Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 19:51
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 05-02-2007 @ 20:36 :
huh? dit kan toch helemaal niet?:
[afbeelding]

horde en alliance samen in mc? (zij aan zij nogwel!)
kan zoiezo niet omdat de hamer van ragnaros nooit zo terecht komt
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Oud 05-02-2007, 20:05
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 05-02-2007 @ 20:51 :
kan zoiezo niet omdat de hamer van ragnaros nooit zo terecht komt
wtf is dat dan?
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 05-02-2007, 20:12
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Noob alertje hier even...


Maar goed, dus ik heb meteen op de dag dattie uitkwam TBC gehaald, en blood elfjes heersen!
Heb een huntert gemaakt (levelt lekker snel ) en ik vermaak me uitstekend... Ik vind hun arrogantie zo geniaal . En dan die Amerikaanse teenager meisjes "So like, I went to get a facial in Undercity and the woman had like no lower jaw! Have you ever heard someone without a lower jaw talk? They're all like bwobwhowowh... They sound like murlocs!"
Hihi.
En ik vind het leuk dat ze maatjes zijn met de forsaken, want ondoden waren altijd zo eenzaam in de horde

Groot nadeel though: Heleboel alliance players die alliance zijn wegens het uiterlijk van de races zijn nu dus belf. En dat zijn meestal niet de meest geweldige spelers
Nouja, we zullen zien wat er gebeurt, in ieder geval zal de alliance : horde ratio van de meeste servers van 2:1 naar 3:2 gaan denk ik.

En! Ik ben eindelijk lvl 40 met me ondode warlockje. Meteen carrot on a stick gehaald in zf
__________________
For Pony
Oud 05-02-2007, 20:23
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 05-02-2007 @ 21:05 :
wtf is dat dan?
[Photoshop, Weapon of teh Nerdz]
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 05-02-2007, 20:32
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 18:35 :
Druid kan toegegeven heel erg goed aggro houden tegenwoordig, maar voor de lvl 70 epic instances zijn warriors stukken betrouwbaarder.
Getest?

Citaat:

Paladins daarintegen kunnen misschien in 5man's redelijk tanken met de juiste spec, maar dan is ook alles mee gezegd. Ik weet niet wat je doet denken dat paladins daadwerkelijk beter kunnen tanken dan een warrior, maar ik ben benieuwd naar de argumenten.

- Het probleem zit em vooral in dat ze tanken met Holy Damage. Die is de laatste patches veel meer gestegen dan de treat van bijv. Revenge, terwijl protection-spec dmg nauwelijks in gestegen.

Citaat:

Voor de zoveelste keer, regel een team en ga je class niet met andere classes in 1on1 vergelijken. Daarbovenop is 62.5 dps belachelijk laag en is het vrij logisch dat je geen hoge crits haalt. Bovendien heeft dmg met meer te maken dan de 62.5 dps van puur en alleen je wapen. Daarnaast zijn heals niet ontstopbaar, behalve als een paladin in DS zit. Maar dan kan je makkelijk wegrennen en first aiden.

Het heeft er mee te maken dat als jij met een healer werkt, de healer van jou verwacht dat je em beschermt en hij je healt. Als jij geen modelijkheid hebt om je healer te beschermen (bijv. je bent een schaap, zit in ijs, rent van de angst, bent sapped, scatter shot, wing clip, frost-shock, roots, etc, etc. En je trinket werkt maar 1 keer).

Dan is de andere oplossing: Maak snel dood... Oh, wacht... schild = geen rage, rogues vind je niet, hunters berijk je niet, etc.

DPS was alleen wapen, ik weet niet precies wat mijn totale DPS is. De mensen waarmee ik me vergelijk hebben slechtere spullen.

Citaat:
Met beperkte threatabilities is het logisch dat je iets meer dmg moet doen om ook daadwerkelijk threat te houden. Maar nogmaals, dat een paladin/druid redelijk kan tanken in een 5-man (druid beter dan paladin tbh) heeft niets te maken met de instances waar het om draait, en dat zijn toch echt de 20/40 man.
25-man zijn ze, maar het is dus maar de vraag of de 500-600 aggro van Sunder Armor het gaat halen tegen die 3000-4000 crits.
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 20:49
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 05-02-2007 @ 20:49 :
mee eens
mooi in ieder geval een medestander
__________________
www.funing.nl
Oud 05-02-2007, 21:30
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-02-2007 @ 21:32 :

dikke lading whine
voor zover ik heb gezien kunnen warriors prima tanken in 5mans op level 70.
Oud 05-02-2007, 22:59
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Imo is de Pala wat uitebreider geworden.

