Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2006, 18:19
Verwijderd
Het eerdere topic

En voor metroidminded de titel met op Revolution gehouden

De Wii
The Wii (pronounced as the pronoun "we", IPA: [wiː]) is a video game console released by Nintendo. The console was previously known by its project code name of Revolution, and is the successor to the Nintendo GameCube. Although Nintendo is primarily focusing on a different market demographic to Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3, it falls withing the seventh-generation of gaming consoles, and competes with the other two on some levels.

A distinguishing feature of the Wii console is its wireless controller, the Wii Remote, which may be used as a handheld pointing device and can detect motion and rotation in three dimensions. The console also notably features WiiConnect24, which enables it to receive messages and updates over the Internet while consuming very little electrical power.

Nintendo first mentioned the console in the 2004 E3 press conference and later unveiled the system at the 2005 E3. Satoru Iwata revealed a prototype of the controller at the September 2005 Tokyo Game Show. At E3 2006, the Wii console won the Game Critics Awards for Best of Show and Best Hardware. In the December 2006 issue of Popular Science the console was awarded with the Grand Award Winner in Home Entertainment. As of December 8, 2006, the console has now launched in its three key markets (USA, Japan and the EU - see release data for detailed information).


Advertentie
Oud 08-12-2006, 18:21
PV
PV is offline
Heb er vandaag even mee gespeeld op m'n werk, leuk ding heb er even aan gedacht om er een te gaan kopen maar ik doe het toch maar niet.
Oud 08-12-2006, 18:22
Verwijderd
(laatste post)

Citaat:
Jupiter schreef op 08-12-2006 @ 18:38 :
damn!
jij hebt echt te veel geld over!
Maar wel supercool dat jij een wijf bent die het doet. Tenminste dat denk ik. Niet dat je stiekem een vent bent die zich voordoet als!



nou ja, wat een manieren toch weer
Maar inderdaad wel tof, wel bewijs dat nintendo volgnes mij ook veel 'nieuwe' gamers aan zal trekken. Freakinaround speelt al veel volgens mij, maar ik zie ook veel andere dames posten dat ze de Wii(of DS) willen kopen, wat natuurlijk een goede ontwikkeling is ..

Vraag me inderdaad af hoe jij aan die bergen geld komt . Als jij met kerst zelda hebt, dan ben je vast zo erg bezig met die dungeons uitspelen dat jij vast red steel en wii play wel even uit wil lenen aan ons arme s.commers die wat minder rijk zijn

Laatst gewijzigd op 08-12-2006 om 18:24.
Oud 08-12-2006, 18:33
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik heb:
Zelda
Red Steel
Play met die gratis remote
Extra nun-chuck voor de gratis remote
Classis controller
2000 wii points

En Wii sports tel ik maar niet mee omdat die er toch gratis bij zat

*pats pats*
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 08-12-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 08-12-2006 @ 19:33 :
Ik heb:
Zelda
Red Steel
Play met die gratis remote
Extra nun-chuck voor de gratis remote
Classis controller
2000 wii points

En Wii sports tel ik maar niet mee omdat die er toch gratis bij zat

*pats pats*
wat kan je nou met die punten?
Oud 08-12-2006, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Jupiter schreef op 08-12-2006 @ 19:54 :
wat kan je nou met die punten?
Spelletjes kopen via de wii Oude dingen van de Nes, Snes, N64 en nog twee dingen.
Oud 08-12-2006, 19:16
Verwijderd
Ow
ik heb heel veel punten die ik nooit heb verzilverd...
moet ik toch maar eens gaan doen
maar het duurde toch nog even voordat je ze kan downloaden toch?
Oud 08-12-2006, 19:24
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 08-12-2006 @ 19:22 :
(laatste post)




nou ja, wat een manieren toch weer
Maar inderdaad wel tof, wel bewijs dat nintendo volgnes mij ook veel 'nieuwe' gamers aan zal trekken. Freakinaround speelt al veel volgens mij, maar ik zie ook veel andere dames posten dat ze de Wii(of DS) willen kopen, wat natuurlijk een goede ontwikkeling is ..

