Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 01:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Bij mij blijven steeds sims van studentenverenigingen hangen. Ze staan de hele tijd in de woning op de zelfde plek. Net of ze versteend zijn. Meer mensen die hier last van hebben?
__________________
Du bist ein N00b!
Advertentie
Oud 08-05-2005, 08:38
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Dit heb ik inderdaad ook gehad. Ik had toen de studentenvereniging uitgenodigd om er lid van te worden en een van die jongens bleef staan en ik kon niks met hem. Niet praten, niet niks.

Maar gister had ik helemaal wat leuks. Ik speelde met het huis van de studentenvereniging en had er echt de hele avond achter gezeten. Een van die meisjes was afgestudeerd en kon weer terug naar de stad. Ik wilde haar eerst nog wat skillpoints laten verdienen en wachtte tot haar tijd daar gewoon op was. Toen veranderde ze dus in een volwassene en kreeg toen precies hetzelfde. Ik kon helemaal niks meer met haar. MAAR. Ik kon ook het spel niet meer afsluiten. Ik kon niet meer naar de buurt en ik kon niks opslaan. Alledrie de f5 opties zeg maar deden het niet meer. Grrrr

Dus toen heb ik mijn laptop maar gewoon uitgezet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-05-2005, 11:48
FreeZzze
FreeZzze is offline
Mijn simkindje haalt superslechte cijfer nu hij op de particuliere school zit, is wel altijd voor 90% of meer groen bij alles en maakt braaf huiswerk Hij heeft maar een 5,5 . Had eerst een 10 op de gewone school
Oud 08-05-2005, 14:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 08-05-2005 @ 12:48 :
Mijn simkindje haalt superslechte cijfer nu hij op de particuliere school zit, is wel altijd voor 90% of meer groen bij alles en maakt braaf huiswerk Hij heeft maar een 5,5 . Had eerst een 10 op de gewone school
Dan doe je toch iets niet goed. Het is vrij makkelijk:
- Hij moet altijd zijn huiswerk afhebben voordat hij naar school gaat.
- Hij moet elke doordeweekse dag naar school.

Dan haal je een A of 10 en dat blijft dan ook zo.
__________________
Oud 08-05-2005, 15:05
FreeZzze
FreeZzze is offline
Owja nog ff vraagje, hoe lok je aliens en geesten enzow uit Mijn sims wil er één zien!
Oud 08-05-2005, 15:25
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 08-05-2005 @ 16:05 :
Owja nog ff vraagje, hoe lok je aliens en geesten enzow uit Mijn sims wil er één zien!
Door de duurste telescoop kijken ofzo... Wel 's nachts natuurlijk
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 08-05-2005, 17:34
FreeZzze
FreeZzze is offline
aaah okay dank je wel sitroentje... Mijn peuter is bevroren Help??? net zoiets als miekmuis had maar het spel gaat gewoon door?! Alleen kan pap de peuter niet uit z'n wiegje halen
Oud 08-05-2005, 21:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Sjah, als het echt niet over gaat ben ik bang dat je je familie moet verhuizen. Je kunt ze dan gewoon weer in hetzelfde huis terug zetten, maar ze zijn dan wel hun meubeltjes kwijt en het geld dat je krijgt voor de meubels is niet genoeg om ze nieuw te kopen. Dus je gaat er wel op achteruit. Maar meestal is dat de enige oplossing. Ik hoop dat ze snel iets verzinnen op die bug.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-05-2005, 14:55
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 08-05-2005 @ 22:53 :
Sjah, als het echt niet over gaat ben ik bang dat je je familie moet verhuizen. Je kunt ze dan gewoon weer in hetzelfde huis terug zetten, maar ze zijn dan wel hun meubeltjes kwijt en het geld dat je krijgt voor de meubels is niet genoeg om ze nieuw te kopen. Dus je gaat er wel op achteruit. Maar meestal is dat de enige oplossing. Ik hoop dat ze snel iets verzinnen op die bug.
Oow dan gebruik ik voor deze ene keer motherlode
Oud 09-05-2005, 15:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wat doet dat?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-05-2005, 15:50
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 09-05-2005 @ 15:55 :
Oow dan gebruik ik voor deze ene keer motherlode
Foei


