Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2006, 21:36
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Mijn twee chars:
Ciarán: http://i10.photobucket.com/albums/a1...rnOBFacial.jpg
En Phèdre: http://i10.photobucket.com/albums/a1...reOBFacial.jpg

.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Advertentie
Oud 16-05-2006, 23:21
Verwijderd
Nord? Kies Redguard als warrior.
Oud 17-05-2006, 10:50
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 17-05-2006 @ 00:21 :
Nord? Kies Redguard als warrior.
Dat zou goed zijn als je alleen voor de skillbonuses ging. Maar het gata mij toch ook heel erg om de feeling. Ik vind Nords gewoon gaaf. Bovendien kun je rassen als Nords en Woodelfs rood haar geven zonder dat het belachelijk staat , and I've got a fancy for that.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 17-05-2006, 14:54
Verwijderd
Die stats maken mij ook niet zoveel uit....maar redguards zien er toffer uit imo.
Oud 17-05-2006, 15:16
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
superduck schreef op 17-05-2006 @ 15:54 :
Die stats maken mij ook niet zoveel uit....maar redguards zien er toffer uit imo.
Voor een warrior vind ik orcs ook wel vet, die zijn zo gruwelijk lelijk , en de lompe orc spelen heeft wel wat.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Oud 17-05-2006, 15:30
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 17-05-2006 @ 15:54 :
Die stats maken mij ook niet zoveel uit....maar redguards zien er toffer uit imo.
Mja, ieder zijn schoonheidsideaal. Ik houd nou eenmaal van cat-like faces met lichte ogen en rood haar. En als je dat toepast op een redguard, dan is dat ronduit belachelijk. Daarom dus=>voor mij geen redguard.
Mijn eerste char in MW was wel een redguard, maar ik vond hem zo gruwelijk lelijk dat k later een nieuw karakter ben begonnen .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 17-05-2006, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 17-05-2006 @ 16:30 :
Ik houd nou eenmaal van cat-like faces
Khajit?
Oud 17-05-2006, 17:25
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 17-05-2006 @ 16:35 :
Khajit?
Heheh, ja leuk! Maar dan omdat ik ze vet vind, niet sexy. Heb in MW ook een tijdje een vrouwelijke Kajiit gespeeld, maar ik vond haar poten zo belachelijk. Ze was een pure thief, was wel heel erg leuk om te doen. In Oblivion vind ik de Kajiits en Aragonains alleen echt helemaal niets. Vooral die tweede vind ik er heel erg slecht uitzien... Vandaag 2 Aragonains tegen gekomen in Chorrol, nou je schrikt het het apenzuur.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 17-05-2006, 20:09
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Wat een prachtige natuur! Dat wuivende gras in de wind, ik ben echt verliefd op Cyrodiil.

Net iets heel geks meegemaakt. Ik was in Chorrol, en daar was een Assasin, die ook niet anders heette dan dat. hij volgde me overal, in winkels en door de straten, maar viel me niet aan. Beter nog, hij antwoorde beleefd, maar bleef me volgen tot ik Chorrol uit was. Iemand ook zoiets meegemaakt? Vond het redelijk weird.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 17-05-2006, 20:23
Verwijderd
HMm....viel er nog iets op ofzo? Heb daar niets van gezien.
Oud 17-05-2006, 20:59
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 17-05-2006 @ 21:23 :
HMm....viel er nog iets op ofzo? Heb daar niets van gezien.
Nee, gewoon net zo'n assassin als bij het eerste stuk in die dungeons. En hij gedroeg zich dus als een normale NPC.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 17-05-2006, 22:15
Verwijderd
Ooh, zo een.
Spoiler
Oud 18-05-2006, 08:24
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 17-05-2006 @ 23:15 :
Ooh, zo een.
Spoiler
Mja, ik was ook al aan het wachten op een zwaard in mijn rug... Zal inderdaad wel een bug zijn, maar wel een hele grappige bug .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 18-05-2006, 22:45
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Echt, wat een masterlijke game. Ik ben een thief-elf en zit best hoog in de thievesguild, ook ben ik een knight-errand en nogwat van die dingen. Net de 1e gate dichtgedaan. Ik kon die monsters niet killen dus ik ben maar keihard erdoorheen gaan rennen en zo die steen gejat.

