Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2006, 13:05
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Hoi Stienz op het rogue-forum
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Advertentie
Oud 01-07-2006, 13:35
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
grl schreef op 01-07-2006 @ 11:36 :
Bwah met een mage kan je fire/frost bolts schieten maar het lijkt me dat dat niet is waar ze het over heeft. Een hunter in WoW of een poppetje in een schietspeletje is nogal anders
Mwah in PvP valt dat best wel mee eigk... je hebt alleen ipv andere wapens andere soorten shots... Maar idd als je lekker aan 't questen bent enzo dan is het heel anders...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 01-07-2006, 14:17
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
grl schreef op 01-07-2006 @ 01:25 :
Dit spel, in tegenstelling to schietspelletjes, is juist niet alleen maar voor jongens


Maar op alles schieten wat beweegt.. kan je waarschijnlijk beter counter strike of zoiets saais gaan spelen
*kuch* Ik schiet echt, op een baan, niet op een computer...
Daar maken ze dan een hindernisbaan van, zodat we met 10 kilo body armour moeten rondzeulen (bovenop de 3,5 kilo geweer, de kilo pistool in holster en de 2 kilo ammo die je in 5 tot 7 magazijnen op je lichaam toch al bij je hebt) en kisten met lood of een samouraizwaard moeten buitmaken en meeslepen, of een flashlight of een nachtkijker die je nodig hebt in het stikkedonker als ze het licht uitdoen, of medikits in een rugzak moeten verzamelen.

Alles wat je kunt doen of nalaten kost punten of levert punten op, maar je moet ook nog snel de baan over en raak schieten, want je moet ook nog alle hindernissen nemen en uitkijken dat je de obstakels en de friendlies niet kapotschiet. Het is klimmen en klauteren en kruipdoor sluipdoor. Echt helemaal geweldig, maar dan zonder het irritante muziekje.

Kortom: net als WOW, je moet de voors en tegens afwegen. vandaar dat de jongens vonden dat ik WOW moest gaan doen, als training. Ik kan dat namelijk niet.

Ik ben meer van: zet mij op een baan met een geweer en ik schiet alles om, 100 % score. Als je in "da zone" bent zou je je moeder nog afknallen als ze voor je loop verschijnt. Die Medikits...daar denk ik pas weer aan als ik na mijn run hulzen ga rapen. Mijn flashlight, daar vergeet ik van hoe hij ook alweer aanmoet in een darkroom, en het samouraizwaard verlies ik halverwege en het oprapen van uitrusting levert ook weer strafpunten op. Ik heb al moeite genoeg met het mannen van een geweer van een meter lang dat ik voor alles veilig moet hanteren, laat staan met een kogelvrij vest om mijn tengere schoudertjes dat openhangt omdat ik anders niet bij mijn reservemagazijnen kan.


(Kortom, het was een retefrustrerende wedstrijd en ik ben 57ste geworden....en ik wil nog een keer )

Laatst gewijzigd op 01-07-2006 om 14:20.
Oud 01-07-2006, 14:48
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-07-2006 @ 15:17 :
*kuch* Ik schiet echt, op een baan, niet op een computer...
Daar maken ze dan een hindernisbaan van, zodat we met 10 kilo body armour moeten rondzeulen (bovenop de 3,5 kilo geweer, de kilo pistool in holster en de 2 kilo ammo die je in 5 tot 7 magazijnen op je lichaam toch al bij je hebt) en kisten met lood of een samouraizwaard moeten buitmaken en meeslepen, of een flashlight of een nachtkijker die je nodig hebt in het stikkedonker als ze het licht uitdoen, of medikits in een rugzak moeten verzamelen.

Alles wat je kunt doen of nalaten kost punten of levert punten op, maar je moet ook nog snel de baan over en raak schieten, want je moet ook nog alle hindernissen nemen en uitkijken dat je de obstakels en de friendlies niet kapotschiet. Het is klimmen en klauteren en kruipdoor sluipdoor. Echt helemaal geweldig, maar dan zonder het irritante muziekje.

Kortom: net als WOW, je moet de voors en tegens afwegen. vandaar dat de jongens vonden dat ik WOW moest gaan doen, als training. Ik kan dat namelijk niet.

