligt ie hier in de winkel

Godverdomme, wat heb ik er zin in.
Oud 15-07-2004, 11:16
Verwijderd
sure


Eerst zien dan geloven
Oud 15-07-2004, 11:54
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
m1quel schreef op 15-07-2004 @ 12:16 :
sure


Eerst zien dan geloven
nou, deze keer kan je er toch wel vanuit gaan hoor, als id Software en Activision het bevestigen lijkt het me duidelijk dat hij ook echt klaar is.

Het zal hooguit een weekje later kunnen worden door logistieke problemen.
Oud 15-07-2004, 17:30
Martok
Avatar van Martok
Martok is offline
Ah de problemen....Ben benieuwd wie het gaat kopen, aangezien het vooral singleplayer wordt en geen tot weinig multiplay zal het wel door veel mensen gedownload worden.

Systeem eisen zijn niet normaal als je eng wilt doen ga kun je ook Alien versus predator 2 spelen.
Geweldig eng en freaky spel, je hebt van die momenten als je nog 4 kogels in je pistool hebt, en een paar alien lijken na liggen te sissen op de grond, je geluid hoort en een horde aliens op je af ziet komen, je ramt de deurknop in waardoor het hek langzaam omlaag gaat.
En dan schiet je als een bezeten sniper er 6 neer met 4 kogels.
En als dan eindelijk het hek dicht is merk je dat de aliens het aan het open breken zijn. Dan pak je je laatste granaat gooit die, pakt je mes en zet het op een lopen naar de veiligheid van je APC waar een machinegeweer de aliens (waarschijnlijk) staat op te wachten.

Z;n momenten moeten gewoon in Doom 3 zitten....

*zucht*
__________________
Long Live the Fighters!
Oud 15-07-2004, 20:12
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik denk dat er vast wel van dat soort moment in zitten.

De vergelijking met AvP 2 vind ik eigenlijk een beetje krom, Ik heb het gespeeld, maar vond de sfeer en de spanning toch echt niet zo goed, ik verwacht dat het kwa sfeer en graphics toch echt wel zwaar boven AvP 2 uit zal komen.

En er komt weldegelijk een goed multiplayer deel in Doom 3, Met veel mogenlijkheden voor MOD's en dergelijke, dus het is het aankopen zeker wel waard.

En dat de systeemeisen hoog zijn is ook niet te voorkomen, het spel moet nog een paar jaar mee kunnen komen kwa graphics en dan moet je wel veel vragen, anders is het over een jaartje alweer oud.

Ik denk dat je gewoon maar af moet wachten hoe het gaat worden, maar dat het de nieuwe standaard wordt lijkt me vrij duidelijk.
Oud 15-07-2004, 23:51
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
m1quel schreef op 15-07-2004 @ 12:16 :
sure


Eerst zien dan geloven
ZUCHT, weer zo'n standaard reactie

lees gewoon es

maarre heers! kijk al lang uit naar Doom 3! (hopelijk) eindelijk weer es een lekker donkere FPS
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 16-07-2004, 01:30
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik moet wel zeggen dat ik het een flinke teleurstelling vind dat er geen co-op mode in zit. Dat vond ik juist zo leuk met Doom2.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 16-07-2004, 06:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
1. 6800 is a tad faster than X800 cards. Both run it in full glory

2. The game has four render paths: NV10, NV20, R200, and ARB2. All paths look awesome, even down to a g4mx, but the ARB2 path is the "full package," and is used for the R300+ and Geforce FX+ cards. It does all it's fancy shit in one pass.

3. PCI Express enhances NOTHING.

4. The difference between a 128mb and 256mb card is that the former uses compressed textures whereas the latter only compresses diffuse and specualr maps. In another words, no big deal. However, a 500mb card is needed to run the game in Ultra Quality mode.

5. 512MB is the ideal system total memory. 384 is required, 1GB is nice, but the difference is negligible.

6. Nothing special is included for a 64-bit OS.

7. A 1.5 Ghz processor is the least recommended, but a 2Ghz and above will help since...

8...The sound engine is entirely CPU dependant. Therefore a crappy soundcard works flawlessly. Not to worry, the enfine only uses a "small percentage of cycles, much less than if the engine relied on a soundcard.

9. The only reccommendation regarding faster framerates is to disable to "advanced special effects option." In other words, upgrade if you have problems.