Maargoed, mijn vraag:

Hoe de fuck werkt dat omlullen zegmaar...tot nutoe bribe ik iedereen maar, terwijl mijn omlulskills wel hoog zijn. Alleen snap ik niet hoe dat werkt en ben ik totnutoe bestveel geld kwijt geraakt.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 18-05-2006, 22:55
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 18-05-2006 @ 23:45 :
Hoe de fuck werkt dat omlullen zegmaar...tot nutoe bribe ik iedereen maar, terwijl mijn omlulskills wel hoog zijn. Alleen snap ik niet hoe dat werkt en ben ik totnutoe bestveel geld kwijt geraakt.
Staat best duidelijk uitgelegd in de manual, dus als je het niet begrijpt kijk daar. Het idee is dat je elk van de 4 acties één keer moet gebruiken. Als je met je muis over de actie gaat, laat hte gezicht van de persoon zien of ze dat positief of negatief vinden. De kunst is dus om voor de positieve dingen volle vlakken, en voor de negatieve lege vlakken te gebruiken. En dan uiteindelijk hoger uit te komen dan je begon. Het is best een leuk spelletje, good luck!

Ben nu die quest aan het doen waar je die thoronir moet volgen. Wat een irritant gehannes. De hele tijd maar achter die gast aanlopen. Pfft.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 21-05-2006, 20:01
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ben nog een ander karakter begonnen, maareh, ik hbe weer dat gehannes met die assasin. Hij loopt achter me aan, en ik schrik me constand de klote van hem, maar hij valt me niet aan. Alles wat hij doet is lopen, aardig reageren, en af en toe zijn wapen te voorschijn halen en wegstoppen. Iemand enig idee hoe deze denkelijke bug verholpen kan worden? Want om constand een asassin achter me aan te hebben in steden is vrij irritant.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 21-05-2006, 21:43
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik ben ze nog niet tegengekomen in een stad..

Er is een patch verkrijgbaar op de officiele site..maar ik weet niet of dat ook tegen die bug helpt..
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 21-05-2006, 21:47
Verwijderd
kan je hem niet gewoon doden?
Oud 21-05-2006, 22:37
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 21-05-2006 @ 22:47 :
kan je hem niet gewoon doden?
Nog niet geprobeerd, ik dacht: als hij mij niet aanvalt krijg ik ws de guards op mijn nek.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 21-05-2006, 22:41
Verwijderd
gewoon naar een afgelegen plaatsje lopen, en daar aanvallen.

Waar zit je trouwens bij de storyline quests? Zou kunnen zijn dat het daar aan ligt....
Oud 22-05-2006, 06:49
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 21-05-2006 @ 23:41 :
gewoon naar een afgelegen plaatsje lopen, en daar aanvallen.

