Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 20:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
100
Citaat:
Balance schreef op 10-11-2004 @ 18:51 :
Mijn tiener had eerst als wens dat ze vaste verkering wilde met een bepaalde jongen en ze waren dolverliefd op elkaar. Maar elke keer als m'n sim verkering vroeg zei hij 'nee' en kwam d'r een angst van m'n sim uit

En ik heb nou al een paar keer gehad dat een ouder zowel een wens als een angst had om een kind te krijgen. Wens is +8000 en angst is -5000 dus uiteindelijk krijg je er maar 3000 wenspunten bij
Ik heb beide ook gehad ja. Ik werd er helemaal niet goed van, dat ze steeds afgewezen werd. Ik weet niet hoe ik het heb opgelost. Misschien eens omgekeerd doen. Hem haar laten vragen dus.

Dat laatste is bij mij vanzelf over gegaan en ik kreeg wel al m'n punten.

Welke wensbeloningen gebruiken jullie allemaal? Ik vergeet ze altijd.
__________________
Advertentie
Oud 10-11-2004, 20:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dreen schreef op 10-11-2004 @ 21:13 :
100
Ik heb beide ook gehad ja. Ik werd er helemaal niet goed van, dat ze steeds afgewezen werd. Ik weet niet hoe ik het heb opgelost. Misschien eens omgekeerd doen. Hem haar laten vragen dus.

Dat laatste is bij mij vanzelf over gegaan en ik kreeg wel al m'n punten.

Welke wensbeloningen gebruiken jullie allemaal? Ik vergeet ze altijd.
ja maar die jongen was niet een sim van mij, dus ik kon alleen het meisje verkering laten vragen.

En ik gebruik maar heel soms wensbeloningen. àls ik het doe dan is het die hoed (waardoor leren sneller gaat), de boom, of de levenselixer.
En gebruiken jullie wel eens carrièrebeloningen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-11-2004, 20:44
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-11-2004 @ 21:18 :
ja maar die jongen was niet een sim van mij, dus ik kon alleen het meisje verkering laten vragen.

En ik gebruik maar heel soms wensbeloningen. àls ik het doe dan is het die hoed (waardoor leren sneller gaat), de boom, of de levenselixer.
En gebruiken jullie wel eens carrièrebeloningen?
Oh dat is balen.

Ik gebruik het bubbelbad (maar dat hoef je maar één keer te kopen) en de levenselixer. De rest vergeet ik altijd.