10. They tie it up by providing three levels of "Doom lovin' PC's"

Low-End:
1.5GhzP4 or equivalent
512MB Ram
Geforce4 Ti 4800 or Radeon 9500

Mid-Range:
2.4GhzP4 or equivalent
1GB RAM
Geforce5950 or Radeon 9800 Pro/XT

High_End: Aka Hardware that doesn't exist, but best guess anyway
3.4GhzP4 or AMD equivalent
2GB RAM
GeForce 6800 Ultra or Radeon X800 XT PE.

In conclusion, the game will run well on a variety of hardware, and Rob Duffy, the lead programmer, says that the game looks real good no matter what, and that it will continue to look better as hardware improves. Like all previous id engines, we'll be playing games based on D3 for another five years down the road.
Dus ff een nieuwe 3d kaart kopen !
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 16-07-2004, 13:03
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-07-2004 @ 02:30 :
Ik moet wel zeggen dat ik het een flinke teleurstelling vind dat er geen co-op mode in zit. Dat vond ik juist zo leuk met Doom2.
Dat is idd erg zonde, co-op heb ik met doom echt teveel gespeeld.

Wie weet ooit nog is in een patch, of als MOD.
Oud 16-07-2004, 14:29
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik ben wel benieuwd naar Doom 3. De screens zien er behoorlijk freaky uit. Alhoewel je voor de enge gameplay in 2005 bij het spel F.E.A.R. terecht moet. Het E3 filmpje van F.E.A.R. valt vast wel ergens te downloaden, damn, wat een freaky spel wordt dat.
__________________
yupyup.
Oud 17-07-2004, 19:47
Pvt. Flanagan
Pvt. Flanagan is offline
Citaat:
Shadow[GPW] schreef op 26-05-2002 @ 20:43 :
Doom ]|[ is nodig minimaal Geforce 2
maar als je alles wilt hebben alle special effects en technologie..
Geforce 3 is da man! (Remember de Geforce 3 promo movie?)
lol, grappig om dit zo terug te lezen :--(
Oud 17-07-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 16-07-2004 @ 07:51 :
Dus ff een nieuwe 3d kaart kopen !
en natuurlijk een Doom toetsenbord voor bij je doom pet en dekbedovertrek.


Oud 18-07-2004, 17:20
Verwijderd
Doom III gaat kutter worden dan Doom 1 en 2.
Oud 18-07-2004, 17:56
Verwijderd
Misschien dat ik het eens ga proberen als er veel mensen zeggen dat het goed is.

Graphics om minimum, dan moet het toch lukken met 10 fps ofzo.
Oud 18-07-2004, 19:31
Verwijderd
Hehe, kheb maar een athlon 1200 Toch ga ik het proberen

Okey, ik koop hem natuurlijk niet....

Tja, aankomend student, dan heb ik voorlopig het geld er nog niet voor
Oud 18-07-2004, 20:22
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 17-07-2004 @ 20:50 :
en natuurlijk een Doom toetsenbord voor bij je doom pet en dekbedovertrek.
*afbeelding*
Wow, zo'n toetsenbord wil ik ook (en zo'n dekbedovertrek zou ook mooi zijn )

Offtopic:
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2004 @ 18:20 :
Doom III gaat kutter worden dan Doom 1 en 2.
Je doet je nick wel eer aan.
Was doom-serie iets te eng voor je?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 18-07-2004, 20:30
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-07-2004 @ 02:30 :
Ik moet wel zeggen dat ik het een flinke teleurstelling vind dat er geen co-op mode in zit. Dat vond ik juist zo leuk met Doom2.
Coop is wel mogelijk. Alleen de modcommunity moet ervoor zorgen dat er een coopmod komt . Maar weten jullie of er nou ook nog een normale versie uitkomt dan alleen die (dure) specialedition ? Want alleen hier spreken ze over een normale versie(en special):
http://www.dimensionplus.com/ en dan even zoeken op doom 3. lekker vaag allemaal .
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 18-07-2004, 20:33
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
p-chez schreef op 16-07-2004 @ 15:29 :
Ik ben wel benieuwd naar Doom 3. De screens zien er behoorlijk freaky uit. Alhoewel je voor de enge gameplay in 2005 bij het spel F.E.A.R. terecht moet. Het E3 filmpje van F.E.A.R. valt vast wel ergens te downloaden, damn, wat een freaky spel wordt dat.
Zkers wel F.E.A.R net zo creepy als doom 3.
link naar trailer: http://www.cocainecowboy.com/fear.mov
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 18-07-2004, 20:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Doom iii?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-07-2004, 21:29
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 18-07-2004 @ 21:33 :
Zkers wel F.E.A.R net zo creepy als doom 3.
link naar trailer: http://www.cocainecowboy.com/fear.mov
Na het kijken van die trailer -> * gaaaaaaaaaaaaap *
Het deed me een beetje denken aan die paar jaar oude trailer van de nooit meer uitkomende duke nukem forever
Zelfs dnf was qua het grafische gedeelte nog véél verder dan nu f.e.a.r.

