Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2005, 15:57
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 27-10-2005 @ 14:44 :
Bij ons is WSG sowieso leeg. Net als AV. De enige die vrij goed gebruikt wordt op dit moment is AB. Beetje jammer maar och, ik speel sowieso bijna nooit in de battlegounds.


En.. ik ben eindelijk level 60
Mwa, op bladefist draait het nog wel eens. Vooral PU-groups van gemiddelde spelers. Dus vaak vrij spannend
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Advertentie
Oud 29-10-2005, 10:19
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
HIJ KOMT ERAAN! Burning Crusade!
http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 29-10-2005, 10:22
Verwijderd
http://svc002.wic379dp.server-web.co...ws/wowxp11.jpg

en zo gaat wrath set eruit zien voor warrior
Oud 29-10-2005, 10:25
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Reverend schreef op 29-10-2005 @ 11:22 :
http://svc002.wic379dp.server-web.co...ws/wowxp11.jpg

en zo gaat wrath set eruit zien voor warrior
Wandelende bijl....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 29-10-2005, 10:30
Verwijderd
Het lijkt meer op een transformer die elk moment in een auto kan veranderen.
Oud 29-10-2005, 11:06
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
New skill: Triple Wield
Now you can use your head as well to crush all those nasty critters
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 29-10-2005, 18:11
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
lol trasformer
blood elves geen exiles en nu norde, strax gaan de naga de allyance joinen ofzo
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 29-10-2005, 18:20
Verwijderd
Juh, vind ze wel erg cheap. NE ander paletje erop, hoppa.

Ook nog geen nieuwe classes genoemd. Erg jammer


Me priest is eindelijk lvl 40 !!

helaas moet ik nog 3 gold tot ik me mount heb XD
Maar ik ga het zo weer opstarten en heb gistre nog stuk of 80 heavy/thick leathers in de AH gezet met een bo van 45/65
Oud 29-10-2005, 19:10
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Six classes are available to the Blood Elves, including priests, mages, warlocks, warriors, hunters, and rogues.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 29-10-2005, 19:58
Verwijderd
http://files.upl.silentwhisper.net/u...Judgement.jpeg


Tenstorms en judgement


Nut lawbringer, kga gewoon meteen voor judgement (L)
Oud 29-10-2005, 20:13
Verwijderd
w00t heb nu een Red Skeletal Horse. Wat een speed opeens
Oud 30-10-2005, 15:39
Verwijderd
Ik vind die paladin epic sets maar kut. Is Devout niet veel beter voor instances (ZG, MC etc)? Half DPS, half healing... daar schiet je ook weinig mee op, handiger lijkt me om een DPS set te hebben en een healing set.
Oud 30-10-2005, 15:59
Verwijderd
Judgement is veruit het beste wat je voor instances kan krijgen. Meer heb je op zich ook niet nodig voor de instances die nu aanwezig zijn. DPS set is er niet echt voor een paladin, dan kan je beter voor afzonderlijke non-set items gaan.



Hehe, afgelopen MC run hebben we een priest (met succes) Geddon laten tanken Duurde wel verschrikkelijk lang (moeilijk om geen aggro te pakken)
Oud 30-10-2005, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 30-10-2005 @ 16:59 :
Judgement is veruit het beste wat je voor instances kan krijgen. Meer heb je op zich ook niet nodig voor de instances die nu aanwezig zijn. DPS set is er niet echt voor een paladin, dan kan je beter voor afzonderlijke non-set items gaan.
PvP set? (maar dan niet de helm natuurlijk, ik ben heel tevreden met mijn Lionheart Helm) Maar sowieso, heb je niet meer int/spi en healing met Devout dan met Judgement?
Citaat:
Hehe, afgelopen MC run hebben we een priest (met succes) Geddon laten tanken Duurde wel verschrikkelijk lang (moeilijk om geen aggro te pakken)
Haha... Ach ja, je moet wat.
Oud 30-10-2005, 16:37
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
sockted items (kuch diablo2 kuch) en jewelcrafting (zie diablo2)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 30-10-2005, 16:45
Verwijderd
Ja, pvp set zit wat in. PvP doe ik eigenlijk niet voor de rank maar voor de fun. De set die je uiteindelijk krijgt is wel leuk maar in bwl kan je stuff halen die evengoed danwel beter is. En dan heb het dus over de epic pvp set.

