Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 12:29
Verwijderd
ik heb me aangemeld...maar nooit een mailtje gekregen mijn log-in naam doet het niet en met password retrieven herkent hij mn email adres niet

en nu kan ik me niet meer inschrijven
misschien ene beetje late reactie maar ik ben op vakantie geweest

heeft iemand anders accounts over?
Advertentie
Oud 06-02-2005, 14:08
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Je krijgt ook geen mailtje

Misschien dat je account te lang niet is gebruikt en dat ze het gedelete hebben

Ik heb maar 1 account en die deel ik momenteel met mijn oom omdat hij ook te laat was met het aanmelden
Oud 06-02-2005, 14:11
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Final Beta Ends
06/02/2005
With the commercial release of World of Warcraft coming on the 11th of February, we will be taking all our servers offline on the evening of Monday, February 7. This event is currently scheduled to take place at 21:00 (GMT+1). The subsequent days will be used to prepare the servers for as smooth a launch as possible. We will be conducting a complete wipe of the forums and erasing all beta accounts and characters to allow all players to start the game on an even footing. All servers and forums will be back online again on the 11th of February.

End of Beta Event
GM Team, 06/02/2005
To celebrate the end of the beta test, we will arrange a gigantic Day of Judgement event on all realms a few hours before they are all taken down. You definitely won't want to miss this! While this will mark the end of the European Beta Test, it will also usher in a new dawn for World of Warcraft in Europe. We would like to thank all you testers for your support and look forward to welcoming you back on the 11th of February.
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 06-02-2005, 14:38
Verwijderd
haha omg dus ik heb alles precies gemist

dag dat ik op vakantie ging nog effe ingeschreven, de dag dat ik terug kom is de beta af.

oh well, de 11e ophalen
Oud 06-02-2005, 17:36
Verwijderd
Ik hoorde het net online in WoW.
Iedereen gelijk panisch schreeuwen.
Kut.
Wanneer gaat ie nou precies offline in onze tijd?
Ik ben verslaafd, en ik wil MEER. Ik ga na het eten gauw even verder spelen.
Oud 06-02-2005, 18:09
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Gewoon, om 21:00 onze tijd.
Of wij moeten in een andere tijdzone dan +1 GMT zitten en heb ik me daar totaal in vergist
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 06-02-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 06-02-2005 @ 18:36 :
Ik hoorde het net online in WoW.
Iedereen gelijk panisch schreeuwen.
Kut.
Wanneer gaat ie nou precies offline in onze tijd?
Ik ben verslaafd, en ik wil MEER. Ik ga na het eten gauw even verder spelen.
Het is alleen maar goed dat de beta ermee stopt, betekend dat retail eraan komt.
Oud 06-02-2005, 20:44
waaromniet?
waaromniet? is offline
Retail is al sinds vorige week bekend dat ie vrijdag komt
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 06-02-2005, 21:10
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb gewoon geen zin meer om verder te spelen nu

Gewoon omdat ik weet dat mn chat morgen gereset word en ik Vrijdag weer opnieuw kan beginnen
Oud 06-02-2005, 23:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
vandaag machtige screenies gemaakt, morgen avond ook nog doen en dan zla ik er wat posten
Oud 06-02-2005, 23:42
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Veel beter dan dit zal het voor mij niet meer worden

op EN10

0p EN14

op EN17


morgen nog met mn dwarf lekker kutten en mn tabbard showen
mayb dat er nog een lev 20 in zit

pfoei ~ maar wat te doen t/m vrijdag etc.
iig totdat bol hem thuis heeft afgeleverd, en ik daar dan ook ben om m op te halen
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Oud 06-02-2005, 23:48
Verwijderd
Hoop eigenlijk dat dynabyte zo lief is het donderdag te bezorgen, dat ik niet vrijdag tot 5 uur hoef te wachten voor die postbode eens komt. Maar dat zal er wel weer niet inzitten.
Oud 07-02-2005, 16:10
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Leuke event, Dreadlords en Inferno's naar grote steden sturen die met man en macht bijna (of gewoon) niet te verslaan zijn
Oud 07-02-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 07-02-2005 @ 17:10 :
Leuke event, Dreadlords en Inferno's naar grote steden sturen die met man en macht bijna (of gewoon) niet te verslaan zijn
het is ook de bedoeling dat alles en iedereen dood gaat zodat ze daarna de servers kunnen sluiten.
Oud 07-02-2005, 20:03
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Nou es ist fertig!

