Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2006, 08:51
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Meadow schreef op 20-07-2006 @ 00:54 :
Whoohoo! Ik heb mijn oma's 19 inch flatscreen geeerft . Dit gamed echt superdalux, kan nu eindelijk fatsoenlijk alles uit mijn nieuwe videokaart trekken en t spelen op 1024 bij 768. Congratulate me . Straks ga ik gamen tot diep in deze te hete nacht .

Whoohoo, kickass!
Congrats Ik krijg binnekort ook weer mijn flatscreen terug die me broer had geleend van me
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Advertentie
Oud 21-07-2006, 01:23
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik heb zojuist de mainquest volbracht en moet zeggen dat de lengte van de mq wat korter was als ik had verwacht, daarintegen was het einde wel zeer spectaculair.

Maarja ik kan niet klagen ik ben ruim een maand bezig geweest met het gehele spel(alle guild, daedra quests en de mq) en speelde vaak best lang. De eerste game sinds tijden waar ik soms echt niet mee kon ophouden , en ook 1 van die weinige games die best indruk op me heeft gemaakt kwa graphics, de storyline en hoe wel doordacht dat spel wel niet is gemaakt.

Hopelijk komt er snel een vervolg .
Oud 21-07-2006, 09:22
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 21-07-2006 @ 02:23 :
Hopelijk komt er snel een vervolg .
Aan Oblivion hebben ze geloof ik vier of vijf jaar gewerkt, dus ik denk neit dat er snel een vervolg te verwachten is, aangezien hij nog maar net uit is. Maar het is een wens .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 21-07-2006, 14:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Meadow schreef op 21-07-2006 @ 10:22 :
Aan Oblivion hebben ze geloof ik vier of vijf jaar gewerkt, dus ik denk neit dat er snel een vervolg te verwachten is, aangezien hij nog maar net uit is. Maar het is een wens .
Denk je niet dat hij een expansion bedoelt?
En die lange tijd van eraan werken kun je ook voor andere argumenten gebruiken; als het net zo gaat als bij Morrowind zijn ze nu al bezig met TES V
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-07-2006, 15:29
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Er zal in goed gebruik vast wel een expansion komen en ik verwacht binnen een halfjaar de eerste echt goede fanmade expansion dingen die echt de moeite waard worden
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-07-2006, 20:16
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Whoei, een expansion zou echt superdaluxe zijn. En ze zullen ondertussen ongetwijfelt ook al met V bezig zijn ja.. Daar zie ik ze wel voor aan. Workaholics .

Whoei!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 23-07-2006, 08:55
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik draai een mod genaamd heroes retreat. Daarin zit een deur die iets van "Heroes training center and spa" heet. Daar heb je een sleutel voor nodig, maar die is nergens te vinden. Nu las ik ergens bij commentaar op die mod, dat deze persoon weer had gelezen dat deze deur nergens naar toe lijdt, en dat er dus geen sleutel is. Dat lijkt me nogal raar, waarom zou die deur er dan zijn? Misschien nog voor een uitbreiding op de mod ofzo, maar da's ook een beetje suf.

Heeft één van jullie misschien die first hand info gevonden, want ik vind 'm niet. Of tegengestelde info, da's ook prima .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 23-07-2006, 09:08
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Mijn vermoeden is dat Bethesda nu eerst bezig is met Fallout3 (tenzij dat natuurlijk een volledig ander team is maar dat lijkt me stug want zo enorm zijn ze daar nou ook weer niet)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-07-2006, 19:18
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Zou iemand even in een spoilertag willen vermelden hoe de quest het voordat de gates sluiten? Dan weet ik welke quest ik niet moet afronden . Ik wil verder met de mainquest, maar niet ten koste van het gate-raiden .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 23-07-2006, 19:31
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Meadow schreef op 23-07-2006 @ 20:18 :
Zou iemand even in een spoilertag willen vermelden hoe de quest het voordat de gates sluiten? Dan weet ik welke quest ik niet moet afronden . Ik wil verder met de mainquest, maar niet ten koste van het gate-raiden .
Volgens mij klopt je vraag niet helemaal
Maar zoals ik 'm begrijp, dit moet je doen als je wilt dat de normale gates blijven:

Spoiler
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-07-2006, 20:30
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-07-2006 @ 20:31 :
Volgens mij klopt je vraag niet helemaal
Maar zoals ik 'm begrijp, dit moet je doen als je wilt dat de normale gates blijven:

Spoiler
Yee, dank je wel. Dus Allies for Bruma kan ik rustig afmaken .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 24-07-2006, 20:26
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Ik ben nu bezig met de MQ, maar ik kom niet verder... kan iemand die de MQ al heeft uitgespeeld deze vraag beantwoorden?

Spoiler
Oud 24-07-2006, 20:31
Verwijderd
Spoiler
Oud 25-07-2006, 10:38
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
superduck schreef op 24-07-2006 @ 21:31 :
Spoiler
Spoiler
Oud 25-07-2006, 11:22
one.
one. is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 25-07-2006 @ 11:38 :
Spoiler
Spoiler
__________________
.
Oud 25-07-2006, 12:55
Verwijderd
Spoiler
Oud 25-07-2006, 13:46
Verwijderd
Ben ik trouwens de enige die die kat en reptiel mensachtigen verschrikkelijk crap vind?
Oud 25-07-2006, 15:52
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
superduck schreef op 25-07-2006 @ 13:55 :
Spoiler
sorry, maar ik snap er niks van
Oud 25-07-2006, 16:45
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
laat maar, ik snap het al.
Oud 25-07-2006, 16:51
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-07-2006 @ 20:31 :
Volgens mij klopt je vraag niet helemaal
Maar zoals ik 'm begrijp, dit moet je doen als je wilt dat de normale gates blijven:

Spoiler
Spoiler
Oud 25-07-2006, 17:34
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik ga met een nieuw character spelen, dark elf en wil graag als necromancer spelen, heb mage als class gekozen, die spells zijn vet .
Oud 25-07-2006, 17:57
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 25-07-2006 @ 14:46 :
Ben ik trouwens de enige die die kat en reptiel mensachtigen verschrikkelijk crap vind?
Geen idee of je de enige bent, maar ik vind ze juist ubervet .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 26-07-2006, 15:34
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
hallo ik ben nieuw hier , ik heb oblivion dus al helemaal uitgespeeld behalve nog 20 % van de dungeons enz.
en ik wou graag overnieuw beginnen met een ander ras (ben nu wood elf) maar als je dus nieuw game start verdwijnt je eerste character dan?
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 26-07-2006, 16:15
Verwijderd
Zolang je nog een savegame hebt niet.
Oud 26-07-2006, 17:41
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
ja ik heb ontiegelijk veel savegames van mijn eerste char.

maar als ik dan dus een nieuwe char maak gaan de saves dan door elkaar heen van mijn eerste en de 2e?



maar ik kan dus een nieuwe maken zonder zorgen te maken dat mijn andere verdwijnt? want op mijn eerste wil ik soms nog wel eens een lolletje trappen (dorpen uitmoorden enz)
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 26-07-2006, 18:37
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
nog een leuk filmpje van oblivion voor de mensen die chuck norris kennen

http://www.youtube.com/watch?v=MP9CH...earch=Oblivion


ik heb ook nog een site met bijna alle quests hints en andere dingen maar ik weet niet of ik die mag geven omdat het mischien voor sommige het spel bederft
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 26-07-2006, 18:48
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
srry maar ik kon dit filmpje echt niet weglaten

what happens when you make an argonian and make him a lifeguard?

echt heel grappig
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 26-07-2006, 18:57
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 26-07-2006 @ 18:41 :
ja ik heb ontiegelijk veel savegames van mijn eerste char.

maar als ik dan dus een nieuwe char maak gaan de saves dan door elkaar heen van mijn eerste en de 2e?



maar ik kan dus een nieuwe maken zonder zorgen te maken dat mijn andere verdwijnt? want op mijn eerste wil ik soms nog wel eens een lolletje trappen (dorpen uitmoorden enz)
Tuurlijk pizzabox! De meeste mensen hebben vele karakters. En je kunt er zoveel hebben als je wilt, die worden gewoon apart opgeslagen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 26-07-2006, 19:07
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
ok thanks !!!