Waar zit je trouwens bij de storyline quests? Zou kunnen zijn dat het daar aan ligt....
Zodra ik de stad uitloop verdwijnt hij in het niets. Bovendien vind ik het een beetje aso, die asassin doet me niets, heb besloten om lieve vreedzamer karakters te spelen, die zich inderdaad alleen verdedigen.
Heb nog gen quests gedaan met mijn ene karakter, en alleen die van Thoronir met het andere. Ben eigenlijk vooral aan het rondstruinen en aan het genieten van de wereld.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 25-05-2006, 18:05
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Ik heb een vraag: hoe kun je bij je magie Conjuration skill verhogen?
Oud 25-05-2006, 18:21
Verwijderd
Gewoon op de zelfde manier als de rest, trainen en trainers, lijkt me.
Oud 25-05-2006, 21:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oblivion Domino Day
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-05-2006, 22:34
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 25-05-2006 @ 22:34 :
Oblivion Domino Day
jezus. iemand heeft echt te veel tijd gehad
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Oud 25-05-2006, 23:16
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 25-05-2006 @ 22:34 :
Oblivion Domino Day
OMFGBBQ. Bizar...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 26-05-2006, 00:25
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Hehe jesus. Maar gelukkig is dat met een editor gedaan oid.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 26-05-2006, 17:08
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
superduck schreef op 25-05-2006 @ 19:21 :
Gewoon op de zelfde manier als de rest, trainen en trainers, lijkt me.
Ik kan niet meer trainen want ik moet een hogere 'rank'. Dus mijn conjuration skill kan niet meer omhoog. En hoe moet ik dan mijn 'rank' verhogen?
Oud 26-05-2006, 17:34
Verwijderd
Je bedoelt dat je skill om te casten te laag is? In dat geval moet je een trainer zoeken, tot je ze wel kan casten.

wat bedoel je met "hogere rank"?
Oud 26-05-2006, 18:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 26-05-2006 @ 18:08 :
Ik kan niet meer trainen want ik moet een hogere 'rank'. Dus mijn conjuration skill kan niet meer omhoog. En hoe moet ik dan mijn 'rank' verhogen?
Je kunt maar 10 keer per level betalen om een skill te verhogen.
Zorg dus dat je level omhoog gaat. Primary skills verhogen en dan gaan slapen.

Maarreh, je kunt natuurlijk altijd je Conjuration blijven verhogen door Summoning spells te casten.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 26-05-2006, 18:57
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 26-05-2006 @ 18:08 :
Ik kan niet meer trainen want ik moet een hogere 'rank'. Dus mijn conjuration skill kan niet meer omhoog. En hoe moet ik dan mijn 'rank' verhogen?
Als je Conjuration skill erg laag is moet je even naar Chorrol gaan. Daar verkopen ze vrij basale Conjuration spells. Die moet je dan gewoon constant casten, dan wordt je vanzelf beter.

Het level-based difficulty gebeuren zorgt trouwens wel voor grappige bij-effecten. Zo vond ik laatst zo'n dode Imperial Legion soldaat (die de wegen patrouilleren), die had geprobeerd een struikrover aan te vallen. Helaas voor hem worden die rovers dus sterker naarmate ik meer levels krijg, en die Imperial Legion figuur dus blijkbaar niet.

Zelfde probleem bij de mainquest. Als je al level 18 bent als je daaraan begint, hebben al die stadswachten in Kvatch geen enkele kans meer tegen de Daedre die uit de Gate komen. Beetje jammer dat de figuur die jou moet uitleggen wat je in Oblivion moet gaan doen na twee klappen van een Deadroth al aan gort ligt.

Groet,
Tio
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 26-05-2006, 20:53
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
superduck schreef op 26-05-2006 @ 18:34 :
Je bedoelt dat je skill om te casten te laag is? In dat geval moet je een trainer zoeken, tot je ze wel kan casten.

wat bedoel je met "hogere rank"?
ja nu snap ik het. ik bedoel met hogere rank een hoger level, maarja dankje.
Oud 27-05-2006, 13:33
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Tio schreef op 26-05-2006 @ 19:57 :
Als je Conjuration skill erg laag is moet je even naar Chorrol gaan. Daar verkopen ze vrij basale Conjuration spells. Die moet je dan gewoon constant casten, dan wordt je vanzelf beter.

Het level-based difficulty gebeuren zorgt trouwens wel voor grappige bij-effecten. Zo vond ik laatst zo'n dode Imperial Legion soldaat (die de wegen patrouilleren), die had geprobeerd een struikrover aan te vallen. Helaas voor hem worden die rovers dus sterker naarmate ik meer levels krijg, en die Imperial Legion figuur dus blijkbaar niet.

