Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-03-2006 @ 14:02 :
Salvation op alle healers en DPS is betere dps mogelijkheden en dus makkelijker in de meeste gevallen
Tel daarbij op de beste buffs van het spel (naast salvation) en de beste debuff (judgement of wisdom).

Kunnen healen als een priest is ook handig.

En die paladins maar zeuren op het paladin forum. Erg grappig.
Advertentie
Oud 21-03-2006, 15:34
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Paladin in een beetje leuke gear is ziekelijk
(stond er laatst in Ironforge eentje te showen hoe goed hij heals kon spammen. Stond aan een stuk door zijn beste (mana efficiency) heal te spammen... zijn mana bewoog nouwelijks... )

Het is dat ik niet zo into melee classes ben anders had ik er ook een gemaakt. (en het is dat op RP servers het STIKT van de paladins.... gemiddeld kom ik 2 paladins (en 15 hunters) tegen voor iedere priest die ik tegenkom )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-03-2006, 15:38
Verwijderd
Mwoa, het is niet zo goed als je als paladin zo veel +mana/5 sec hebt. Een beetje ervan is wel goed, maar juist omdat die heals zo weinig mana kosten, kun je je beter volledig richten op +healing samen met wat +spellcrit en int. Boeiend als je dan misschien een mana pot moet gebruiken, je redt er de raid misschien wel mee doordat je meer "HPS" hebt.

Wat de 'beste heal' is, is trouwens vrij subjectief. De meest mana efficient heal is FoL rank 1, maar het heeft weinig zin die te gebruiken tenzij je oom bent (maar ik zou niet weten hoe je dat als paladin voor elkaar zou moeten krijgen).
Oud 21-03-2006, 15:51
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-03-2006 @ 16:38 :
Mwoa, het is niet zo goed als je als paladin zo veel +mana/5 sec hebt. Een beetje ervan is wel goed, maar juist omdat die heals zo weinig mana kosten, kun je je beter volledig richten op +healing samen met wat +spellcrit en int. Boeiend als je dan misschien een mana pot moet gebruiken, je redt er de raid misschien wel mee doordat je meer "HPS" hebt.

Wat de 'beste heal' is, is trouwens vrij subjectief. De meest mana efficient heal is FoL rank 1, maar het heeft weinig zin die te gebruiken tenzij je oom bent (maar ik zou niet weten hoe je dat als paladin voor elkaar zou moeten krijgen).
Ik heb geen idee welke hij dan stond te spammen want ik wist niet hoeveel hij per heal deed. Wel dat zijn manabar nouwelijks bewoog. (al kan ik daar geen precieze getallen van geven. Ik weet alleen dat het gruwelijk irritant was )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-03-2006, 16:04
Verwijderd
De meeste paladins healen met de max rank FoL, die healt met BoL ongeveer 500 in 1.5 sec voor 140 mana, plus 1,5/3,5 * +healing bonus. Handig is wel dat je crit heals geen mana kosten.
Oud 21-03-2006, 19:24
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Hoera, ik zit in Eidolon

Lvl 42, 1/3 richting 43 alweer. Kijken of ik een paar keer ZF in kan, phat lewt enzo
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 21-03-2006, 19:57
Verwijderd
Voor ZF raad ik 46+ aan.

Jij was warrior, toch? Dan 48+. Tenzij je de anderen kent en weet dat ze geen n00bs zijn of je high level vrienden hebt.
Oud 21-03-2006, 20:33
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik ben hunter. En ik heb nu in Eidolon genoeg lvl 60 mates, dus ik kan er vast wel een paar keer doorheen gegooid worden
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 21-03-2006, 20:45
Verwijderd
Is toch saai, helemaal geen uitdaging.
Oud 21-03-2006, 21:16
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik wil gewoon lewt en XP
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 21-03-2006, 21:24
Verwijderd
Nou, dan ben je dubbel verkeerd bezig. Het snelst kun je goede loot krijgen door zo snel mogelijk naar level 60 te grinden.
Oud 21-03-2006, 21:51
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Daar heb ik al helemaal geen zin in