Intel en spirit zijn rijkelijk over judgement verspreid. Echter heeft judgement behalve veel meer armor (wat op zich niet uitmaakt in mc, in bwl al meer) daarboven komt ook nog eens de setbonus van judgement.

Dus mja, het staat natuurlijk wel pro als je cloth shit draagt die veel + intel en + spirit draagt, maar uiteindelijk zal het niet zoveel verschil maken voor instances. Het enige wat we doen is backup healer spelen en buffen (en heel soms een grijntje dps).

Hoever ben jij (zijn jullie) met raids?
Oud 30-10-2005, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 30-10-2005 @ 17:45 :
Ja, pvp set zit wat in. PvP doe ik eigenlijk niet voor de rank maar voor de fun. De set die je uiteindelijk krijgt is wel leuk maar in bwl kan je stuff halen die evengoed danwel beter is. En dan heb het dus over de epic pvp set.
Ik zit op een RP server dus het is heel makkelijk ranks te halen, omdat weinig mensen PvP-en. Ik ben zelf van Sargeant Major naar Knight-Lieutenant gegaan in 2 weken en als het goed is ben ik woensdag Knight-Captain. Toch +4% crit, best handig. Én je ziet er uit als banaan.
Citaat:
Intel en spirit zijn rijkelijk over judgement verspreid. Echter heeft judgement behalve veel meer armor (wat op zich niet uitmaakt in mc, in bwl al meer) daarboven komt ook nog eens de setbonus van judgement.
Zal eens kijken wat die setbonus precies inhoudt in vergelijking met devout, ofzo.
Citaat:
Dus mja, het staat natuurlijk wel pro als je cloth shit draagt die veel + intel en + spirit draagt, maar uiteindelijk zal het niet zoveel verschil maken voor instances. Het enige wat we doen is backup healer spelen en buffen (en heel soms een grijntje dps).
Hmm, 1000 extra mana kan toch wel het verschil betekenen tussen een wipe of geen wipe...
Citaat:
Hoever ben jij (zijn jullie) met raids?
Niet zo ver. We hebben nog niet genoeg mensen voor MC (we zijn een soort 'alliance' van meerdere kleine guilds) dus we doen ZG. We hebben de bat, snake en raptor bosses doodgekregen. Spider werkt nog niet zo mee. Tiger hebben we nu 1 keer geprobeerd, maar die is volgens mij ook best irritant.
Oud 30-10-2005, 17:18
Verwijderd
Ik heb nu als paladin unbuffed ongeveer 4700 mana. In een gevecht met Nefarion heb ik meestal aan het eind nog ruim 30% over van die mana en dat terwijl ik heal waar ik kan healen. Het hangt allemaal een beetje van de main healers (priests, druids) af hoe georganiseerd die zijn in hun healmethodes, zit het bij hun snor, dan heeft een paladin (nog) minder werk te doen.

En tsja, voor de critchance ben ik niet echt gegaan (behalve dan die talent in retrobution tree, voor kings) Een paladin die goed naar voren wil komen in team pvp (vooral dus bij de instanced pvp) zal zich veel meer bezig moeten houden met healen, bop/bof casten en stunnen ipv damage dealen (hoewel af en toe een hamertje gooien altijd leuk is, natuurlijk). In pvp zijn paladins qua healers minstens even goed als priests. Zelden zullen tegenstanders een paladin targeten om als eerst om te leggen, aangezien ze dan wel even bezig zijn. Dit in tegenstelling tot de priests.

1vs1 is crit chance en strenght + agil wel handig, maarja, hoe vaak gebeurt dat nou?
Oud 30-10-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 30-10-2005 @ 18:18 :
Ik heb nu als paladin unbuffed ongeveer 4700 mana. In een gevecht met Nefarion heb ik meestal aan het eind nog ruim 30% over van die mana en dat terwijl ik heal waar ik kan healen. Het hangt allemaal een beetje van de main healers (priests, druids) af hoe georganiseerd die zijn in hun healmethodes, zit het bij hun snor, dan heeft een paladin (nog) minder werk te doen.
Ja, daar heb je een punt. Maar bij de moeilijkere bosses gebruik ik wel al mijn mana, onze priests lopen niet rond met allemaal epixxx.
Citaat:
En tsja, voor de critchance ben ik niet echt gegaan (behalve dan die talent in retrobution tree, voor kings) Een paladin die goed naar voren wil komen in team pvp (vooral dus bij de instanced pvp) zal zich veel meer bezig moeten houden met healen, bop/bof casten en stunnen ipv damage dealen (hoewel af en toe een hamertje gooien altijd leuk is, natuurlijk). In pvp zijn paladins qua healers minstens even goed als priests. Zelden zullen tegenstanders een paladin targeten om als eerst om te leggen, aangezien ze dan wel even bezig zijn. Dit in tegenstelling tot de priests.

