Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 11:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn tiener komt dagelijks met een rode balk thuis voor 'plezier' als ze naar school is geweest. Weet iemand wat ik daaraan kan doen? Ik kan d'r moeilijk thuis houden. En ik stuur d'r dagelijks met een groene balk daarheen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 02-11-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 02-11-2004 @ 10:18 :
Het lukte me gister gewoon niet om een kindje te maken. Ze hadden het echt heel vaak geprobeerd, beetje raar.

Op het laatst heb ik ze eerst allerlei andere dingen laten doen en uiteindelijk pas een kindje laten maken. Toen werd ze dan eindelijk zwanger... En nou is het meisje-babytje geboren.
Dat had ik ook, blijkbaar wordt de ene sim makkelijker zwanger dan de andere. Maar ik heb tot nu toe altijd problemen gehad met bejaarde mannen, die hebben blijkbaar gewoon hun tijd nodig.. Bejaarde vrouwen kunnen niet meer zwanger worden.
Oud 02-11-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 02-11-2004 @ 12:04 :
Mijn tiener komt dagelijks met een rode balk thuis voor 'plezier' als ze naar school is geweest. Weet iemand wat ik daaraan kan doen? Ik kan d'r moeilijk thuis houden. En ik stuur d'r dagelijks met een groene balk daarheen.
Sommige tieners vinden school gewoon niet leuk, mja, ik laat ze altijd wel gaan en thuis gewoon veel tv kijken en andere leuke dingen doen.
Oud 02-11-2004, 12:35
Verwijderd
Heeft iemand een idee hoe je weg moet sluipen? Mijn tiener-sim heeft als wens weg te sluipen met zijn vriendje, er staat dan bij de wens beschrijving dat ik op de telefoon moet klikken en dat 'wegsluipen' moet kiezen, maar ik zie het niet staan

En een andere tiener had als angst 'weglopen', kan dat dan?
Oud 02-11-2004, 12:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
althea schreef op 02-11-2004 @ 11:48 :
Wat ik wel heel vervelend vind, is dat de schoonmaakster de baby toiletjes niet wil uitkuisen, nu moeten mijn sims dat altijd doen en ze vinden het allesbehalve leuk.
En terecht, kinderen zijn stinkbeesten.
Oud 02-11-2004, 13:05
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
mijn sim is ontvoerd door aliens... iemand enig idee wanneer ie terugkomt
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 02-11-2004, 13:43
althea
Avatar van althea
althea is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-11-2004 @ 13:35 :
Heeft iemand een idee hoe je weg moet sluipen? Mijn tiener-sim heeft als wens weg te sluipen met zijn vriendje, er staat dan bij de wens beschrijving dat ik op de telefoon moet klikken en dat 'wegsluipen' moet kiezen, maar ik zie het niet staan
Je moet op de telefoon klikken en dan 'wegsluipen' kiezen, maar deze optie wordt pas beschikbaar vanaf (ongeveer denk ik) 22 uur. Dus als je te vroeg bent, zie je deze optie niet staan.
Als je dit doet, wel oppassen dat je niet betrapt wordt door je sim-ouders of door de politie. Is wel grappig om eens te zien
Oud 02-11-2004, 14:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Oeh ja, wegsluipen ga ik ook nog een keer proberen.
Ik had ook die wens en hetzelfde probleem als Andijvie, maar nu weet ik hoe het moet.
__________________
Oud 02-11-2004, 15:26
Verwijderd
Wel grappig spel. Je kan de krantenpersoon en de schoonmaker versieren, helaas niet de rekeningmevrouw Die nanny zit alleen maar op de bank en eet m'n ijskast leeg En ik heb pas 1x een inbreker gehad, die een half uur rondliep door m'n huis, nix jatte en vervolgens voor de ogen van m'n kind in elkaar geslagen werd door de politie Ik d8 dat hij het grappig vond, maar niet dus... Maar kan je die inbreker ook zelf neerslaan? En heeft iemand al een gluurder gehad? Het mooie vind ik dat je nu met iedereen kan lullen, ook met de brandweer enzo (hoewel ik daar nu ruzie mee heb )
Oud 02-11-2004, 15:36
Intruder
Intruder is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 02-11-2004 @ 14:05 :
mijn sim is ontvoerd door aliens... iemand enig idee wanneer ie terugkomt
hebben ze al losgeld geeist?