Maar beetje flauw einde. Waarom niet een overmacht aan ook heel veel verslaanbare orcs en beesten sturen?
Hoe zag de apocalypse er eigelijk aan de kant van The Horde
uit?
Anyway, vond het ook een beetje hard laggen. Iedereen mag dan wel online zijn maar toch, niet goed. Dacht dat van die hevige lagpartijen toch echt wel voorbij waren sinds UO.
Verder was de final beta natuurlijk wel een leuke kans om het spel eens lekker goed uit te proberen
Oud 07-02-2005, 20:09
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
wat een ellende met de lag, maar een infernal gezien...
maar ja, zat dan ook op de CB server
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 07-02-2005, 20:12
Verwijderd
Waar ik zat was geen lag. Ik vond het eigenlijk wat gay die demons enzo. Ik had liever een soort festival gehad willen hebben.

Maar het was fucking grappig op het eind. Al je munten aan drank in een cafe verbrassen. En ook je spullen.

Ik ga het zeker kopen. Het is gewoon cool.

En nog even een raid gedaan op het laatst. Voordat iedereen gek begon te doen. En bij de Horde waren er ook demons alleen dan wat andere soorten. Dus niets nieuws eigenlijk.
Oud 07-02-2005, 20:40
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Bye bye Lvl 60 orc shaman
bye bye Wolf Mount
bye bye mooie items
bye bye alle Gold

Op naar Retail en alles weer opnieuw doen
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 07-02-2005, 20:45
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Tsja das echt balen voor de mensen die uren in het spel hebben gestoken om maar een hoge level te halen zodat ze ermee kunnen pronken


Die mogen nu helemaal overnieuw beginnen
Oud 07-02-2005, 20:53
Verwijderd
Miijn hoogste char was: Gnome Mage level 17
Oud 07-02-2005, 20:54
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 07-02-2005 @ 21:45 :
Tsja das echt balen voor de mensen die uren in het spel hebben gestoken om maar een hoge level te halen zodat ze ermee kunnen pronken


Die mogen nu helemaal overnieuw beginnen
Sommige mensen die ik kende hadden zelfs 2 lvl 60 chars
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 08-02-2005, 09:42
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Mijn max was 2x level 20, beide met 2 weken gemaakt iig.
Dit is dus ook snel nog een keer te maken, dus dat ga ik dan ook doen
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Oud 08-02-2005, 14:03
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
BTW. Ik vind de Europese WoW site dus echt wel brak he. Heb je net de beta gedaan, wil je wat meer info over hoe je het aanstaande vrijdag zo snel mogelijk kan spelen etc. Nergens goed te vinden wat je ervoor nodig hebt dus

Niet dat ik dat allemaal allang weet maar als beginnende speler zal je maar per ongeluk de Amerikaanse versie kopen en erachter komen dat je niet op de europese servers kan
Slecht stukje marketing en support vanuit Blizaard-camp door dat niet duidelijk aan te geven aangezien je nu alleen terecht kan op hun Amerikaanse site, terwijl ze zo graag die scheiding wilden maken tussen Europa en Amerika
Oud 08-02-2005, 14:08
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
http://www.worldofwarcraft.com/info/
Oud 08-02-2005, 14:37
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ok, maar ik doel dan op dit stukje wanprestatie:

http://en.wow-europe.com/

Denk je eens in dat je als totale newbie netjes de links volgt voor het Europese publiek op de blizzard-site. Hmmm niet zulke goede reclame.
Oud 08-02-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 08-02-2005 @ 15:37 :
Ok, maar ik doel dan op dit stukje wanprestatie:

http://en.wow-europe.com/

Denk je eens in dat je als totale newbie netjes de links volgt voor het Europese publiek op de blizzard-site. Hmmm niet zulke goede reclame.
Als zelfs een newbie niet meer weet wat een beta is, dan is het hek van de dam.
Oud 08-02-2005, 15:12
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 08-02-2005 @ 15:37 :
Ok, maar ik doel dan op dit stukje wanprestatie:

http://en.wow-europe.com/

Denk je eens in dat je als totale newbie netjes de links volgt voor het Europese publiek op de blizzard-site. Hmmm niet zulke goede reclame.
Mja, de europese WoW site is ooit offline gehaald omdat de content verouderd was (is niet dezelfde site als de US site). Geheel terecht want dat werkt nog verwarrender dan een link naar een pagina die wel redelijk wat info geeft.