1vs1 is crit chance en strenght + agil wel handig, maarja, hoe vaak gebeurt dat nou?
Och. Meestal ben ik inderdaad veel aan het healen en curen met autoheal + autocure, maar daarna gooi ik toch altijd wel mijn axe in de strijd en dan is het handig als je wat damage kan doen.

(bovendien, wat ik ook nog een keer wil doen is met een PUG meegaan naar een makkelijke instance en dan #1 damage dealer halen, hoe hard kan je dan die rogue uitlachen)
Oud 30-10-2005, 20:10
Verwijderd
Die rogue zal z'n wenkbrauw ophalen en iedereen zal zich ergeren aan dat je de agro van MT pult.

4700 mana valt me eigenlijk een beetje tegen? Ik zit aan de 6k met de shaman maar ik loop ook niet in full epixx. Beetje jammer dat Ten Storms alweer een kilt heeft
Oud 30-10-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-10-2005 @ 21:10 :
Die rogue zal z'n wenkbrauw ophalen en iedereen zal zich ergeren aan dat je de agro van MT pult.
Ja, of niet. Paladin is niet immune voor BoS.
Oud 30-10-2005, 20:39
Verwijderd
Holy shit, die crappy foto vond ik niet zo geweldig maar naar aanleiding van deze foto krijg ik wel zin om BWL te farmen. Wat een geile set. Jammer dat de helm, het enige onderdeel dat ik heb niet afgebeeld is. Pally ding ziet er ook wel stoer uit.

http://i22.photobucket.com/albums/b3...un/JDandTS.jpg
Oud 31-10-2005, 14:00
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
De datum wanneer de expansion uitkomt is zeker nog onbekend? ziet het nergens staan

Nog 2 lvl's to go
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 31-10-2005, 15:13
Verwijderd
Op me guild chat zag ik voorbij komen dat het pas maart/april werd
Oud 31-10-2005, 15:18
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Hmmm.... Ik wil dit spel echt weer spelen...

Maar mijn PC trekt het niet helemaal (wel in instances/open field, niet in steden/raids etc.)

Is er echt geen tweak utility?

Damn.
Oud 31-10-2005, 15:45
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
wat is je systeem dan mijn probleem zal met meer ram opgelost zijn dus bij jou zal het ook wle meevallen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 31-10-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-10-2005 @ 21:10 :

4700 mana valt me eigenlijk een beetje tegen? Ik zit aan de 6k met de shaman maar ik loop ook niet in full epixx. Beetje jammer dat Ten Storms alweer een kilt heeft
Shaman lijkt mij veel meer gefocussed op intel dan een paladin. Ik heb de gear en stats niet nagechecked maar het lijkt me vrij logisch
Oud 31-10-2005, 17:12
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Morridin schreef op 31-10-2005 @ 16:13 :
Op me guild chat zag ik voorbij komen dat het pas maart/april werd
Jups, dat heb ik ook gelezen. Maar er zal in de tussentijd vast nog wel een grote patch uitkomen oid
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 31-10-2005, 17:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 31-10-2005 @ 18:08 :
Shaman lijkt mij veel meer gefocussed op intel dan een paladin. Ik heb de gear en stats niet nagechecked maar het lijkt me vrij logisch
Dat hangt een beetje af van wat voor shaman je bent. Maar inderdaad.. ik ga voornamelijk voor intellect en spirit gear en alle stamina die ik erbij kan krijgen is mooi meegenomen. Strength en agility let ik niet op.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 31-10-2005, 19:09
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Reverend schreef op 31-10-2005 @ 18:08 :
Shaman lijkt mij veel meer gefocussed op intel dan een paladin. Ik heb de gear en stats niet nagechecked maar het lijkt me vrij logisch
Hehe, gast bij ons heeft buffed 8k mana ofzo (pala). Wel op 1 item na full epic :x