Nee, een beetje instancen bevalt me tot nu toe prima, paar keer RFD gedaan en leuke loot gekregen, zo kan ik lekker doorquesten.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 21-03-2006, 22:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Daboman schreef op 21-03-2006 @ 13:22 :
Alle bazen voor razorgore hadden in 10 pogingen of minder onder de knie. Voor Razorgore zitten we nu minstens op 20. Nja het zal wel normaal zijn. Wel frustrerend dat het zo lang duurt. Voor de BWL farmers onder ons, hoeveel pogingen deden jullie erover om Razorgore neer te krijgen. Ben vooral op zoek naar antwoorden van alliance spelers, ik heb gehoord dat horde het er easy mode heeft met grounding totems
Wij hadden Razorgore op de 7e poging neer. Maar het klinkt alsof jullie gewoon nog niet 'klaar' zijn voor BWL als je zo vaak op de eerste boss/mob wiped. Hebben jullie Ragnaros al down? Wij zijn pas in BWL begonnen toen we Raggy min of meer op farm hadden.
Oud 22-03-2006, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 21-03-2006 @ 22:51 :
Daar heb ik al helemaal geen zin in
Begrijpelijk, maar zeg dan ook niet dat je alleen "lewt en XP" wil.
Oud 22-03-2006, 02:16
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-03-2006 @ 23:54 :
Wij hadden Razorgore op de 7e poging neer. Maar het klinkt alsof jullie gewoon nog niet 'klaar' zijn voor BWL als je zo vaak op de eerste boss/mob wiped. Hebben jullie Ragnaros al down? Wij zijn pas in BWL begonnen toen we Raggy min of meer op farm hadden.
Das niet waar, Razor is een bitch fight... orb controller vergt veel oefening en iedereen moet zijn draai vinden... Zelfde is met Vael, kan ook eeuwig duren... maar als je ze ook uiteindelijk hebt dan ben je klaar voor de rest van BWL... (imo gaat bwl ook van moeilijk (razor vael) - lastig (broodlord) - makkelijk (firemaw, ebonroc, flamegor)- lastig(chrom) - moeilijk (nef)) maar goed



Voor degene die er naar vroegen:

ULTRALORD THE MOVIE
http://video.google.com/videoplay?do...88&q=ultralord

FUCK YEAH!
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 22-03-2006, 06:00
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-03-2006 @ 13:42 :
Ach, dat mag ook wel, dat er een gevecht is waarbij de Horde voordeel heeft. Want paladin >> shaman in PvE.
Ook in pvp, vind ik.

In 1on1 sowieso, in group pvp is het al een stuk gelijker.
Oud 22-03-2006, 07:43
Verwijderd
hunters zijn leuk gewoon nr 1 in bg en ben maar lvl 20

Oud 22-03-2006, 08:13
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
catweazle schreef op 22-03-2006 @ 08:43 :
hunters zijn leuk gewoon nr 1 in bg en ben maar lvl 20

[afbeelding]
Het voordeel van een hunter is dat je vaak kunt kiezen welke gevechten je jezelf in gaat mengen. En met dat overzicht win je. (ik blijf meestal aan de "rand" van het gevecht) zodat ik lekker mijn multishot/aimedshots/volley kan spammen en mezelf hooguit zorgen hoef te maken over die rogue (die zich toch eerst vastloopt op mijn freezing trap)

(Aimed-Auto-Multi is echt pijnlijk, zeker als er ergens 1 of 2 crits in geslingerd worden. Zeg maar dag tegen je priest)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 22-03-2006, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 22-03-2006 @ 03:16 :
ULTRALORD THE MOVIE
http://video.google.com/videoplay?do...88&q=ultralord

FUCK YEAH!
Hehe, die Leeroy.
Oud 22-03-2006, 10:56
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
catweazle schreef op 22-03-2006 @ 08:43 :
hunters zijn leuk gewoon nr 1 in bg en ben maar lvl 20