Carrierebeloningen heb ik wel eens gebruikt, maar de laatste tijd gaat dat altijd fout. Bijv een man die bij me in ging wonen. Hij was de kostwinnaar en enige met een baan, maar toen ze gingen samen wonen had hij geen beloning er staan. Of ik ga verhuizen en ze zijn dat ding kwijt.
__________________
Oud 11-11-2004, 09:06
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
spoken komen toch alleen als er grafstenen zijn? en komen er geen aliens langs? want daar zit ik ook op te wachten (bij vreemdvoort)
Oud 11-11-2004, 10:20
althea
Avatar van althea
althea is offline
Citaat:
Amisha schreef op 11-11-2004 @ 10:06 :
spoken komen toch alleen als er grafstenen zijn? en komen er geen aliens langs? want daar zit ik ook op te wachten (bij vreemdvoort)
Bij mij komen alleen de aliens voorbij (en ontvoeren hem)wanneer ik een man laat kijken door de telescoop, en die moet dan nog redelijk hoog geplaatst worden (vb. op de vierde verdieping).
En die spoken komen inderdaad alleen maar voorbij als je minstens één grafsteen hebt.
Oud 11-11-2004, 12:05
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Citaat:
dreen schreef op 10-11-2004 @ 18:12 :
Die laatste is nog wel makkelijk.
mja, tot dat het andere meisje erachter komt en dan komt haar angst uit...
Oud 11-11-2004, 12:30
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
althea schreef op 11-11-2004 @ 11:20 :
Bij mij komen alleen de aliens voorbij (en ontvoeren hem)wanneer ik een man laat kijken door de telescoop, en die moet dan nog redelijk hoog geplaatst worden (vb. op de vierde verdieping).
En die spoken komen inderdaad alleen maar voorbij als je minstens één grafsteen hebt.
mijn sim werd door aliens ontvoerd terwijl hij door een telescoop keek, maar die stond gewoon in de tuin...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 11-11-2004, 12:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 11-11-2004 @ 13:30 :
mijn sim werd door aliens ontvoerd terwijl hij door een telescoop keek, maar die stond gewoon in de tuin...
Er is een willekeurige kans dat je door aliens ontvoerd wordt als je stargazed. Het schijnt dat mannen altijd zwanger terugkomen.
Oud 11-11-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 11-11-2004 @ 13:33 :
Er is een willekeurige kans dat je door aliens ontvoerd wordt als je stargazed. Het schijnt dat mannen altijd zwanger terugkomen.
Wat cool! Kunnen ze dan ook echt kinderen krijgen?
Oud 11-11-2004, 13:34
althea
Avatar van althea
althea is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-11-2004 @ 13:50 :
Wat cool! Kunnen ze dan ook echt kinderen krijgen?
Ja, ze krijgen echt wel kinderen. De kinderen zelf zien er wel wat groener uit dan de normale medemens
Oud 11-11-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
althea schreef op 11-11-2004 @ 14:34 :
Ja, ze krijgen echt wel kinderen. De kinderen zelf zien er wel wat groener uit dan de normale medemens
Oh, gaaf Dat moet ik mijn vriend aandoen (of ja, zijn sim dan )
Oud 14-11-2004, 13:45
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Nou, ik zal dan zo een telescoop kopen. Worden de vrouwtjes ook zwanger van de aliens?? Wel geinig hoor.. Je kan trouwens zelf geen Aliens maken he? (bij familie creeëren)
Oud 14-11-2004, 16:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-11-2004 @ 23:27 :

Bovendien vind ik Joanne helemaal zo'n rare naam niet
nee tis niet zo een rare naam...had alleen zin om het te zeggen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-11-2004, 16:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb ook een tweeling, nu gaat het nog wel...
de rest van de familie is allemaal al volwassen en het huis uit dus alleen papa en mama en de tweeling zitten er nog
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-11-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 14-11-2004 @ 17:17 :
nee tis niet zo een rare naam...had alleen zin om het te zeggen


Ik krijg mijn Sim maar niet ontvoerd door aliens... moet je op een bepaalde tijd naar de sterren turen, ofzo?
Oud 16-11-2004, 10:39
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Ik heb al bij 2 huizen een telescoop geplaatst (op de begane grond) en de vrouwelijke sims kijken erdoor heen, maar er duiken geen aliens op! Moeten er nou alleen mannen doorheen kijken? ??
Oud 16-11-2004, 11:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik probeer een tweede verdieping te bouwen maar hij zegt constant 'plafond is te laag' als ik iets óp die tweede verdieping wil zetten. Wat doe ik fout?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-11-2004, 11:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-11-2004 @ 12:22 :
Ik probeer een tweede verdieping te bouwen maar hij zegt constant 'plafond is te laag' als ik iets óp die tweede verdieping wil zetten. Wat doe ik fout?
jaaaah dat heb ik ook
echt stom...ik weet niet wat er dan mis gaat
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-11-2004, 12:33
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heel fijn. Bij mij in de badkamer staat een kraan open die dus nooit meer dicht gaat.

Continue zo'n stroompje water dus. Zelfs als ik de wasbak verplaats, het water zelf blijft gewoon stug op dezelfde plek verder stromen.