Zelfde probleem bij de mainquest. Als je al level 18 bent als je daaraan begint, hebben al die stadswachten in Kvatch geen enkele kans meer tegen de Daedre die uit de Gate komen. Beetje jammer dat de figuur die jou moet uitleggen wat je in Oblivion moet gaan doen na twee klappen van een Deadroth al aan gort ligt.

Groet,
Tio
hoe kom je in gods naam bij level 18? ik ben pas in level 2...
Oud 27-05-2006, 14:50
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Hoe kun je je magie meer maken? dat blauwe balkje?
Oud 27-05-2006, 15:48
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 27-05-2006 @ 15:50 :
Hoe kun je je magie meer maken? dat blauwe balkje?
Magicka (het blauwe balkje dus), is voornamelijk afhankelijk van je intelligence. De hoeveelheid basis-magicka die je bezit is je intelligence vermenigvuldigd met een factor twee. Daarboven zijn er nog bonussen als gevolg van je ras en geboorteteken, en eventuele effecten van artifacts/enchantments.

Je magicka herstelt zichzelf na verloop van tijd. Hoe snel dit gaat wordt bepaald door je Willpower.

Als je dus meer en snellere magicka wil, is het zaak dat je je Willpower en Intelligence omhoog krijgt. Dit doe je door te levellen.
Levellen doe je door beter te worden in je zeven "Major Skills".

Als je levelt krijg je een schermpje met zogenaamde "multipliers" voor je attributies. Ofwel, er staat een schermpje met al je eigenschappen zoals Strengt, Willpower en Speed, en daarachter een getal. Dit getal is het aantal punten dat je deze eigenschap omhoog kan laten gaan.
Je kan elke keer dat je levelt drie eigenschappen opwaarderen. Het is dus het handigst om steeds die eigenschappen op te waarderen die de grootste multiplier hebben.

Multipliers hangen op hun beurt af van welke skills je hebt getraind. Elke attribute (eigenschap) hangt samen met een drietal skills (behalve Luck, dat is nergens mee geassocieerd). Als je in die skills beter bent geworden, heb je een hogere multiplier.

Stel dus dat je je Intelligence en Willpower wilt verhogen, dan is het handig om de volgende eigenschappen te trainen: Destruction, Alteration en Restoration voor Willpower. En Alchemy, Conjuration en Mysticism voor Intelligence.

Citaat:
hoe kom je in gods naam bij level 18? ik ben pas in level 2...


Gewoon veel grotten e.d. inlopen en daar beestjes afmaken. In het begin ben ik al van level 1 naar level 8 ofzo gegaan door alleen maar in de buurt van Chorrol (het stadje in de buurt van Weynon Priory, waar je in het begin heengaat) een beetje allerlei grotten, mijnen en ruïnes in te gaan en daar beesten/rovers af te maken. Het verbaasde me zelf ook enigszins hoe snel dat ging.
Probeer er echter wel voor te zorgen dat je, als je snel achtereenvolgens levelt, betere spullen vindt. Je tegenstanders worden namelijk steeds sterker, dus als je zelf geen betere spells/wapens/armour aanschaft heb je de kans dat het spel alleen maar moeilijker wordt.

Groet,
Tio
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 27-05-2006, 16:00
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 27-05-2006 @ 15:50 :
Hoe kun je je magie meer maken? dat blauwe balkje?
Heb je soms The Atronach gekozen als birthsign?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 27-05-2006, 16:01
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Tio schreef op 27-05-2006 @ 16:48 :

Gewoon veel grotten e.d. inlopen en daar beestjes afmaken.
Hangt wel af van wat voor skills je hebt gekozen hè. Voor een thief met speechcraft, mercantile, acrobatics, security enzovoorts maakt het weinig uit hoeveel monsters je doodmept
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 27-05-2006, 16:18
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 27-05-2006 @ 17:01 :
Hangt wel af van wat voor skills je hebt gekozen hè. Voor een thief met speechcraft, mercantile, acrobatics, security enzovoorts maakt het weinig uit hoeveel monsters je doodmept
Dat is natuurlijk ook waar. Ik ging er gemakshalve maar vanuit dat Ravnica enigszins een spellcaster was, aangezien hij z'n magicka wilde vergroten.