Ik heb ook een probleem... Ik had een koppeltje, en ze hadden een kindje gekregen, en onmiddellijk daarna nog één. Nu had ik de code aging of gebruikt nadat de tweede geboren was, omdat ik mijn tweede kindje (ondertussen al peuter) alles wou leren, zodat het gelukkig zou opgroeien. Dit was gelukt, ik zet het verouderingsproces weer aan, eerst wordt mijn tweede kind ook een peuter, maar mijn eerste kind veroudert niet! Normaal had hij nog 2 dagen te gaan, maar nu staat er dat er nog 4 dagen te gaan zijn, en is het kind dat als tweede geboren is, nu zogezegd ouder... Het tweede kind staat nu ook boven het eerste kind in het bedieningspaneel... Weet iemand wat dit is?

Sorry als het niet zo duidelijk is
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 09-05-2005, 15:50
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 09-05-2005 @ 16:48 :
Wat doet dat?
Motherlode is een cheat waardoor je in 1 keer 50.000 simoleans krijgt.
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 09-05-2005, 16:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 09-05-2005 @ 16:50 :
Foei


Ik heb ook een probleem... Ik had een koppeltje, en ze hadden een kindje gekregen, en onmiddellijk daarna nog één. Nu had ik de code aging of gebruikt nadat de tweede geboren was, omdat ik mijn tweede kindje (ondertussen al peuter) alles wou leren, zodat het gelukkig zou opgroeien. Dit was gelukt, ik zet het verouderingsproces weer aan, eerst wordt mijn tweede kind ook een peuter, maar mijn eerste kind veroudert niet! Normaal had hij nog 2 dagen te gaan, maar nu staat er dat er nog 4 dagen te gaan zijn, en is het kind dat als tweede geboren is, nu zogezegd ouder... Het tweede kind staat nu ook boven het eerste kind in het bedieningspaneel... Weet iemand wat dit is?

Sorry als het niet zo duidelijk is
ik heb het ook een keer gehad. Ik kon het kind maar niet aanklikken om op te groeien, terwijl het allang tijd was.
Maar op een gegeven moment (drie dagen te laat ofzo) groeide het toen ineens uit zichzelf op.
Het kindje was deel van een tweeling, dus nu was het een tweeling met een paar dagen verschil...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-05-2005, 17:09
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Ooh, nu we het toch over tweelingen hebben...
Ik heb nog nooit een tweeling gehad, en heb toch al veel kindjes gekregen... Is er iets speciaals ofzo dat je moet doen, of is het echt veel geluk hebben?
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 09-05-2005, 18:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Geen idee, ik had het zomaar ineens... De laatste tijd heb ik het nooit meer, wel jammer.
__________________
Oud 09-05-2005, 19:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb het inderdaad ook niet meer de laatste tijd. Voor ik university had geinstalleerd had ik het toch wel regelmatig. Ik weet niet of het daar wat mee te maken kan hebben, maar vind het wel jammer.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-05-2005, 21:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 09-05-2005 @ 20:59 :
Ik heb het inderdaad ook niet meer de laatste tijd. Voor ik university had geinstalleerd had ik het toch wel regelmatig. Ik weet niet of het daar wat mee te maken kan hebben, maar vind het wel jammer.
Daar dacht ik ook aan inderdaad... Bij de Uni heb ik het nog nooit gehad...
__________________
Oud 10-05-2005, 13:06
FreeZzze
FreeZzze is offline
Dé oplossing voor het "bevroren sim syndroom" Mits het je eigen sim is.