Ik ben meer van: zet mij op een baan met een geweer en ik schiet alles om, 100 % score. Als je in "da zone" bent zou je je moeder nog afknallen als ze voor je loop verschijnt. Die Medikits...daar denk ik pas weer aan als ik na mijn run hulzen ga rapen. Mijn flashlight, daar vergeet ik van hoe hij ook alweer aanmoet in een darkroom, en het samouraizwaard verlies ik halverwege en het oprapen van uitrusting levert ook weer strafpunten op. Ik heb al moeite genoeg met het mannen van een geweer van een meter lang dat ik voor alles veilig moet hanteren, laat staan met een kogelvrij vest om mijn tengere schoudertjes dat openhangt omdat ik anders niet bij mijn reservemagazijnen kan.


(Kortom, het was een retefrustrerende wedstrijd en ik ben 57ste geworden....en ik wil nog een keer )
Nee oké.
Oud 01-07-2006, 15:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
Mijn punt was: waar begin je als onschuldig vrouwspersoon met zo'n spel? Ik hoor hier termen voorbijvliegen waarvan ik echt geen idee heb waar het over gaat.

Iedereen is toch ooit begonnen? Hoe hebben jullie het dan geleerd?
Oud 01-07-2006, 15:36
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Je leert het vanzelf wel op een begeven moment

en je leert allemaal mensen kennen natuurlijk die je ook dingen leren. Ik zou zeggen probeer het gewoon een keer
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 01-07-2006, 17:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 01-07-2006 @ 16:29 :
Mijn punt was: waar begin je als onschuldig vrouwspersoon met zo'n spel? Ik hoor hier termen voorbijvliegen waarvan ik echt geen idee heb waar het over gaat.

Iedereen is toch ooit begonnen? Hoe hebben jullie het dan geleerd?
De termen leer je ontzettend snel. Als jij het over verschillende soorten wapens hebt of oefeningen of wat dan ook, heb ik ook geen flauw idee waar je het over hebt. Maar wat ik probeerde te zeggen was dat WoW een beetje anders is dan een schietspelletje. En ook een beetje anders is qua score en punten.

Ik ben ook als onschuldig vrouwpersoon eraan begonnen en natuurlijk had ik mensen om me heen die me dingen konden uitleggen maar die heb jij in zekere zin door het forum en je schietcollega's ookal. Volgens mij loopt er nu een actie dat je het 10 dagen gratis kan proberen. Misschien moet je eens kijken of je dat kan doen en dan vraag je gewoon of iemand er de eerste keer even naast wil zitten. Dan ben je in ieder geval op weg en merk je vanzelf of de sfeer je bevalt.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 01-07-2006 @ 18:01 :
De termen leer je ontzettend snel. Als jij het over verschillende soorten wapens hebt of oefeningen of wat dan ook, heb ik ook geen flauw idee waar je het over hebt. Maar wat ik probeerde te zeggen was dat WoW een beetje anders is dan een schietspelletje. En ook een beetje anders is qua score en punten.

Ik ben ook als onschuldig vrouwpersoon eraan begonnen en natuurlijk had ik mensen om me heen die me dingen konden uitleggen maar die heb jij in zekere zin door het forum en je schietcollega's ookal. Volgens mij loopt er nu een actie dat je het 10 dagen gratis kan proberen. Misschien moet je eens kijken of je dat kan doen en dan vraag je gewoon of iemand er de eerste keer even naast wil zitten. Dan ben je in ieder geval op weg en merk je vanzelf of de sfeer je bevalt.
http://teaser.wow-europe.com/
Oud 01-07-2006, 22:41
Verwijderd
lol dark irpon scraps gaan hier voor 15g per 20 weg ik verkocht er 66 voor 15g wist ik veel nja morgen dan maar wat van die dingen farmen!
Oud 01-07-2006, 22:57
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
grl schreef op 01-07-2006 @ 18:01 :
De termen leer je ontzettend snel. Als jij het over verschillende soorten wapens hebt of oefeningen of wat dan ook, heb ik ook geen flauw idee waar je het over hebt. Maar wat ik probeerde te zeggen was dat WoW een beetje anders is dan een schietspelletje. En ook een beetje anders is qua score en punten.

Ik ben ook als onschuldig vrouwpersoon eraan begonnen en natuurlijk had ik mensen om me heen die me dingen konden uitleggen maar die heb jij in zekere zin door het forum en je schietcollega's ookal. Volgens mij loopt er nu een actie dat je het 10 dagen gratis kan proberen. Misschien moet je eens kijken of je dat kan doen en dan vraag je gewoon of iemand er de eerste keer even naast wil zitten. Dan ben je in ieder geval op weg en merk je vanzelf of de sfeer je bevalt.
Eh, wat ik het "engst" vind, is dat het een kompjoeterspelletje is. Dat moet dan weer geinstalleerd worden enzo.