leuk om te horen, wist niet dat ze er zoveel maffe dingen erin hebben gedaan
Oud 02-11-2004, 19:01
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Wat zijn de systeemeisen voor dit spel?
Oud 02-11-2004, 19:36
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 02-11-2004 @ 14:05 :
mijn sim is ontvoerd door aliens... iemand enig idee wanneer ie terugkomt
Duurt normaalgesproken niet zo lang dacht ik.

Is wel leuk wat daarna gebeurd.
__________________
Koffie
Oud 02-11-2004, 20:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat moet je btw doen als iemand als wens heeft: van de dood worden gered.
Hoe laat je iemand bijna dood gaan en zorg je ervoor dat ie dan toch gered wordt? Of is dat een nutteloze wens die niet uitgevoerd kan worden?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-11-2004, 08:24
althea
Avatar van althea
althea is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-11-2004 @ 21:57 :
Wat moet je btw doen als iemand als wens heeft: van de dood worden gered.
Hoe laat je iemand bijna dood gaan en zorg je ervoor dat ie dan toch gered wordt? Of is dat een nutteloze wens die niet uitgevoerd kan worden?
Ik denk dat het zoiets moet zijn als bij de Sims1. Daar heb ik ooit voorgehad dat mijn sim (per ongeluk) in een vuurtje terecht kwam en stierf. Een beetje later kwam Pietje de Dood erbij en met mijn andere sim kon ik smeken om die sim die dood was, terug tot leven te roepen. Was best wel tof om te zien.
Bij de sims2 heb ik dit nog niet geprobeerd, maar ik denk dat het hetzelfde principe moet zijn (of ik hoop het toch)
Oud 03-11-2004, 10:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Kan je eigenlijk ook trouwen met een Alien en dan half alien/half mens kindjes krijgt?

Lijkt me wel stoer
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 03-11-2004, 10:43
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Jolt schreef op 03-11-2004 @ 11:15 :
Kan je eigenlijk ook trouwen met een Alien en dan half alien/half mens kindjes krijgt?

Lijkt me wel stoer

Als het goed is wel ja, dan krijg je gewone mensenkindjes alleen zijn ze dan groen.

Ik vroeg me inderdaad ook af hoe het met "be safed from death" zit. Die wens krijg ik ook regelmatig.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 03-11-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 03-11-2004 @ 11:43 :
Als het goed is wel ja, dan krijg je gewone mensenkindjes alleen zijn ze dan groen.

Ik vroeg me inderdaad ook af hoe het met "be safed from death" zit. Die wens krijg ik ook regelmatig.

Je kan inderdaad gewoon je sim dood laten gaan (duurt wel lang trouwens) en dan iemand die een goede relatie met de betreffende sim heeft laten smeken of hij/zij in leven mag blijven. Ziet er grappig uit. Ik heb het een keer geprobeerd toen mijn zwangere vrouwtje bijna dood ging
Oud 03-11-2004, 18:27
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hé, mijn spel doet stom.
Mijn kindje werd bijna kleuter (of weet ik veel hoe dat heet), maar toen versteende haar papa toen hij voor het bedje stond waar zij in lag. Toen de baby werd opgehaald, begon hij eindelijk weer te bewegen. Ik ben maar opnieuw begonnen, want ik had geen zin om weer het hele gedoe te doen voordat die muts eindelijk zwanger is.

Dus, weer helemaal overnieuw begonnen,. Was het kindje echt bíjna jarig, sloot het spel af. Nou kan ik dus een andere keer weer overnieuw beginnen.
__________________
Oud 03-11-2004, 19:16
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-11-2004 @ 21:57 :
Wat moet je btw doen als iemand als wens heeft: van de dood worden gered.
Hoe laat je iemand bijna dood gaan en zorg je ervoor dat ie dan toch gered wordt? Of is dat een nutteloze wens die niet uitgevoerd kan worden?
Bij de omschrijving staat dat je moet smeken bij de dood. Hoe beter de lange termijn relatie tussen de persoon die smeekt en het slachtoffer, des te beter de kans.