Vraag me inderdaad af hoe jij aan die bergen geld komt . Als jij met kerst zelda hebt, dan ben je vast zo erg bezig met die dungeons uitspelen dat jij vast red steel en wii play wel even uit wil lenen aan ons arme s.commers die wat minder rijk zijn [/B]
En ik ben een meisje. Geen wijf (@ jupiter)
ik gamede idd al erg veel ja, ook op de pc en op de ds.. wachtte echt al heel erg lang op de wii, anderhalfjaar ofzo..

Waar ik t geld vandaan haal, kweet niet k werk zelfs niet eens meer en ik ga ook nog kerstcadeautjes kopen
Maar ik heb tijdje terug wel voor me school gewerkt, eergister gestort, 125 euro.. tikt lekker aan voor 8 uurtjes 'werken'
Maar ik had al 30 euro gespaard, en ik heb een cadeaubon van 15 euro, so that means dat ik nog maar 15 euro hoef bij te leggen voor een Wii-game
En no way dat ik me games uitleen Sorry!

Maarr, iemand dus tips nog voor een extra spel?
Nogmaals; ik heb Wii Play, Red Steel en Wii Sports en ik krijg binnekort Zelda..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."

Laatst gewijzigd op 08-12-2006 om 19:26.
Oud 08-12-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Jupiter schreef op 08-12-2006 @ 20:16 :
Ow
ik heb heel veel punten die ik nooit heb verzilverd...
moet ik toch maar eens gaan doen
maar het duurde toch nog even voordat je ze kan downloaden toch?
Die punten die je bij spellen krijgt (waarvoor je zo'n pin-code moet krassen en invullen) zijn (nog) niet voor Wii Punten. Waarschijnlijk kan je ook wel wii punten kopen met die ster-punten, maar nu nog niet. Wii punten kan je in de winkel kopen, 2000 punten voor ongeveer €20,- . Je kan ook spelletjes online betalen met een creditcard.
Oud 08-12-2006, 19:26
Verwijderd
zou dat ding er btw niet in veel verschillende kleuren komen?

en omg ik wil m
Oud 08-12-2006, 19:27
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
koekjes schreef op 08-12-2006 @ 20:26 :
zou dat ding er btw niet in veel verschillende kleuren komen?

en omg ik wil m
ja maar dat komt later, net als met de DS

Ik heb m

Sorry, kzal je niet meer plagen
Ga je m ook kopen/krijgen?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 19:27
Verwijderd
Ik ben me ook al super lang in de wii aan het verdiepen Ben altijd al vrij Nintendo'ig geweest, geloof ik. Maar heb ook een hele tijd Battlefield gespeeld op de pc, en C&C vond ik ook altijd erg cool. Mijn smaak is nogal breed
Oud 08-12-2006, 19:30
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-12-2006 @ 20:27 :
Ik ben me ook al super lang in de wii aan het verdiepen Ben altijd al vrij Nintendo'ig geweest, geloof ik. Maar heb ook een hele tijd Battlefield gespeeld op de pc, en C&C vond ik ook altijd erg cool. Mijn smaak is nogal breed
In het begin vond je t 10 x niks de wii *had gister nog dat topic doorgelezen*
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 19:35
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 08-12-2006 @ 20:27 :
ja maar dat komt later, net als met de DS

Ik heb m

Sorry, kzal je niet meer plagen
Ga je m ook kopen/krijgen?
moet eerst een tv scoren die ook zeg maar een ingang of meerdere ingangen heeft en dan nog geld over hebben en dan koop ik m wel...
he tegen de tijd dat ik m kan kopen zijn er dus al gekleurde

maar een vriend van me heeft er een dus ik ben niet helemaal zielig
Oud 08-12-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 08-12-2006 @ 20:30 :
In het begin vond je t 10 x niks de wii *had gister nog dat topic doorgelezen*
Oh ja? *gaat zoeken*
Ik vind toch niets negatiefs, eigenlijk...
Oud 08-12-2006, 19:39
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline


http://www.webdeveloping.nl/upload/?6180450900

http://www.webdeveloping.nl/upload/?9001105690

kon t niet laten
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 19:40
Verwijderd
RRRRR

gemenerd
Oud 08-12-2006, 19:41
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-12-2006 @ 20:38 :
Oh ja? *gaat zoeken*
Ik vind toch niets negatiefs, eigenlijk...
sorry verwarde je met iemand anders, je hebt gelijk
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Ads door Google
Oud 08-12-2006, 19:42
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
koekjes schreef op 08-12-2006 @ 20:40 :
RRRRR

gemenerd
first time i love a male object <3
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 19:42
Verwijderd


Ik ga als ik hem heb een complete foto reportage maken voor mijn zus
Oud 08-12-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 08-12-2006 @ 20:41 :
sorry verwarde je met iemand anders, je hebt gelijk
Ik was al bang Ik kan me wel herinneren dat ik hem eerst niet wilde, maar hij bleef m'n aandacht maar trekken, en tja, nu wil ik hem dolgraag
Oud 08-12-2006, 19:46
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-12-2006 @ 20:42 :


Ik ga als ik hem heb een complete foto reportage maken voor mijn zus
die wil m ook?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 19:46
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-12-2006 @ 20:43 :
Ik was al bang Ik kan me wel herinneren dat ik hem eerst niet wilde, maar hij bleef m'n aandacht maar trekken, en tja, nu wil ik hem dolgraag
was Ieke die ik bedoelde
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-12-2006 @ 20:24 :
Die punten die je bij spellen krijgt (waarvoor je zo'n pin-code moet krassen en invullen) zijn (nog) niet voor Wii Punten. Waarschijnlijk kan je ook wel wii punten kopen met die ster-punten, maar nu nog niet. Wii punten kan je in de winkel kopen, 2000 punten voor ongeveer €20,- . Je kan ook spelletjes online betalen met een creditcard.
''

owww jaa
klopt
ik heb er wel iets over gehoord ja
net als bij de x box 360
enig idee wanneer dit van start gaat?
Oud 08-12-2006, 20:06
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Jupiter schreef op 08-12-2006 @ 20:52 :
''

owww jaa
klopt
ik heb er wel iets over gehoord ja
net als bij de x box 360
enig idee wanneer dit van start gaat?
is al van start, je kan die punten gwn kopen bij bart smit enz..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Advertentie
Oud 08-12-2006, 20:12
Verwijderd
oh jij bent uitermate vervelend
maar waarom zou je nu al een extra spel erbij kopen.. kan denk beter even wachten met een spel, dan nu een spel extra kopen dat eigenlijk toch niet echt leuk is, of dat je toch niet in eerste instantie zou willen..
maar dat is mijn mening
Oud 08-12-2006, 20:15
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 08-12-2006 @ 21:12 :
oh jij bent uitermate vervelend
maar waarom zou je nu al een extra spel erbij kopen.. kan denk beter even wachten met een spel, dan nu een spel extra kopen dat eigenlijk toch niet echt leuk is, of dat je toch niet in eerste instantie zou willen..
maar dat is mijn mening
Omdat ik ongeduldig ben
Nieuwe reeks spellen komen pas weer in feb/mrt 2007 uit en zo lang kan ik niet wachten Waar ik t meest op wacht dan.. zoals super mario galaxy, metroid en trauma center enz
edit: en tegen die tijd heb k toch wel weer geld
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 20:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik wil dat ding echt steeds meer. Toch wel veel positive verhalen, had over sommige dingen wel een beetje mijn twijfels, maar valt blijkbaar erg mee (besturing enzo)