Hoop niet dat ik nu een torenhoge waterrekening krijg.
Oud 16-11-2004, 14:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Plafond probleem: Verwijder het dak. Bij de bouwinstellingen op dak klikken en dan staat er ergens een dak met een streep erdoor. Pas als je klaar bent met je huis moet je een dak bouwen.
__________________
Oud 16-11-2004, 14:45
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oeee slim

*gaat gelijk proberen*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-11-2004, 15:46
althea
Avatar van althea
althea is offline
Citaat:
Amisha schreef op 16-11-2004 @ 11:39 :
Ik heb al bij 2 huizen een telescoop geplaatst (op de begane grond) en de vrouwelijke sims kijken erdoor heen, maar er duiken geen aliens op! Moeten er nou alleen mannen doorheen kijken? ??
De vrouwelijke sims kunnen niet ontvoerd worden, alleen de mannelijke. Bij mij is mijn mannelijke sim ontvoerd, omdat hij midden in de nacht door die telescoop keek( stond ook redelijk hoog) en kwam zwanger terug. Best wel grappig toen hij een paar dagen zwanger was.
Oud 16-11-2004, 17:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-11-2004 @ 13:33 :
Heel fijn. Bij mij in de badkamer staat een kraan open die dus nooit meer dicht gaat.

Continue zo'n stroompje water dus. Zelfs als ik de wasbak verplaats, het water zelf blijft gewoon stug op dezelfde plek verder stromen.

Hoop niet dat ik nu een torenhoge waterrekening krijg.
Dat had ik ook. Bij mij werd de rekening niet hoog volgens mij. En anders moet je je bad even verkopen en een nieuwe kopen. Dan is het probleem over (was bij mij tenminste zo).

@dreen: bedankt!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-11-2004, 22:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nou ik heb hem ook, snap er alleen geen hol van.
Ik de turturial gevolgd. Maar hoe de hel moet ik het slepen.
Ze zeggen steeds click en hold maar dat doet het niet.

Snap er geen hol van, sims 1 vond ik makkelijker ...

Kan zo geen foundations en muren bouwen, moet ik nog een knopje indrukken?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 16-11-2004 om 23:12.
Oud 16-11-2004, 23:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-11-2004 @ 23:45 :
Nou ik heb hem ook, snap er alleen geen hol van.
Ik de turturial gevolgd. Maar hoe de hel moet ik het slepen.
Ze zeggen steeds click en hold maar dat doet het niet.

Snap er geen hol van, sims 1 vond ik makkelijker ...

Kan zo geen foundations en muren bouwen, moet ik nog een knopje indrukken?
Wat wil je slepen?

Een muur?

Dan ga je eerst naar het bouw gedeelte, klik je op muren en vervolgens nog een keer op een muur (dat plaatje). Dan kan je door je rechtermuisknop ingedrukt te houden een muur bouwen.
Of bedoel je iets anders?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-11-2004, 23:25
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Heb al gevonden, wat ben ik een oen!

Hendig lachen btw. Ziet er zeer mooi uit en draait lekker chill! Zo nu maar eens wat kindjes produceren
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 16-11-2004 om 23:54.
Oud 18-11-2004, 11:04
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Ik heb een gebouw met 5 verdiepingen gebouwd en de man wordt nog steeds niet ontvoerd!

Wat ik zo irritant vind is dat de tiener (en jonger) sims alleen achter de pc willen, dan heb ik echt zin om ze op te sluiten! Wat kan je het beste doen zodat de sim elke dag 100% zijn huiswerk maakt?
Oud 18-11-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Amisha schreef op 18-11-2004 @ 12:04 :
Ik heb een gebouw met 5 verdiepingen gebouwd en de man wordt nog steeds niet ontvoerd!

Wat ik zo irritant vind is dat de tiener (en jonger) sims alleen achter de pc willen, dan heb ik echt zin om ze op te sluiten! Wat kan je het beste doen zodat de sim elke dag 100% zijn huiswerk maakt?
Als hij verder tevreden is (dus geen honger heeft, niet naar de wc moet, niet vies is, genoeg plezier heeft etc), maken ze het huiswerk gewoon in 1 keer door.
Oud 18-11-2004, 16:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
of ff hulp vragen aan een ouder...dan gaat het nog sneller
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-11-2004, 18:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Amisha schreef op 18-11-2004 @ 12:04 :
Ik heb een gebouw met 5 verdiepingen gebouwd en de man wordt nog steeds niet ontvoerd!