Is het spelen van thief trouwens niet erg vervelend? Je kan dan immers best wat levels omhoog gaan zonder dat je je beter kan verweren tegen monsters. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment dan niet meer 's nachts over straat durft.

Groet,
Tio (die zelf een custom combat/magic class heeft aangemaakt, en daar best tevreden over is)
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 27-05-2006, 16:48
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 27-05-2006 @ 15:50 :
Hoe kun je je magie meer maken? dat blauwe balkje?
Misschien handig om de manual even door te nemen. Zo groot is hij niet, en al deze dingen staan erin. Uiteraard zijn mensen hier ook wel ebreid om het uit te leggen, maar als je het kant en klaar hebt liggen is dat misschien makkelijker, ook omdat je het antwoord dan meteen hebt .
Sowiso altijd handig om, na de trial-and-error fase van een nieuw spel even de manual door te kijken, voor alle knopjes dieje nog niet getest hebt, of situaties die je nog niet gtegen bent gekomen.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 27-05-2006, 16:56
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Tio schreef op 27-05-2006 @ 17:18 :
Dat is natuurlijk ook waar. Ik ging er gemakshalve maar vanuit dat Ravnica enigszins een spellcaster was, aangezien hij z'n magicka wilde vergroten.

Is het spelen van thief trouwens niet erg vervelend? Je kan dan immers best wat levels omhoog gaan zonder dat je je beter kan verweren tegen monsters. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment dan niet meer 's nachts over straat durft.

Groet,
Tio (die zelf een custom combat/magic class heeft aangemaakt, en daar best tevreden over is)
Het is waar dat door auto-levelling monsters voor niet-aggresieve chars relatief gezien steeds sterker worden.
Maar thiefs hebben daarvoor illusion: chameleon en invisibility

Oh, en charm/calm creature natuurlijk ,en nog wel meer
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 27-05-2006, 17:41
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Ah, ik zou willen dat ik zelf over een redelijk arsenaal aan Illusion spells beschikte. Maar Illusion had ik niet in mijn Major Skills gekozen, en aangezien de één of andere idioot van een Archmage besloten heeft alle verkoop van spells per school onder te verdelen in allerlei duffe dorpjes, ben ik er dus nog niet aan toegekomen om ergens Illusion spells in te slaan.
Wordt waarschijnlijk dolle pret met m'n personality multiplier op het moment dat ik eindelijk m'n Illusion wel kan trainen.

Groet,
Tio (die het wellicht een leuk idee lijkt als iedereen in dit topic z'n huidige character beschrijft. Dus je major skills, je level en waar je op dit moment mee bezig bent e.d.)
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 27-05-2006, 19:25
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
het is waar Tio ik ben een spellcaster... maar mijn level is 2 en mijn major skills zijn:
armorer
blade
blunt
hand to hand
light armor
marksman
sneak

maar ik wist niet dat je die kon veranderen.

ik moet nu de amulet of the king terug halen... ik had hem aan jauffry gegeven maar toen is hij weer gestolen dus nu moet ik hem terug halen. het is in zo'n cave en ik moest eerst de vier boeken krijgen van de 'mystic down' maar die mevrouw in die shrine heeft de amulet en zij wil hem niet geven... wat moet ik doen?
Oud 27-05-2006, 19:56
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 27-05-2006 @ 20:25 :
het is waar Tio ik ben een spellcaster... maar mijn level is 2 en mijn major skills zijn:
armorer
blade
blunt
hand to hand
light armor
marksman
sneak

maar ik wist niet dat je die kon veranderen.

ik moet nu de amulet of the king terug halen... ik had hem aan jauffry gegeven maar toen is hij weer gestolen dus nu moet ik hem terug halen. het is in zo'n cave en ik moest eerst de vier boeken krijgen van de 'mystic down' maar die mevrouw in die shrine heeft de amulet en zij wil hem niet geven... wat moet ik doen?
Ai, dat is niet goed. Je bent spellcaster, maar geen van je Major Skills zijn daarop gebaseerd. Met de major skills die je nu hebt, is het compleet onhandig om spellcaster te spelen, maar kan je je beter op gewoon bruut vechten richten. (Hoewel Heavy Armor dan wellicht beter was geweest.)
Je kan je Major Skills namelijk niet meer veranderen als je al aan het spel begonnen bent.