[afbeelding]
Lvl20?
Hoe kan het dan dat je met een lvl 43 req wapen loopt?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-03-2006, 11:16
Verwijderd
ghehe ja dat vroeg ik me ook al af

iemand belazerd hier de boel
Oud 22-03-2006, 11:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 22-03-2006 @ 03:16 :



Voor degene die er naar vroegen:

ULTRALORD THE MOVIE
http://video.google.com/videoplay?do...88&q=ultralord

FUCK YEAH!
En ik zit erin!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-03-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 22-03-2006 @ 11:56 :
Lvl20?
Hoe kan het dan dat je met een lvl 43 req wapen loopt?
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 22-03-2006 @ 12:16 :
ghehe ja dat vroeg ik me ook al af

iemand belazerd hier de boel
das me rogue
Oud 22-03-2006, 11:58
Verwijderd
Rogue met epic ranged wapen?

Lesje geldverspilling gevolgd?
Oud 22-03-2006, 13:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-03-2006 @ 12:58 :
Rogue met epic ranged wapen?

Lesje geldverspilling gevolgd?
Sowieso zijn pre-60 epics geldverspilling, op level 60 is de gemiddelde blue een stuk beter, laat staan MC epics.
Oud 22-03-2006, 13:37
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-03-2006 @ 14:12 :
Sowieso zijn pre-60 epics geldverspilling, op level 60 is de gemiddelde blue een stuk beter, laat staan MC epics.
Het kan natuurlijk ook gewoon een lucky ZF drop zijn geweest.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-03-2006, 15:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-03-2006 @ 14:37 :
Het kan natuurlijk ook gewoon een lucky ZF drop zijn geweest.
Dat sluit ik niet uit, maar dan had ik 'em verkocht Mensen betalen belachelijke bedragen voor epics.
Oud 22-03-2006, 15:47
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-03-2006 @ 23:54 :
Wij hadden Razorgore op de 7e poging neer. Maar het klinkt alsof jullie gewoon nog niet 'klaar' zijn voor BWL als je zo vaak op de eerste boss/mob wiped. Hebben jullie Ragnaros al down? Wij zijn pas in BWL begonnen toen we Raggy min of meer op farm hadden.
Wij hadden 5 pogingen in totaal nodig voor Ragnaros. Half januari ging hij voor het eerst neer. Eind februari was de eerste wipe-avond in BWL.

Onyxia hadden we in totaal 9 pogingen voor nodig. Die is al op farm status sinds december als ik me niet vergis.

Verder hebben we wat prestaties als Garr met 30 man neer zonder warlock en magmadar met weinig healers toch nog neer.

Het enige dat ons misschien tegenwerkt is dat er geen verplichte talentspecc is, maar als druid kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Onze andere prestaties bewijzen dat er niet altijd een bepaalde specc nodig is. En het zou vreemd zijn als er tussen Ragnaros en Razorgore een groot verschil is. Het is natuurlijke vooruitgang, daar zouden geen sprongen in moeten zitten.

Verder denk ik dat een groot deel van de guild al een groot deel van de tier 1 set heeft.

Weet je wel zeker dat je alleen die ene avond gebruikt hebt?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-03-2006, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 21-03-2006 @ 13:22 :
Razorgore wil nog niet echt lukken bij ons

Alle bazen voor razorgore hadden in 10 pogingen of minder onder de knie. Voor Razorgore zitten we nu minstens op 20. Nja het zal wel normaal zijn. Wel frustrerend dat het zo lang duurt. Voor de BWL farmers onder ons, hoeveel pogingen deden jullie erover om Razorgore neer te krijgen. Ben vooral op zoek naar antwoorden van alliance spelers, ik heb gehoord dat horde het er easy mode heeft met grounding totems
Nonsens, heel veel horde guilds gebruiken niet eens shammies om te kiten. Wij wel trouwens, maar gewoon legionnaires mollen moet ook goed te doen zijn.
Oud 22-03-2006, 16:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-03-2006 @ 17:04 :
Nonsens, heel veel horde guilds gebruiken niet eens shammies om te kiten. Wij wel trouwens, maar gewoon legionnaires mollen moet ook goed te doen zijn.
Vooral nu ze de spawnrate verlaagd hebben. Wij kiten ze nog gewoon, werkt ook prima. Scheelt wel dat ik als de mages eenmaal dood zijn als priest niks meer te doen heb, dus ik kan dan fijn mana regennen voor phase 2.