Wat ik zo irritant vind is dat de tiener (en jonger) sims alleen achter de pc willen, dan heb ik echt zin om ze op te sluiten! Wat kan je het beste doen zodat de sim elke dag 100% zijn huiswerk maakt?
Ik laat ze meestal eerst wat slapen, dan op de flipperkast spelen en dan huiswerk maken. Dan zijn ze niet moe en is hun plezier optimaal. Dan hebben ze het zó af.
Ik heb geen computer btw. Heb je ook dat gezeur niet

Mijn jongere sim gaat btw elke morgen als ze wakker wordt naar de grenzen van het terrein lopen (dus het gedeelte waar je op kan bouwen) en gaat dan heel het terrein af lopen. Als ik opdrachten geef negeert ze die. Door middel van kleine 'hierheen lopen' opdrachtjes krijg ik d'r dan weer terug het huis in..
Iemand die dit al eens gehad heeft?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-11-2004, 18:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-11-2004 @ 17:38 :
of ff hulp vragen aan een ouder...dan gaat het nog sneller
Bij mij doen ze daar nooit aan mee. Dan loopt de ouder gewoon weg om iets anders te gaan doen
Dat geldt ook voor zo'n beroepenbeloning die je bij de wenspunten vindt. Als ik een ouder les wil laten geven blijft het kind staan kijken en de ouder loopt weg
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-11-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 18-11-2004 @ 19:35 :

Mijn jongere sim gaat btw elke morgen als ze wakker wordt naar de grenzen van het terrein lopen (dus het gedeelte waar je op kan bouwen) en gaat dan heel het terrein af lopen. Als ik opdrachten geef negeert ze die. Door middel van kleine 'hierheen lopen' opdrachtjes krijg ik d'r dan weer terug het huis in..
Iemand die dit al eens gehad heeft?
Misschien is ze autistisch?

Ik heb het nog nooit gehad...
Oud 18-11-2004, 18:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-11-2004 @ 19:49 :
Misschien is ze autistisch?

Ik heb het nog nooit gehad...
*ligt dubbel*
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-11-2004, 18:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-11-2004 @ 19:49 :
Misschien is ze autistisch?
geweldige opmerking...*sorry*

ik heb het ook nog nooit gehad
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-11-2004, 20:34
Guiid0w
Avatar van Guiid0w
Guiid0w is offline
Dutch PC Geeks | MultiGaming

()wns! =P
__________________
Tja..
Oud 18-11-2004, 20:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-11-2004 @ 19:35 :
Ik laat ze meestal eerst wat slapen, dan op de flipperkast spelen en dan huiswerk maken. Dan zijn ze niet moe en is hun plezier optimaal. Dan hebben ze het zó af.
Ik heb geen computer btw. Heb je ook dat gezeur niet
Piano the best.
(Als hun plezier balk erg rood is willen ze dat niet, maar hij heeft plezier waarde 10. )
__________________
Oud 18-11-2004, 21:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-11-2004 @ 21:47 :
Piano the best.
(Als hun plezier balk erg rood is willen ze dat niet, maar hij heeft plezier waarde 10. )
flipperkast is ook geweldig. Binnen no time is de balk weer groen
En idd, irritant dat ze geen piano willen spelen als de balk helemaal rood is. Ze vinden het toch leuk?!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-11-2004, 22:20
Verwijderd
@ Balance & rare kwast:

Ik heb wel een keer een kindje gehad dat als peuter niet erg gelukkig was en zo ook niet gelukkig opgroeide naar kind; die deed heel vervelend zo af en toe.. Staan stampen en schreeuwen wanneer hem iets niet beviel, zo af en toe huilen... misschien kunnen ze door een oorzaak in het verleden ook doelloos rond gaan wandelen?
Oud 18-11-2004, 22:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-11-2004 @ 23:20 :
@ Balance & rare kwast:

Ik heb wel een keer een kindje gehad dat als peuter niet erg gelukkig was en zo ook niet gelukkig opgroeide naar kind; die deed heel vervelend zo af en toe.. Staan stampen en schreeuwen wanneer hem iets niet beviel, zo af en toe huilen... misschien kunnen ze door een oorzaak in het verleden ook doelloos rond gaan wandelen?
nee mijn kinderen zijn altijd erg gelukkig. Ik zorg er altijd voor dat er nét iets gebeurt waarvan hun wensniveau heel hoog wordt en dan laat ik hen opgroeien. Dan staat er ook altijd dat ze dolgelukkig opgegroeid zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-11-2004, 11:52
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Ik had een zoon, Rijk, die ik op de particuliere school kreeg.. maar toen stierf ik aan één of andere vage ziekte
ik had zn haar ook blond geverfd net als de echte Rijk_v
oooo
Oud 19-11-2004, 12:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
wha-ha-ha

Ik ga het vanmiddag weer spelen.
__________________
Oud 19-11-2004, 13:01
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Ik heb al zo lang niet gespeeld.. dat ga ik nu even inhalen

wil kunnen bouwen
Oud 19-11-2004, 14:00
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Jammer dat je de peuters niet kan schreeuwen, daar erger ik mij soms ook aan als ze net wakker worden en de hele wieg bijna omver duwen!
Oud 19-11-2004, 16:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Amisha schreef op 19-11-2004 @ 15:00 :
Jammer dat je de peuters niet kan schreeuwen, daar erger ik mij soms ook aan als ze net wakker worden en de hele wieg bijna omver duwen!
niet kan schreeuwen?

Mijn opa heeft een peuter geadopteerd. Tis inmiddels al een kindje, erg leuk. Strakjes gaat opa dood en hopelijk kan het kind dan alleen wonen... Zie wel hoe dat gaat.
__________________
Oud 19-11-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 19-11-2004 @ 17:14 :
niet kan schreeuwen?
Ik hoor ze ook nooit
Oud 19-11-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 19-11-2004 @ 17:14 :
niet kan schreeuwen?

Mijn opa heeft een peuter geadopteerd. Tis inmiddels al een kindje, erg leuk. Strakjes gaat opa dood en hopelijk kan het kind dan alleen wonen... Zie wel hoe dat gaat.
Alleen wonen gaat wel, zolang het kindje een oppas heeft (die kan het kindje zelf bellen), tieners kunnen gewoon zonder volwassene wonen, gelukkig Wel gek dat het kan eigenlijk, maar wel fijn
Oud 19-11-2004, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-11-2004 @ 17:29 :
Ik hoor ze ook nooit
Ik hoor altijd een vreselijk gekrijs
Oud 19-11-2004, 16:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-11-2004 @ 17:43 :
Ik hoor altijd een vreselijk gekrijs
Ja idd.
__________________
Oud 19-11-2004, 17:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jammer dat je niet de snuiflijn kan bellen ofzo...
kan je je kindje beetje rustiger laten worden

(flesje pakken voor piet...*met beetje stuff dr in*)
nou dan hoor je ze ff niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-11-2004, 22:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-11-2004 @ 17:43 :
Ik hoor altijd een vreselijk gekrijs
ik ook ja.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Het algemene sims 2 topic deeltje 7!
rare kwast
37 16-01-2009 14:41
Games Het algemene Sims 2 topic # 6
freakinaround
500 14-09-2008 20:12
Games Het algemene Sims 2 topic #5
Miracle
500 30-01-2007 18:42
Games Het algemene Sims 2 topic #4
Miracle
500 25-12-2005 12:18
Games Het algemene Sims 2 topic #3
Miracle
500 28-04-2005 23:36
Games Het Grote Algemene THE SIMS-topic! (In het kader van het forum schoon houden)
RanC
30 17-10-2004 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.