Over je vraag verder naar boven: ZG/MC alles dood, bezig met razorgore atm.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 31-10-2005, 19:16
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
en ik heb nu al 70g en nog 3 levels te gaan, ik ga het zowaar halen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 31-10-2005, 19:27
Verwijderd
Wat halen?
Oud 31-10-2005, 19:30
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
eXo schreef op 31-10-2005 @ 20:27 :
Wat halen?
Z'n mount natuurlijk
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 31-10-2005, 19:39
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 31-10-2005 @ 20:30 :
Z'n mount natuurlijk
Hmm kheb nu een lvl 40 rogue, een lvl 38 Hunter en een lvl 36 priest...maar geld voor maar 1 mount.
Wie o wie...dilemma's
__________________
They came...from...behind!
Oud 31-10-2005, 19:52
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 31-10-2005 @ 16:45 :
wat is je systeem dan mijn probleem zal met meer ram opgelost zijn dus bij jou zal het ook wle meevallen
AMD Athlon nog wat 1Ghz
Geforce 4 Ti4200 64 mb
512 MB Ram
Windows 2k
Oud 31-10-2005, 20:06
Verwijderd
Hmm, je kunt ook voor 40 of 50 euro ook een radeoon 9000 ofzo kopen. Die ram zit op zich wel goed.

Mijn thuis pc:
Athlon 1200mhz
512mb sdRAM
en dus een radeoon 9000 128mb.

WoW loopt gewoon tot nu toe erg soepel. Allen in org of IF is het even laden, maar dan werkt ie ook fijn.
Oud 31-10-2005, 20:07
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 31-10-2005 @ 20:52 :
AMD Athlon nog wat 1Ghz
Geforce 4 Ti4200 64 mb
512 MB Ram
Windows 2k
Alles op low zou toch geen probleem moeten zijn?
Prik er nog 512 geheugen bij en het zou een stuk soepeler moeten gaan, van die lag bij raids en in IF en Org kom je toch niet af, daar heeft bijna iedereen last van.
__________________
They came...from...behind!
Oud 31-10-2005, 20:13
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 31-10-2005 @ 20:52 :
AMD Athlon nog wat 1Ghz
Geforce 4 Ti4200 64 mb
512 MB Ram
Windows 2k
Prik er een videokaart met MINIMAAL 128MB geheugen in (liefst meer) en een extra moduletje van 512MB ram (of 1024 als je dat geld hebt) kan ook geen kwaad en dan zou dat systeem het prima aan moeten kunnen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 31-10-2005, 21:05
Verwijderd
Ik denk dat het een wat oudere pc zal zijn. Waarschijnlijk pakt zijn mobo alleen sdram en geen ddr wat nu er is. Daarnaast vraag ik me af of zijn mobo 1024mb wel helemaal fijn aan zal kunnen.
(staat overigens wel in de manual of op i-net als je weet wat je moederbord is)
Oud 31-10-2005, 23:46
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik weet het niet. Meeste Athlon's zitten op mobo's die SDram EN DDR sleuven hadden. En zodra er ddr op kan dan redden ze de 1GB ram ook nog wel
(alhoewel het de vraag is of het wel zo slim is 1GB te doen als er slechts SDram op kan )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-11-2005, 10:36
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Volgens mij kan er alleen SD ram in, en ik heb ooit gelzen TOT 768 (ofzo)....

Geld voor upgrades is niet zo een probleem, een nieuwe PC is wel weer teveel .
Oud 01-11-2005, 11:30
Verwijderd
Tja, je zou er dan 1 256mb slotje bij in kunnen gooien. Bij funprice staat er een prijs van 37 euro voor. Zal bij gelijksortige winkels niet veel verschillen. Zie ook dan een 512mb sdram zo'n 70 euro kost. Damn, ddr is dan maar 40 euro en toch echt iets beter .