Offtopic:
Citaat:
Qimm schreef op 18-07-2004 @ 21:39 :
Doom iii?
Doom III, doom 3, Doom-nextgen, enz
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 09:20.
Oud 18-07-2004, 21:45
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2004 @ 18:20 :
Doom III gaat kutter worden dan Doom 1 en 2.
ach, misschien zal het niet zo'n klassieker worden als de eerste 2 delen, of komt het gewoon omdat je pc het niet trekt?

Ik denk dat deze toch wel een stuk spannender gaat worden dan de eerte 2 delen, de graphics maken de sfeer toch wel.
Oud 19-07-2004, 09:59
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik ga m'n Geforce 4 er maar uitslopen denk ik
Oud 19-07-2004, 10:04
Verwijderd
mja, je mag er wel een geforce 8 instoppen, of hoe die dingen tegenwoordig ook heten.
Oud 19-07-2004, 10:10
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-07-2004 @ 11:04 :
mja, je mag er wel een geforce 8 instoppen, of hoe die dingen tegenwoordig ook heten.
Geforce 6800 Ultra \m/. Ja, zal even in mn sokkenla kijken of ik nog 609 euro heb rondslingeren
En btw, t valt wel mee, alle toeters en bellen aan gaat niet.
Maar t is te spelen vanaf een Geforce 4 MX. en t schijnt dan geeneens AL te beroerd te spelen.
Oud 19-07-2004, 10:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
6800 GT veel beter VOor maar 400 euries, en valt te flashen naar een Ultra

Kost je 200 euries minder ..
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 19-07-2004, 10:44
Verwijderd
ik kan niet wachten tot ik deze game heb

mijn PC is er in ieder geval klaar voor
Oud 19-07-2004, 12:19
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
ach kan wel allemaal gaan zeuren over je systeem en gaan janken dat et misschien te laag is.. wacht nou maar mooi af tot ie uit is en dan kun je evt gaan janken
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 19-07-2004, 12:23
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
Die loopt TOTAAL niet op m'n pc XD.
Dan maar op de xbox kopen.
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Oud 19-07-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef op 18-07-2004 @ 22:45 :
ach, misschien zal het niet zo'n klassieker worden als de eerste 2 delen, of komt het gewoon omdat je pc het niet trekt?

Ik denk dat deze toch wel een stuk spannender gaat worden dan de eerte 2 delen, de graphics maken de sfeer toch wel.
Ik weet dat mijn PC dat niet gaat trekken, maar dat maakt me niet gek veel uit. Ik hoop dat je begrijpt dat ik op mijn leeftijd niet meer gruwelijk ga huilen als ik de nieuwste games niet altijd in het hoogste detail ga spelen. Ik kan wel gaan werken om een supersysteem bij elkaar te krijgen, maar dat is het me gewoon niet waard.

Waar het mij om gaat is dat de gameplay (volgens mij) hoogstwaarschijnlijk slechter gaat worden dan die van Doom 1 en 2. Dat komt gewoon doordat spellen te ingewikkeld zijn. De individuele vijanden zijn te sterk, het is niet gewoon lekker hakken.

In Doom 1 of 2 had je regelmatig kamers waar gewoon 30 van die cacodemons inzaten en ook nog enorm veel van die gewone mannetjes en imps enz. Dat kun je in Doom III wel vergeten, als ik die screenshots zo zie. Het enige moderne 3D-spel dat écht goed in de buurt komt van de Doom 1 en 2-gameplay is Painkiller - veel, zwakke vijanden, harde guns waarmee je echt tientallen lui in no-time kunt omleggen en vaak echt honderden vijanden per level. Dat is de shit

Doom III gaat dus volgens mij gewoon niet de titel van grootste hakspel ooit voortzetten. Het kan best een goed spel zijn, maar waarschijnlijk wordt het te rustig. Als de gameplay die van Painkiller aankan zou het mij hogelijk verbazen.
Oud 19-07-2004, 12:44
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
23-05-2002

