Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2005, 18:32
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 24-12-2005 @ 13:45 :
eindelijk een BG gewonnen, ah heerlijk gevoel
ja met mongolen, PuG in bg sucks

was wel leuk bovenaan damage chart 2 keer dood 40 hk's 27 killing blows

bubble boy pally ftw
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Oud 24-12-2005, 22:02
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 24-12-2005 @ 13:41 :
als je BM hebt, heb je toch intimidation?
DAn is 't een kwestie van timing... gooi een conc shot of wingclip... hou de timers in de gaten en activeer intimidation vlak voordat ze aflopen.. op die manier krijg je toch flik wat afstand tussen jou en de 'vijand'

Over enchants, klopt die kosten wat, maaaaar... je bent BM specced dus een beetje grinden kan geen kwaad... zorg dat je een high damage 2 hander vindt (ga binnenkort naar uldaman voor bijv grimlok's charge) en gooi er een inprincipe goedkope damage enchant op (ik heb op mijn Lok ook gewoon fiery enchant, dat is een proc van 40 fire damage, die belachelijk veel proc-t, ook op wingclips en raptors, deze kost slechts: 4x Small Radiant Shard, 1x Essence of Fire )

Maar goed, 't is te doen met hunters... en op jouw lvl mis je natuurlijk een paar skills (je kan geen volle specc hebben) dus soms is 't gewoon niet te doen (ik werd gisternacht noor door 6 lvl 40's onderuit gehaald en ik loop al met 5/8 DS http://wow.allakhazam.com/profile.html?471634 )
Klopt, daar heb ik soms al wel flink wat aan gehad. Ik heb ook al speciale countdown timers om mijn cooldowns in de gaten te houden en heb de beste tip ooit tegen casters die geen insta's gebruiken ook al gevonden (loop door ze heen "target must be in front of you") maar tegen melee classes wil het gewoon nog altijd niet lukken.
Kan ook zijn omdat ik in principe geen echte PvP speler ben. (meer een PvE speler die verdwaald is op PvP omdat daar al zijn vrienden zaten) Battlegrounds vind ik dan wel weer geniaal.

Ja, I know. Ben alleen te lui om te grinden en houd meer van het questen. Denk dat ik binnenkort alleen wel de piraten in tanaris eens ga lastigvallen want ik heb dringend geld nodig (en moet sowieso die quest doen) en ga ook de AH meer in de gaten houden.
Mijn gear is WAY under-par dus dat speelt ook mee. Ik denk dat ik als ik mijn volle gear zou kunnen opwaarderen het al een stuk beter zou gaan. (ik loop nog altijd in mijn tunic of westfall omdat de agi daarop gewoon nog niet getopt is door andere chest drops)

Ik heb Grimlok's al (tot grote ergernis van de warrior die mee was en in zijn stommiteit op greed drukte en ik toestemming kreeg van de rest om dan maar op Need te drukken ) en ik ga kijken of ik iemand kan vinden die me helpt die fiery enchant quest te doen in Badlands. Dan kost het me iig niks

Het is ook wel te doen. Als ik zelf jump dan betekend het meestal dat ze hartstikke dood zijn gewoon omdat ik dan het initiatief heb. ik krijg het alleen maar niet voor mekaar om jumps te overleven.
Misschien dat dit veranderd als ik straks imp-wingclip heb. Die proct en daar intimidation aan kan koppelen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 25-12-2005, 05:12
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
die fiery enchant quest uit badlands is niet hetzelfde als een fiery enchant van een enchanter!
Oud 25-12-2005, 08:20
Verwijderd
jeej ben lvl 46 nu
k wordt wel is geganked door hoger lvl maar dan sla ik gewoon terug of doe Blind,vanish,sprint