Alleen ging een van mijn sims wegens ouderdom dood en toen kon ik niet smeken, dus gelegenheid om die theorie uit te testen, was er niet bij.
__________________
Koffie
Oud 05-11-2004, 12:30
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
haha mijn tiener-sim heeft een puist je kan er alleen maar creme opdoen, niet eens uitknijpen beetje jammer
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 05-11-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 05-11-2004 @ 13:30 :
haha mijn tiener-sim heeft een puist je kan er alleen maar creme opdoen, niet eens uitknijpen beetje jammer
Ah toch wel gaaf
Mijn tiener had als angst dik te worden, en toen gebeurde dat ook nog Nu is ze flink aan het trainen Ze is echt vreselijk tutterig, ze wil zich altijd optutten voor de spiegel enzo Geinig
Oud 05-11-2004, 18:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-11-2004 @ 13:50 :
Mijn tiener had als angst dik te worden, en toen gebeurde dat ook nog Nu is ze flink aan het trainen Ze is echt vreselijk tutterig, ze wil zich altijd optutten voor de spiegel enzo Geinig
Ìk train mijn sims altijd heel erg. Ik hou niet van dikke sims.

Mijn mama werd geelectrocuteerd (ja je weet wel wat ik bedoel). Ze was de computer aan het repareren en toen ging het fout. Haar hele gezicht was zwart, haar zwart en in de war. Als je haar dingen wilde laten doen zag je ook haar zwarte gezicht ipv haar normale. Een keer douchen en het was weg. (Dat vond ik eigenlijk te makkelijk. )

Mijn sims maken ook vaak hun staande klok kapot als ze hem onderhouden. Dan stort hij gewoon in elkaar.

En over de tuin: ik wil altijd een hele mooi tuin hebben, maar dat valt gewoon niet te onderhouden. Ik had eerst m'n hele tuin vol met onkruid. De tuinman werkt max tot in de nacht, en dat is lang niet genoeg. Hoe kan ik toch een mooie tuin hebben en niet zoveel werk ermee? En wanneer ontstaat onkruid zomaar, bij naturel kleur gras, of alleen als het gekleurd is?
__________________
Oud 05-11-2004, 21:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dreen schreef op 05-11-2004 @ 19:21 :
Ìk train mijn sims altijd heel erg. Ik hou niet van dikke sims.

Mijn mama werd geelectrocuteerd (ja je weet wel wat ik bedoel). Ze was de computer aan het repareren en toen ging het fout. Haar hele gezicht was zwart, haar zwart en in de war. Als je haar dingen wilde laten doen zag je ook haar zwarte gezicht ipv haar normale. Een keer douchen en het was weg. (Dat vond ik eigenlijk te makkelijk. )

Mijn sims maken ook vaak hun staande klok kapot als ze hem onderhouden. Dan stort hij gewoon in elkaar.

En over de tuin: ik wil altijd een hele mooi tuin hebben, maar dat valt gewoon niet te onderhouden. Ik had eerst m'n hele tuin vol met onkruid. De tuinman werkt max tot in de nacht, en dat is lang niet genoeg. Hoe kan ik toch een mooie tuin hebben en niet zoveel werk ermee? En wanneer ontstaat onkruid zomaar, bij naturel kleur gras, of alleen als het gekleurd is?
Ik heb met de tuin heel vaak dat ik hem voldoende water wil geven, maar dan blijkt dat het te veel water is en gaan al m'n planten alsnog dood. Het is idd erg lastig om het bij te houden.