Dit is wel een heel erg oud topic.
__________________
Re-tired.
Oud 19-07-2004, 12:44
Verwijderd
En ach, over een jaar of 2 kan ik makkelijk een goede comp voor een lage prijs kopen, kan ik die meteen spelen. Kan best wachten.
Oud 19-07-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2004 @ 13:29 :

In Doom 1 of 2 had je regelmatig kamers waar gewoon 30 van die cacodemons inzaten en ook nog enorm veel van die gewone mannetjes en imps enz. Dat kun je in Doom III wel vergeten, als ik die screenshots zo zie. Het enige moderne 3D-spel dat écht goed in de buurt komt van de Doom 1 en 2-gameplay is Painkiller - veel, zwakke vijanden, harde guns waarmee je echt tientallen lui in no-time kunt omleggen en vaak echt honderden vijanden per level. Dat is de shit

Serious Sam deed dat ook erg goed, al ging die na verloop van tijd wel sterk vervelen.
Oud 19-07-2004, 12:46
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2004 @ 13:29 :
Ik weet dat mijn PC dat niet gaat trekken, maar dat maakt me niet gek veel uit. Ik hoop dat je begrijpt dat ik op mijn leeftijd niet meer gruwelijk ga huilen als ik de nieuwste games niet altijd in het hoogste detail ga spelen. Ik kan wel gaan werken om een supersysteem bij elkaar te krijgen, maar dat is het me gewoon niet waard.

Waar het mij om gaat is dat de gameplay (volgens mij) hoogstwaarschijnlijk slechter gaat worden dan die van Doom 1 en 2. Dat komt gewoon doordat spellen te ingewikkeld zijn. De individuele vijanden zijn te sterk, het is niet gewoon lekker hakken.

In Doom 1 of 2 had je regelmatig kamers waar gewoon 30 van die cacodemons inzaten en ook nog enorm veel van die gewone mannetjes en imps enz. Dat kun je in Doom III wel vergeten, als ik die screenshots zo zie. Het enige moderne 3D-spel dat écht goed in de buurt komt van de Doom 1 en 2-gameplay is Painkiller - veel, zwakke vijanden, harde guns waarmee je echt tientallen lui in no-time kunt omleggen en vaak echt honderden vijanden per level. Dat is de shit

Doom III gaat dus volgens mij gewoon niet de titel van grootste hakspel ooit voortzetten. Het kan best een goed spel zijn, maar waarschijnlijk wordt het te rustig. Als de gameplay die van Painkiller aankan zou het mij hogelijk verbazen.
Daar heb je wel gelijk in, wat gameplay betreft is het niet echt te vergelijken idd. Maar dat is denk ik ook niet de bedoeling geweest, dit speel draait het veel meer om sfeer en spanning, het zal geen groot slachtfeest worden. Daar moet je dan idd painkiller of serieus sam voor hebben. Toch denk ik dat het echt wel een succes gaat worden, ook kwa gameplay, al lijkt het totaal niet op de vorige spellen. Anders wil nog niet altijd zeggen slechter, gewoon anders.
Oud 19-07-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 19-07-2004 @ 11:10 :
Geforce 6800 Ultra \m/. Ja, zal even in mn sokkenla kijken of ik nog 609 euro heb rondslingeren
En btw, t valt wel mee, alle toeters en bellen aan gaat niet.
Maar t is te spelen vanaf een Geforce 4 MX. en t schijnt dan geeneens AL te beroerd te spelen.
hmm, ik heb maar een radeon 9600
Oud 19-07-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
loveflower schreef op 19-07-2004 @ 13:44 :
23-05-2002

Dit is wel een heel erg oud topic.
Er is nu wel iets meer zicht op hoe Doom III er nou eigenlijk uit gaat zien.

Verder denk ik dat het met de systeemeisen ook wel zal meevallen. Wat ik op de verschillende sites begrepen heb is dat het vooral je interne geheugen is dat Doom III flink kan verneuken - 512 MB is echt te weinig.