Citaat:
Daboman schreef op 22-03-2006 @ 16:47 :

Weet je wel zeker dat je alleen die ene avond gebruikt hebt?
Ik zei niet dat het een avond was, we hebben 3 pogingen gedaan na een MC raid om wat dingetjes uit te proberen, en de dag daarna ging 'ie op de 4e poging neer. Toen nog een tijdje op Vael lopen wipen (leuk gevecht). Wij hebben overigens ook geen gedwongen spec ofzo. Het voornaamste veschil tussen MC en BWL is dat iedereen gewoon 100% moet focussen en 100% zijn taak uit moet voeren. Als ze dat niet doen, en je opeens binnen 30 seconden door al je healers heen bent, ben je het bokje.

Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 16:41.
Oud 22-03-2006, 16:41
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
Ik ben nu lvl 31 in ik snap nog steeds een heleboel zooi in dit topic niet
Toch maar lvl 60 worden
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Oud 22-03-2006, 16:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
maximeus schreef op 22-03-2006 @ 17:41 :
Ik ben nu lvl 31 in ik snap nog steeds een heleboel zooi in dit topic niet
Toch maar lvl 60 worden
Veel termen komen uit level 60 raid instances, dus het is niet vreemd dat je d'r weinig van volgt
Oud 22-03-2006, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 22-03-2006 @ 17:37 :
Ik zei niet dat het een avond was, we hebben 3 pogingen gedaan na een MC raid om wat dingetjes uit te proberen, en de dag daarna ging 'ie op de 4e poging neer. Toen nog een tijdje op Vael lopen wipen (leuk gevecht). Wij hebben overigens ook geen gedwongen spec ofzo. Het voornaamste veschil tussen MC en BWL is dat iedereen gewoon 100% moet focussen en 100% zijn taak uit moet voeren. Als ze dat niet doen, en je opeens binnen 30 seconden door al je healers heen bent, ben je het bokje.
BWL draait wel veel meer om spec tbh. Om een voorbeeldje te noemen een aantal bosses hebben een agro cap dus hoe meer agro reducing talents etc je hebt hoe langer je door kan gaan. Verder is het ook wel handig om shamans met manatide (horde only ) te hebben voor bv Ebonroc, sinds dat wel een half uur kan duren bij ons en je priests constant mana nodig hebben.
Oud 22-03-2006, 18:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-03-2006 @ 17:54 :
BWL draait wel veel meer om spec tbh. Om een voorbeeldje te noemen een aantal bosses hebben een agro cap dus hoe meer agro reducing talents etc je hebt hoe langer je door kan gaan. Verder is het ook wel handig om shamans met manatide (horde only ) te hebben voor bv Ebonroc, sinds dat wel een half uur kan duren bij ons en je priests constant mana nodig hebben.
Mja, ik speel alliance, dus wij hebben easymode paladins BoS FTW

Spec is 'belangrijk' ja, maar lang niet zo erg als skill en gear. Ik ben zelf nog steeds shadowspecced. In BWL ben ik vooral aan het healen, in MC doe ik damage op trash mobs en een aantal bosses. Als ik mana nodig heb drink ik wel een paar potions, die dingen kosten sinds de Dire maul exploit ook geen drol meer
Oud 22-03-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 22-03-2006 @ 19:09 :
de Dire maul exploit
Hmm?
Oud 22-03-2006, 19:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-03-2006 @ 19:18 :
Hmm?
Teleport hack + hunter kiting = mucho major mana potions in AH. Zijn wel filmpjes van te vinden.
Oud 22-03-2006, 19:52
Verwijderd
Zegt me niets. Maar als jij zegt dat de pots daardoor goedkoper zijn, prima. Ik kocht ze toch altijd al.