http://groups.msn.com/MammaSims/deboolpropcode.msnw Het si een cheat, máár mijn baby loopt nog blij rond zonder dat ik heb moeten verhuizen... Typ de cheat in: boolProp testingCheatsEnabled true en druk op Enter, dan op Esc. Klik op de sim die is bevroren. Hou nu Shift ingedrukt. Klik dan bij de brieven bus op "Interaction - Object Error". Dan krijg je een bericht: "Cancel" "Reset""Delete". Druk op reset (níet delete, cancel mag maar doet verder niets). Laat Shift maar los. Type de cheat: "boolProp testingCheatsEnabled false" in. Esc en nu vind je ergens in het huis je sim levend terug!
Oud 10-05-2005, 14:26
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 10-05-2005 @ 14:06 :
Dé oplossing voor het "bevroren sim syndroom" Mits het je eigen sim is.

http://groups.msn.com/MammaSims/deboolpropcode.msnw Het si een cheat, máár mijn baby loopt nog blij rond zonder dat ik heb moeten verhuizen... Typ de cheat in: boolProp testingCheatsEnabled true en druk op Enter, dan op Esc. Klik op de sim die is bevroren. Hou nu Shift ingedrukt. Klik dan bij de brieven bus op "Interaction - Object Error". Dan krijg je een bericht: "Cancel" "Reset""Delete". Druk op reset (níet delete, cancel mag maar doet verder niets). Laat Shift maar los. Type de cheat: "boolProp testingCheatsEnabled false" in. Esc en nu vind je ergens in het huis je sim levend terug!
Verzin eens wat simpelers
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 10-05-2005, 14:39
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 10-05-2005 @ 15:26 :
Verzin eens wat simpelers
Zooo slim ben ik niet hoor! het is wel tijdbesparender dan verhuizen
Oud 10-05-2005, 17:03
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 09-05-2005 @ 20:59 :
Ik heb het inderdaad ook niet meer de laatste tijd. Voor ik university had geinstalleerd had ik het toch wel regelmatig. Ik weet niet of het daar wat mee te maken kan hebben, maar vind het wel jammer.
Ik heb geen Uni en heb het nog nooit gehad... Het spel is tegen mij!!
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 11-05-2005, 16:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb al een keer of 3 / 4 een tweeling gehad, maar ik doe d'r niks speciaals voor. Puur geluk dus.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-05-2005, 20:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Foutje! Ik heb mijn sim op laten eten door zo'n carrierebeloning. Gelukkig kon ik haar weer terugkopen met een andere carrierebeloning, maar de relatie van mijn stelletje is kapot en ze super veel leerpunten kwijt.

Oops.
__________________
Oud 12-05-2005, 14:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 11-05-2005 @ 21:51 :
Foutje! Ik heb mijn sim op laten eten door zo'n carrierebeloning. Gelukkig kon ik haar weer terugkopen met een andere carrierebeloning, maar de relatie van mijn stelletje is kapot en ze super veel leerpunten kwijt.

Oops.
op laten eten?

van welke carrière is dat dan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-05-2005, 14:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-05-2005 @ 15:18 :
op laten eten?

van welke carrière is dat dan?
Weet ik niet meer, het is zo'n draakachtig iets. Als ik weer speel zal ik wel kijken.
__________________
Oud 12-05-2005, 16:54
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
Miracle schreef op 12-05-2005 @ 15:35 :
Weet ik niet meer, het is zo'n draakachtig iets. Als ik weer speel zal ik wel kijken.
Een simetende plantenkoe toch?
Oud 12-05-2005, 17:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 12-05-2005 @ 17:54 :
Een simetende plantenkoe toch?
Ik heb de engelse versie en daar heet het anders. Het is iig in de carriere met de microscoop.

Daarnet heeft hij een voorbijganger opgegeten. Wat een sukkel.
__________________
Oud 13-05-2005, 12:00
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Wie weet nog een leuke uitdaging voor het spel? Ik heb al eens alle carrières in 1 gezin doorlopen etc, en nu zoek ik dus iets anders
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 13-05-2005, 13:01
Verwijderd
waneer komt de univerity uit?
Oud 13-05-2005, 13:01
Verwijderd
hoe duur is de sims 2
Oud 13-05-2005, 13:09
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
University is al uit, en de sims 2 kost nu nog iets van een 55 euro.
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 13-05-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Sitroentje schreef op 13-05-2005 @ 14:09 :
University is al uit, en de sims 2 kost nu nog iets van een 55 euro.
oh gaaf dat wist ik niet eens.