Healen is een stuk beter geworden na TBC, maar ook kun je nu als je prot/holy pakt goed tanken zonder al te veel threat te verliezen.

Een beetje goed gegearde pala kan zeker wel net zo goed tanken als een goed gegearde Warrior, je moet het alleen doen door de Holy damage..

Ik ben zelf nu Retri/Holy, heb bijna alle combinaties nu wel een beetje uit zitten testen.. Retri/Holy vind ik nog het fijnste om te solo-en, heb nu zowel gear om te dpsen, tanken als healen.

Ookal vind ik healen nog het leukste om te doen als pala, Retri is door die Crusader Strike, ookal is deze generfed, ook heel leuk geworden.


Naar mijn mening blijft de Pala gewoon in raids de healer, misschien wat meer retri nu vanwege Crusader Strike maar de Pala's die willen tanken zullen denk ik toch eerder een offtank worden dan een MT, ookal zou je ze tekort komen.
Oud 05-02-2007, 23:09
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 05-02-2007 @ 20:36 :
huh? dit kan toch helemaal niet?:
[afbeelding]

horde en alliance samen in mc? (zij aan zij nogwel!)
Private server.
Oud 06-02-2007, 00:06
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 19:16 :
Wederom informatie die te maken heeft met <60 instances. De gemiddelde boss slaat een tank tegenwoordig vrij makkelijk door midden. Daarnaast = 1000 dmg op de ene class niet automatisch 1000 dmg op een andere class, en hebben druids niet zoiets als block en parry (en gearwise een stuk minder defence).
mjah parry is wel leuk enzo maar het zijn behoorlijk kleine kansen, beter heb je steady minder dmg dan af en toen geen dmg. je wilt als tank gewoon zo consequent mogelijk zijn voor je healer dus armor > def
sowieso wel raar dat blijkbaar parry block gecompenseerd moeten worden, waarom? waarom zou ik warr rollen? puur om te tanken toch? ik wel iig maar ik zie tegenwoordig LF1M tank druid pref staan..

daarnaast is de meeste dmg in wow elemental en heb je dus geen ene reet aan je armor of def oftewel uitgaande van niet noemenswaardige resistance is 1k dmg gewoon 1k dmg voor iedereen

verder vind ik het een non-reden om te zeggen dat je als warr zuigt tot je 70 bent en dus niet moet whinen, het moet wel leuk blijven natuurlijk en je class zou dus van 0-70 min of meer hetzelfde moeten spelen en dezelfde rol moeten vervullen. als warr ben je gewoon de sucker, iig tussen 60 en 70
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 06-02-2007, 09:23
Verwijderd
Armor > Def?

LMAO.

Dit is gewoon onjuist. Defence vermindert je kans om gecrit to worden, om te dodgen/parry en vergroot je blockkans. Elke 25 defence is 1 procent -crit/dodge/parry/block. Daarnaast verminderd elke punt in defence de kans op een Crushing blow met 2 procent. Een crushing blow is een 150% damage attack van een mob.

Dus, Armor > Def?

Armor zorgt inderdaar voor de damage reduction, maar dit is in mindere mate belangrijk dat defence: Een level 60 mob kan een warrior met 425 defence NIET critten, bijvoorbeeld.


Nog ter verduidelijking, omdat je waarschijnlijk nooit echt als Main Tank hebt gespeeld: dodge/parry/block is leven. Deze defences zijn namelijk totaal geen damage, kan niet niet extra fractie van een seconde zijn waardoor je healers het makkelijker hebben. De gemiddelde 5-mans zijn gevuld met korte fights, dus inderdaad. Je kan tanken in die instances zonder al teveel defences. Gl raiding tho.