Ik kan wel een geweer demonteren en weer in elkaar zetten, maar ik ben nog steeds een digibeet. Zonder de "hulp op afstand"-modus van MSN zou ik gierend vastlopen.
Oud 01-07-2006, 23:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 01-07-2006 @ 23:57 :
Eh, wat ik het "engst" vind, is dat het een kompjoeterspelletje is. Dat moet dan weer geinstalleerd worden enzo.

Ik kan wel een geweer demonteren en weer in elkaar zetten, maar ik ben nog steeds een digibeet. Zonder de "hulp op afstand"-modus van MSN zou ik gierend vastlopen.

Haha ik ken het idee hoor En ik ben niet eens volledig digibeet

Maar daar kan iemand je toch wel bij helpen? Desnoods PM je me even wanneer je hulp nodig hebt en dan doe ik het wel virtueel (het helpen dan, installeren vanaf hier wordt wat lastig)

't Is een kwestie van een cd-rom erin gooien, key invullen (die staat gewoon op een papiertje in het pakketje, niet te missen) en waarschijnlijk wat patches downloaden 't Is niet moeilijk, 't gaat alleen wat tijd kosten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2006, 23:16
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
juno schreef op 01-07-2006 @ 23:57 :
Eh, wat ik het "engst" vind, is dat het een kompjoeterspelletje is. Dat moet dan weer geinstalleerd worden enzo.

Ik kan wel een geweer demonteren en weer in elkaar zetten, maar ik ben nog steeds een digibeet. Zonder de "hulp op afstand"-modus van MSN zou ik gierend vastlopen.
Wat grl zegt, als die jongens zeggen dat jij 't ook moet doen... laat ze ff langskomen en de boel installeren zodat jij aan de slag kan op een trail accountje...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 02-07-2006, 11:21
juno
Avatar van juno
juno is offline
klik ik op de link in de email voor de Guest Pass key above...krijg ik de fout dat de server niet gevonden kan worden!

Verdorie, en die demo was juist zo spannend!

Nou ja, maandag maar even naar de winkel.

Als ik wil schieten zal ik een Hunter moeten worden. Dan kan meteen de poes ook mee. Het gooi en smijtwerk van een Warrior of het vuile spelletje van een Rogue zal ik maar aan de jongens overlaten.

Laatst gewijzigd op 02-07-2006 om 12:18.
Oud 02-07-2006, 11:25
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Geluk geluk...


Ik had op 3 aq20-boeken geboden. Een bod op feint en twee keer op corruption. Kostte me bijna 450g dus ik zat redelijk aan de grond. Nu heb ik het 2e boek met ongeveer 100g winst weer verkocht en een dikke hoeveelheid enchantingsupplies verkocht.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 02-07-2006, 12:00
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
gvd kan al 4 dagen niet op me main char komen
__________________
www.hipheid.nl
Oud 02-07-2006, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 02-07-2006 @ 13:00 :
gvd kan al 4 dagen niet op me main char komen

hoe dat?
Oud 02-07-2006, 14:13
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 02-07-2006 @ 13:00 :
gvd kan al 4 dagen niet op me main char komen
Ik ook niet, ik zit in kor'gall en in die server kunnen heel veel mensen al van af woensdag niet spelen....
dit probleem is ook in wat franse en duitse servers.

__________________
■▲■▲■▲
Oud 02-07-2006, 14:26
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Mijn rogue maar even ingevoerd:
http://ctprofiles.net/2087042

Buffed/unbuffed en korte termijn wishlist.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 02-07-2006, 17:48
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
wat bedoel je met buffed en unbuffed?

(server shutdown :@ )
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 02-07-2006, 21:01
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 02-07-2006 @ 18:48 :
wat bedoel je met buffed en unbuffed?