laats toen ik lvl 43 was een lvl ?? mage afgemaakt met me gnomish death ray en een backstab
Oud 25-12-2005, 09:44
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 25-12-2005 @ 06:12 :
die fiery enchant quest uit badlands is niet hetzelfde als een fiery enchant van een enchanter!
Maar wel gratis
*zit VOLLEDIG aan de grond op dit moment*
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 25-12-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 24-12-2005 @ 19:32 :
ja met mongolen, PuG in bg sucks

was wel leuk bovenaan damage chart 2 keer dood 40 hk's 27 killing blows

bubble boy pally ftw
Als je 27 killings blows hebt met een pally doe je iets verkeerd, want met een pally zou je voornamelijk moeten healen/cleansen.
Oud 25-12-2005, 19:38
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-12-2005 @ 15:54 :
Als je 27 killings blows hebt met een pally doe je iets verkeerd, want met een pally zou je voornamelijk moeten healen/cleansen.
Mwa, ligt eraan.
Er zijn ook genoeg mensen die spelen gewoon voor hun eigenlijk lol en zitten niet echt te wachten om steeds random-noobs te moeten healen. Ik wil met mijn priest ook wel eens willekeurige heals ergens naartoe slingeren maar ik speel het spelletje toch voor mijn eigen lol en niet om als healbot rond te slepen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 25-12-2005, 21:50
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 24-12-2005 @ 12:07 :
Spec: Beastmastery omdat dat PvE gewoon pwnt.
Beastspec ownt ook in PvP. Mijn vriend heeft een 54 hunter op dit moment, full beastspecced en markmanship voor aimed shot. Alle alliance die groen zijn kan die vrijwel altijd alleen slopen door zijn pet erop af te sturen, werkt vooral goed bij casters (Leukste is altijd nog om achter bomen te gaan staan ofzo, bijv STV, of pet te laten aanvallen en zelf feign death te doen) Bij cloth-wearers van hetzelfde lvl doet de pet ook het meeste werk.

Als je het geluk hebt om de openingsaanval te hebben is het helemaal simpel. Gewoon frost trap ergens neerleggen, als het kan aimed shot gebruiken en je vijand in trap laten lopen. Rustig ff voorbereiden voor nog een aimed shot, pet er daarna snel op af, conc shot met intimidation en dan is het erg snel over.

Mocht je gejumped worden --> wingclip (als het kan) --> intimidation, snel weg proberen te komen, gelijk weer concussive shot en feign death + trap. Als de trap dan lukt is het weer vrij simpel, mocht de trap niet lukken dan hangt het erg af van welke class je tegenkomt en de skills van die speler.
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 25-12-2005, 22:56
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-12-2005 @ 20:38 :
Mwa, ligt eraan.
Er zijn ook genoeg mensen die spelen gewoon voor hun eigenlijk lol en zitten niet echt te wachten om steeds random-noobs te moeten healen. Ik wil met mijn priest ook wel eens willekeurige heals ergens naartoe slingeren maar ik speel het spelletje toch voor mijn eigen lol en niet om als healbot rond te slepen
Ja en daarom verliezen PUG's dus bijna altijd.
Oud 26-12-2005, 09:34
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-12-2005 @ 23:56 :
Ja en daarom verliezen PUG's dus bijna altijd.
Mwa, het is meer het probleem dat ik mezelf altijd de tering in whine om in de raid te mogen maar dan niet in de raid kom en dan halverwege allemaal gezeik krijg dat ik ze niet heal.
Tja, als ze me niet inviten kunnen ze verder ook mijn rug op
(als ik in een groep zit is mijn taak de groep in leven te houden. Anders ben ik gewoon voor mezelf aan het spelen )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 26-12-2005, 10:56
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Even een vraagje. Ik heb net een Priest aangemaakt, maar ik heb blijkbaar ergens de autodecline aanstaan. Ik weet dat dit ergens een setting is maar ik kan hem niet terugvinden.
Ik weiger nu dus automatisch duels, party invites en guilds en ik vind het vreselijk irritant
Weet iemand waar deze setting te vinden is?
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 26-12-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 26-12-2005 @ 10:34 :
Mwa, het is meer het probleem dat ik mezelf altijd de tering in whine om in de raid te mogen maar dan niet in de raid kom en dan halverwege allemaal gezeik krijg dat ik ze niet heal.
Tja, als ze me niet inviten kunnen ze verder ook mijn rug op
Oh, ja als ze me niet inviten dan heal ik ook niet, maar dat is vooral omdat autoheal en autocleanse het dan niet doen.
Oud 26-12-2005, 13:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-12-2005 @ 10:44 :
Maar wel gratis
*zit VOLLEDIG aan de grond op dit moment*
Bedenk wel dat fiet enchantment een AoE proc heeft, dus als je die gebruikt in de nabijheid van sheeps dat je party niet erg blij zal zijn
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-12-2005, 16:03
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-12-2005 @ 12:39 :
Oh, ja als ze me niet inviten dan heal ik ook niet, maar dat is vooral omdat autoheal en autocleanse het dan niet doen.
Tsss, lui hoor