Ik snap niet waarom er zo raar gedaan wordt over vrouwen die gamen? Ok, ze zijn er minder dan mannen maar toch zeker wel. Mijn eerste eigen spelcomputer was een game boy pocket, daar had ik best wel voor gespaart Daarvoor had ik wel op de computer (de hele oude apple van mijn vader van rond een jaar of 20 ondertussen had ook van die enorme floppy's met spelletjes )
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 08-12-2006, 20:44
Verwijderd
ik snap alleen niet hoe die domme amerikanen die controllers DOOR de tv gegooit krijgen

en ik game ook alleen faal ik nu in cs want ik heb al een half jaar geen internet meer
Oud 08-12-2006, 20:52
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
koekjes schreef op 08-12-2006 @ 21:44 :
ik snap alleen niet hoe die domme amerikanen die controllers DOOR de tv gegooit krijgen

en ik game ook alleen faal ik nu in cs want ik heb al een half jaar geen internet meer
net zoals iemand met baseball wel s een knuppel uit zn handen heeft laten vliegen (lees: Ik ) Kan gebeuren.. voorzorgsmaatregelen.. is verplicht..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 20:56
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ieke schreef op 08-12-2006 @ 21:41 :
Ik wil dat ding echt steeds meer. Toch wel veel positive verhalen, had over sommige dingen wel een beetje mijn twijfels, maar valt blijkbaar erg mee (besturing enzo)

Ik snap niet waarom er zo raar gedaan wordt over vrouwen die gamen? Ok, ze zijn er minder dan mannen maar toch zeker wel. Mijn eerste eigen spelcomputer was een game boy pocket, daar had ik best wel voor gespaart Daarvoor had ik wel op de computer (de hele oude apple van mijn vader van rond een jaar of 20 ondertussen had ook van die enorme floppy's met spelletjes )
naamzoek? Je bent bekeerd ja? Hij is echt leuk Je zit echt veel meer 'in' het spel maakt t leuker.. ik zit echt met bezwete handen bij red steel.. van t zwaard vechten enz
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-12-2006, 20:57
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
*liefde*
Oud 08-12-2006, 21:02
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
@ freakinaround:

Als je zo graag nu nog een spel wilt en je niet kunt inhouden tot een nieuwe lading games komt, neem monkey ball, net rayman gespeeld, kut als altijd, zelfs de wiimote kan dat niet helemaal goed maken (samen met iemand naast me moeten we toegeven dat het veruit de beste rayman is die we ooit hebben gespeeld )
Oud 08-12-2006, 21:12
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-12-2006 @ 20:27 :
Battlefield gespeeld op de pc, en C&C vond ik ook altijd erg cool. Mijn smaak is nogal breed
Ik hoop dat je de koning van de pc games(starcraft) ook hebt gespeeld

Grilgamers zijn allang niet meer speciaal, ze hebben alleen hun eigen genres die door de meeste mensen toch vaak als non games worden gezien(kijk maar in de AC, sims en nintendogs topics). Tuurlijk spelen meisjes ook typische games, maar net als jongens op school met elkaar gaan stoeien terwijl meisjes briefpapier gaan ruilen(nooit gesnapt ) is het ook niet zo raar dat jongens in de regel andere soort games spelen dan meisje.
Jongens die echt verbaast zijn dat er meisjes warmlopen voor de wii mogen toch wel effe onder hun steen vandaan komen

Citaat:
wii play wel even uit wil lenen aan ons arme s.commers die wat minder rijk zijn
Je zou em zowaar nog van me mogen lenen ook

Nu schop ik de mensen die achter MIJN wii zitten er weer even af

Laatst gewijzigd op 08-12-2006 om 21:48.
Oud 08-12-2006, 23:22
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
De Virtual Console Pad, 2e Nunchuk en Wii points zijn ook binnen. Nog 4 nachtjes!
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 08-12-2006, 23:38
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 08-12-2006 @ 22:02 :
@ freakinaround:

Als je zo graag nu nog een spel wilt en je niet kunt inhouden tot een nieuwe lading games komt, neem monkey ball, net rayman gespeeld, kut als altijd, zelfs de wiimote kan dat niet helemaal goed maken (samen met iemand naast me moeten we toegeven dat het veruit de beste rayman is die we ooit hebben gespeeld )
maar wat is precies de bedoeling dan van monkey ball?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Ads door Google
Oud 09-12-2006, 00:08
Verwijderd
Maak eens filmpjes van jezelf spelende op de Wii.
Oud 09-12-2006, 00:25
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
@rne schreef op 09-12-2006 @ 01:08 :
Maak eens filmpjes van jezelf spelende op de Wii.
no way ik heb niet eens apparatuur waarmee dat kan
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 09-12-2006, 08:39
Verwijderd
Jawel. Is leuk.
Oud 09-12-2006, 10:29
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 08-12-2006 @ 21:56 :
naamzoek? Je bent bekeerd ja? Hij is echt leuk Je zit echt veel meer 'in' het spel maakt t leuker.. ik zit echt met bezwete handen bij red steel.. van t zwaard vechten enz
Ik denk dat ik hem vlak voor de kerst ga halen, (na de stufi ) want verwacht ook dat ik Zelda voor de sinterklaas/kerst (Wij vieren sinterklaas op kerstavond) van mijn ouders krijg.

Hebben mensen een soort verzekering wat betreft de garantie afgesloten? (Dat je langer garantie heb oid?) Ik twijfel erover. Kost namelijk best wel wat geld, maar ik had met mijn GC ook problemen nadat de garantie was afgelopen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-12-2006, 11:20
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ieke schreef op 09-12-2006 @ 11:29 :
Ik denk dat ik hem vlak voor de kerst ga halen, (na de stufi ) want verwacht ook dat ik Zelda voor de sinterklaas/kerst (Wij vieren sinterklaas op kerstavond) van mijn ouders krijg.

Hebben mensen een soort verzekering wat betreft de garantie afgesloten? (Dat je langer garantie heb oid?) Ik twijfel erover. Kost namelijk best wel wat geld, maar ik had met mijn GC ook problemen nadat de garantie was afgelopen.
heb ik niet gedaan nee.. waar kan dat?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 09-12-2006, 11:35
Snukkie
Snukkie is offline
http://www.wiihaveaproblem.com/

deze site wam ik tegen, zo te zien kan je wel je tv verzekeren
Oud 09-12-2006, 11:37
Verwijderd
Dat gebeurt alleen als je achterlijk gaat staan zwaaien.
Oud 09-12-2006, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 09-12-2006 @ 11:29 :
Ik denk dat ik hem vlak voor de kerst ga halen, (na de stufi ) want verwacht ook dat ik Zelda voor de sinterklaas/kerst (Wij vieren sinterklaas op kerstavond) van mijn ouders krijg.

Hebben mensen een soort verzekering wat betreft de garantie afgesloten? (Dat je langer garantie heb oid?) Ik twijfel erover. Kost namelijk best wel wat geld, maar ik had met mijn GC ook problemen nadat de garantie was afgelopen.
Dat is mijn plan ook, eerst even mn tentamens overleven, en dan daarna met mn stufi even deze aankoop doen. Tegen die tijd zal de stormloop ook al wel wat zijn afgenomen, dus is hij misschien 'gewoon' in de winkel te koop..

Ik heb trouwens met geen enkele van mijn nintendo-consoles(gewoon en handheld) ooit problemen gehad. En ook geen verzekering. Ben over het algemeen wel tevreden met de levensduur van nintendo spullen. In tegenstelling tot een bepaalde X360 die na 2 maanden al problemen heeft met dvd's eten. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat de Wii ook gewoon blijft functioneren.
Oud 09-12-2006, 12:16
Verwijderd
link is zooooooo gaaf
sorry i moet het even kwijt!
hij is zo cool
Oud 09-12-2006, 13:07
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 09-12-2006 @ 12:20 :
heb ik niet gedaan nee.. waar kan dat?
Bij bepaalde winkelketens (Dixons en Mediamarkt zeker) kan dat als je hem koopt. Ik kreeg de vraag bij aankoop van mijn CG en toen had ik het niet gedaan. (Aangezien het toch wel vrij duur is)

Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 09-12-2006 @ 13:14 :
Dat is mijn plan ook, eerst even mn tentamens overleven, en dan daarna met mn stufi even deze aankoop doen. Tegen die tijd zal de stormloop ook al wel wat zijn afgenomen, dus is hij misschien 'gewoon' in de winkel te koop..
Precies, daar hoop ik ook op.

