Oud 13-07-2009, 16:56
'MLAMILA
'MLAMILA is offline
ik hoor stemmen,
telkens als ik probeer te slapen, hoor ik een soort stem mij 'roepen'.
alsof er iemand van verweg heel hard iet schreeuwt.
ik heb hier elke avond last van, ik kan nie tverstaan wat hij of zij zegt
het lijkt wel een vreemde taal.
kan iemand mij helpen?
wie heeft hier last van?
en is dit normaal?

help x.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2009, 17:00
'MLAMILA
'MLAMILA is offline
?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 17:03
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Beste wat je hiermee kan doen is wss gewoon accepteren, in de zin van niet bang zijn en je er geen zorgen om maken.
Toen ik jonger was en bijvoorbeeld dacht dat er een geest in mn kamer was deed ik soms gewoon iets roepen de kamer in zoals: 'kutgeest laat me slapen!' 'laat me met rust of ik vernietig je' 'ik heb hier nu geen zin in, verdomme laat me met rust'
dat hielp wel.

Ik ben bang dat je middels 'normaal' handelen juist weinig kunt doen eraan, dat zou iets betekenen in de zin van naar huisarts en dan vreemde pilletjes voorgeschreven krijgen waardoor je al je levenslust verliest of iets in die trend.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 19:23
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Om geen stemmen te horen heb je de actieve manier om ermee bezig te zijn, nodig. Dus iets wat jij LEUK vindt, Iets waarbij jij GELUID maakt en Waarbij je ACTIEF bent.

Dus dingen die kunnen helpen zijn bijvoorbeeld: Rondjes door je kamer lopen en meezingen met je leukste song.

Sowieso is je stem heel belangrijk, want zolang jij je stem gebruikt, kun je niet luisteren naar de stemmen.

En ik zou naar de huisarts gaan...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 11:23
Verwijderd
Op zich is het normaal om soms niet-echte dingen te horen als je op het randje tussen slapen en waken balanceert. Vooral als je erg moe bent. Sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan anderen. Dat zijn dan over het algemeen neutrale dingen, bv. een echo van je ademhaling of iemand die in de verte je naam roept.
Als je bang of verdrietig wordt van wat je hoort kan dat een teken zijn dat je niet goed in je vel zit, bv. te veel stress hebt. Daarmee zou je naar een psycholoog of maatschappelijk werker kunnen gaan, of zelf kijken hoe je beter rust in je leven kunt inbouwen.
Als je er elke avond last van hebt, kan dat ook op te veel spanningen duiden. Of het is een teken dat je te weinig slaapt, waardoor je elke avond oververmoeid naar bed gaat.
Als je ook dergelijke dingen hoort als je helemaal wakker bent, kan dat een teken zijn van een naderende psychose en dan moet je als de wiedeweerga naar een psychiater.
Maar zoals jij het beschrijft klinkt het redelijk onschuldig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Jouw stem is nodig voor wereldwijd onderwijs!
Verwijderd
16 18-10-2008 01:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Blanco stemmen
Verwijderd
6 22-11-2006 13:48
Werk, Geld & Recht Jongen van 16 moeten kiesrecht krijgen met een halve stem.
Nastro
29 10-01-2006 10:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking)
Draakje83
352 06-06-2005 22:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.