btw ik zat zonet een paar filmpjes te bekijken zie ik opeens een pet mod als je die download krijg je een petshop in cheydinhal en dan kun je katten , beren ,honden ,skeletten en imps en nog een paar dieren als huisdier nemen
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 26-07-2006, 19:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Command Creature Spell?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 26-07-2006, 19:53
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
nee gewoon een huisdier die gewoon altijd met je mee loopt en dan kun je hem de opdrachten , eten geven, aanvallen, wachten,of volgen doen
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 26-07-2006, 21:30
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 26-07-2006 @ 19:48 :
srry maar ik kon dit filmpje echt niet weglaten

what happens when you make an argonian and make him a lifeguard?

echt heel grappig
Omg dit is echt hilarisch .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 27-07-2006, 01:08
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 26-07-2006 @ 19:48 :
srry maar ik kon dit filmpje echt niet weglaten

what happens when you make an argonian and make him a lifeguard?

echt heel grappig
omfg

__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Oud 27-07-2006, 08:43
Welgemeend
Welgemeend is offline
Dat muziekje erbij ook .
Oud 27-07-2006, 18:49
one.
one. is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 26-07-2006 @ 19:48 :
srry maar ik kon dit filmpje echt niet weglaten

what happens when you make an argonian and make him a lifeguard?

echt heel grappig
__________________
.
Oud 27-07-2006, 19:43
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
voor de mensen die geen huis kunnen betalen in cyrodill :

mod voor een bank waar je je spulle kan droppen zonder dat het verdwijnt of gewoon voor de fun
(weet niet of het virus vrij is : dacht van niet )


ik heb nu de dierenwinkel mod gedownload het jammere is dat de viervoeters niet op trappen kunnen lopen zoals in imperial city is dat wel lastig
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 27-07-2006, 20:01
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 27-07-2006 @ 20:43 :

(weet niet of het virus vrij is : dacht van niet )
Je dacht dat het niet virus vrij is? Dude, waarom geef je ons de link dan
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 27-07-2006, 20:13
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
uhm omdat ik van die site veel andere mods heb gedownload die wel virus vrij waren maar ik heb deze niet nodig omdat ik al 2 huizen heb




en als je een goede virusscanner hebt en die waarschuwt je dan doe je het niet
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 27-07-2006, 20:20
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
ik denk wel dat tie virus vrij is heb zonet nog een paar mods ( ja ik download er zoveel ik kan om oblivion op te leuken)
die geen virus hadden

kheb nu ook de black unicorn

sterker en sneller dan shadowmere
en kan over water rennen
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 28-07-2006, 12:11
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Weer even voor iemand die de MQ al heeft uitgespeeld:

Spoiler
Oud 28-07-2006, 12:20
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 28-07-2006 @ 13:11 :
Weer even voor iemand die de MQ al heeft uitgespeeld:

Spoiler
Spoiler
Oud 28-07-2006, 13:57
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik ga NU weer gamen. Na de afgelopen dagen 2 rokjes en een topje te hebben gemaakt ben ik daar wel aan toe...

(ohja, en een sjaal)
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 28-07-2006, 14:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Meadow schreef op 28-07-2006 @ 14:57 :
Ik ga NU weer gamen. Na de afgelopen dagen 2 rokjes en een topje te hebben gemaakt ben ik daar wel aan toe...

(ohja, en een sjaal)
Vertel? Naaien? Macrameeën? Breien?

En waarom maak je een sjaal met dit weer echt
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-07-2006, 15:29
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
een sjaal als het 30+ graden is
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 28-07-2006, 15:54
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Hoe kun je voorkomen om een vampier te worden? of kan dat niet? want ik ging slapen en ineens was ik een vampier. en om bij zo'n heks een potion te halen kost me ook weer 5 grand soulgems en ik moet dan weer allerlei ingredienten halen

Hoe komt het trouwens dat ik nu in een keer een vampier word als ik ga slapen? omdat ik in een bepaald level zit ofzo?
Oud 28-07-2006, 16:38
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 28-07-2006 @ 15:39 :
Vertel? Naaien? Macrameeën? Breien?