En als ze op CD zijn heb je altijd nog night dragon/demonic rune.
Oud 22-03-2006, 20:14
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Momenteel is het zo goed als onspeelbaar @ Bladefist

Maakt de naam LAGfist weer goed waard met een +/- latency van 1000
Oud 22-03-2006, 20:28
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
op azjol-nerub is het ook weer lagfest
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 22-03-2006, 21:08
Verwijderd
Emerald Nightmare is ook weer fijn bezig.

Oh well, Gremlins op Veronica
Oud 23-03-2006, 10:46
Verwijderd
wie weet er nokg leuke muziek op op te ganken/grinden/questen?

( ''ready or not'' is egt een leuk gank nummer, van een hunter die een rogue zoekt ofzo )
Oud 23-03-2006, 12:24
Verwijderd
Moonsorrow - Kylän Päässä

of

Ensiferum - Into the Battle
Oud 23-03-2006, 12:51
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Net een skull splitting crossbow gekocht (Meen ik tenminste, de lvl 43 req crossbow met 14AP en 3 str).

Ben er nog niet over uit of dat ding nou beter is dan m'n mithril blunderbus :\
Kostte me 25G maar goed.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 23-03-2006, 13:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ymir schreef op 23-03-2006 @ 13:51 :
Net een skull splitting crossbow gekocht (Meen ik tenminste, de lvl 43 req crossbow met 14AP en 3 str).

Ben er nog niet over uit of dat ding nou beter is dan m'n mithril blunderbus :\
Kostte me 25G maar goed.
Voor een Hunter is het een goeie upgrade, voor een warrior of rogue is het weggegooid geld.
Oud 23-03-2006, 16:13
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-03-2006 @ 14:36 :
Voor een Hunter is het een goeie upgrade, voor een warrior of rogue is het weggegooid geld.
Lvl 43 hunter

Ik merk weinig verschil? Het is haast alsof m'n damage erop achteruit is gegaan
En dan puur lettend op autoshot.
Ach, ik zie wel, zolang het maar werkt
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 23-03-2006, 16:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ymir schreef op 23-03-2006 @ 17:13 :
Lvl 43 hunter

Ik merk weinig verschil? Het is haast alsof m'n damage erop achteruit is gegaan
En dan puur lettend op autoshot.
Ach, ik zie wel, zolang het maar werkt
Die gun was trager, en doet per shot meer damage. Maar het gaat om de DPS. Daarnaast is je crossbow skill waarschijnlijk niet 100% (5*43=215), en dan doe je ook minder damage.
Oud 23-03-2006, 16:22
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-03-2006 @ 17:15 :
Die gun was trager, en doet per shot meer damage. Maar het gaat om de DPS. Daarnaast is je crossbow skill waarschijnlijk niet 100% (5*43=215), en dan doe je ook minder damage.
Het scheelde .30 en de damage van die Xbow was aardig wat hoger dan van die blunderbuss. Maar dat damage minder is op lagere skill is nieuws voor me, dat staat er ook niet bij vermeld
Alleen kans op raken werd vermeld. Maar dan kan het wel kloppen, x-bow skill zat op 1
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 23-03-2006, 16:43
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
trainen die hap dan!
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 23-03-2006, 16:59
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-03-2006 @ 14:36 :
Voor een Hunter is het een goeie upgrade, voor een warrior of rogue is het weggegooid geld.
Ach... ik heb dat ding toen ooit eens m'n warrior op de AH gekocht voor 6 G buyout ( kun je geen bult voor vallen natuurlijk ) en gebruik hem nog steeds om te pullen op lvl 55 dus =P .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 23-03-2006, 18:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
beeble schreef op 23-03-2006 @ 17:43 :
trainen die hap dan!
Met een beetje geluk staat er een Servant of Allistarj ergens in Stormwind. FF half uurtje afk staan schieten en je hebt je skill op 300. Zo heb ik m'n staff skill op m'n priest op 300 gekregen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.