Citaat:
grl schreef op 26-12-2005 @ 14:41 :
Bedenk wel dat fiet enchantment een AoE proc heeft, dus als je die gebruikt in de nabijheid van sheeps dat je party niet erg blij zal zijn
Mwa, in instances is het meestal de bedoeling dat ik NIET melee dus dat zal niet zo'n enorm probleem zijn
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 27-12-2005, 15:18
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-12-2005 @ 15:54 :
Als je 27 killings blows hebt met een pally doe je iets verkeerd, want met een pally zou je voornamelijk moeten healen/cleansen.
ik ben een hunter onze vlagdrager was een bubble boy bally, srry dat dat niet uit de context op te maken was
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 27-12-2005, 21:19
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
IK ben momenteel een human warlock level 13. Als ik bepaalde clothes/armor wil dragen, zegt het spel dat dat niet kan. Bij 't symbool van die armor (je weet wel....in je stock met spullen), staat dan in rode letters bijvoorbeeld 'leather' of 'mail' of zo. Kan iemand me zeggen waarom ik ze niet kan dragen? heeft het misschien met level te maken? of moet ik bepaalde dingen aanleren?
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Oud 27-12-2005, 21:30
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Warlock, Mage en Priest kunnen alleen cloth dragen.

Rogue, Druid, Shaman en Hunter Cloth en leather op uitzondering van Shaman en Hunter die op lvl 40 ook Mail kunnen dragen.

Paladin en Warrior kunnen alles dragen en op lvl 40 Plate dragen.
__________________
They came...from...behind!
Oud 27-12-2005, 23:08
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Invokers of Agony op Executus heeft onyxia eindelijk down. Na 8 keer proberen, lol Het was ze wel eerder gelukt, maar er zijn een hoop mensen weggegaan en we hadden nu veel first-timers, waaronder ik.

Loot:
Onyxia head/backpack
De tank ring met + 4 defense, 10 to all resist, 60 armor
Van tier 2: de warlock/hunter headpiece
En als blauwe items nog 2 tank items.

Aan de ervaren spelers nog een vraag. Het schijnt dat je een buff krijgt van 2 uur met +10% chance to crit voor spells, wanneer je het hoofd van onyxia ergens naartoe brengt. Deze kregen we niet en de vorige keer ook niet. Hoe krijg je die buff nou precies en wat kan er gebeurd zijn als je hem niet krijgt?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 27-12-2005 om 23:10.
Oud 28-12-2005, 03:38
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Aan de ervaren spelers nog een vraag. Het schijnt dat je een buff krijgt van 2 uur met +10% chance to crit voor spells, wanneer je het hoofd van onyxia ergens naartoe brengt. Deze kregen we niet en de vorige keer ook niet. Hoe krijg je die buff nou precies en wat kan er gebeurd zijn als je hem niet krijgt? [/B]
Hele buff gedoe is bugged...
Het vermoedde is dat er een soort timer aan zit (dus een tijd tussen buffs). Onze guild heeft al heel veel ony, 1 nef en 3 hakkar buffs niet gekregen, zonder enige reden...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 28-12-2005, 10:47
Verwijderd
http://www.ocf.berkeley.edu/~sliny/wow_pirates.jpg

Prijs voor de mooiste Roleplay

Stel piraten op een RP-server die wat gedoe krijgen met een GM.
Prijsloos
Oud 28-12-2005, 10:56
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Whaha dat is echt goud.