vind het wel duur hoor
Oud 13-05-2005, 13:42
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 13-05-2005 @ 14:37 :
oh gaaf dat wist ik niet eens.


vind het wel duur hoor
Ik heb er nog 60 euro voor betaald Maar ik vind het zijn geld wel waard hoor
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 13-05-2005, 17:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik vind het wel veel geld trouwens. Hoe duur is hij nu?
__________________
Oud 13-05-2005, 17:27
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 13-05-2005 @ 18:25 :
Ik vind het wel veel geld trouwens. Hoe duur is hij nu?
Ik zag hem laatst staan voor 54,99 euro. Maar dat had ik al gezegd
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 13-05-2005, 20:17
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hoe zit het dan met die carreer beloningen als je ze nog niet gekocht hebt? Heb je ze dan nog wel als je verhuist?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-05-2005, 20:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Lijkt me wel, maar ik heb het nog niet geprobeerd.

Weet iemand hoe het zit met een wensvervulling. Je hebt van die superwensen, als je die vervult is de persoon voor eeuwig in het zilver/platina (?) wensniveau. Mijn sim wil 6 klein kinderen, maar moeten die kinderen dan ook in zijn huis geboren worden of niet?
__________________
Oud 13-05-2005, 20:43
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Miracle schreef op 13-05-2005 @ 21:30 :
Lijkt me wel, maar ik heb het nog niet geprobeerd.

Weet iemand hoe het zit met een wensvervulling. Je hebt van die superwensen, als je die vervult is de persoon voor eeuwig in het zilver/platina (?) wensniveau. Mijn sim wil 6 klein kinderen, maar moeten die kinderen dan ook in zijn huis geboren worden of niet?
Als superwensen het zelfde zijn als levensdoelen dan blijven ze inderdaad voor eeuwig platina als je dat hebt gehaald. Let wel, je balkje blijft wel zilver, maar als je heel moe bent, heel veel honger hebt en heel weinig sociaal hebt, je alsnog de voorwerpen die je van wenspunten gekocht hebt niet kunt gebruiken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-05-2005, 06:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 13-05-2005 @ 21:43 :
Als superwensen het zelfde zijn als levensdoelen dan blijven ze inderdaad voor eeuwig platina als je dat hebt gehaald. Let wel, je balkje blijft wel zilver, maar als je heel moe bent, heel veel honger hebt en heel weinig sociaal hebt, je alsnog de voorwerpen die je van wenspunten gekocht hebt niet kunt gebruiken.
Dat was mijn vraag niet.
__________________
Oud 14-05-2005, 09:39
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-05-2005 @ 07:14 :
Dat was mijn vraag niet.
Nee die kleinkinderen hoeven niet in zijn huis te zijn geboren lijkt me. Als je even met zijn kinderen speelt en die kinderen laat krijgen en je gaat dan weer terug naar zijn huis dan zie je in zijn stamboom dat hij kleinkinderen heeft. Je moet dan alleen wel zijn wens locken om te zorgen dat hij die wens blijft houden totdat je weer met hem gaat spelen.

Denk ik, want eigenlijk weet ik het niet
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-05-2005, 12:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Waaaaarom krijg ik na een tijdje steeds dat mijn sims de top van de carriere hebben bereikt, terwijl ze maar 1 keer promotie hebben gemaakt en als ik dan een nieuwe baan neem kunnen ze helemaal geen promotie meer maken? Mag je maar een bepaald aantal keer promotie maken ofzo? Of maar van een bepaald aantal carrieres de top halen?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-05-2005, 13:03
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Stomme vraag misschien, maar hoe zie je welke wens een superwens is?
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 14-05-2005, 17:31
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-05-2005 @ 10:39 :
Nee die kleinkinderen hoeven niet in zijn huis te zijn geboren lijkt me. Als je even met zijn kinderen speelt en die kinderen laat krijgen en je gaat dan weer terug naar zijn huis dan zie je in zijn stamboom dat hij kleinkinderen heeft. Je moet dan alleen wel zijn wens locken om te zorgen dat hij die wens blijft houden totdat je weer met hem gaat spelen.