Verder hebben de mensen die anderhalf jaar geleden zo slim waren om een Radeon 9700-serie te kopen een goede investering gedaan, want daar schijnt hij nog best aardig op te gaan lopen. Een 256 bits-geheugenbus is gewoon broodnodig voor Doom III.
Oud 19-07-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2004 @ 13:29 :
Het enige moderne 3D-spel dat écht goed in de buurt komt van de Doom 1 en 2-gameplay is Painkiller - veel, zwakke vijanden, harde guns waarmee je echt tientallen lui in no-time kunt omleggen en vaak echt honderden vijanden per level. Dat is de shit
Painkiller was echt gaaf. Lekker hersenloos je vinger op de vuurknop en rondlopen.
Oud 19-07-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
halilo schreef op 27-08-2003 @ 16:30 :
nou ik ga dus doom 3/max payne 2 en andere mooie games downloaden als ze in amerika ui komen


VVVVVVVAAAAAAAAANNNNNNNN FFFFFTTTTTTTTTPPPPPPPSSSSSS
Wannabe 1337.



Sukkel.
Oud 19-07-2004, 14:31
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Offtopic: Leuk om zo'n oude onnuttige post te quoten, Crazyfists
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 14:34.
Oud 19-07-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-07-2004 @ 13:58 :
Painkiller was echt gaaf. Lekker hersenloos je vinger op de vuurknop en rondlopen.
Precies, maar daar hebben ze ook hun best gedaan om gewoon echt een hakspel te maken. Bijna alle enemies zijn met een schot van de shotgun dood, de raketwerper doodt makkelijk tien figuurtjes in een klap. Dat is gewoon vet, als je ziet dat in sommige levels echt serieus veel gasten zitten (Military Base: 357 vijanden ).

Bovendien is de engine nogal sick en jerky, daardoor zijn ook al die onmogelijke secrets zo gaaf. Het is net als Quake I eigenlijk. Je loopt niet realistisch en fysiek correct door een level, je stuitert een beetje op en neer enzo daardoor krijg je wel hele sicke geheime mogelijkheden, denk aan dat moeilijkste geheim in City on Water
Oud 19-07-2004, 15:45
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Tja, de nieuwe texturetechnieken zijn wel aardig. Maar om het noui geweldig te vinden, mneh.
Oud 19-07-2004, 16:36
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2004 @ 13:57 :
Er is nu wel iets meer zicht op hoe Doom III er nou eigenlijk uit gaat zien.

Verder denk ik dat het met de systeemeisen ook wel zal meevallen. Wat ik op de verschillende sites begrepen heb is dat het vooral je interne geheugen is dat Doom III flink kan verneuken - 512 MB is echt te weinig.

Verder hebben de mensen die anderhalf jaar geleden zo slim waren om een Radeon 9700-serie te kopen een goede investering gedaan, want daar schijnt hij nog best aardig op te gaan lopen. Een 256 bits-geheugenbus is gewoon broodnodig voor Doom III.
het beste was gewoon een pc aanschaffen wanneer doompie echt in de winkelrekken is.
__________________
Re-tired.
Oud 19-07-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-07-2004 @ 16:45 :
Tja, de nieuwe texturetechnieken zijn wel aardig. Maar om het noui geweldig te vinden, mneh.
Het nare van een spel met grote texturen is dat het heel erg lang duurt om levels in te laden na quicksaves. Er is tot op dit moment nog niet één spel geweest dat efficiënt omging met texturen die al in het (virtuele) geheugen zaten. Gevolg is dus dat je bij één klein foutje en quickloaden meteen twee minuten moet wachten om weer eventjes 500 MB aan texturen in het geheugen te laden. Zwaar belabberd. Alsof je honderden verschillende 2048x2048-texturen nodig hebt.
Oud 19-07-2004, 23:05
MonkeyBeer
Avatar van MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
wanneer komt dat verdomde spel dan uit.
__________________
Ik ben een lief aapje!
Oud 20-07-2004, 14:20
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
MonkeyBeer schreef op 20-07-2004 @ 00:05 :
wanneer komt dat verdomde spel dan uit.
2e week augustus
Oud 20-07-2004, 16:44
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Het is dan wel veelbelovend, maar ik vind het echt een gigantische klotestreek om de game voor 59,95 Euro te verkopen.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Stelling: Spellen bieden geen waar voor je geld
Verwijderd
61 01-11-2005 13:37
Games C&C Generals op ATI Radeon 9000 IGP
Destralak
26 04-02-2005 15:12
Games Half-Life 2 !
Shitfly
95 28-05-2003 12:48
Games Doom 3 Alpha leak
Verwijderd
44 30-11-2002 13:58
Games Doom III Opties en tips!
Purgatori
1 04-11-2002 21:34
Games De nieuwste Quake 1 Source mod
Droyd
9 03-09-2002 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.