(server shutdown :@ )
hoe ik er bij loop als ik wel of geen buffs heb
als ik in een raid zit met pw:f en motw, dan draag ik minder hps-equip
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 02-07-2006, 22:25
Verwijderd
net ubrs full gedaan
geloot: emberfury talisman

drakki niet down echt te impossible
Oud 02-07-2006, 22:35
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 02-07-2006 @ 15:13 :
Ik ook niet, ik zit in kor'gall en in die server kunnen heel veel mensen al van af woensdag niet spelen....
dit probleem is ook in wat franse en duitse servers.

ik zit ook op Kor'Gall :/

char en guild?
__________________
www.hipheid.nl
Oud 02-07-2006, 23:19
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
catweazle schreef op 02-07-2006 @ 23:25 :
net ubrs full gedaan
geloot: emberfury talisman

drakki niet down echt te impossible
practice makes perfect...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-07-2006, 09:08
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
wtb sane hunter?
zeg hem gewoon naar rends room te kiten.
enige tricky is de bocht richting BWL portal (cnflag door muur sux)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-07-2006, 09:13
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
http://forums.worldofwarcraft.com/th...=1#post1271292


w00t w00t
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 03-07-2006, 09:45
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
hunter mark weg
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-07-2006, 11:19
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik zie nu al alle hunters huilen dat Blizzard ze haat enzovoort

Zo'n grote nerf is het niet voor hunters, en dan nog alleen voor pvp, en dan nog kan een speler met een beetje skills ook wel zonder die hunter's mark.
Leuk voor rogues, geen drama voor hunters.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-07-2006, 11:46
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-07-2006 @ 12:19 :
Ik zie nu al alle hunters huilen dat Blizzard ze haat enzovoort

Zo'n grote nerf is het niet voor hunters, en dan nog alleen voor pvp, en dan nog kan een speler met een beetje skills ook wel zonder die hunter's mark.
Leuk voor rogues, geen drama voor hunters.
Het probleem is, iit tot mindvision is 't geen channelled spell...
Het is een debuff... nou is de vraag, wat gebeurd er met alle andere debuffs op de rogue die geen damage doen bij vanish?
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-07-2006, 11:47
Verwijderd
#


# Improved Kidney Shot has been changed, and will instead increase the damage taken by the target while they are affected by Kidney Shot. This talent no longer reduces the cooldown of Kidney Shot.



<3




New talent Deadliness in the Subtlety tree, increases your Attack Power by a percentage.




Laatst gewijzigd op 03-07-2006 om 11:51.
Oud 03-07-2006, 11:54
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Paperz schreef op 03-07-2006 @ 12:46 :
Het probleem is, iit tot mindvision is 't geen channelled spell...
Het is een debuff... nou is de vraag, wat gebeurd er met alle andere debuffs op de rogue die geen damage doen bij vanish?
Vanish will now remove effects that allow the caster to remain aware of the rogues presence, such as Mind Vision and Hunters Mark.

Andere debuffs blijven dus gewoon liggen.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-07-2006, 11:58
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Gebruik je stings wijs en het zal niet voor veel problemen zorgen.

Daarnaast heb je nog steeds flare en je lieve pet die ook kan aanvallen als de rogue in stealth is.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 03-07-2006, 12:04
Verwijderd
ik werd gister even gelanceerd

Oud 03-07-2006, 12:18
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-07-2006 @ 12:19 :
Ik zie nu al alle hunters huilen dat Blizzard ze haat enzovoort
nee hoor

alleen jammer

serpent sting is toch al je kite-vriend dus
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-07-2006, 12:19
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 03-07-2006 @ 13:18 :
nee hoor

alleen jammer

serpent sting is toch al je kite-vriend dus
Jawel, 5 topics op de eerste pagina alleen al.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-07-2006, 12:32
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline


Doet me denken aan de GROTE HUNTER NERF






lal, hunters kregen 1 klein nerfje en ze flipten alsof hun geslachtsdelen afgesneden waren met heggenschaar. Ze zijn gewoon niks gewend.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 03-07-2006, 13:01
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
boeiend maakt het weer spannend. ik klaag iig niet
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-07-2006, 13:02
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 03-07-2006 @ 13:32 :


Doet me denken aan de GROTE HUNTER NERF






lal, hunters kregen 1 klein nerfje en ze flipten alsof hun geslachtsdelen afgesneden waren met heggenschaar. Ze zijn gewoon niks gewend.
Ranged weapon normalization!!!1!!111!!

Heeft geen flikker verschil gemaakt \o/

Al die lui op die fora, maakt niet uit welke class, huilen om alles...
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-07-2006, 13:07
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dan moet ik dus maar geen huntertje worden...ik ben namelijk een hele stoere poes. (moet nog steeds een character uitkiezen. Ik wil wel een van de goeien zijn, natuurlijk. Die anderen zijn zo lelijk!

Ik snap er overigens nog steeds bitter weinig van...
Oud 03-07-2006, 13:11
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-07-2006 @ 12:54 :
Vanish will now remove effects that allow the caster to remain aware of the rogues presence, such as Mind Vision and Hunters Mark.