Denk ik, want eigenlijk weet ik het niet
Je kunt hem niet eens locken, want hij zit niet in de normale lijst.

Een super wens verschijnt als je met je muis over de wensmeter gaat volgens mij. Daar ergens in de buurt. Dan zie je wel een wens staan en hoeveel punten je ervoor krijgt.
__________________
Oud 14-05-2005, 17:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-05-2005 @ 13:04 :
Waaaaarom krijg ik na een tijdje steeds dat mijn sims de top van de carriere hebben bereikt, terwijl ze maar 1 keer promotie hebben gemaakt en als ik dan een nieuwe baan neem kunnen ze helemaal geen promotie meer maken? Mag je maar een bepaald aantal keer promotie maken ofzo? Of maar van een bepaald aantal carrieres de top halen?
Na een tijdje zit je gewoon hoger ingeschaald. Dat is in het echt toch ook zo? Als je bijv. eenmaal directeur bent schakel je makkelijker over naar hoge functies binnen een andere bedrijfstak.
__________________
Oud 14-05-2005, 19:08
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-05-2005 @ 18:33 :
Na een tijdje zit je gewoon hoger ingeschaald. Dat is in het echt toch ook zo? Als je bijv. eenmaal directeur bent schakel je makkelijker over naar hoge functies binnen een andere bedrijfstak.
Nah, maar ik kom dan niet hoger dan afwashulpje bij wijze van spreke en verdien dan ook echt maar heel weinig. Maar misschien heeft het met leeftijd te maken, want ik heb nu levenselixer genomen en nu maakt ze weer wel promotie. Ik snap er echt niks van

Maar van die levenswens is inderdaad niet bij de gewone ja. Ik begin meestal met een nieuw spel voor mijn sims bejaard zijn, dus ik heb dat nog maar 1x gehad Maar wanneer moet je die wens gaan vervullen? Of kun je daar vanaf het begin dat ze volwassen zijn al aan werken?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-05-2005, 20:12
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Miracle schreef op 12-05-2005 @ 18:15 :
Ik heb de engelse versie en daar heet het anders. Het is iig in de carriere met de microscoop.

Daarnet heeft hij een voorbijganger opgegeten. Wat een sukkel.
Loopt dat beest dan gewoon door de stad?
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 14-05-2005, 20:50
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Vice schreef op 14-05-2005 @ 21:12 :
Loopt dat beest dan gewoon door de stad?
Nee hij staat vast op een plek, maar als je in de buurt komt kan hij wel voorover buigen en je opeten.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-05-2005, 21:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-05-2005 @ 20:08 :
Maar van die levenswens is inderdaad niet bij de gewone ja. Ik begin meestal met een nieuw spel voor mijn sims bejaard zijn, dus ik heb dat nog maar 1x gehad Maar wanneer moet je die wens gaan vervullen? Of kun je daar vanaf het begin dat ze volwassen zijn al aan werken?
Ja, je kunt er mee beginnen zodra je weet wat de wens is lijkt me hé.
__________________
Oud 15-05-2005, 08:21
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-05-2005 @ 22:40 :
Ja, je kunt er mee beginnen zodra je weet wat de wens is lijkt me hé.
D'oh Maar ik bedoelde meer wanneer je weet wat de wens is. Bij mijn tiener zie ik de levenswens nog niet, maar bij de volwassenen wel. Dus die krijg je volgens mij dan te zien zodra ze volwassen zijn. Overigens heb ik nu ook die wens van 6 kleinkinderen. Dus nu ben ik hard kindertjes aan het maken en die moeten zich dan ook maar voortplanten. Ik vind het geen leuke levenswens! Ik kies nooit meer de family aspiration
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 15-05-2005, 13:32
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Goed, als ik over de wensmeter met de muis ga, zie ik heel veel tekst, maar geen levenswens ofzo... Komt die pas na een tijd ofzo? Ze zijn allebei volwassenen btw...

Of heb ik hier iets niet door?
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 13:34.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.