Next time we gonna make ye walk the plank.

Backwards
__________________
They came...from...behind!
Oud 28-12-2005, 12:34
Verwijderd
http://forums-en.wow-europe.com/thre...n&T=670815&P=1

Staan nog meer van dit soort master dingen.
Bij sommige denk je echt van ''wtf, is dit serieus??''.
Oud 29-12-2005, 10:58
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ok, ik heb wat emails naar Blizzard gestuurd en ze helpen mijn account te recoveren...

Vanmiddag weer spelen, welke SERVER en SIDE zal ik zijn? Ik begin dus zeker op lvl 1
Oud 29-12-2005, 11:17
Verwijderd
Emerald Dream op Horde

Horde is dik in de minderheid daar, we hebben meer nodig ^_~

Wel PvE though
Oud 29-12-2005, 11:26
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
turylon horde en n00b in bg zijn

allaince wilt ook winnen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 29-12-2005, 11:54
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Het liefst speel ik wel PVP...



En RP servers trouwens, is daar wel altijd PVP enabled?



Mischien heb ik nog mijn oude level 2x mage waar ik iets mee kan doen
Oud 29-12-2005, 13:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 29-12-2005 @ 12:54 :
Het liefst speel ik wel PVP...



En RP servers trouwens, is daar wel altijd PVP enabled?



Mischien heb ik nog mijn oude level 2x mage waar ik iets mee kan doen
RP => PvE met RP regels
RPPvP => PvP met RP regels

(lijkt me duidelijk )

Bladefist awaits you (PvP)
EDIT: wel horde dan kan ik je ganken
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 29-12-2005, 13:53
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Sowieso Horde, Allience heb ik nog ergens op een server rondzwerven

Net een gamecard gekocht bij Dixons en mijn account info terug van blizzard, yay, full time WoW!
Oud 30-12-2005, 07:29
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
55
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 30-12-2005, 09:38
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Gz

En ik ben alweer verslaafd
Oud 30-12-2005, 09:58
Verwijderd
Gistren 58 geworden met m'n shadow priest
Holy dungeons, here I come!
Oud 30-12-2005, 11:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben bijna 40 met m'n druid. Als ik per se had gewild was ik het al geweest. Binnen een maand van 0 naar 40.

Ik snap niet hoe sommige mensen binnen 20 dagen van 0 naar 60 komen hoor. Nja, ik snap het wel maar ik snap niet dat je dat wil. Dan moet je echt achterlijk veel spelen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-12-2005, 21:37
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
40 in een week is nog niet eens moeilijk
Oud 31-12-2005, 08:51
Verwijderd
Pfff, ik ben nu al 3 maanden met m'n priest bezig
Ik heb dan ook de vorige week vooral WC en RFC gedaan om ff wat greens en blues te krijgen voor me nieuwverworven enchanting skill.
Oud 31-12-2005, 12:12
Verwijderd
Bah, Emerald Dream valt niet in te komen. Blijkbaar is het vol volgens die lijst.
Nu vraag ik me toch af welke achterlijke mongool met het IQ van 0 ED nog steeds als recommended zet als je het spel voor het eerst aanzet en English PvE kiest. Die server zit al tijden vol en nog steeds blijven er mensen instromen.
De server migration die Blizzard had gedaan was ook te achterlijk voor woorden. De dag dat het open ging hebben ze het nog ff gemeld op het ED forum. Anders waren we met de hele guild naar een rustigere server gegaan
Zelfs Skullcrusher kan ik in, maar geen ED
Oud 31-12-2005, 12:52
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Bloodscalp ligt eruit .