Andere debuffs blijven dus gewoon liggen.
Mja maar dat is nu dus ook zo?
In dat geval vind ik deze nerf een beetje naar, waarom?
Ik cast een debuff (het is meer dan een roodpijltje) voor 60 mana, en de mijne wordt gedispelled en alle debuffs van andere niet... niet alleen wor ik benadeeld als hunter door 60 mana zomaar te verliezen. Ook de debuff moet opnieuw gezet worden zodra ik de rogue weer in beeld heb (dus nog een 60 mana en eventuele schoten die zonder rap bonus zijn door global cooldown).

Wederom, ik snap het echt ontzichtbaar worden helemaal... alleen het verliezen van een echte debuff terwijl andere classes niet zo worden benadeeld is vervelend.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-07-2006, 13:14
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Paperz schreef op 03-07-2006 @ 14:11 :
Mja maar dat is nu dus ook zo?
In dat geval vind ik deze nerf een beetje naar, waarom?
Ik cast een debuff (het is meer dan een roodpijltje) voor 60 mana, en de mijne wordt gedispelled en alle debuffs van andere niet... niet alleen wor ik benadeeld als hunter door 60 mana zomaar te verliezen. Ook de debuff moet opnieuw gezet worden zodra ik de rogue weer in beeld heb (dus nog een 60 mana en eventuele schoten die zonder rap bonus zijn door global cooldown).

Wederom, ik snap het echt ontzichtbaar worden helemaal... alleen het verliezen van een echte debuff terwijl andere classes niet zo worden benadeeld is vervelend.
5 minuut timer met een reagent, en jij zeurt over 60 mana en dat kleine beetje extra schade? Dan zet je toch geen hunter's mark, wacht je daarmee totdat de rogue Vanish gebruikt, hang je daarna een mark eraan. Of dan verlies je misschien 60 mana, boe fucking hoe....
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-07-2006, 13:17
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-07-2006 @ 14:14 :
5 minuut timer met een reagent, en jij zeurt over 60 mana en dat kleine beetje extra schade? Dan zet je toch geen hunter's mark, wacht je daarmee totdat de rogue Vanish gebruikt, hang je daarna een mark eraan. Of dan verlies je misschien 60 mana, boe fucking hoe....
Het gaat om 't principe... als de debuff bleef maar men stond idd niet meer op me minimap of was zichtbaar met een rode pijl...
Daarnaast zijn er genoeg pvp situaties waar meerdere hunters (of zelfs andere classes) gebruik maken van de debuff.

En dat het de rogue wat kost, tuurlijk, maar dat deed het nu ook al... dus waarom gaan dan niet alle debuffs weg
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-07-2006, 13:37
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Paperz schreef op 03-07-2006 @ 14:17 :
Het gaat om 't principe... als de debuff bleef maar men stond idd niet meer op me minimap of was zichtbaar met een rode pijl...
Daarnaast zijn er genoeg pvp situaties waar meerdere hunters (of zelfs andere classes) gebruik maken van de debuff.

En dat het de rogue wat kost, tuurlijk, maar dat deed het nu ook al... dus waarom gaan dan niet alle debuffs weg

Dat beetje RAT zou echt geen verschil moeten maken, en al helemaal niet in situaties waar meerdere hunters er gebruik van maken, zoals je zelf zegt.
Bekijk het zo, jou kost het 60 mana (oh nee, 60 van je 3000 mana ) en je kan er zo nog een op die rogue hangen, die rogue kost het een reagent, hij heeft een 5 minute timer erop, en als het goed is maakt het nog geen flikker uit ook.

Hunters hebben echt niets te klagen, we zijn en blijven een ijzersterke class, en elke hunter die vind van niet moet z'n class leren spelen.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-07-2006, 13:53
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Een niet huilende hunter \o/

http://forums.worldofwarcraft.com/th...=1#post1252412
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-07-2006, 13:58
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-07-2006 @ 14:53 :
Een niet huilende hunter \o/

http://forums.worldofwarcraft.com/th...=1#post1252412
En een eerlijke/slimme zo te zien.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 03-07-2006, 14:09
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-07-2006 @ 14:37 :
Hunters hebben echt niets te klagen, we zijn en blijven een ijzersterke class, en elke hunter die vind van niet moet z'n class leren spelen.
Mja ik heb ook niks te klagen, maar als we het over puur balance hebben... 110 rap verliezen... waarom verliest een rogue dan niet ook z'n demo shout debuff of frost bite... (en nee nooit een rogue tot 60 gespeeld dus als je 1 van die debuffs niet kan hebben na een vanish (aka hij breekt) vervang 'm dan maar met een debuff die wel blijft).