Laatst gewijzigd op 06-02-2007 om 09:41.
Oud 06-02-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 06-02-2007 @ 01:06 :
mjah parry is wel leuk enzo maar het zijn behoorlijk kleine kansen, beter heb je steady minder dmg dan af en toen geen dmg. je wilt als tank gewoon zo consequent mogelijk zijn voor je healer dus armor > def
Onzin, iedere MT in een noemenswaardige raid guild/community zal je vertellen dat def > armor. Defense geeft je meer mitigation.
Citaat:
sowieso wel raar dat blijkbaar parry block gecompenseerd moeten worden, waarom? waarom zou ik warr rollen? puur om te tanken toch? ik wel iig maar ik zie tegenwoordig LF1M tank druid pref staan..
Nog nooit gezien.
Citaat:
daarnaast is de meeste dmg in wow elemental en heb je dus geen ene reet aan je armor of def oftewel uitgaande van niet noemenswaardige resistance is 1k dmg gewoon 1k dmg voor iedereen
Nee, van bosses is de meeste damage nog altijd physical.
Citaat:
verder vind ik het een non-reden om te zeggen dat je als warr zuigt tot je 70 bent en dus niet moet whinen, het moet wel leuk blijven natuurlijk en je class zou dus van 0-70 min of meer hetzelfde moeten spelen en dezelfde rol moeten vervullen. als warr ben je gewoon de sucker, iig tussen 60 en 70
Nee, endgame is anders dan <70 (en <60 voor TBC), dat is altijd zo geweest en blijft hopelijk ook altijd zo. Endgame is bedoeld voor de hardcore spelers en dus stukken moeilijker dan de 5mans. Dat betekent ook dat trucjes die <70 wel werken, gewoon niet effectief zijn in de endgame. Ik verwacht dan als paladin ook echt niet dat ze mij laten tanken in Karazhan ofzo. De warrior heeft de beste mitigation en mitigation is waar het allemaal om draait in de endgame bosses.
Oud 06-02-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Revan schreef op 06-02-2007 @ 10:23 :
Deze defences zijn namelijk totaal geen damage
Block is geen 100% mitigation, maar is afhankelijk van je block value.
Oud 06-02-2007, 18:14
Verwijderd
zeg het ze meph!
Oud 06-02-2007, 18:25
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Ha! Hier komt de noob weer!

Ik wil dus een gewoon knol kopen want dat kost toch bijna niks en dan kan ik de wereld laten zien dat ik heus geen lock werd om de gratis mount maar omdat ik locks cool vind.

Maar dan kan ik niet meer "I'm a warlock on a felsteed I ride I'm wanted (waaaanted) dead or undead" zingen
__________________
For Pony
Oud 06-02-2007, 19:37
Verwijderd
Errr, wat is nu het probleem?
Oud 06-02-2007, 19:41
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Dat zou geen verlies moeten zijn.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 06-02-2007, 20:36
Verwijderd
eheheh....ik kom er net achter dat ik als lvl. 16 mage naast mijn Arcane talent tree nog twee andere talent trees heb, frost en fire.

Oud 06-02-2007, 20:44
Twistingg
Twistingg is offline
Citaat:
Laurens schreef op 06-02-2007 @ 21:36 :
eheheh....ik kom er net achter dat ik als lvl. 16 mage naast mijn Arcane talent tree nog twee andere talent trees heb, frost en fire.

haha is bij elke class
Oud 06-02-2007, 21:48
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Lol net nog 2 grappige dingen ontdenkt toen ik TBC aan het spelen was.

Allereerst als je in Strongbreaker Hold daar waar die ventjes staan te oefenen met vechten dat vat dat daar staat gebruikt en een paar van die strong brews dringt, moet je eens ff gaan kijken achter die hut waarin die shammy zich bevindt .

( Overigens dat vat staat er niet altijd ).

Verder heb ik bij de mana tombs een NPC gezien die heet;

Slim, met als tag < Shady dealer > xD .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 06-02-2007, 23:29
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb eindelijk een oplossing gevonden tegen al die health die steeds wegging: 18/33/0. GO FURY! Gaat stukken beter dan Arms om een of andere reden...
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 07:05
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 07-02-2007 @ 00:29 :
Ik heb eindelijk een oplossing gevonden tegen al die health die steeds wegging: 18/33/0. GO FURY! Gaat stukken beter dan Arms om een of andere reden...
joh

fury>arms
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 07-02-2007, 07:32
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 07-02-2007 @ 08:05 :
joh

fury>arms
Nu nog uitvinden of ik naar sword-spec, axe-spec door wil en dan nog 2 punten in Imp. Zerk Rage of dat ik door spec naar Rampage... Bijna lvl 61!
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 07:43
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 07-02-2007 @ 08:32 :
Nu nog uitvinden of ik naar sword-spec, axe-spec door wil en dan nog 2 punten in Imp. Zerk Rage of dat ik door spec naar Rampage... Bijna lvl 61!
5 % swing vs 5 % crit , Keuze lijkt me niet zo lastig om te maken.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 07-02-2007, 08:14
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
skeleton schreef op 07-02-2007 @ 08:43 :
5 % swing vs 5 % crit , Keuze lijkt me niet zo lastig om te maken.
Uitleg?
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 09:01
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
was ik bijna vergeten....

DING 70
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 07-02-2007, 09:08
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik geloof niet dat die switch naar smithing nu zo handig was.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 07-02-2007, 09:17
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 07-02-2007 @ 10:01 :
was ik bijna vergeten....