En mijn sim was ook een keer geëlectrocuteerd. Toen liep ie de rest van z'n leven met blauwe prikkels om hem heen (nou ja, geen echte prikkels, maar van die bewegende dingetjes waaraan je ziet dat iemand onder stroom staat). Super irritant was dat, hoewel je er verder geen last van had. Het stond alleen zo stom.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-11-2004, 06:02
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dan heb ik dus nog geluk gehad, mijn sim is weer normaal.
__________________
Oud 06-11-2004, 15:33
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hoe zit het nou met dat levenselixer? Klopt het dat dat alleen positief werkt als je je heel goed voelt? Want de eerste keer deed ie het wel goed. De tweede keer gingen er juist dagen van mijn leven af, maar toen ging ik al mijn wensen vervullen totdat mijn stemmingsbalkje wit werd en toen kreeg ik er wel weer dagen bij.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 06-11-2004, 16:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dreen schreef op 06-11-2004 @ 07:02 :
Dan heb ik dus nog geluk gehad, mijn sim is weer normaal.
Ja precies.

Ik heb zoiets ook een keer gehad met een sim die z'n hygiënebalk helemaal rood had. Ik liet hem douchen tot de balk weer helemaal groen was, maar toen ie uit de douche kwam zag je nog steeds zo'n groene walm om hem heen. Die ging z'n hele leven niet meer weg, terwijl hij dus niet stonk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-11-2004, 10:29
althea
Avatar van althea
althea is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 06-11-2004 @ 16:33 :
Hoe zit het nou met dat levenselixer? Klopt het dat dat alleen positief werkt als je je heel goed voelt? Want de eerste keer deed ie het wel goed. De tweede keer gingen er juist dagen van mijn leven af, maar toen ging ik al mijn wensen vervullen totdat mijn stemmingsbalkje wit werd en toen kreeg ik er wel weer dagen bij.
Het is het beste dat je al die dingen gebruikt (die je met je wensmeter kan kopen) als je wensbalkje zilver is of goud ( je moet dus helemaal tevreden zijn). Anders zou het omgekeerde wel eens kunnen gebeuren, dan wat je eigenlijk wil hebben. En dat is helemaal niet zo leuk
Oud 07-11-2004, 10:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Je wens niveau moet goed of platina zijn.. Dat staat ook bij de wensbeloningen. (Het staat er wel vaag beschreven, maar oke.)
__________________
Oud 07-11-2004, 14:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb nu een simfamilie met 1 peuter, 1 kind, 1 tiener en 2 ouders.
De ouders willen nog meer kinderen, maar ik word nu al gek. Ze luisteren heel slecht als ik opdrachten geef en hun balken worden langzamerhand allemaal rood.
Een kindermeisje huren heeft geen zin, want die let al helemáál niet op. Die haalt dan het kind uit het bedje en legt het op de grond en gaat dan weg

Is er ook een manier om iemand sneller oud te laten worden? (peuters, kinderen of tieners)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-11-2004, 14:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-10-2004 @ 12:30 :
Even voorstellen, van links naar rechts: Emma, Julie, Goofy de vader, Kirana de moeder met baby Joanne, en Alan. (Alan en Emma zijn de tweeling waar ik het over had.)
Kirana is de enige (geadopteerde) dochter van een homo echtpaar die nog overbleef. De rest is weggehaald, inclusief de kleuter die al eerder bij een ander gezin was weggehaald
[/B]
wie noemt zn kind nou joanne
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-11-2004, 15:16
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Klote spel... Gister helemaal geinstalleerd enzow, ging prima, zelfs ook nog gespeeld en als ik em nu opstart, wil ie gewoon niet meer opstarten... Kom in het eerste scherm en dan is't over. 0,0 aan activiteit meer van de pc...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 07-11-2004, 15:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2004 @ 16:16 :
Klote spel... Gister helemaal geinstalleerd enzow, ging prima, zelfs ook nog gespeeld en als ik em nu opstart, wil ie gewoon niet meer opstarten... Kom in het eerste scherm en dan is't over. 0,0 aan activiteit meer van de pc...
en dan is het spel klote?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-11-2004, 16:39
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-11-2004 @ 16:41 :
en dan is het spel klote?
Ja Als iets het niet doet is het niet goed
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 07-11-2004, 21:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2004 @ 17:39 :
Ja Als iets het niet doet is het niet goed
Systeem of brak persoon, aan 't spel ligt 't niet.
Oud 07-11-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 07-11-2004 @ 15:43 :
wie noemt zn kind nou joanne
Ik had geen inspiratie. Ik heb dr dus vernoemd naar Joanne Kathleen Rowling, de schrijfster van HP (tis dus op zn engels.) De filmposters van de eerste drie films hangen hier namelijk voor mijn neus. Vandaar ook Alan (Rickman) en Emma (Watson).