En waarom maak je een sjaal met dit weer echt
Naaien . Dat doe ik graag . En sjaals zijn altijd goed, zelfs bij 40 graden. Ik gebruik sjaals als omslagdoeken en rokken/jurkjes met warm weer. Maar dit is en sjaaltje, een zomerding. Gewoon omdat ik stof over had van mijn rokje. Dan kun je dat zo losjes om je hals leggen, da's fijn en tuttig .

Spoiler
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 28-07-2006, 16:41
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Meadow schreef op 28-07-2006 @ 17:38 :
Naaien . Dat doe ik graag . En sjaals zijn altijd goed, zelfs bij 40 graden. Ik gebruik sjaals als omslagdoeken en rokken/jurkjes met warm weer. Maar dit is en sjaaltje, een zomerding. Gewoon omdat ik stof over had van mijn rokje. Dan kun je dat zo losjes om je hals leggen, da's fijn en tuttig .

Spoiler
Okee, nou, leuk toch, bezigheidstherapie

Spoiler
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-07-2006, 17:44
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 28-07-2006 @ 16:54 :
Hoe kun je voorkomen om een vampier te worden? of kan dat niet? want ik ging slapen en ineens was ik een vampier. en om bij zo'n heks een potion te halen kost me ook weer 5 grand soulgems en ik moet dan weer allerlei ingredienten halen

Hoe komt het trouwens dat ik nu in een keer een vampier word als ik ga slapen? omdat ik in een bepaald level zit ofzo?
volgensmij is dat die vampire cure test als je binne 3 dagen naar een kerk gaat en bid bij dat ding dan word je genezen. heb je het na 3 dagen niet gedaan dan ben je volbloed vampier en dan moet je die cure test doen met die heks met die grand soul gems
grand soul tip: kijk in mage guilds en elven ruins.
kijk ook ff of je ogen roze zijn ,zijn ze roze dan ben je volgensmij nog niet helemaal vampier of anders heb je misschien een savegame ofzo zo niet suc6 met de cure quest

tip als je niet in een vampier wil veranderen . neem altijd cure deases poitions mee
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 28-07-2006, 17:48
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
Citaat:
Meadow schreef op 28-07-2006 @ 17:38 :


Spoiler
[/B]
Spoiler
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Oud 28-07-2006, 17:53
Pizzabox
Avatar van Pizzabox
Pizzabox is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 28-07-2006 @ 18:44 :
volgensmij is dat die vampire cure test als je binne 3 dagen naar een kerk gaat en bid bij dat ding dan word je genezen. heb je het na 3 dagen niet gedaan dan ben je volbloed vampier en dan moet je die cure test doen met die heks met die grand soul gems
grand soul tip: kijk in mage guilds en elven ruins.
kijk ook ff of je ogen roze zijn ,zijn ze roze dan ben je volgensmij nog niet helemaal vampier of anders heb je misschien een savegame ofzo zo niet suc6 met de cure quest

tip als je niet in een vampier wil veranderen . neem altijd cure deases poitions mee
nou omdat ik zo aardig ben hier de walkthrough door de vampire cure test voor je

Walkthrough
[edit]Getting Started
Before you can start this quest, you must have already become at least a first-stage Vampire (i.e., normal Cure Disease effects will not work to cure you; Vampirism shows up in your Active Effects page). At that point, Cure Vampirism will start to show up as a conversation topic, in particular when talking with healers. Asking about 'Cure Vampirism' will lead to a referral to Raminus Polus in the Arcane University in the Imperial City. But in fact, Raminus doesn't really know much, other than that Count Janus Hassildor of Skingrad is a vampire, and may have been doing some research on a cure. So, off to Castle Skingrad you go, where you have to tell Hal-Liurz why you want to talk to the Count before she will go and find him for you. Talking to Janus Hassildor yields an interesting backstory on him and his wife and reveals that he will reward you for obtaining a Cure Vampirism potion (so he can heal his comatose wife), but still no potion. Instead he sends you off to yet another person: an alleged witch of Glenmoril who lives somewhere near the Corbolo River (your map places a marker at Drakelowe.