Je kan natuurlijk wel je magische skills trainen, maar je hebt als nadeel dat die nu waarschijnlijk erg laag zijn, zodat je maar weinig spells kan casten. Bovendien draagt het beter worden in magie nu niet bij aan het bereiken van een hoger level.

Als je daadwerkelijk een spellcaster zou willen spelen, raad ik je aan het spel opnieuw te beginnen. Op een gegeven moment zal Baurus (één van de soldaten in het begin, vlak nadat de Emperor gedood is) aan je vragen welke "Class" je hebt. Op dat moment kan je uit een heleboel klassen kiezen, of je eigen class aanmaken.
Of je moet nu dus besluiten meer als vechter verder te gaan.

Voor de quest kan ik je verder niet helpen, want zover ben ik zelf nog niet in de Main Quest. Je kan echter wel hier kijken, daar zijn walkthroughs te vinden.
Tevens is het beleefder om je eigen ervaringen in het spel, wanneer deze betrekking hebben op de verhaallijn, in zogenaamde "spoilertags" te plaatsen, zodat mensen zelf kunnen kiezen of ze het lezen of niet. Anders verklap je misschien dingen die mensen liever zelf hadden ontdekt door het spel te spelen.

Spoilertags gaan als volgt:
Je opent met ["spoiler"], typt dan je tekst, en sluit af met ["/spoiler"]. (Maar dan dus zonder de aanhalingstekens!.

Het resultaat is dan als volgt:
Spoiler


Groet,
Tio
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 27-05-2006, 20:40
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Tio schreef op 27-05-2006 @ 20:56 :
Ai, dat is niet goed. Je bent spellcaster, maar geen van je Major Skills zijn daarop gebaseerd. Met de major skills die je nu hebt, is het compleet onhandig om spellcaster te spelen, maar kan je je beter op gewoon bruut vechten richten. (Hoewel Heavy Armor dan wellicht beter was geweest.)
Je kan je Major Skills namelijk niet meer veranderen als je al aan het spel begonnen bent.

Je kan natuurlijk wel je magische skills trainen, maar je hebt als nadeel dat die nu waarschijnlijk erg laag zijn, zodat je maar weinig spells kan casten. Bovendien draagt het beter worden in magie nu niet bij aan het bereiken van een hoger level.

Als je daadwerkelijk een spellcaster zou willen spelen, raad ik je aan het spel opnieuw te beginnen. Op een gegeven moment zal Baurus (één van de soldaten in het begin, vlak nadat de Emperor gedood is) aan je vragen welke "Class" je hebt. Op dat moment kan je uit een heleboel klassen kiezen, of je eigen class aanmaken.
Of je moet nu dus besluiten meer als vechter verder te gaan.

Voor de quest kan ik je verder niet helpen, want zover ben ik zelf nog niet in de Main Quest. Je kan echter wel hier kijken, daar zijn walkthroughs te vinden.
Tevens is het beleefder om je eigen ervaringen in het spel, wanneer deze betrekking hebben op de verhaallijn, in zogenaamde "spoilertags" te plaatsen, zodat mensen zelf kunnen kiezen of ze het lezen of niet. Anders verklap je misschien dingen die mensen liever zelf hadden ontdekt door het spel te spelen.

Spoilertags gaan als volgt:
Je opent met ["spoiler"], typt dan je tekst, en sluit af met ["/spoiler"]. (Maar dan dus zonder de aanhalingstekens!.