Citaat:
Ik heb trouwens met geen enkele van mijn nintendo-consoles(gewoon en handheld) ooit problemen gehad. En ook geen verzekering. Ben over het algemeen wel tevreden met de levensduur van nintendo spullen. In tegenstelling tot een bepaalde X360 die na 2 maanden al problemen heeft met dvd's eten. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat de Wii ook gewoon blijft functioneren.
Ik heb alleen met mijn GC problemen gehad. Dat knopje om hem te openen ging kapot, de deksel bleef dan niet meer dicht zitten. Had het een keer in de garantieperiode gehad en toen is het gewoon gemaakt en later nog een keer toen mijn garantie verlopen was. Toen heb ik hem maar bij een vidiotheek/spelletjes winkel bij mijn ouders in de buurt gebracht en die hebben hem makkelijk kunnen maken. Ze repareren dat soort dingen daar gelukkig (Ze hebben er ook een keer een nieuw scherm op mijn GBA gezet toen ik er een enorm diepe en lelijke kras in had)
Punt is dat zo'n garantie vaak wel duur is op dit soort bedragen. Denk dat ik het maar niet doe aangezien de Wii vast goedkoper wordt tegen de tijd dat de garantie is afgelopen en als het dan kapot gaat kan je misschien beter zelf een nieuwe kopen, zo enorm groot lijkt me de kans niet dat hij kapot gaat.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-12-2006, 13:25
Kluizenaer
Avatar van Kluizenaer
Kluizenaer is offline
Precies. Nintendo hardware is over het algemeen erg betrouwbaar en zo duur is de Wii nu ook weer niet.

Ben nu druk bezig met Zelda: Twilight Princess. Echt een geweldig spel. Zo mooi, sfeervol, zo ontzettend veel te doen. Zonder twijfel het spel van het jaar.
__________________
The enemy of all peoples is internationalism, or the one-size-fits-all view of culture
Oud 09-12-2006, 14:44
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb nog nooit problemen gehad met Nintendo hardware. Mijn SNES stamt uit 1992 (de eerste serie die in Nederland verkrijgbaar was!) en die doet het nog steeds alsof ik hem gisteren nieuw gekocht had. Mijn Cube heeft ook nog nooit disc errors gegeven en mijn N64 doet het eveneens prima. Ook al heb ik hem meerdere keren op de grond laten flikkeren

Overigens heeft mijn Xbox ook nog nooit echt kuren getoond, behalve een enkele disc error. Vrijwel alle Playstations (1 & 2) die ik heb bespeeld zijn een heel ander verhaal, though. Voor de WII verwacht ik trouwens wel meer break downs en crashes, aangezien de technologie nog niet zo heel erg beproefd is. De eerste échte schoonheidsfoutjes en beperkingen moeten nog ontdekt worden.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 09-12-2006, 16:37
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 09-12-2006 @ 00:38 :
maar wat is precies de bedoeling dan van monkey ball?
IGN
Idd niet super positief, zeker vergeleken de GC versies.
Maar in tegenstelling tot de andere games momenteel beschikbaar lijkt
ie mij persoonlijk de meest aansprekende

Als je na de revieuw nog vragen hebt hoor ik het wel, ga het niet helemaal uitleggen
Oud 09-12-2006, 19:20
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 09-12-2006 @ 17:37 :
IGN
Idd niet super positief, zeker vergeleken de GC versies.
Maar in tegenstelling tot de andere games momenteel beschikbaar lijkt
ie mij persoonlijk de meest aansprekende

Als je na de revieuw nog vragen hebt hoor ik het wel, ga het niet helemaal uitleggen
en nfs carbon?

is dat nix?

hm nja dan w8 ik toch maar liever
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 18:14
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Games Topmomenten uit je gamecarriere
Daboman
152 26-08-2005 21:41
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.