DING 70
Gefeliciteerd. Zijn de realms al weer online dan?
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 09:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 07-02-2007 @ 10:17 :
Gefeliciteerd. Zijn de realms al weer online dan?
gisteravond. daarom zeg ik al: bijna vergeten

alle levels 20 uur per lvl. wegens toeristengedrag
69>70 in 6 uur
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 07-02-2007, 09:44
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 07-02-2007 @ 10:24 :
gisteravond. daarom zeg ik al: bijna vergeten

alle levels 20 uur per lvl. wegens toeristengedrag
69>70 in 6 uur
Ik vind dat helemaal niet zo langzaam. Ik ben heel erg schuldig aan dat soort gedrag, net als dat ik nog met regelmaat een bezoekje bren aan de Deadmines om lekker machtig te voelen. Ik wil alleen nog steeds Smite in een keer naar zijn 2de stun meppen... zal wel niet gebeuren voorlopig.

Trouwens... binnkort victory rush...
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 09:56
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 07-02-2007 @ 09:14 :
Uitleg?
Die 5 % swing blijft bij gewoon 5 % swing, that's all.

5 % swingchance vind ik zelf discutabel en IMHO heb je daarom meer aan een extra 5 % crit.

Als je poleaxe spec hebt dan komt er bij je gewone crit ratio nog eens ff 5 % bovenop. Heb je dan ook nog cruelty in fury dan is dat nog eens 5 % extra crit, dus 10 crit.

Tel dat op bij je standaard crit rating in gear en met eventueel een nog 3 % extra crit in zerk dan ga je op een flinke critchance uitkomen.

Toen ik zelf arms was had ik op een gegeven moment iets van 39 % met leader of the pact erbij. En geloof me daarmee kun je behoorlijk wat DPS mee uit de kast trekken als je een brute polearm/axe hebt ( en de juiste gear ofc ).

Aldus mijn mening over swordspec vs poleaxespec .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 07-02-2007, 10:18
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 07-02-2007 @ 10:01 :
was ik bijna vergeten....

DING 70
Gz .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 07-02-2007, 12:01
Verwijderd
Iemand trouwens tips voor een lvl 16 human mage m.b.t. professions? Ik heb nu alchemy/herbalism omdat ik nogal snel doodga of zonder mana kom te zitten, maar ik zit ook constant met een geldtekort. Is het dan handiger om iets anders te nemen (mining ofzo) en dan de potions te kopen ipv ze zelf te maken?
Oud 07-02-2007, 12:10
Verwijderd
Op jou level heb je er denk ik meer aan om overbodige herbs te verkopen per stack (=20 stuks). Overbodig=wat je niet nodig hebt om te skillen.
Andere mensen zullen dat kopen om hun eigen alchemy op te krikken oid. Zorg er echter wel voor dat je probeert alles te pakken wat je op je kaart ziet.
Oud 07-02-2007, 12:26
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Beste nieuws sinds het uitkomen van world of warcraft:

http://forums.wow-europe.com/thread....sid=1&pageNo=1

(voor druids dan )
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-02-2007, 12:36
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Eindelijk level 61 :-D Ik ben heel blij met mijn respec, want het schiet nu echt op (70% level in 3-4 uur ofzo)
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 12:38
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Daboman schreef op 07-02-2007 @ 13:26 :
Beste nieuws sinds het uitkomen van world of warcraft:

http://forums.wow-europe.com/thread....sid=1&pageNo=1

(voor druids dan )
Dan zijn ze sneller dan Griphons geloof ik

Verder voel ik me met de dag trager nu mijn Paladin een Retridin is geworden (snel lopen enzo)

Zoiezo vind ik het wel jammer dat Warriors geen manier buiten hun mount hebben om een beetje sneller te gaan (ik reken Charge/Intercept/Intervene niet meer)
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 12:53
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Laurens schreef op 07-02-2007 @ 13:01 :
Iemand trouwens tips voor een lvl 16 human mage m.b.t. professions? Ik heb nu alchemy/herbalism omdat ik nogal snel doodga of zonder mana kom te zitten, maar ik zit ook constant met een geldtekort. Is het dan handiger om iets anders te nemen (mining ofzo) en dan de potions te kopen ipv ze zelf te maken?
Ik heb tot mijn level 57 met mining en skinning behoorlijk goed verdiend. Eventuele potions koop ik altijd, maar mijn vriend heeft ook altijd alchemy en herb. gehad en die heeft meer goud dan ik. Dus.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 07-02-2007, 12:54
dlennartd
Avatar van dlennartd
dlennartd is offline
Citaat:
Luigie schreef op 05-02-1372 @ 21:49 :
ik niet mooi, ik in ieder geval een middenstander