Als ik een game zoek dan kijk op de site van de ontwikkelaar en in dat opzicht heeft blizz een nette US/UK/DU/FR site. Dat de communitiy nog niet werk, tja die is er 'officieel' nog niet voor europa.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 08-02-2005, 16:25
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Jah ok, maar wat ik bedoel is, dat als je kijkt hoe Ultima Online het netjes overzichtelijk aanbood in de begindagen, Blizzard het gewoon niet goed doet. Vrijdag mag je beginnen met spelen, en op www.blizzard.co.uk wordt je toch echt naar
www.wow-europe.com doorverwezen.

Anyway ik snap het allemaal wel als een vroegere UO speler uit begin 1998. Anyway, het soort me gewoon dat Blizzard, die altijd veel support geeft, dit soort zaken nog niet goed voorelkaar heeft. EA maakte ook niet dat verschil tussen Europese en Amerikaanse versies etc. Maar ok, nu dwaal ik af.
Oud 08-02-2005, 16:28
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Er valt nog niet veel support te geven aan een spel wat officieel nog niet uit is in Europa
Oud 08-02-2005, 16:49
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 08-02-2005 @ 17:28 :
Er valt nog niet veel support te geven aan een spel wat officieel nog niet uit is in Europa
Ah man, doe niet zo flauw, het is heel simpel. Het is heel normaal om een maand(zo niet half jaar) van te voren voor een project als dit, duidelijk en oiverzichtelijk een billing-plan uit te presenteren en hoe je de eerste stappen zet om daadwerkelijk te kunnen spelen. Allemaal shizzle die wij al weten maar de huis/tuin en keuken gebruiker snapt er geen zak van.
Vriendje van me werkt bij een computerwinkel en wordt helemaal bedolven onder de vragen. World Of Warcraft spreekt door de eerdere games gewoon veel meer de casual gamer aan die nu eindelijk eens een mmorpg gaat uitproberen.
Oud 08-02-2005, 16:53
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Anyway, op wow-europe.com staat er zo'n linkje naar de 11 february waar dan wel opeens een totale Europse site te vinden is .
Snap het niet dat dat zo onduidelijk aangegeven is, en niet standaard het openingsscherm vormt.
Oud 08-02-2005, 18:40
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Ik ben teleurgesteld dat wij niet de wowzer zijn
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Oud 08-02-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Leshy schreef op 08-02-2005 @ 19:40 :
Ik ben teleurgesteld dat wij niet de wowzer zijn


Wie gaan er allemaal op een normale server spelen?
En wie op een PvP server?
Oud 08-02-2005, 20:50
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
pvp
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 08-02-2005, 20:54
Verwijderd
Ik heb eigenlijk alleen maar gespeeld op PvE. Best stom. Ik had het allbei moeten proberen. Maar ja.

Hoe is dat nou precies? Ben je wel eens in je lage levels gekilled door een undead rogue ofzo? Hoe is de beleving anders dan PvE?
Oud 08-02-2005, 21:46
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ze gaan toch werken met een rank system oid? als je lower level spelers aanvalt gaan je stats achteruit en kan je leuke items en shit mislopen.
Daarnaast is in PvP het hele Horde vs Alliance aan de orde wat wel wat extras meeneemt.
Dat hele battleground gebeuren klink ook erg dope

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds.html
__________________
They came...from...behind!
Oud 08-02-2005, 21:54
Verwijderd
PvE met mijn oude daoc gilde. moeten eerst nog 60 worden en hopelijk is battlegrounds er dan zodat we alsnog kunnne pvpen.
Oud 08-02-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 08-02-2005 @ 22:46 :
Ze gaan toch werken met een rank system oid? als je lower level spelers aanvalt gaan je stats achteruit en kan je leuke items en shit mislopen.[/URL]
Nee, ze gaan alleen het pken van hogere levels belonen, niet het pken van lagere levels straffen.
Oud 08-02-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 08-02-2005 @ 22:55 :
Nee, ze gaan alleen het pken van hogere levels belonen, niet het pken van lagere levels straffen.
Precies.