Maar als je er een beetje goede vidkcard ingooit zou je die vidcard ook later nog kunnen gebruiken mocht je een nieuwe pc willen en de oude wegdoen. Scheelt weer iets bij de bouw van een nieuwe.
Oud 01-11-2005, 11:39
Verwijderd
even een vraagje, hoe zit t nou precies met het betalen? je koopt een maand bijvoorbeeld? en maakt t dan uit hoe vaak je speelt tijdens die maand, of koop je een bepaald aantal uren?
Oud 01-11-2005, 11:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Fishy schreef op 01-11-2005 @ 12:39 :
even een vraagje, hoe zit t nou precies met het betalen? je koopt een maand bijvoorbeeld? en maakt t dan uit hoe vaak je speelt tijdens die maand, of koop je een bepaald aantal uren?
Ik weet het niet helemaal precies maar wat ik weet is dat je of met creditcard betaalt, of een gamecard koopt. Het is 12 euro per maand. En ik geloof dat je een gamecard per (minimaal) 2 maanden koopt. Voor 24 euro dus. En ik verwacht dat je ze ook wel hebt voor 6 maanden oid maar dat weet ik niet zeker. En dan kan je in de maanden waar je voor betaald hebt, zoveel spelen als je wil.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-11-2005, 11:55
Verwijderd
http://www.blizzcon.com/imageviewer.shtml?http://www.blizzcon.com/photos.shtml...html?3@20#none

Foto's van Blizzcon. Veel cosplay, redelijk aantal erg goede tussen. Die azn Arthas en die Space Marine zijn wel cool

hele sloot aan demon temptresses ook of hoe ze ook heten. Ook een aantal actrices gehuurd door Blizz. Coole costumes.
Oud 01-11-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 01-11-2005 @ 12:50 :
En dan kan je in de maanden waar je voor betaald hebt, zoveel spelen als je wil.
daar ging het mij even om. dankjewel

als ik vast werk heb, en me schulden enzo heb afbetaald, wil ik het misschien ook gaan spelen.
Oud 01-11-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 31-10-2005 @ 20:39 :
Hmm kheb nu een lvl 40 rogue, een lvl 38 Hunter en een lvl 36 priest...maar geld voor maar 1 mount.
Wie o wie...dilemma's
Waarom niet één level 60 char? Wat moet iedereen toch met die duizenden alts?
Oud 01-11-2005, 13:42
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-11-2005 @ 14:40 :
Waarom niet één level 60 char? Wat moet iedereen toch met die duizenden alts?
Ik vind het gewoon leuk om met zoveel mogelijk classes te spelen,
dat jij nou zsm 60 wil bereiken om je vervolgens de tering in te grinden om met de uberl33tste gear rond te lopen en je daarna helemaal de man te voelen moet jij weten, ik doe het lekker rustig aan.

Zit er trouwens iemand op Deathwing met nog een plekje in een leuke guild? dat alleen questen wordt ook een beetje saai.
__________________
They came...from...behind!
Oud 01-11-2005, 13:47
Verwijderd
Het lijkt me gewoon saai om telkens dezelfde quests te doen. Mijn gear is overigens verre van 'uber1337'.
Oud 01-11-2005, 13:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dezelfde quests doen is ook saai, maar daar valt tot op zekere hoogte wel aan te ontkomen. In ieder geval de eerste 20 a 30 levels. (hoewel sommige questrewards gewoon te leuk zijn om te laten liggen) Maar ik vind het ook vervelend om steeds te moeten switchen met een andere class. Ik speel shaman, vind dat erg leuk en heb veel van de trucjes en zo nu wel onder de knie. Ik heb ook nog een level 13 warlock.. dat wil gewoon echt niet lukken. Ben zo gewend aan mezelf healen, snel vooruit kunnen (mount of wolf) en potion kunnen maken (shaman is alchemist).. af en toe speel ik een uurtje met die warlock maar ik vind er weinig aan.

Edit: maar op zich lijkt het me wel leuk om van elke class een level 60 te hebben. Gewoon.. voor de afwisseling. Maar ik wil er niet de moeite voor doen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games MMORPG's
AceSpade
0 13-08-2011 13:16
De Kantine Schokkende bekentenissen #2
Bongalientje
500 08-08-2007 00:22
De Kantine Ctrl + v topic! #65
TommY_
500 04-01-2007 15:08
Psychologie Mezelf verloren / "normaal" zijn in gezelschap vs. eenzaam "mezelf zijn"
herby
9 06-12-2006 15:27
Games Topmomenten uit je gamecarriere
Daboman
152 26-08-2005 21:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.