Dat kan inderdaad helemaal niet, je hebt helemaal gelijk joh
Oud 07-02-2007, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 07-02-2007 @ 13:38 :
Dan zijn ze sneller dan Griphons geloof ik

Verder voel ik me met de dag trager nu mijn Paladin een Retridin is geworden (snel lopen enzo)

Zoiezo vind ik het wel jammer dat Warriors geen manier buiten hun mount hebben om een beetje sneller te gaan (ik reken Charge/Intercept/Intervene niet meer)
Neem speed enchant op boots, dan kan je je 2 talent points op je pala meteen in iets nuttigers investeren.
Oud 07-02-2007, 12:59
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Laurens schreef op 07-02-2007 @ 13:01 :
Iemand trouwens tips voor een lvl 16 human mage m.b.t. professions? Ik heb nu alchemy/herbalism omdat ik nogal snel doodga of zonder mana kom te zitten, maar ik zit ook constant met een geldtekort. Is het dan handiger om iets anders te nemen (mining ofzo) en dan de potions te kopen ipv ze zelf te maken?
Hou vol, Alchemy/Herbalism is zo'n profession die je heel goed kan volhouden tot in de hogere levels en dan flink binnenlopen. (lijkt me)

Als mage hoef je eigenlijk niet zo veel uit te geven. Zorg gewoon dat je een goede standaard tactiek bedenkt voor:
- Mobs aanvallen
- Meerdere mobs tegelijk aanpakken
- Nood situaties
- Ontsnappen
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 13:00
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 07-02-2007 @ 13:58 :
Neem speed enchant op boots, dan kan je je 2 talent points op je pala meteen in iets nuttigers investeren.
Achja, i.p.v. 2 talent points elk level nieuwe enchant kopen. Niet iedereen is level 60 met al z'n alts helaaz.
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 13:23
Verwijderd
Nee true, maar zou je niet eerst je warrior gaan lvlen ipv je nu bezig te houden met alts? ;o
Oud 07-02-2007, 13:35
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 07-02-2007 @ 14:23 :
Nee true, maar zou je niet eerst je warrior gaan lvlen ipv je nu bezig te houden met alts? ;o
Waarom?
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 13:40
Verwijderd
Nou,

mijn main is mijn main (paladin), omdat ik dat verreweg de leukste class vind om te spelen. Zeker nu tbc er is zijn er zoveel nieuwe upgrade mogelijkheden, dat ik mijn alt (mage) voorlopig even vergeet. Ik heb veels te veel plezier van mijn pally

Maar ieder zijn ding, I guess.
Oud 07-02-2007, 13:51
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 07-02-2007 @ 14:40 :
Nou,

mijn main is mijn main (paladin), omdat ik dat verreweg de leukste class vind om te spelen. Zeker nu tbc er is zijn er zoveel nieuwe upgrade mogelijkheden, dat ik mijn alt (mage) voorlopig even vergeet. Ik heb veels te veel plezier van mijn pally

Maar ieder zijn ding, I guess.
Ik hou van afwisseling. Dat mijn warrior lvl 61 is is omdat ze het leukst is om mee te spelen.
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 14:21
Verwijderd
Ok, dan hou ik het by alchemy/herbalism. Bedankt
Oud 07-02-2007, 14:30
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Laurens schreef op 07-02-2007 @ 15:21 :
Ok, dan hou ik het by alchemy/herbalism. Bedankt
Trouwens, Stack (20 stuks) Linen Cloth gaat op de meeste server voor 40s op het Auction House. Vraag de Stormwind guards maar waar je die kan vinden.

Wat je dan moet doen:
Tijd - 24 uur
Buy-out price - 40s
Begin prijs - Laat maar ongemoeid

Als je auction verkoopt krijg je het geld per email (klik op het geld-icoontje)
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-02-2007, 15:28
Verwijderd
40?

Bij ons was dat de laatste keer dat ik keek 12,50
Granted, het is al een tijdje terug dat ik er na gekeken heb
Oud 07-02-2007, 15:31
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-02-2007 @ 16:28 :
40?

Bij ons was dat de laatste keer dat ik keek 12,50
Granted, het is al een tijdje terug dat ik er na gekeken heb
Het verschilt per server. Maar ik heb gemerkt dat zelfs als linen er voor 12.50 staat, je auctions van 40s best verkopen. Vooral op woensdag, niet in het weekend trouwens.
__________________
Altijd nuchter
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Software & Hardware [Laptop] Laptop aanschaffen
Verwijderd
21 29-06-2005 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.