Net nog een leuk item geloot en blijkt dat het achteraf niet in mijn inv zit.. dag Knightly longsword... ; http://www.thottbot.com/?i=10940

Kan het zwaard nu nog ff niet gebruiken, maar lvl binnekort toch wel naar 33 dus.

Naja ik ga iig contact opnemen met een GM hierover, aangezien ik dat zwaard toch wel degelijk graag had geloot.

Ben nu lvl 31 undead warrior, en al aardig alvast aan het sparen voor een mount, heb nu 40 G op dit moment .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 12:54.
Oud 02-01-2006, 11:29
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
EPIC NEW GEAR!

happy new year
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 02-01-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 30-12-2005 @ 12:44 :
Ik ben bijna 40 met m'n druid. Als ik per se had gewild was ik het al geweest. Binnen een maand van 0 naar 40.

Ik snap niet hoe sommige mensen binnen 20 dagen van 0 naar 60 komen hoor. Nja, ik snap het wel maar ik snap niet dat je dat wil. Dan moet je echt achterlijk veel spelen.
Dat doen die kleine chinese mannetjes die dan later die acounts voor € 300,- op e-bay enz. verkopen
Oud 02-01-2006, 12:27
Verwijderd
w00t Happy New Year!
Oud 02-01-2006, 19:23
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
skeleton schreef op 31-12-2005 @ 13:52 :
Bloodscalp ligt eruit .

Net nog een leuk item geloot en blijkt dat het achteraf niet in mijn inv zit.. dag Knightly longsword... ; http://www.thottbot.com/?i=10940

Kan het zwaard nu nog ff niet gebruiken, maar lvl binnekort toch wel naar 33 dus.

Naja ik ga iig contact opnemen met een GM hierover, aangezien ik dat zwaard toch wel degelijk graag had geloot.

Ben nu lvl 31 undead warrior, en al aardig alvast aan het sparen voor een mount, heb nu 40 G op dit moment .
Heb je een fury build dat je zo'n snel wapen gebruikt?
Oud 02-01-2006, 22:16
Verwijderd
ZG limericks die bij onze raids gebruikt worden:

There once was a troll creep
Who mages turned in a sheep
He ate then some grass
and let the fight pass
His bones lie now in a heap

There once was a trollish snake
Whose lush wool coat was a fake
With his new shape
He hoped to escape
But instead was impaled on a stake

There once was a hakkari troll
Who went for a leisurely stroll
He spotted attackers
But his friends were slackers
So now his head's on a pole

There once was a wimpy blood-lord
Who had amassed an epic hoard
his friends now have fled
and he's truly dead
'cause the warrior wanted his sword

There was a snake named Venoxis
Who liked to kill by proxies
But his buddies were fried
And soon after he died
Turns out he was merely obnoxious

There once was a gnomish warrior
Whose size was never a barrier
While he hit at troll feet
He seem'd made from concrete
He had armor like a troop carrier

There once was a trollish priest
Who called a slaughter a feast
The main tank caught fear
And despite all his gear
He now is sadly deceased

We have with us a lot of mages
In their craft, they're all sages
But leave them their sheep
In the grasses so deep
Or else they may demand wages

We are doing a whole lot of sheeping,
And those sheep we'd like to be keeping
So if it has wool,
Please let the tank pull,
Or the mages will soon be down weeping.

whenever a corpse lies there shining
to keep us from ranting and whining
if you see swords in pairs
hold onto your hairs
don't do all that looting and mining

if a battle just has been ended
all dead ones have been amended
then check every snake
that is no more awake
skins can only come from the tended

when the druids are done changing weather
the sheep are all counted and tethered
then loot every bat
every snake, hound and rat
so people can harvest their leather
Oud 02-01-2006, 22:30
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-01-2006 @ 23:16 :
ZG limericks die bij onze raids gebruikt worden:

<limericks>
Leuk, maybe moet ik er ook maar een paar verzinnen. In mijn guild is er een goed gevoel voor humor. Heb je er trouwens ook nog een paar voor onyxia/molten core? Ik kan namelijk nooit mee met de ZG raids, omdat die op een tijdstip vallen dat ik er normaal gesproken niet bij kan zijn.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 22:40.
Oud 03-01-2006, 07:57
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 02-01-2006 @ 20:23 :
Heb je een fury build dat je zo'n snel wapen gebruikt?
Een van de laatste patches heeft de wapens voor warrior's getweaked dat het voor sustained dps niet meer zoveel uitmaakt wat voor wapen je gebruikt.
(burst dps is eigenlijk alleen maar nodig in PvP en dan zijn slome wapens nog steeds beter maar voor PvE maakt het nu minder uit )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 03-01-2006, 09:21
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
skeleton schreef op 31-12-2005 @ 13:52 :
Bloodscalp ligt eruit .

Net nog een leuk item geloot en blijkt dat het achteraf niet in mijn inv zit.. dag Knightly longsword... ; http://www.thottbot.com/?i=10940

Kan het zwaard nu nog ff niet gebruiken, maar lvl binnekort toch wel naar 33 dus.

Naja ik ga iig contact opnemen met een GM hierover, aangezien ik dat zwaard toch wel degelijk graag had geloot.

Ben nu lvl 31 undead warrior, en al aardig alvast aan het sparen voor een mount, heb nu 40 G op dit moment .
LoL ik kreeg mijn item niet terug omdat het niet meer in de log terug was te vinden aangezien de server op dat moment al gaar was.... ;X .

Naja binnekort dan maar ff de Scarlett Monastry in voor;

http://www.thottbot.com/?i=4139 .

En dan misschien nog ergens een leuk zwaardje op de kop te tikken om beetje mee te DW-en .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 03-01-2006, 10:28
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
eindelijk na veel ruzie met ouders en gister onverwacht werk 56

op AH voor 8g bid, en nog gewonnen ook lol
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5564
were een upgrade van verdants
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-01-2006, 10:53
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-01-2006 @ 08:57 :
Een van de laatste patches heeft de wapens voor warrior's getweaked dat het voor sustained dps niet meer zoveel uitmaakt wat voor wapen je gebruikt.
(burst dps is eigenlijk alleen maar nodig in PvP en dan zijn slome wapens nog steeds beter maar voor PvE maakt het nu minder uit )
Je hoeft mij niks over warriors te vertellen.
Oud 03-01-2006, 18:03
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
en level 42 guildy wilde een elite in de burning steppe killen

hij er met andere guildies(ook in de 40) heen, hij had het vanaf de SW>IF vlucht gezien

hun dood, ik kom kill die draak.
hun helemaal blij, alleen toen kwamen ze erachter dat dat hele gebied ermee vol zit
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 04-01-2006, 10:09
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dus...

Ze zijn alweer 10 minuten te laat, basterds
__________________
They came...from...behind!
Oud 04-01-2006, 10:11
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Captain N schreef op 04-01-2006 @ 11:09 :
Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch Nieuwe patch YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dus...

Ze zijn alweer 10 minuten te laat, basterds
11hours paris time betekende volgens mij pas 12uur CET (Central European Time) en dus zijn ze voor zover ik weet niet te laat

En anders: We hadden niet anders verwacht
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 04-01-2006, 10:19
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-01-2006 @ 11:11 :
11hours paris time betekende volgens mij pas 12uur CET (Central European Time) en dus zijn ze voor zover ik weet niet te laat

En anders: We hadden niet anders verwacht
Volgens mij liggen parijs en nederland nog steeds in dezelfde tijdzone maar goed...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.