Bovendien vind ik Joanne helemaal zo'n rare naam niet
Oud 08-11-2004, 07:37
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
althea schreef op 07-11-2004 @ 11:29 :
Het is het beste dat je al die dingen gebruikt (die je met je wensmeter kan kopen) als je wensbalkje zilver is of goud ( je moet dus helemaal tevreden zijn). Anders zou het omgekeerde wel eens kunnen gebeuren, dan wat je eigenlijk wil hebben. En dat is helemaal niet zo leuk
Nee klopt, dan word je ineens 3 dagen ouder Maar Soms gebeurt het me dat ik nog 1 dag heb voor ik bejaard word en dan het drankje drink waardoor ik dan dus onmiddelijk bejaard ben. Maar als ik dan nog een keer het drankje drink met een positieve uitwerking ga ik niet weer terug naar volwassen maar heb ik gewoon 3 dagen langer als volwassene. Ja hallo!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-11-2004, 11:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb een tweeling.

Het is alleen fucking irritant. De man heeft de top in zijn carriere voetbal, dus hij hoeft gelukkig niet zo vaak te werken... maar moeilijk is het wel.
__________________
Oud 09-11-2004, 11:06
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 09-11-2004 @ 12:00 :
Ik heb een tweeling.

Het is alleen fucking irritant. De man heeft de top in zijn carriere voetbal, dus hij hoeft gelukkig niet zo vaak te werken... maar moeilijk is het wel.
Veel werk he? Als baby is het erg, maar wanneer het peuters zijn willen ze nóg meer van je
Oud 09-11-2004, 11:26
Verwijderd
Ja, inderdaad, maar zogauw ze kinderen worden is het wat minder druk gelukkig.
Oud 09-11-2004, 12:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Nog erger? Ik vind die baby's al vervelend.
Peuters kunnen tenminste zelf spelen....
__________________
Oud 09-11-2004, 17:12
althea
Avatar van althea
althea is offline
Ik vind dat je met de kleuters meer werk hebt dan met de baby's.

In mijn één van mijn gezinnen had ik dus mijn ouders, 2 tieners en een tweeling. Ik hoop dat ik voor de rest dat ik het spel speel, nooit meer een tweeling zal hebben Druk, druk, druk! Ik ben zelfs moeten verhuizen omdat ik geen plaats meer genoeg had. Gelukkig kunnen de tieners dezelfde klusjes opknappen die de volwassen normaal doen Dus dat was eigenlijk wel een grote hulp.
Oud 09-11-2004, 20:55
Verwijderd
Eén van de verlangens van mijn kind is dat hij graag door zn vader geholpen wil worden met zn huiswerk. Alleen hoe maakt zon kind huiswerk? als ik op zn vader klik staat er nergens zo'n optie. Ook niet als ik op een boekenkast klik. Hoe gaat dat?

En nog zoiets raars, als mn koelkast leeg is laat ik mijn sims boodschappen bestellen. Die worden dan netjes afgeleverd en dan stoppen ze het in de koelkast, maar de koelkast blijft leeg!!
Dan koop ik maar weer een nieuwe koelkast.
Oud 09-11-2004, 23:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Beverly Sunshine schreef op 09-11-2004 @ 21:55 :
Eén van de verlangens van mijn kind is dat hij graag door zn vader geholpen wil worden met zn huiswerk. Alleen hoe maakt zon kind huiswerk? als ik op zn vader klik staat er nergens zo'n optie. Ook niet als ik op een boekenkast klik. Hoe gaat dat?