[edit]Melisande's Shopping Lists
Travel to Drakelowe and you will find one inhabitant, Melisande, who will let on that she might be able to help you. But before even agreeing to help you, she requires five empty Grand Soul Gems. Any of the Merchants who sell magical equipment may stock Grand Soul Gems; you can steal one from her basement (accessible through the fireplace); there is one available in nearby Squandered Mine while you are on this quest.

Once you provide Melisande with the soul gems, she will task you with finding a long list of ingredients necessary to make the potion. Several are regular alchemy ingredients: two Bloodgrass shoots, six cloves of Garlic, and five Nightshade leaves. Two are trickier: the blood of an Argonian and the ashes of a powerful vampire.

Two Bloodgrass: This is the tall red grass you see everywhere in Oblivion, so is easy to find. It can be bought in some alchemy shops as well, but due to a common bug (see Bugs) it is advisable that you harvest the bloodgrass from Oblivion.
Six cloves of Garlic: Many homes have these lying around on the dinner table or stacked somewhere else. Try some homes in Skingrad.
Five Nightshade leaves: You can find some southwest of Skingrad. You can also find some at "The Main Ingredient" in the Imperial City.
Blood of an Argonian: Melisande gives you a special Enchanted Dagger to use and collect the blood. You do not need to actually kill the Argonian, just stabbing your victim once with the dagger is sufficient. You can find Argonians (the lizard-like race of people) in just about any city, but of course stabbing a townsperson is likely to get you in trouble. Luckily, there are some easier alternatives. One Argonian can be found at Peryite's shrine; if you have not completed Peryite's quest, he is frozen and there are no consequences to stabbing him. Another possible location is Veyond Cave, which is inhabited by Argonian tribesmen who will attack you on sight, making it perfectly legal to stab them back (and then probably follow through with killing them so they don't keep chasing you).
Ashes of a powerful vampire: This 'powerful' vampire's name is Hindaril. Ask the witch about it and she will mark his location in Redwater Slough on your map. Killing Hindaril will provide you with Ashes of Hindaril instead of regular Vampire Dust. His home is a nesting ground for vampires but they die easily (especially with Fire Damage spells). If you still have trouble you could wait until you're in the fourth and final stage of being vampire and slaughter them like lambs. (You can kill Hindaril before starting the Vampire Cure quest; if so, you will already have the Ashes of Hindaril in your inventory).
Once you deliver all these ingredients to Melisande, she'll tell you to return in 24 hours. You'll have to go somewhere else and come back, because if you linger inside the house at Drakelowe, Melisande considers it trespassing and becomes hostile.

[edit]At last: Potions!
When you return, Melisande will have two potions ready. (If Melisande's shack is empty when you return, just wait a short while and she will reappear near the fireplace.) One of the potions (the Cure for Vampirism that appears under Potions in your inventory) is for you; you can either drink it immediately or save it for a rainy day. The other one (Vampirism Cure Potion, which appears in the miscellaneous section on the last page of your inventory) needs to be taken to Skingrad for Count Janus Hassildor's wife.

At Castle Skingrad you again need to work through his steward, Hal-Liurz. Mention the cure and she will lead you outside the Hall to the entrance to the Chamber of the Lost, which is the countess' secret chamber. Count Janus Hassildor is waiting there, as is your favorite witch, Melisande. Tell the count that you aquired the cure to give it to him. He will allow you to stay and watch provided that you keep quiet. Melisande wakes up the countess and the count explains that she can end her suffering. The countess drinks the potion, is healed from vampirism and drops dead on the bed. (You can loot her corpse for jewelry and some gold). The count tells you to let him grieve for 24 hours, then return for your reward.

Again, you need to get Hal-Liurz to fetch the Count for you. The dialog item "Reward" will cause him to given you a level-dependent amount of gold (see below).

en nu aan de slag!
__________________
Eat all the grass,Eat all the grass that you want. Accidents happen in the dark. Sanguine, my Brother. Now open the damn door!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.