Trouwens, ik dacht te lezen dat alleen in de Battlegrounds lager level chars afgetraft word. Kan je een "outlaw" worden als je te veel dishonor krijgt.
Oud 08-02-2005, 22:09
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik ga PvP spelen
Oud 08-02-2005, 22:19
Verwijderd
Zijn er ook ergens leuke Nederlandse guilds? Ik kan niet echt met succes iets vinden. Alleen zo'n site van Belgen. Maar als ik naar die namen kijk in de ledenlijst, wil ik mezelf voor mijn hoofd schieten. Ik ben niet een hardcore RP-er ofzo, maar ik wil wel enige mate van RP behouden.
Oud 08-02-2005, 22:32
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Nou ik ben in de Beta tijd wel 2 of 3 Guilds tegen het lijf gelopen die iets met NL of Dutch te maken hadden


Maar we kunnen natuurlijk ook onze eigen scholieren Guild starten
Oud 08-02-2005, 23:21
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ga PvP spelen
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 08-02-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 08-02-2005 @ 23:32 :
Maar we kunnen natuurlijk ook onze eigen scholieren Guild starten

Word de guild dan wel groot genoeg? Laten we zeggen dat er 20 mensen hier WoW gaan spelen, dan is nog de vraag wie er op PvP gaat en wie op PvE. En wie Alliance en wie Horde. Ik denk niet dat überhaupt genoeg mensen hier zijn om een guild mee op te richten. Maar ja, kan natuurlijk ook een kleine guild zijn. Opzich geen verkeerd idee.

Maar ja, waarschijnlijk ga ik gewoon in een guild die toevallig op de server is waar ik op ga.
Oud 08-02-2005, 23:58
Verwijderd
Ik ga Normal/Alliance met mijn oude daoc gilde, die Nederlands is. Bevalt me veel beter dan Engelstalige gildes, in het Nederlands kan je veel slapper ouwehoeren en achterlijke grapjes maken die in het Engels niet overkomen.
Oud 09-02-2005, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 09-02-2005 @ 00:58 :
Ik ga Normal/Alliance met mijn oude daoc gilde, die Nederlands is. Bevalt me veel beter dan Engelstalige gildes, in het Nederlands kan je veel slapper ouwehoeren en achterlijke grapjes maken die in het Engels niet overkomen.
Ik wil ook Normal/alliance spelen.

Recruteren jullie?
Oud 09-02-2005, 00:27
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 09-02-2005 @ 00:49 :
Word de guild dan wel groot genoeg? Laten we zeggen dat er 20 mensen hier WoW gaan spelen, dan is nog de vraag wie er op PvP gaat en wie op PvE. En wie Alliance en wie Horde. Ik denk niet dat überhaupt genoeg mensen hier zijn om een guild mee op te richten. Maar ja, kan natuurlijk ook een kleine guild zijn. Opzich geen verkeerd idee.

Maar ja, waarschijnlijk ga ik gewoon in een guild die toevallig op de server is waar ik op ga.
Als het toevallig uit komt met de server waar ik ga spelen (hangt af van paar mensen) dan ben ik er voor in =)
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 09-02-2005, 00:36
Verwijderd
Payment is accepted in Euros and English pounds and include the following methods:

* Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
* Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo, Delta (United Kingdom).
* Electronic Direct Debit: ELV(Germany).
* Pre-paid game cards: will be available a few weeks after launch, in retail outlets where World of Warcraft is sold.

===============================================

Even nog een vraagje tussendoor. Aangezien ik geen creditcard heb, zal ik met de laatste optie moeten betalen. Maar weet iemand überhaupt hoe dat werkt? Is dat nou dat paypall waar men het over had? Heeft er iemand ervaring mee?
Oud 09-02-2005, 09:46
Verwijderd
Dit las ik op de site van Dynabite:

---
Er zijn helaas alleen timecards van 2 maanden beschikbaar deze kosten Euro 26,95.
---


Moet ik nog meer gaan betalen?! Ik dacht dat er kaartjes van 6 maand waren die dan uitkwamen op 10,99?
Oud 09-02-2005, 09:49
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Die kaartjes bevatten gewoon een code die je in moet voeren na het kopen zodat je account weer een X aantal maanden vooruit kan

En alleen de kaartjes van 2 maanden zijn nog leverbaar in de Benelux dus je bent idd duurder uit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.