Het is niet dat wij onze HM verliezen, het is meer dat de debuffs van andere blijven zitten... en hoe je 't ook wendt of keert... dat is op ze minst niet helemaal eerlijk (want een goede lvl 60 mage maakt net zo snel gehakt van een rogue als een hunter nu, alleen de mage kan z'n debuffs blijkbaar houden )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-07-2006, 14:13
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Paperz schreef op 03-07-2006 @ 15:09 :
Mja ik heb ook niks te klagen, maar als we het over puur balance hebben... 110 rap verliezen... waarom verliest een rogue dan niet ook z'n demo shout debuff of frost bite... (en nee nooit een rogue tot 60 gespeeld dus als je 1 van die debuffs niet kan hebben na een vanish (aka hij breekt) vervang 'm dan maar met een debuff die wel blijft).

Het is niet dat wij onze HM verliezen, het is meer dat de debuffs van andere blijven zitten... en hoe je 't ook wendt of keert... dat is op ze minst niet helemaal eerlijk (want een goede lvl 60 mage maakt net zo snel gehakt van een rogue als een hunter nu, alleen de mage kan z'n debuffs blijkbaar houden )
Misschien is het speltechnisch te moeilijk om wel de RATbonus te bewaren, maar niet de detection?
Fluffwise niet geheel logisch?

/care, het is er nou eenmaal (in de testfase) en hunters hebben niets te huilen. Je verdwijnt, dan verliest de hunter ook z'n verbeterde target acquiring. Een ziekte blijft wel gewoon hangen. Ik zie de logica er wel van in.
Working as intended.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-07-2006, 14:24
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Paperz schreef op 03-07-2006 @ 15:09 :
Mja ik heb ook niks te klagen, maar als we het over puur balance hebben... 110 rap verliezen... waarom verliest een rogue dan niet ook z'n demo shout debuff of frost bite... (en nee nooit een rogue tot 60 gespeeld dus als je 1 van die debuffs niet kan hebben na een vanish (aka hij breekt) vervang 'm dan maar met een debuff die wel blijft).

Het is niet dat wij onze HM verliezen, het is meer dat de debuffs van andere blijven zitten... en hoe je 't ook wendt of keert... dat is op ze minst niet helemaal eerlijk (want een goede lvl 60 mage maakt net zo snel gehakt van een rogue als een hunter nu, alleen de mage kan z'n debuffs blijkbaar houden )
Tot nu toe verwijderde vanish alles wat movement impairing was. Dus wing clip/conc shot/frost nova/hamstring/etc.
Je hebt gewoon de pech dat hunters mark tweezijdig is. Gaat het ene weg, dan ook het andere.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 03-07-2006, 14:51
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 03-07-2006 @ 15:24 :
Tot nu toe verwijderde vanish alles wat movement impairing was. Dus wing clip/conc shot/frost nova/hamstring/etc.
Je hebt gewoon de pech dat hunters mark tweezijdig is. Gaat het ene weg, dan ook het andere.
Mja en dan is 't niet zo gek dat hunters klagen... kijk dit is niks.. maar we hebben wel wéér pech...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-07-2006, 14:55
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-07-2006 @ 15:13 :
Misschien is het speltechnisch te moeilijk om wel de RATbonus te bewaren, maar niet de detection?
Fluffwise niet geheel logisch?

/care, het is er nou eenmaal (in de testfase) en hunters hebben niets te huilen. Je verdwijnt, dan verliest de hunter ook z'n verbeterde target acquiring. Een ziekte blijft wel gewoon hangen. Ik zie de logica er wel van in.
Working as intended.
Ik begrijp wel dat 't te moeilijk is, maar ik zie nog geen alternatief... om problemen op te lossen met een probleem is niet echt logisch

En je zegt 't zelf, en idd imp targetting = imp stealth dus in dat opzicht is het eerlijk... alleen de RAP loss is niet eerlijk in verg. met andere classes... hoe je 't ook brengt.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-07-2006, 15:13
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Paperz schreef op 03-07-2006 @ 15:51 :
Mja en dan is 't niet zo gek dat hunters klagen... kijk dit is niks.. maar we hebben wel wéér pech...
poeh poeh.


1% minder damage op 1 class in pvp?
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.