En nog zoiets raars, als mn koelkast leeg is laat ik mijn sims boodschappen bestellen. Die worden dan netjes afgeleverd en dan stoppen ze het in de koelkast, maar de koelkast blijft leeg!!
Dan koop ik maar weer een nieuwe koelkast.
Een kind neemt elke dag boeken mee van school. Die legt ie altijd op een bureautje neer (als je die hebt) of anders op de grond. (het is het eerste wat ie doet als ie uit school komt, dus volg hem even). Dat is dus z'n huiswerk. Als je het kind selecteert en vervolgens op het huiswerk klikt staat er als het goed is 'huiswerk maken' en 'hulp vragen bij huiswerk'. Dat laatste weet ik niet zeker. Het kan ook zijn dat je eerst de vader moet selecteren en dan op het huiswerk moet klikken met 'help geven bij huiswerk' oid. Iig heeft de boekenkast er dus niks mee te maken

En vul je de balk van de boodschappen wel? Dat er dus wel echt heel veel boodschappen bezorgd worden? Want bij mij is ie altijd helemaal vol. En wat geeft ie aan als je de capaciteit van je koelkast opvraagt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-11-2004, 13:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Je kunt ook boodschappen doen in een echte winkel, dan heb je geen bezorgkosten.

Of kost de taxi ook geld?
__________________
Oud 10-11-2004, 13:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Mijn tweeling wordt over 1 dag eindelijk kind. Ze zijn echt zó vermoeiend.
__________________
Oud 10-11-2004, 15:58
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
mijn tiener is heel erg, heeft als wens:
-'drie liefjes tegelijk hebben'
-'met 2 verschillende personen vrijen'

Oud 10-11-2004, 17:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
coekie schreef op 10-11-2004 @ 16:58 :
mijn tiener is heel erg, heeft als wens:
-'drie liefjes tegelijk hebben'
-'met 2 verschillende personen vrijen'

Die laatste is nog wel makkelijk.
__________________
Oud 10-11-2004, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn tiener had eerst als wens dat ze vaste verkering wilde met een bepaalde jongen en ze waren dolverliefd op elkaar. Maar elke keer als m'n sim verkering vroeg zei hij 'nee' en kwam d'r een angst van m'n sim uit

En ik heb nou al een paar keer gehad dat een ouder zowel een wens als een angst had om een kind te krijgen. Wens is +8000 en angst is -5000 dus uiteindelijk krijg je er maar 3000 wenspunten bij
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-11-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 10-11-2004 @ 18:51 :
Mijn tiener had eerst als wens dat ze vaste verkering wilde met een bepaalde jongen en ze waren dolverliefd op elkaar. Maar elke keer als m'n sim verkering vroeg zei hij 'nee' en kwam d'r een angst van m'n sim uit

En ik heb nou al een paar keer gehad dat een ouder zowel een wens als een angst had om een kind te krijgen. Wens is +8000 en angst is -5000 dus uiteindelijk krijg je er maar 3000 wenspunten bij
Dat laatste heb ik ook gehad, vooral wanneer het niet zo goed ging thuis. Wanneer alles dan weer op orde was, en elke sim vrolijk en tevreden, dan verdween die angst om kinderen te krijgen
Oud 10-11-2004, 20:06
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Wat vinden jullie van Singles Flirt Up Your Lives?Is wel al oud, maar ook een sims cloon. Vond hem wel geinig.

Zag er mooi uit, vooral de gezichten, maar liep alleen niet 100%
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Het algemene sims 2 topic deeltje 7!
rare kwast
37 16-01-2009 14:41
Games Het algemene Sims 2 topic # 6
freakinaround
500 14-09-2008 20:12
Games Het algemene Sims 2 topic #5
Miracle
500 30-01-2007 18:42
Games Het algemene Sims 2 topic #4
Miracle
500 25-12-2005 12:18
Games Het algemene Sims 2 topic #3
Miracle
500 28-04-2005 23:36
Games Het Grote Algemene THE SIMS-topic! (In het kader van het forum schoon houden)
RanC
30 17-10-2004 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.