Het resultaat is dan als volgt:
Spoiler


Groet,
Tio
wat doe jij dan voornamelijk? omdat je nog niet ver bent in de main Quest.
Oud 27-05-2006, 21:02
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Tio schreef op 27-05-2006 @ 20:56 :
Ai, dat is niet goed.
Sommige mensen raden dit juist aan. Je level blijft laag, maar dat is niet per sé slecht. Nu blijven zijn vijanden even zwak, ook als hij als mage beter wordt
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 27-05-2006, 21:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Tio schreef op 27-05-2006 @ 18:41 :

Groet,
Tio (die het wellicht een leuk idee lijkt als iedereen in dit topic z'n huidige character beschrijft. Dus je major skills, je level en waar je op dit moment mee bezig bent e.d.)
Komt ie!

---
Junuxx
Level 38 Mage
Race: High Elf
Birthsign: Apprentice
Health/Magicka/Fatigue: 378/400/317
---
Strength: 61
Intelligence: 100
Willpower: 100
Agility: 74
Speed: 64
Endurance: 82
Personality: 107
Luck: 80
---
Major Skills:
Alchemy: 100
Alteration: 100
Conjuration: 108
Destruction: 102
Illusion: 97
Mysticism: 88
Restoration: 65
---
Days Passed: 104
Fame: 96
Creatures killed: 698
Potions made: 968
Oblivion Gates shut: 7
Nirnroots found: 46
Books read: 250
---

Verder ben ik op het moment nergens mee bezig. Ik heb de Main Quest en de Mage Guild uitgespeeld, ik heb twee huizen, en de groei is er een beetje uit zeg maar. Ik heb al dik een maand niet meer gespeeld geloof ik.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-05-2006, 01:42
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Hehe, met hetzelfde aantal days passed ben ik level 16 ofzo.
Oud 28-05-2006, 10:20
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 27-05-2006 @ 21:40 :
wat doe jij dan voornamelijk? omdat je nog niet ver bent in de main Quest.
Momenteel ben ik ietwat bezig met de Mage Guild Recommendation quests te doen. Maar omdat je dan naar alle dorpjes op de hele kaart moet, loop ik tussendoor ook gewoon dungeons en Oblivion Gates in. Momenteel bezoek ik elke Oblivion Gate die ik tegenkom. (Het lastige is alleen dat je steeds al die loot moet verslepen ).

Citaat:
Not for Sale schreef:Sommige mensen raden dit juist aan. Je level blijft laag, maar dat is niet per sé slecht. Nu blijven zijn vijanden even zwak, ook als hij als mage beter wordt


Dat is natuurlijk waar. Maar in het begin zit je wel enorm met het probleem dat je alleen maar laffe spells kan casten.
Nu ben ik opzich wel op de hoogte van het idee van "efficient leveling", maar voor mij zou dat teveel het Roleplaying element uit het spel halen.

Groet,
Tio (die zijn eigen stats wel post als hij weer op z'n eigen PC zit)
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 28-05-2006, 10:41
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Ik ben opnieuw begonnen... mijn major skills zijn nu, restoration, conjuration, illusion, athletics, acrobatics, heavy armor en blade

het is wel jammer want bij mijn oude character ben ik grand chapion van de imperial city arena.
maar nu gaat het wel beter

eeh tio, hoeveel gold heb je omdat je dus veel rond reist?
Oud 28-05-2006, 10:55
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Niet eens zo bruut veel. Momenteel ergens tussen de 15000 en 20000 goud. Ben aan het sparen voor een huisje in Chorrol of Skingrad.

Oh, en @Not for Sale.
Een andere reden om wel redelijk wat levels te maken is natuurlijk die Sigil Stones. Die worden pas bruut als je die vanaf level 10+ ofzo gaat vinden. En sommige quests komen pas vanaf hogere levels vrij.

Groet,
Tio (die Mark en Recall nog steeds erg mist)
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.